Auteur Topic: [MUZIEK] Algemeen topic  (gelezen 10872 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #40 Gepost op: september 20, 2008, 03:28:57 pm »
de nieuwe van metallica is mega vet!!!!

aan de andere fans van metallica hier op het forum, hij is de moeite waard om te kopen!!! Terug naar hun roots!!
essevee till i die!!!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #41 Gepost op: september 20, 2008, 03:50:16 pm »
de nieuwe van metallica is mega vet!!!!

aan de andere fans van metallica hier op het forum, hij is de moeite waard om te kopen!!! Terug naar hun roots!!

inderdaad, ik heb hem al grijsgedraaid  :P

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #42 Gepost op: september 20, 2008, 04:49:56 pm »
de nieuwe van metallica is mega vet!!!!

aan de andere fans van metallica hier op het forum, hij is de moeite waard om te kopen!!! Terug naar hun roots!!

inderdaad, ik heb hem al grijsgedraaid  :P

Over smaken valt zeker niet te discussi?ren maar ik vind 'em eigenlijk niet zo super :(
-SVZW Forever-

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #43 Gepost op: september 20, 2008, 05:04:57 pm »
Kun jet nummer ofzo zeggen? :)
SV TILL I DIE

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #44 Gepost op: september 20, 2008, 06:22:08 pm »
Kun jet nummer ofzo zeggen? :)

hun nieuw album heet Death Magnetic  ;) of ze er al een single ofzo van uitgebracht hebben weet ik niet, want ik ben niet zo degene die luistert naar de muziek op het moment dat het op de radio gespeeld wordt  ;)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #45 Gepost op: september 20, 2008, 07:17:02 pm »
Het nummer 'All nightmare long' is een waar pareltje! Album niet zo goed als 'And justice for all' maar merkelijk beter dan Saint Anger!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #46 Gepost op: september 20, 2008, 07:35:59 pm »
Het nummer 'All nightmare long' is een waar pareltje! Album niet zo goed als 'And justice for all' maar merkelijk beter dan Saint Anger!

Single is 'The Day that never comes'...Staat momenteel op 1 in De Afrekening.
Album inderdaad beter dan St. Anger maar kan zeker niet meer tippen aan 'Master of Puppets' , "And Justice...' en De Zwarte (hoe poppy ook, een magnifiek album).
-SVZW Forever-

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #47 Gepost op: september 20, 2008, 07:42:31 pm »
Vroeger geen fan van Metallica maar van Slipknot, maar nu wel Death Magnetic gehaald. Een topalbum. Zeer verslavende gitaarsolo's en drums in The Day That Never Comes. Goed om je eens af te reageren na een stresserende dag. Wanneer komen ze nog eens naar Belgi??



Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #48 Gepost op: september 20, 2008, 07:52:05 pm »
All Nightmare Long is ook mijn favoriet :) In Suicide & Redemption toont Metallica toch nog maar eens hun klasse vind ik. Instrumentale liedjes kunnen mij maar zelden boeien, maar deze is echt heerlijk! Er is maar 1 lied waar ik niet zo zot van ben en dat is Judas Kiss (maar nog steeds het luisteren waard ze  :P)

Offline Nineke

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #49 Gepost op: september 20, 2008, 11:47:37 pm »
Vroeger geen fan van Metallica maar van Slipknot, maar nu wel Death Magnetic gehaald. Een topalbum. Zeer verslavende gitaarsolo's en drums in The Day That Never Comes. Goed om je eens af te reageren na een stresserende dag. Wanneer komen ze nog eens naar Belgi??


normaal volgend jaar in september terug naar belgie

CB06_boy

  • Gast
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #50 Gepost op: september 21, 2008, 02:42:01 am »
nieuw album is alleszins beter dan st-anger geweest...
zoals dmq zegt: back to the roots... kzal klaar zitten aan de telefoon voor tickets te bestellen voor dit optreden. Op pukkelpop dit jaar was het het beste optreden dat ik ooit gezien heb in min leven!

btw: AC/DC doet ook een europese tournee, met nieuw album enzo... zelfde als metallica, klaar zitten voor tickets te bestellen  ;D

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #51 Gepost op: september 21, 2008, 06:41:23 pm »
nieuw album is alleszins beter dan st-anger geweest...
zoals dmq zegt: back to the roots... kzal klaar zitten aan de telefoon voor tickets te bestellen voor dit optreden. Op pukkelpop dit jaar was het het beste optreden dat ik ooit gezien heb in min leven!

btw: AC/DC doet ook een europese tournee, met nieuw album enzo... zelfde als metallica, klaar zitten voor tickets te bestellen  ;D

mijn beste was toch wel de sex pistols op lokerse feesten dit jaar B)

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #52 Gepost op: september 21, 2008, 10:03:55 pm »
Het nummer 'All nightmare long' is een waar pareltje! Album niet zo goed als 'And justice for all' maar merkelijk beter dan Saint Anger!

