Auteur Topic: Speeldag 29 : 27/02/2022 - 21.00u : Essevee - RFC Seraing  (gelezen 13514 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #60 Gepost op: februari 27, 2022, 03:11:26 pm »
Ciranni zou de voorkeur krijgen op Cools. Wat betreft Bostyn, die had al langer last van zijn blessure maar wou tegen Kortrijk toch proberen nu hij de kans kreeg.

Ik ga met een heel bang hartje vanavond naar de wedstrijd,dit wordt alles behalve een walk in the park en ik hoop dat de paniek zowel op het veld als in de tribunes niet te snel gaat komen wanneer de wedstrijd niet verloopt zoals we willen. De druk bij ons is groter dan bij hun. Tot vanavond
Laat ons eerlijk zijn, als ze vanavond thuis tegen de voorlaatste niet kunnen winnen, dan verdienen ze niet meer en niet minder om de barrages te spelen…
yep
als ge tegen nr 17 ni wint
tegen wie dan nog wel…

aan de fans zal het ni liggen
wij boer genoeg
nu de spelers nog
het wordt zeer moelijk. Seraing heeft niets te verliezen.

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #61 Gepost op: februari 27, 2022, 03:52:22 pm »
Ciranni zou de voorkeur krijgen op Cools. Wat betreft Bostyn, die had al langer last van zijn blessure maar wou tegen Kortrijk toch proberen nu hij de kans kreeg.

Ik ga met een heel bang hartje vanavond naar de wedstrijd,dit wordt alles behalve een walk in the park en ik hoop dat de paniek zowel op het veld als in de tribunes niet te snel gaat komen wanneer de wedstrijd niet verloopt zoals we willen. De druk bij ons is groter dan bij hun. Tot vanavond
Laat ons eerlijk zijn, als ze vanavond thuis tegen de voorlaatste niet kunnen winnen, dan verdienen ze niet meer en niet minder om de barrages te spelen…
dikke 2! En hopelijk is dat dan voldoende om structurele veranderingen door te voeren...

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #62 Gepost op: februari 27, 2022, 03:55:11 pm »
 is er een warme ontvangst voorzien voor het team voor de match aan het stadion?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #63 Gepost op: februari 27, 2022, 04:43:32 pm »
is er een warme ontvangst voorzien voor het team voor de match aan het stadion?
Die gasten zijn al een paar uur op de club en komen met minivans toe in de "mixed zone" van het stadion. Er is niet veel "ontvangen" aan op deze manier hé...

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.933
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #64 Gepost op: februari 27, 2022, 08:07:17 pm »
Vossen en gano samen..
Da ging niet meer gebeuren..

Yeah right..

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #65 Gepost op: februari 27, 2022, 08:13:10 pm »
Het Dury recept nog keer proberen, ik hou mijn hart al vast.

Offline Cuypers

  • Leden
  • Berichten: 99
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #66 Gepost op: februari 27, 2022, 08:19:30 pm »
Starting 11

                     Bossut
Ciranni - pletinckx - Derijck - De Bock
              Doumbia - Seck
Dompé                                De Neve
                Vossen - Gano

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #67 Gepost op: februari 27, 2022, 08:20:49 pm »
Onze trainers kennen er niets van. Onbegrijpelijk.
Niet alleen in de spelersgroep een gebrek aan voetbalverstand. Ook op de bank.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #68 Gepost op: februari 27, 2022, 09:55:17 pm »
Onze trainers kennen er niets van. Onbegrijpelijk.
Niet alleen in de spelersgroep een gebrek aan voetbalverstand. Ook op de bank.
Als we dit overleven, dan is dit gewoonweg een mirakel.  Alle tweede ballen voor Seraing,geen middenveld, Seck staat tussen de verdediging,De Neve heel zwak en bang, Doumbia nergens, Vossen en Gano zijn rotslecht, normaal kon het al 0-3 zijn, het is 1-0.
Simons en De fauw kunnen het niet, hebben het niet. 
Ewoud moet je vervangen door zijn gele kaart, Gano, De Neve,Doumbia,Vossen zijn een ramp.  Ik zie 11 bange wezels, geen ploeg, geen idee, ben eens benieuwd of die 2 PRUTSERS(want dat zijn het) iets gaan doen.  Middenveld moet je versterken, alle 2de ballen daar zijn voor Seraing.
En dan heb je nog Bossut, die terug met zijn uittrappen voor gevaar zorgt voor zijn eigen ploeg, kan soms simpelweg uit komen en dan is er geen gevaar, maar doet hij niet.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #69 Gepost op: februari 27, 2022, 10:01:57 pm »
Geen vervanging, dom!  Middenveld moet worden versterkt!

