Auteur Topic: [07] VETOKELE Igor - ex speler  (gelezen 11048 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #20 Gepost op: januari 28, 2017, 10:44:41 pm »
Ik zou supporter worden van STVV want bij ons lopen er toch maar sukkelaars.....

Dat zegt hij toch niet?

Nog maar eens een bewijs datie hier nooit op de juiste positie gezet werd. En dat die zogezegde polyvalentie quatsch is

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #21 Gepost op: januari 28, 2017, 10:49:37 pm »
Ik zou supporter worden van STVV want bij ons lopen er toch maar sukkelaars.....
Meneer Patje, ik ben al 42 jaar supporter van Essevee, wat zou ik nu supporteren voor STVV?   Zeg ik hier iets verkeerds misschien?  Zeg ik iets negatiefs over onze spelers?  Nee, ik zeg gewoon dat Igor wel degelijk kwaliteiten had om het bij ons ook waar te maken.  Zielige reactie van u!

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #22 Gepost op: januari 28, 2017, 11:36:49 pm »
Meneer Patje, ik ben al 42 jaar supporter van Essevee, wat zou ik nu supporteren voor STVV?   Zeg ik hier iets verkeerds misschien?  Zeg ik iets negatiefs over onze spelers?  Nee, ik zeg gewoon dat Igor wel degelijk kwaliteiten had om het bij ons ook waar te maken.  Zielige reactie van u!
Sorry voor mijn reactie. Ik ben al 50 jaar supporter van Essevee en heb het een beetje lastig met het feit dat een speler als Leye - toch een van de Essevee-iconen het laatste decennium - zo wordt afgebroken. Ik heb niets tegen Vetokele - vriendelijke gast - maar hij heeft me bij ons fel ontgoocheld.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #23 Gepost op: januari 29, 2017, 12:24:45 am »
Sorry voor mijn reactie. Ik ben al 50 jaar supporter van Essevee en heb het een beetje lastig met het feit dat een speler als Leye - toch een van de Essevee-iconen het laatste decennium - zo wordt afgebroken. Ik heb niets tegen Vetokele - vriendelijke gast - maar hij heeft me bij ons fel ontgoocheld.
Ok, Leye wordt hard aangepakt hier, maar ik doe dit zeker niet,dus schiet niet op alles  :) en het is ook niet ofwel Leye ofwel Vetokele.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #24 Gepost op: januari 29, 2017, 02:34:33 pm »
Voor mij geen verrassing.

Idd, maar anderzijds maakt het weinig indruk. Igor heeft ruimte nodig en komt best tot zijn recht bij counterploegen.  Terwijl wij toch voetballend vooral het spel moeten maken op een gesloten ruimte en hierbij zijn kleine gestalte een nadeel is om hem aan te spelen.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #25 Gepost op: januari 29, 2017, 02:50:19 pm »
Idd, maar anderzijds maakt het weinig indruk. Igor heeft ruimte nodig en komt best tot zijn recht bij counterploegen.  Terwijl wij toch voetballend vooral het spel moeten maken op een gesloten ruimte en hierbij zijn kleine gestalte een nadeel is om hem aan te spelen.
Klopt niet he als je weet dat Hamalainen, Cordaro, Madu, Kaya (en Ankersen) ook kleintjes zijn...
In combinatievoetbal doet de lengte er juist niet toe want het merendeel van de passes gaat over de grond.

Online Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #26 Gepost op: januari 29, 2017, 05:42:43 pm »
Ik zou supporter worden van STVV want bij ons lopen er toch maar sukkelaars.....

Geen woorden in iemand anders zijn mond leggen.
Iedereen weet dat Vetokele in de punt beter rendeert dan op de flank.
Bij ons kreeg hij de kans niet, bij STVV wel.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #27 Gepost op: januari 29, 2017, 05:45:57 pm »
Los van zijn 2 goals.

Tegenstanders hebben ook moeite om hem af te stoppen.
Door hem krijgt Vitas van Mechelen rood en moest Bossaerts eigenlijk ook rood gehad hebben.

Heeft hier wat mij betreft ook niet ontgoocheld. Heeft gewoon geen k?ns gekregen.
En de keren d?t hij mocht spelen diep in de spits deed hij het gewoon goed: prima invalbeurt op Mechelen en Oostende.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #28 Gepost op: januari 29, 2017, 06:16:18 pm »
Los van zijn 2 goals.

Tegenstanders hebben ook moeite om hem af te stoppen.
Door hem krijgt Vitas van Mechelen rood en moest Bossaerts eigenlijk ook rood gehad hebben.

Heeft hier wat mij betreft ook niet ontgoocheld. Heeft gewoon geen k?ns gekregen.
En de keren d?t hij mocht spelen diep in de spits deed hij het gewoon goed: prima invalbeurt op Mechelen en Oostende.
Juist!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #29 Gepost op: januari 29, 2017, 07:17:58 pm »
Klopt niet he als je weet dat Hamalainen, Cordaro, Madu, Kaya (en Ankersen) ook kleintjes zijn...
In combinatievoetbal doet de lengte er juist niet toe want het merendeel van de passes gaat over de grond.

