Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235865 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: De Rode Duivels
« Reactie #780 Gepost op: september 04, 2011, 10:18:40 am »
Meneer Leekens durft inderdaad geen keuzes maken. Hij heeft meer dan 11 'top'spelers en wil die ook alle 11 gebruiken; los van posities of wat dan ook. Om iedereen gelukkig te houden zou hij bij wijze van spreken Lukaku in de goal zetten, om maar niemand op te teentjes te trappen.
Afvoeren dus graag en nu een coach die w?l ballen heeft.
misschien promoveert de Francky

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #781 Gepost op: september 04, 2011, 12:49:12 pm »
Francky durfde ook nooit keuzes te maken... Zijn lievelingskes moesten ook altijd spelen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #782 Gepost op: september 04, 2011, 07:33:04 pm »
Meneer Leekens durft inderdaad geen keuzes maken. Hij heeft meer dan 11 'top'spelers en wil die ook alle 11 gebruiken; los van posities of wat dan ook. Om iedereen gelukkig te houden zou hij bij wijze van spreken Lukaku in de goal zetten, om maar niemand op te teentjes te trappen.
Afvoeren dus graag en nu een coach die w?l ballen heeft.
misschien promoveert de Francky
Kan nog niet eens winnen met de beloften van Ijsland ..
SV TILL I DIE

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: De Rode Duivels
« Reactie #783 Gepost op: september 04, 2011, 07:57:28 pm »
Ik vind dat een Lombaerts eigenlijk niet thuishoort in het basiselftal van de belgische ploeg. We hebben daar een echte back nodig die durft vooruit voetballen en dat ook KAN. Ook Alderweireld is geen echte topspeler. We moeten gewoon mensen als een Lombaerts of Vertonghen op de bank durven zetten als iemand op die bepaalde positie beter is... Ik vind bijvoorbeeld Buyse of Odoi een veel betere back dan Lombaerts hoewel Lombaerts misschien in een grotere club speelt en een talent is, komt hij voor de linksback veel te kort!!!

Rik de Flik

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #784 Gepost op: september 04, 2011, 08:46:32 pm »
Ik hoop dat je nu zevert?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #785 Gepost op: september 04, 2011, 10:08:29 pm »
Ik vind dat een Lombaerts eigenlijk niet thuishoort in het basiselftal van de belgische ploeg. We hebben daar een echte back nodig die durft vooruit voetballen en dat ook KAN. Ook Alderweireld is geen echte topspeler. We moeten gewoon mensen als een Lombaerts of Vertonghen op de bank durven zetten als iemand op die bepaalde positie beter is... Ik vind bijvoorbeeld Buyse of Odoi een veel betere back dan Lombaerts hoewel Lombaerts misschien in een grotere club speelt en een talent is, komt hij voor de linksback veel te kort!!!
Hij heeft hier zeker een punt, Buysse en Odoi dat zijn backs en lombaerts en aderweireld niet ...
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: De Rode Duivels
« Reactie #786 Gepost op: september 05, 2011, 08:17:47 am »
dat doelpunt dat ze binnen kregen was een kopie van de eerste goal van Bergen!!!!!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #787 Gepost op: september 05, 2011, 06:02:55 pm »
dat doelpunt dat ze binnen kregen was een kopie van de eerste goal van Bergen!!!!!
Heel die match leek me een d?j? vu van de match van Bergen...  :-\
Duidelijk beter zijn, de kansen niet afmaken en het deksel op de neus krijgen...

Rik de Flik

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #788 Gepost op: september 05, 2011, 06:38:11 pm »
Je gaat me toch niet vertellen dat Buyse of Odoi beter zijn. Ze hebben veel potentieel maar zijn er nog lang niet. Buyse laat te veel ruimte achter zich, ik vind hem meer een links midden. De enige die voor mij in aanmerking komt is Tshimanga, maar die is nog te jong denk ik.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #789 Gepost op: september 05, 2011, 07:02:02 pm »
Je gaat me toch niet vertellen dat Buyse of Odoi beter zijn. Ze hebben veel potentieel maar zijn er nog lang niet. Buyse laat te veel ruimte achter zich, ik vind hem meer een links midden. De enige die voor mij in aanmerking komt is Tshimanga, maar die is nog te jong denk ik.

