Auteur Topic: voorrondes EK2016 : 12/06/2015 20:45 : Wales - Belgi?  (gelezen 5781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
voorrondes EK2016 : 12/06/2015 20:45 : Wales - Belgi?
« Gepost op: juni 08, 2015, 05:40:53 pm »
Als binnenkomertje gebruik ik een artikeltje van Sporza:

Wales neemt alle sterren mee voor match tegen Belgi?
26/05/2015 - 15:25 via sporza.com

Gareth Bale, Aaron Ramsey en Joe Allen zijn alle drie opgeroepen voor de cruciale EK-voorrondematch tegen Belgi?. "Het is de belangrijkste thuismatch van de afgelopen tien jaar" zegt bondscoach Chris Coleman.

Belgi? en Wales staan samen aan de leiding van hun EK-voorrondegroep. Op 12 juni staan ze tegenover elkaar in het Cardiff City Stadium.

"Dit is een cruciale wedstrijd. Zonder twijfel de belangrijkste thuiswedstrijd van de afgelopen tien jaar. We moeten voortbouwen op het geweldige resultaat in Isra?l (0-3)", zegt bondscoach Chris Coleman.

Coleman kan in ieder geval rekenen op de grote drie, met Gareth Bale (Real Madrid), Aaron Ramsey (Arsenal) en Joe Allen (Liverpool).

Selectie Wales voor Belgi?
Doelmannen: Wayne Hennessey (Crystal Palace), Danny Ward (Liverpool), Owain Fon Williams (Tranmere Rovers)

Verdedigers: Ashley Williams (Swansea City), James Chester (Hull City), Chris Gunter (Reading), Neil Taylor (Swansea City), Paul Dummett (Newcastle United), Adam Henley (Blackburn Rovers), Ashley Richards (Swansea City), Adam Matthews (Celtic)

Middenvelders: Joe Allen (Liverpool), Andy King (Leicester City), Joe Ledley (Crystal Palace), Aaron Ramsey (Arsenal), David Vaughan (Nottingham Forest), Shaun MacDonald (AFC Bournemouth)

Aanvallers: Gareth Bale (Real Madrid), Hal Robson-Kanu (Reading), Sam Vokes (Burnley), Simon Church (Charlton Athletic), David Cotterill (Birmingham City), Tom Lawrence (Leicester City)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: voorrondes EK2016 : 12/06/2015 20:45 : Wales - Belgi?
« Reactie #1 Gepost op: juni 08, 2015, 05:42:20 pm »
Met welke opstelling moet Wilmots afkomen vrijdag?
Gaan we vlot winnen of krijgen we het moeilijk?

Ik kijk er alvast naar uit, u ook?

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: voorrondes EK2016 : 12/06/2015 20:45 : Wales - Belgi?
« Reactie #2 Gepost op: juni 08, 2015, 05:51:20 pm »
Ik denk dat Wilmots niet veel zal wijzigen aan de opstelling van tegen Frankrijk.
Hij gaat volgens mij kiezen voor deze 11:

                              Courtois
Alderweireld -- Denayer -- Lombaerts -- Vertonghen
                     Nainggolan -- Witsel
De Bruyne ------------ Fellaini ------------ Hazard
                                 Benteke

Denayer deed het zeer goed. Stond goed te verdedigen en zijn infiltraties leidden toch tot iets.
Nainggolan gaat er nooit nog uit denk ik en dat is niet meer dan terecht.
Wilmots zal eerder kiezen voor De Bruyne (als ie fit is), zo heeft ie nog 'supersub' Mertens achter de hand.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: voorrondes EK2016 : 12/06/2015 20:45 : Wales - Belgi?
« Reactie #3 Gepost op: juni 08, 2015, 11:17:04 pm »
Ik denk vooral dat we in het topic De Rode Duivels moeten praten over die matchen want als je voor elke match een nieuw topic gaat openen..
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: voorrondes EK2016 : 12/06/2015 20:45 : Wales - Belgi?
« Reactie #4 Gepost op: juni 08, 2015, 11:32:43 pm »
Ik denk vooral dat we in het topic De Rode Duivels moeten praten over die matchen want als je voor elke match een nieuw topic gaat openen..