Single is 'The Day that never comes'...Staat momenteel op 1 in De Afrekening.
Album inderdaad beter dan St. Anger maar kan zeker niet meer tippen aan 'Master of Puppets' , "And Justice...' en De Zwarte (hoe poppy ook, een magnifiek album).

Ik vond St.Anger nog zo slecht niet, vooral de singels Frantic en St.Anger zijn vet. Voor de rest sluit ik me aan bij Glitch.

The day that never comes is instrumentaal sterk, maar vocaal v??l minder...

Set op Pukkelpop was idd hun beste in jaren. Stonden ook met v??l goesting te spelen, wat ook al anders geweest is. Vorig jaar op Werchter bvb was het een pak minder. Ik kijk ook al uit naar volgend jaar in september!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #53 Gepost op: september 22, 2008, 02:06:27 pm »
Het nummer 'All nightmare long' is een waar pareltje! Album niet zo goed als 'And justice for all' maar merkelijk beter dan Saint Anger!

Single is 'The Day that never comes'...Staat momenteel op 1 in De Afrekening.
Album inderdaad beter dan St. Anger maar kan zeker niet meer tippen aan 'Master of Puppets' , "And Justice...' en De Zwarte (hoe poppy ook, een magnifiek album).

Ik vond St.Anger nog zo slecht niet, vooral de singels Frantic en St.Anger zijn vet. Voor de rest sluit ik me aan bij Glitch.

The day that never comes is instrumentaal sterk, maar vocaal v??l minder...

Set op Pukkelpop was idd hun beste in jaren. Stonden ook met v??l goesting te spelen, wat ook al anders geweest is. Vorig jaar op Werchter bvb was het een pak minder. Ik kijk ook al uit naar volgend jaar in september!

De vocals op hun nieuwe cd vin ik het minst. Maar na zijn drank en drug verleden en de leeftijd zal zijn stem er wel niet op vooruitgaan :)

En idd de oude cd's blijven de beste, daarom dat hun optreden op pukkelpop zo goed was! Bijna allemaal de klassiekers.
essevee till i die!!!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #54 Gepost op: september 22, 2008, 04:14:36 pm »
Voor Metallica stond op Pukkelpop Within Temptation geprogrammeerd. Was aangenaam verrast door de setlist van deze Hollandse groep.

In datzelfde genre:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=40943403

is cover van de klassieker van Sting, nog steeds een supernummer vind ik persoonlijk, gespeeld door Manic Movement, met ondermeer de webmaster van Mephistow op het klavier (dienen met kort haar ;) ). Check it out: Komt binnenkort op JIM en TMF.

Mss idee voor als we ooit nog eens tegen Moskou moeten :).




CB06_boy

  • Gast
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #55 Gepost op: oktober 16, 2008, 06:43:22 pm »
AC/DC here we come  8) ;D


Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #56 Gepost op: oktober 16, 2008, 07:35:50 pm »
AC/DC here we come  8) ;D



doet me eraan denken, om alweer eens een lans te breken voor de mensen (zoals ik) die op de dagen dat de voorverkoop start, niet kunnen aan de PC of telefoon hangen.
Ik ga graag naar concerten,
maar die megadingen zoals AC DC kan ik op mijn buik schrijven (en daar is enorm veel plaats).
Ik heb die mannen vroeger al een paar keer gezien (Deinze oa) en AC DC is nog altijd top.
Ik ga wel naar bv Slayer in Antwerpen omdat ik 's avonds gewoon op mijn gemakje online kaarten kan reserveren, maar voor het uitverkochte AC DC moet ik passen wegens gaan kans op kaarten.

foei organisatie, maar ik begrijp wel dat ze geen andere keuze hebben.

 

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #57 Gepost op: oktober 16, 2008, 08:52:17 pm »
zaterdag voor 2de keer na milk inc, da is pas echt goe feestje en mee da svzw ma zondag speelt kwam het goe uit...

CB06_boy

  • Gast
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #58 Gepost op: oktober 16, 2008, 09:37:00 pm »
Metallica 5 maart @ sportpaleis  :P

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [MUZIEK] Algemeen topic
« Reactie #59 Gepost op: oktober 17, 2008, 07:35:12 am »
-Op maandag 20 oktober komt de nieuwe Switch uit, deze keer een compilatie cd van alle grote dance hits van het voorbije jaar: http://www.stubru.be/node/70167

-Ook Versuz 13 is op komst :)

En nu terug naar het gitaarwerk zeker...?