Auteur Topic: Studio 1  (gelezen 78411 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Studio 1
« Reactie #40 Gepost op: maart 05, 2007, 09:33:47 pm »
Gisteren in ' pinanti is pinanti ' twee oude SV Waregem glories tegen elkaar ,Danny Veyt tegen Filip Desmet ,Smetje zie ik veel (caf? de meerschblomme)maar den danny ziet er nog scherp uit voor zijn 50 jaartjes.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Studio 1
« Reactie #41 Gepost op: maart 05, 2007, 09:35:45 pm »
Idd, die 2de penalty van hem zat er wel lekker in ?

Gisteren in ' pinanti is pinanti ' twee oude SV Waregem glories tegen elkaar ,Danny Veyt tegen Filip Desmet ,Smetje zie ik veel (caf? de meerschblomme)maar den danny ziet er nog scherp uit voor zijn 50 jaartjes.

fox

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #42 Gepost op: maart 05, 2007, 09:37:45 pm »
Idd, die 2de penalty van hem zat er wel lekker in ?

Gisteren in ' pinanti is pinanti ' twee oude SV Waregem glories tegen elkaar ,Danny Veyt tegen Filip Desmet ,Smetje zie ik veel (caf? de meerschblomme)maar den danny ziet er nog scherp uit voor zijn 50 jaartjes.

Aan Smetje zijn omvang te zien zit hij vrij veel in caf? de meerschblomme :P

CB06_boy

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #43 Gepost op: maart 05, 2007, 09:38:07 pm »
Veyt heeft nog een uitstekende conditie, dat heeft hij vorig jaar wel bewezen op de galawedstrijd van KSV Waregem

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Studio 1
« Reactie #44 Gepost op: maart 05, 2007, 10:21:48 pm »
Idd, die 2de penalty van hem zat er wel lekker in ?

Gisteren in ' pinanti is pinanti ' twee oude SV Waregem glories tegen elkaar ,Danny Veyt tegen Filip Desmet ,Smetje zie ik veel (caf? de meerschblomme)maar den danny ziet er nog scherp uit voor zijn 50 jaartjes.

Aan Smetje zijn omvang te zien zit hij vrij veel in caf? de meerschblomme :P

Smetje is dan ook de caf?baas van de meerschblomme h?  ;)

fox

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #45 Gepost op: maart 05, 2007, 10:46:03 pm »
Idd, die 2de penalty van hem zat er wel lekker in ?

Gisteren in ' pinanti is pinanti ' twee oude SV Waregem glories tegen elkaar ,Danny Veyt tegen Filip Desmet ,Smetje zie ik veel (caf? de meerschblomme)maar den danny ziet er nog scherp uit voor zijn 50 jaartjes.

Aan Smetje zijn omvang te zien zit hij vrij veel in caf? de meerschblomme :P

Smetje is dan ook de caf?baas van de meerschblomme h?  ;)

lol  :-[

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Studio 1
« Reactie #46 Gepost op: maart 06, 2007, 08:34:04 am »
wat wilt ge Veyt is nog ergens jeugdtrainer.....van een eersteklasser!! is het niet bij anderlecht?
dan kan je u niet permitteren een figuur als smetje te hebben denk ik :-)

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Studio 1
« Reactie #47 Gepost op: maart 06, 2007, 10:46:20 am »
wat wilt ge Veyt is nog ergens jeugdtrainer.....van een eersteklasser!! is het niet bij anderlecht?
dan kan je u niet permitteren een figuur als smetje te hebben denk ik :-)

grappig om die 2 nog eens terug te zien
de urne met de assen van al mijn roodwit boekskes van lang geleden stond er zowaar
van te daveren  ;)


Op de galamatch vorig jaar van KSV Waregem stal hij ook al de show :P
[ Henri Lloyd ]

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Studio 1
« Reactie #48 Gepost op: maart 06, 2007, 12:24:58 pm »
wat wilt ge Veyt is nog ergens jeugdtrainer.....van een eersteklasser!! is het niet bij anderlecht?
dan kan je u niet permitteren een figuur als smetje te hebben denk ik :-)

grappig om die 2 nog eens terug te zien
de urne met de assen van al mijn roodwit boekskes van lang geleden stond er zowaar
van te daveren  ;)


De mensen die de Europeese wedstrijden van Zulte Waregem en het vroegere SV Waregem gevolgd hebben , kunnen wel beamen dat we op verre na geen ploeg hebben zoals in de jaren 80 ; met alle respect voor ons huidig team.
Dit maar om te vragen :draag veel zorg voor die assen, het zou nog lang kunnen duren voor je de zelfde qualiteit bekomt. ;)

