Auteur Topic: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee  (gelezen 10315 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: januari 24, 2022, 12:16:55 am »
En we kunnen nu wel janken dat we een 10 of een targetspits erbij willen hebben, maar wat maakt het uit, Vossen zal op post blijven, gelijk wie er komt, triestig spel hoor.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: januari 24, 2022, 12:25:34 am »
Mogul....ik kan je in veel dingen snappen mr Gano was nergens vanavond.Cercle loopt dan nog zoveel meer....
Gano invallen zoals tegen Standard...direct...mr nu...immens zwak.maar n aanvallende,infiltrerende middenvelder zou  n aanwinst zijn.
Nu zagen we ook s Boya die op zn beste plaats serieus door de mand viel.kan zeker.beter.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: januari 24, 2022, 12:45:56 am »
Mogul....ik kan je in veel dingen snappen mr Gano was nergens vanavond.Cercle loopt dan nog zoveel meer....
Gano invallen zoals tegen Standard...direct...mr nu...immens zwak.maar n aanvallende,infiltrerende middenvelder zou  n aanwinst zijn.
Nu zagen we ook s Boya die op zn beste plaats serieus door de mand viel.kan zeker.beter.
Beide spitsen, ik ben er geen fan van.  Gano moest altijd scoren, en Vossen ook.  Gano was nergens, voor mij mogen ze allebei vertrekken hoor, ik dacht dat Gano toch wat beter zijn plan kon trekken als targetspits, maar nee.  Wanneer beiden dan nog zo'n kansen missen, dan is het nog erger.  Ik blijf erbij, een Chory is voor een ploeg zoals de onze meer waard dan die 2 spitsen samen, al scoorden ze nu reeds 13 en 11 goals. 
Maar we moeten ons geen illusies maken, Vossen moet blijkbaar altijd spelen, maar zijn prestaties zijn gewoon niet goed, ook niet op zijn plek.  Hoeveel keer mocht Vigen op zijn beste positie spelen?
Zet Boya bij Cercle en dat gaat ook lukken.  Boya was heel slecht, zeker in het begin,maar ofwel moest je Vossen of Gano vervangen, en Vigen op de plaats van Vossen(als je dan Vossen of Gano in de spits zet,maakt niks uit, maar dat zou logisch zijn).  Begin eens met alle spelers op de juiste plaats te zetten en met een plan, wat was het plan met dit team?  Dachten die coachen nu echt dat we met een Vossen en Fadera Cercle op een hoop zouden spelen? 
Cercle heeft geen betere ploeg, alleen weten ze wat ze moeten doen,hun inzet was zoveel keer beter dan de onze,iedereen weet heel goed wat ze moeten doen en wat ze kunnen doen, wij zijn zo slim niet, en er spelen andere dingen mee, dat is duidelijk.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: januari 24, 2022, 06:09:38 am »
Daar zit allemaal veel waarheid in.Chory kon de bal.bijhouden,zorgde voor aansluiting.
Cercle...idd,veel inzet,gedreven.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: januari 24, 2022, 09:41:01 am »
Tja de match gisteren. Ik miste gisteren vooral een game plan.
We speelden veel te ver van elkaar en er was te weinig samenhang. Het was toch een beetje terug naar af had ik het gevoel. Kwam dit door niet fitte spelers owv Covid? Of andere elementen.

Verder, de backs blijven toch een dramatisch gegeven. De Bock onze kapitein, die keilt de bal zo ver mogelijk weg, zonder te kijken. Om dan even te kunnen uithijgen. Werkelijk dramatisch. Ciranni idem dito.
Seck en Boya met vossen ervoor. Dat marcheert ook niet. 0,0 voetballend vermogen en dan nog Gano die onzichtbaar was...

Dompe was duidelijk ook niet fit + geen overtuiging in z'n acties.

Positief waren Derijck en Humphreys. We zagen de Humphreys van vorig seizoen terug. Vertrouwen en redelijk uitvoetballen. Ook Derijck deed het gewoon zeer solide. Dat ie er een paar keer werd afgelopen door Matondo is geen schande, er kwam dan ook weinig gevaar uit voort.

Ik zie toch vooral problemen: op de backs. Verlos Bockie toch uit z'n lijden, kan helemaal niet meer mee. Middenveld, veel te weinig voetballend vermogen. Spits: te weinig target man.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: januari 24, 2022, 09:45:38 am »
Tja de match gisteren. Ik miste gisteren vooral een game plan.
We speelden veel te ver van elkaar en er was te weinig samenhang. Het was toch een beetje terug naar af had ik het gevoel. Kwam dit door niet fitte spelers owv Covid? Of andere elementen.

Verder, de backs blijven toch een dramatisch gegeven. De Bock onze kapitein, die keilt de bal zo ver mogelijk weg, zonder te kijken. Om dan even te kunnen uithijgen. Werkelijk dramatisch. Ciranni idem dito.
Seck en Boya met vossen ervoor. Dat marcheert ook niet. 0,0 voetballend vermogen en dan nog Gano die onzichtbaar was...

Dompe was duidelijk ook niet fit + geen overtuiging in z'n acties.

Positief waren Derijck en Humphreys. We zagen de Humphreys van vorig seizoen terug. Vertrouwen en redelijk uitvoetballen. Ook Derijck deed het gewoon zeer solide. Dat ie er een paar keer werd afgelopen door Matondo is geen schande, er kwam dan ook weinig gevaar uit voort.