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #70 Gepost op: februari 27, 2022, 10:52:15 pm »
Man man man man man man man man.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #71 Gepost op: februari 27, 2022, 10:54:08 pm »
Niet te doen deze match. De slechtste in lichtjaren en toch winnen. :( :( :(

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #72 Gepost op: februari 27, 2022, 10:55:33 pm »
1-0 en clean sheet dus, kan niet beter toch ?😅

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #73 Gepost op: februari 27, 2022, 10:59:47 pm »
Een Mirakel dus!  De slechtste man op het veld scoorde.    Niet normaal dat die 2 pippo's niks deden, Seraing domineerde, had alle 2de ballen, wij waren ONSTELLEND ZWAK, op dit moment de zwakste ploeg van 1A!  Wij HADDEN ENORM VEEL GELUK, meer niet, we blonken in niks uit, niet qua inzet ook niet, fysisch zijn er heel wat die niet in orde zijn.
We zijn er nog niet, dit Seraing is voetballend veel beter dan wij, die kunnen meer dan wij, hoe die hier de cadeaus die wij gaven niet afmaken, niet normaal.
Maar ok, we winnen ,gelukkig, maar ik hoop dat het bestuur toch ook ziet dat die 2 pippo's het niet kunnen, dat er juist geanalyseerd wordt.  Want zo'n match win je geen 2 keer wanneer je zo zwak bent.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #74 Gepost op: februari 27, 2022, 11:07:32 pm »
In deze match tellen alleen .d.e punten.De rest is van geen belang. Wie vandaag goed voetbal verwachtte, verstaat het belang niet van deze wedstrijd.

Offline Essevee76

  • Leden
  • Berichten: 130
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #75 Gepost op: februari 27, 2022, 11:14:09 pm »
Een Mirakel dus!  De slechtste man op het veld scoorde.    Niet normaal dat die 2 pippo's niks deden, Seraing domineerde, had alle 2de ballen, wij waren ONSTELLEND ZWAK, op dit moment de zwakste ploeg van 1A!  Wij HADDEN ENORM VEEL GELUK, meer niet, we blonken in niks uit, niet qua inzet ook niet, fysisch zijn er heel wat die niet in orde zijn.
We zijn er nog niet, dit Seraing is voetballend veel beter dan wij, die kunnen meer dan wij, hoe die hier de cadeaus die wij gaven niet afmaken, niet normaal.
Maar ok, we winnen ,gelukkig, maar ik hoop dat het bestuur toch ook ziet dat die 2 pippo's het niet kunnen, dat er juist geanalyseerd wordt.  Want zo'n match win je geen 2 keer wanneer je zo zwak bent.

We winnen deze uitermate belangrijke match. Hoe doet er niet toe. Nu tellen enkel die 3 punten.
Verder begint die aversie van u tegenover bepaalde personen net als de verafgoding van anderen me serieus tegen te steken. Nu telt enkel de redding en al de rest is bijzaak. Volgend seizoen zien we dan wel wat er allemaal verandert. Graag wat meer aanmoedigingen hier ipv al die afgezaagde negativiteit.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #76 Gepost op: februari 27, 2022, 11:19:14 pm »
In deze match tellen alleen .d.e punten.De rest is van geen belang. Wie vandaag goed voetbal verwachtte, verstaat het belang niet van deze wedstrijd.
Het gaat zelfs niet over goed voetbal.  Van mij mogen ze verdedigend spelen, zoals een Antwerp in zijn eerste jaar in 1A deed bv, dat was ook geen goed voetbal, maar ER WAREN GEEN KANSEN VOOR DE TEGENPARTIJ, waarbij iedereen weet wat hij moet doen, een zekere maturiteit mag je toch wel verwachten met al die ervaren spelers, en zeker niet door eigen domme,paniekballen kansen weggeven aan Seraing.  Dus uw argumentatie is zoals vaak nikszeggend. 