Ik vond Tshimanga in de match tegen ons eigenlijk alles behalve goed. Dat was natuurlijk maar 1 match, maar daar heb ik die niet echt goeie dingen weten doen. Dat Buysse ruimte laat vind ik geen problem bij onze Duivels, want nu is het vaak niet nodig dat ze daar met 4 staan en wou ik dat ze soms wat meer drang naar voor hadden. Bij essevee viel me trouwens op dat Buysse bijna altijd direct terug op zijn plaats stond, zelfs bij een tegenaanval. Ik zou hem eigenlijk echt wel bij de duivels willen zien.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: De Rode Duivels
« Reactie #790 Gepost op: september 05, 2011, 08:07:55 pm »
Alderweireld en Lombaerts zijn gewoon geen backs, alhoewel ze meer talent hebben zijn ze op de back positie minder of een Buysse en Odoi. Lombaerts heeft gewoon geen inzicht om op die linksback positie te spelen hij weet niet wanneer hij moet meegaan of blijven. En plus, ik kom slecht van die jongen zijn inspeelpasses hij past gewoon veel te laks en het lijk mij altijd of hij hel erg zenuwachtig aan de bal is en gewoon niet weet wat hij er me moet.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #791 Gepost op: september 06, 2011, 08:11:07 am »
Komaan ? gasten, nie zeveren ?.
Buysse in de nationale ploeg???  :o
Aanvallend inderdaad misschien beter dan Lombaerts, maar defensief NO WAY!
Iedereen is hier blijkbaar al vergeten hoe er op hem gekankerd werd omdat ie keer op keer meetrok naar voor waardoor er massa's ruimte weggegeven werd op zijn kant.
De vraag is hier in het verleden trouwens meermaals gesteld of hij niet beter zou renderen op de linksmidden in plaats van de linksback.
Bovendien is ie zijn basisplaats in Twente kwijt. Wat zou hij dan in Godsnaam bij de dove kuifels komen doen?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: De Rode Duivels
« Reactie #792 Gepost op: september 06, 2011, 03:26:00 pm »
Is inderdaad zijn plaas kwijt in Twente, maar dit komt niet doordat hij een slecht seizoen speelde verleden jaar, integendeel. De Co moet hem niet.Maar zolang hij geen basisplaats heeft bij Twente kan hij nooit aanspraak maken op een selectie bij de Rode Duivels.  Indien hij wel een basisplaats heeft dan zou ik toch ook opteren voor hem ipv Lombaerts en zeker tegen ploegen als Ajerberzjan.  Lombaerts kan nooit zo infiltreren zoals Buysse doet, Buysse heeft een actie, Lombaerts is een heel goeie cv maar brengt niets op als back.
Volgens mij heeft Buysse de kwaliteiten om het tot Rode Duivel te schoppen.

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #793 Gepost op: september 06, 2011, 03:31:55 pm »
Is inderdaad zijn plaas kwijt in Twente, maar dit komt niet doordat hij een slecht seizoen speelde verleden jaar, integendeel. De Co moet hem niet.Maar zolang hij geen basisplaats heeft bij Twente kan hij nooit aanspraak maken op een selectie bij de Rode Duivels.  Indien hij wel een basisplaats heeft dan zou ik toch ook opteren voor hem ipv Lombaerts en zeker tegen ploegen als Ajerberzjan.  Lombaerts kan nooit zo infiltreren zoals Buysse doet, Buysse heeft een actie, Lombaerts is een heel goeie cv maar brengt niets op als back.
Volgens mij heeft Buysse de kwaliteiten om het tot Rode Duivel te schoppen.

Volgens mij heeft hij die kwaliteiten niet. Buysse is een steengoeie voetballer, maar zit bij Twente in elk geval aan zijn sportieve top, wat uiteraard geen schande is.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: De Rode Duivels
« Reactie #794 Gepost op: september 06, 2011, 07:09:00 pm »
De beste rechtsback in de belgische 1ste klasse op dit moment is Defauw. Wat ik al zag was grote klasse. Blijft hij zo spelen tot nieuwjaar, roepen ze hem wel op.

Aan wat heeft Odoi zijn selectie verdient? Talent? Alleszins niet op basis van prestaties.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #795 Gepost op: september 06, 2011, 07:55:34 pm »
...
Aan wat heeft Odoi zijn selectie verdient? Talent? Alleszins niet op basis van prestaties.
'T zelfde kunt ge zeggen van Lukaku, h?...
( En 't was eraan te zien ook! )

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: De Rode Duivels
« Reactie #796 Gepost op: september 06, 2011, 08:14:41 pm »
De beste rechtsback in de belgische 1ste klasse op dit moment is Defauw. Wat ik al zag was grote klasse. Blijft hij zo spelen tot nieuwjaar, roepen ze hem wel op.

Aan wat heeft Odoi zijn selectie verdient? Talent? Alleszins niet op basis van prestaties.

em speelt bij Anderlecht h?..
Speelt Davy de Fauw bij Anderlecht dan roepen ze hem nu ook op.. Odoi werd vorig jaar niet opgeroepen omdat hij maar bij STVV speelde

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: De Rode Duivels
« Reactie #797 Gepost op: september 06, 2011, 08:15:01 pm »
De beste rechtsback in de belgische 1ste klasse op dit moment is Defauw. Wat ik al zag was grote klasse. Blijft hij zo spelen tot nieuwjaar, roepen ze hem wel op.

Aan wat heeft Odoi zijn selectie verdient? Talent? Alleszins niet op basis van prestaties.

Omdat hij voor Rsca speelt....indien hij nog bij Stvv was,had hij er nooit bijgeweest.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: De Rode Duivels
« Reactie #798 Gepost op: september 06, 2011, 08:18:29 pm »
Ik zie net dat Ciman in de basis staat  :-[ . Wat heeft Leekens toch met Ciman???

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: De Rode Duivels
« Reactie #799 Gepost op: september 06, 2011, 08:22:13 pm »
Ik zie net dat Ciman in de basis staat  :-[ . Wat heeft Leekens toch met Ciman???

Standard....