Niet per se ...
Doe graag de extra moeite, nadien voeg ik ze wel samen.

Er wordt hard gekeken naar het EK en WK, dus verdiend hier zeker een plaatsje.
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2015, 09:19:13 am door Frederik »

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: voorrondes EK2016 : 12/06/2015 20:45 : Wales - Belgi?
« Reactie #5 Gepost op: juni 09, 2015, 07:43:02 am »
Niet per se ...
Doe graag de extra moeite, nadien voeg ik ze wel samen.

Er word hard gekeken naar het EK en WK, dus verdiend hier zeker een plaatsje.
Er wordt* Frederik:-)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: voorrondes EK2016 : 12/06/2015 20:45 : Wales - Belgi?
« Reactie #6 Gepost op: juni 09, 2015, 09:19:23 am »

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: voorrondes EK2016 : 12/06/2015 20:45 : Wales - Belgi?
« Reactie #8 Gepost op: juni 13, 2015, 08:18:44 am »
Met de voetjes op de grond ...

Al kampeerden ze van Wales na de 1-0 wel erg veel met z'n 11en voor hun 16.
Veel zag ik 10-11 spelers de helft van hun helft niet eens verlaten.

Tactisch goed gezien, snelle goal maken en dan dichtgooien.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: voorrondes EK2016 : 12/06/2015 20:45 : Wales - Belgi?
« Reactie #9 Gepost op: juni 13, 2015, 08:34:26 am »
Dit was zo'n typische draw match. Wales 2 kansen, wij 2 kansen meer niet. Maar wat ik niet versta is hoe onze backs spelen. Dat vertonghen en alderweireld geen backs zijn akkoord. Maar vertoghen tjokt maar wat mee naar voor. Terwijl die veel sneller diep moet gaan. Krijgt dan de bal, maar vertraagt het spel enorm. Heel Belgie ziet dat die dieper moet gaan... Wat ik mij dan afvraag je wil een ploeg van wereldniveau zijn. Dan moet je dat als speler zelf zien toch? Als je zoveel ruimte voor jou hebt. Natuurlijk lag het niet alleen aan vertonghen. De Bruyne zat niet in de match. Hazard probeerde wel (de enige die nog iets probeerde), Benteke DRA-MA-TISCH, Lukaku al niet veel beter. Naingollan was nog 1 van de betere, maar ja natuurlijk zeer ongelukkige fout.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: voorrondes EK2016 : 12/06/2015 20:45 : Wales - Belgi?
« Reactie #10 Gepost op: juni 13, 2015, 12:51:17 pm »
MOCHTEN Vertonghen en Alderweireld wel in die ruimte komen van Wilmots? Trouwens, de keren dat ze het wel deden werden ze niet aangespeeld door Hazard en Debruyne. Die moeten toch ook weten dat een balletje naar buiten veel meer gevaar kan opleveren dan hem in een dik bevolkte zestien te leggen of zelf de dribbel aan te gaan tussen drie man? Het was allemaal veel te gemakkelijk te verdedigen voor Wales, die mannen hebben dat prima gespeeld.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: voorrondes EK2016 : 12/06/2015 20:45 : Wales - Belgi?
« Reactie #11 Gepost op: juni 13, 2015, 01:59:06 pm »
Ik geef Wilmots wel gelijk dat hij niet tevreden was van zijn spitsen. Had duidelijk gevraagd om aan de 1ste paal op te duiken en geen ??n keer is dit gebeurd. Bas Dost doet dit heel veel bij Wolfsburg, met gekend resultaat. Benteke en Lukaku geloofden er gewoon te weinig in. Veel aangesneden voorzetten waar ze gewoon stil bleven staan. Ofwel loop je naar voor, ofwel haak je af naar achter, maar stil blijven staan en je verliest altijd het duel.