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.933
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #77 Gepost op: februari 27, 2022, 11:21:35 pm »
Ocharme Seraing
Onverdiend verliezen tegen zo een bende prutsers!

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #78 Gepost op: februari 27, 2022, 11:24:31 pm »
Een Mirakel dus!  De slechtste man op het veld scoorde.    Niet normaal dat die 2 pippo's niks deden, Seraing domineerde, had alle 2de ballen, wij waren ONSTELLEND ZWAK, op dit moment de zwakste ploeg van 1A!  Wij HADDEN ENORM VEEL GELUK, meer niet, we blonken in niks uit, niet qua inzet ook niet, fysisch zijn er heel wat die niet in orde zijn.
We zijn er nog niet, dit Seraing is voetballend veel beter dan wij, die kunnen meer dan wij, hoe die hier de cadeaus die wij gaven niet afmaken, niet normaal.
Maar ok, we winnen ,gelukkig, maar ik hoop dat het bestuur toch ook ziet dat die 2 pippo's het niet kunnen, dat er juist geanalyseerd wordt.  Want zo'n match win je geen 2 keer wanneer je zo zwak bent.

We winnen deze uitermate belangrijke match. Hoe doet er niet toe. Nu tellen enkel die 3 punten.
Verder begint die aversie van u tegenover bepaalde personen net als de verafgoding van anderen me serieus tegen te steken. Nu telt enkel de redding en al de rest is bijzaak. Volgend seizoen zien we dan wel wat er allemaal verandert. Graag wat meer aanmoedigingen hier ipv al die afgezaagde negativiteit.
2

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #79 Gepost op: februari 27, 2022, 11:29:26 pm »
Een Mirakel dus!  De slechtste man op het veld scoorde.    Niet normaal dat die 2 pippo's niks deden, Seraing domineerde, had alle 2de ballen, wij waren ONSTELLEND ZWAK, op dit moment de zwakste ploeg van 1A!  Wij HADDEN ENORM VEEL GELUK, meer niet, we blonken in niks uit, niet qua inzet ook niet, fysisch zijn er heel wat die niet in orde zijn.
We zijn er nog niet, dit Seraing is voetballend veel beter dan wij, die kunnen meer dan wij, hoe die hier de cadeaus die wij gaven niet afmaken, niet normaal.
Maar ok, we winnen ,gelukkig, maar ik hoop dat het bestuur toch ook ziet dat die 2 pippo's het niet kunnen, dat er juist geanalyseerd wordt.  Want zo'n match win je geen 2 keer wanneer je zo zwak bent.

We winnen deze uitermate belangrijke match. Hoe doet er niet toe. Nu tellen enkel die 3 punten.
Verder begint die aversie van u tegenover bepaalde personen net als de verafgoding van anderen me serieus tegen te steken. Nu telt enkel de redding en al de rest is bijzaak. Volgend seizoen zien we dan wel wat er allemaal verandert. Graag wat meer aanmoedigingen hier ipv al die afgezaagde negativiteit.
Denk je dat ik dat niet weet misschien?  Tuurlijk tellen enkel die 3 punten, maar we zijn er nog niet.
Door dingen weg te steken, door niet eerlijk te analyseren, door niet de vinger op de wonde te leggen KOM JE NERGENS.  Door uw kop in het zand te steken de laatste jaren en de dingen niet te benoemen ga je de dieperik in.  Dit is zelfs geen afgezaagde negativiteit, dat is puur REALISME.
Als jij niet snapt dat we HEEL VEEL GELUK hadden, als jij denkt dat we nu gered zijn, doe maar.  Jij spreekt al van volgend jaar, terwijl er nog 15 punten te verdienen of te verliezen zijn, als ge na deze match NIET JUIST ANALYSEERD en denkt dat je dus met die ploeg in die opstelling nog punten gaat pakken, dan ben je volgens mij niet goed bezig.