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Studio 1
« Reactie #49 Gepost op: maart 19, 2007, 05:24:30 pm »
Kleine ontgoocheling bij het zien van de samenvattingen van de wedstrijden tijdens Studio 1 gisterenavond omstreeks 23u10.  Bij A'lecht-SVZW tonen ze enkel 2 kansjes van A'lecht : dat schot van Deschacht van ver dat Merlier weert met zijn handen en een kopbal die naast wordt gekopt, en niks van de kansen van ons team.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Studio 1
« Reactie #50 Gepost op: april 30, 2007, 11:09:58 pm »
krijgt u ook zin in patatten als u naar het veld van zulte waregem kijkt ...
Ga dan naar st eloois vijve ... naar den delhaize :D

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Studio 1
« Reactie #51 Gepost op: april 30, 2007, 11:15:41 pm »
krijgt u ook zin in patatten als u naar het veld van zulte waregem kijkt ...
Ga dan naar st eloois vijve ... naar den delhaize :D

mega stukje, lag bijna plat! ook enkele mooie beelden, van Meert die de bal door de benen leit, en sergeant zijn pegel op de kruising...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Studio 1
« Reactie #52 Gepost op: mei 01, 2007, 09:07:55 am »
krijgt u ook zin in patatten als u naar het veld van zulte waregem kijkt ...
Ga dan naar st eloois vijve ... naar den delhaize :D

Blaerie zal wel veel betaald hebben aan Filip Joos om dat erin te steken :)

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Studio 1
« Reactie #53 Gepost op: mei 01, 2007, 11:15:06 am »
krijgt u ook zin in patatten als u naar het veld van zulte waregem kijkt ...
Ga dan naar st eloois vijve ... naar den delhaize :D

mega stukje, lag bijna plat! ook enkele mooie beelden, van Meert die de bal door de benen leit, en sergeant zijn pegel op de kruising...

inderdaad, goede reclame gisterenavond voor Zulte Waregem en de Delhaize! :P



Offline nielletje

  • Leden
  • Berichten: 83
Re: Studio 1
« Reactie #54 Gepost op: mei 01, 2007, 11:42:52 am »
wel spijtig dat er geen beelden zijn van die roodgroene vlaggenactie, daar zo van de nieuwe tribune tot aan de grond

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Studio 1
« Reactie #55 Gepost op: mei 01, 2007, 12:13:44 pm »
wel spijtig dat er geen beelden zijn van die roodgroene vlaggenactie, daar zo van de nieuwe tribune tot aan de grond

Er zat een beeld in de sammenvatting van studio 1 op de zaterdagavond zelf! En we hebben foto's dus das al heel wat. normaal is er van de fifo actie wel een filmke ma kmoet nog krijgen.
essevee till i die!!!

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Studio 1
« Reactie #56 Gepost op: mei 13, 2007, 10:17:58 am »
Naar de 'samenvatting' gekeken van onze match tegen Lokeren ?
Schandalig, die duurde 10 seconden, enkel de 2 doelpunten, en dan naar de volgende match ...
Ze konden toch de penaltyfase van Dosunmu, de open kanbs van Lokeren, ... laten zien ...

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: Studio 1
« Reactie #57 Gepost op: mei 13, 2007, 11:19:47 am »
Naar de 'samenvatting' gekeken van onze match tegen Lokeren ?
Schandalig, die duurde 10 seconden, enkel de 2 doelpunten, en dan naar de volgende match ...
Ze konden toch de penaltyfase van Dosunmu, de open kanbs van Lokeren, ... laten zien ...

idd, schandalig dat het maar beide goals waren dat ze toonden... Er viel wel niet echt veel meer te tonen, maar er waren nog wel een aantal fases (oa degene die u vermeldt). Ze konden ook mss keer iet tonen van het afscheid van leleu. Volgens wat ik mij herinner van gisteren, hebben ze daar toch niets van getoond?

Offline jompie

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Studio 1
« Reactie #58 Gepost op: mei 13, 2007, 11:26:17 am »
Naar de 'samenvatting' gekeken van onze match tegen Lokeren ?
Schandalig, die duurde 10 seconden, enkel de 2 doelpunten, en dan naar de volgende match ...
Ze konden toch de penaltyfase van Dosunmu, de open kanbs van Lokeren, ... laten zien ...

idd, schandalig dat het maar beide goals waren dat ze toonden... Er viel wel niet echt veel meer te tonen, maar er waren nog wel een aantal fases (oa degene die u vermeldt). Ze konden ook mss keer iet tonen van het afscheid van leleu. Volgens wat ik mij herinner van gisteren, hebben ze daar toch niets van getoond?


In studio is het zo hoe hoger je gerangschikt staat als ploeg hoe meer ze tonen van de match en op die manier zien we niet veel, maarja het is inderdaad spijtig



Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Studio 1
« Reactie #59 Gepost op: mei 13, 2007, 12:09:30 pm »
Ergens begrijp ik Studio1 wel. Al vind ik ook wel dat ze het afscheid van ons monument Leleu mochten getoond hebben. Maar als ze enkel de doelpunten tonen van een modale Westerlo-Moeskroen, dan vinden we dat toch ook normaal?