Ik zie toch vooral problemen: op de backs. Verlos Bockie toch uit z'n lijden, kan helemaal niet meer mee. Middenveld, veel te weinig voetballend vermogen. Spits: te weinig target man.
2.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.636
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: januari 24, 2022, 09:54:20 am »
Tja de match gisteren. Ik miste gisteren vooral een game plan.
We speelden veel te ver van elkaar en er was te weinig samenhang. Het was toch een beetje terug naar af had ik het gevoel. Kwam dit door niet fitte spelers owv Covid? Of andere elementen.

Verder, de backs blijven toch een dramatisch gegeven. De Bock onze kapitein, die keilt de bal zo ver mogelijk weg, zonder te kijken. Om dan even te kunnen uithijgen. Werkelijk dramatisch. Ciranni idem dito.
Seck en Boya met vossen ervoor. Dat marcheert ook niet. 0,0 voetballend vermogen en dan nog Gano die onzichtbaar was...

Dompe was duidelijk ook niet fit + geen overtuiging in z'n acties.

Positief waren Derijck en Humphreys. We zagen de Humphreys van vorig seizoen terug. Vertrouwen en redelijk uitvoetballen. Ook Derijck deed het gewoon zeer solide. Dat ie er een paar keer werd afgelopen door Matondo is geen schande, er kwam dan ook weinig gevaar uit voort.

Ik zie toch vooral problemen: op de backs. Verlos Bockie toch uit z'n lijden, kan helemaal niet meer mee. Middenveld, veel te weinig voetballend vermogen. Spits: te weinig target man.
2.
Er was ook helemaal geen over mijn lijk mentaliteit zoals tegen Mechelen en Standard,nopelijk is(was) dit het gevolg van covid en is dit éénmalig.Anders....

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: januari 24, 2022, 01:04:18 pm »
Het was alsof er sommigen idd nog besmet waren.
N Boya was precies zichzelf niet.
Derijck maakte soms goeie beslissingen en was bij de betere.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: januari 24, 2022, 02:37:39 pm »
was al een veeg teken aan de wand in Simons zijn interviews: "ik hoop dat de spelers eerlijk zijn"....
ik zou graag eens het aantal gelopen kilometers zien van sommigen...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: januari 24, 2022, 03:09:02 pm »
Wat heeft Vigen eigenlijk misdaan? Een Hubert? Nee je gaat Vossen op de 6/8 laten spelen??

Ik dacht dat Simons en De fauw toch slimmer waren..
SV TILL I DIE

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: januari 24, 2022, 04:21:27 pm »
Ik begrijp het ook niet van vigen..
Doet die werkelijk niets op training..

Gisteren ook.. je ziet dompe klungelen.. zet srarfi op..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: januari 24, 2022, 04:36:11 pm »
De Dury clan en aanhangsels mogen vertrekken als ze zo verder doen.
SV TILL I DIE

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: januari 24, 2022, 04:42:27 pm »
Ik begrijp het ook niet van vigen..
Doet die werkelijk niets op training..

Gisteren ook.. je ziet dompe klungelen.. zet srarfi op..
Ik krijg het gevoel dat er een aantal spelers zich beschermd voelen en zich daar ook naar gedragen. Niet presteren = speler vervangen. Zo simpel zou het moeten zijn. Dompé is intrinsiek onze beste voetballer, maar zoals die gisteren stond te spelen moet je inderdaad eens Srarfi brengen. Idem ditto met het geval Vigen - Vossen. Eigenlijk zou dit voor de volledige ploeg moeten gelden. Onze kern is ruim genoeg, gebruik ze ook.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline visitor

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: januari 24, 2022, 05:08:39 pm »
was al een veeg teken aan de wand in Simons zijn interviews: "ik hoop dat de spelers eerlijk zijn"....
ik zou graag eens het aantal gelopen kilometers zien van sommigen...
Cercle heeft op de kop 13km meer afstand afgelegd over de hele wedstrijd.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: januari 24, 2022, 05:21:05 pm »
Wat heeft Vigen eigenlijk misdaan? Een Hubert? Nee je gaat Vossen op de 6/8 laten spelen??

Ik dacht dat Simons en De fauw toch slimmer waren..

Idd verschrikkelijk
Hubert ipv Boya, veel meer voetballende kwaliteiten.
Vigen ipv Vossen, ook veel meer voetballende kwaliteiten

Ofwel kennen wij allemaal niets van voetbal

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: januari 24, 2022, 06:22:40 pm »
Wat heeft Vigen eigenlijk misdaan? Een Hubert? Nee je gaat Vossen op de 6/8 laten spelen??

Ik dacht dat Simons en De fauw toch slimmer waren..

Idd verschrikkelijk
Hubert ipv Boya, veel meer voetballende kwaliteiten.
Vigen ipv Vossen, ook veel meer voetballende kwaliteiten

Ofwel kennen wij allemaal niets van voetbal
2.
Volgens mij is er meer aan de hand.  Bepaalde spelers zullen MOETEN spelen van bepaalde makelaars en de volgzame De fauw en Simons zullen de orders volgen, idem dito met Dury.
We zijn ziek en zolang dat die Cordier daar zit betrouw ik het zaakje niet.

Offline turbosmurf

  • Leden
  • Berichten: 158
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: januari 25, 2022, 01:17:01 pm »
Het enige positieve dak zag was daze creatief poogden te zijn op de stilstaande fases

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 23 : 23/01/2022 - 21.00u : Cercle Brugge KSV - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: januari 25, 2022, 04:25:09 pm »
Het enige positieve dak zag was daze creatief poogden te zijn op de stilstaande fases
Ja, maar die ene fase waar Vossen gevaarlijk is (schot met linker) was eigenlijk gewoon slecht uitgevoerd.
Trouwens, zelf ballen net ober de middenlijn wou men voor doel brengen, dat begrijp ik niet.
Speel daar toch kort