Zijn dat dan diepe spitsen volgens u?? Met voorzetten vanop de flank zijn dergelijke spitsen quasi onbereikbaar in de kleine ruimte.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #30 Gepost op: januari 29, 2017, 10:00:16 pm »
Zijn dat dan diepe spitsen volgens u?? Met voorzetten vanop de flank zijn dergelijke spitsen quasi onbereikbaar in de kleine ruimte.
Jij sprak dan ook niet specifiek over diepe spitsen he... ;)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #31 Gepost op: mei 28, 2017, 09:40:31 pm »
Vetokele over zijn toekomst en STVV: "In de play-offs vielen puzzelstukjes in elkaar"
28 mei 2017 21:08 via voetbalkrant.com

Wat de toekomst brengt voor Igor Vetokele is momenteel nog koffiedik kijken. Toch lijkt het water tussen hem en STVV niet te diep en is de kans groot dat hij ook volgend seizoen nog op Stayen voetbalt.

"Er zijn gesprekken aan de gang. We moeten er wel uitgeraken", maakt Vetokele zich sterk. "Ik sta open voor een verlengd verblijf, maar er moeten nog details worden overeengekomen. Ik heb gehoord dat het de goede kant opgaat. De club heeft laten weten dat ze me willen houden en die interesse is wederzijds, dan is het iets makkelijker."

De aanvaller deed het goed bij Sint-Truiden na een mislukt competitiebegin bij Zulte Waregem. "Ik speelde daar niet op mijn beste positie, dat is jammer."

Ik sta open voor een verlengd verblijf

"Maar over mijn periode bij STVV ben ik zeer tevreden. Ik ben in een goede groep terechtgekomen en ik heb in 19 wedstrijden toch nog 8 goals gescoord, bijna 1 per 2 matchen. Dat is niet slecht."
Waarom het in play-off 2 plots zo goed draaide bij de Kanaries? "Er zijn een paar spelers bijgekomen in januari en dan vergt het wat tijd om op elkaar ingespeeld te geraken. Tijdens de play-offs viel de puzzel in elkaar. Hier kunnen we op verder bouwen komend seizoen, maar bevestigen is altijd het moeilijkste."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-05-28/vetokele-over-zijn-toekomst-en-stvv-in-de-play-offs-vielen-puzzelstukjes-in-elkaar

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #32 Gepost op: mei 28, 2017, 10:28:32 pm »
Vetokele over zijn toekomst en STVV: "In de play-offs vielen puzzelstukjes in elkaar"


De aanvaller deed het goed bij Sint-Truiden na een mislukt competitiebegin bij Zulte Waregem. "Ik speelde daar niet op mijn beste positie, dat is jammer."
8 goals gescoord, bijna 1 per 2 matchen. Dat is niet slecht."
Ik was te lui om te lopen in Waregem.Aan (mee)verdedigen heb ik een hekel.
Ik scoorde tegen Union en lierse waaronder enkele penaltys.In de matchen tegen topploegen kwam ik er niet aan te pas.Tegen Genk,de finale van Po2,verknoeide ik alle kansen... :)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #33 Gepost op: mei 28, 2017, 11:56:48 pm »
Vetokele over zijn toekomst en STVV: "In de play-offs vielen puzzelstukjes in elkaar"


De aanvaller deed het goed bij Sint-Truiden na een mislukt competitiebegin bij Zulte Waregem. "Ik speelde daar niet op mijn beste positie, dat is jammer."
8 goals gescoord, bijna 1 per 2 matchen. Dat is niet slecht."
Ik was te lui om te lopen in Waregem.Aan (mee)verdedigen heb ik een hekel.
Ik scoorde tegen Union en lierse waaronder enkele penaltys.In de matchen tegen topploegen kwam ik er niet aan te pas.Tegen Genk,de finale van Po2,verknoeide ik alle kansen... :)

Tja, zo kan je bezig blijven:

"Sint-Truiden haalde mij om in de spits te staan en doelpunten te maken. Ik scoorde 4 goals + 1 assist in 8 competitiematchen en 4 goals + 3 assists in 8 matchen in PO 2."

btw, is Dury nu niet opeens op zoek naar een snelle diepe spits nu hij merkt dat het offensief nog steeds te traag gaat?

En welke topmatchen bedoel je juist? Die 75 minuten tegen topploeg Standard waar hij op de flank stond?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [07] VETOKELE Igor - ex speler
« Reactie #34 Gepost op: mei 30, 2017, 03:37:23 pm »
Heb het al meerdere keren gezegd : geen spits voor een ploeg die zelf het spel wil/moet maken wegens te gebrekkig technisch vermogen, goeie spits voor een ploeg die de counter wil/kan spelen door zijn snelheid.
Zit bijgevolg op zijn plaats bij STVV.
Tenminste beleefd in zijn uitspraken achteraf in tegenstelling tot sommige andere ex-spelers...
Het siert hem.
Het ga hem goed.