Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 259882 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #840 Gepost op: augustus 17, 2009, 04:53:40 pm »
@ bloempot: ja, we verliezen vier punten in acht dagen tijd! Nee, ik ervaar het als een verloren partij i.p.v. een gelijkspel...  >:(

@ Harry: ben niet zo fanatiek supporter in Nederland gelijk sommige hier, maar toch honderd keer liever de Ajacieden dan... PSV, met de S van SAAI.

Ajax met de J van...??  :-*

Beter een bijnaam los van het voetbal, dan een imago dat je zal blijven achtervolgen. Denk dat de supporters van Ajax liever 'jood' worden genoemd, dan dat een PSV-fluitfan heel de tijd te horen krijgt dat zijn ploeg saai voetbal brengt.

En ik hoop dat superjood nu de discussie verder zet... :-[

Wat had je gedacht?  :)

We konden het idd niet maken om "het vee" al na 3 speeldagen op 7 punten te zetten, wij staan open voor een spannend kampioenschap.  Enja, kviel bijna uit mijne zetel hoe aanvallend PSV voor de dag kwam.  Had ik in jaren niet meer gezien.  Maar daarom zijn ze het etiket van saaie club nog lang niet kwijt hoor.  Goed, zondag a.s. zijn we terug aanwezig in Amsterdam  ;)

Denk dat we vooral blij moeten zijn met de amusementswaarde en het spektakel dat beide ploegen brachten. Was een propagandawedstrijd voor het nederlandse topvoetbal. Gebeurt da hier in Belgie, ze klappen er 10 jaar van. Het verdedigen was niet altijd 100 %, integendeel, maar het is ook geen match die het kampioenschap zal bepalen. Ik hoop enkel voor ajax dat ze Suarez kunnen houden, want anders zal het rap bergaf gaan!!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #841 Gepost op: augustus 18, 2009, 07:09:22 pm »
@ bloempot: ja, we verliezen vier punten in acht dagen tijd! Nee, ik ervaar het als een verloren partij i.p.v. een gelijkspel...  >:(

@ Harry: ben niet zo fanatiek supporter in Nederland gelijk sommige hier, maar toch honderd keer liever de Ajacieden dan... PSV, met de S van SAAI.

Ajax met de J van...??  :-*

Beter een bijnaam los van het voetbal, dan een imago dat je zal blijven achtervolgen. Denk dat de supporters van Ajax liever 'jood' worden genoemd, dan dat een PSV-fluitfan heel de tijd te horen krijgt dat zijn ploeg saai voetbal brengt.

En ik hoop dat superjood nu de discussie verder zet... :-[

Wat had je gedacht?  :)

We konden het idd niet maken om "het vee" al na 3 speeldagen op 7 punten te zetten, wij staan open voor een spannend kampioenschap.  Enja, kviel bijna uit mijne zetel hoe aanvallend PSV voor de dag kwam.  Had ik in jaren niet meer gezien.  Maar daarom zijn ze het etiket van saaie club nog lang niet kwijt hoor.  Goed, zondag a.s. zijn we terug aanwezig in Amsterdam  ;)

Denk dat we vooral blij moeten zijn met de amusementswaarde en het spektakel dat beide ploegen brachten. Was een propagandawedstrijd voor het nederlandse topvoetbal. Gebeurt da hier in Belgie, ze klappen er 10 jaar van. Het verdedigen was niet altijd 100 %, integendeel, maar het is ook geen match die het kampioenschap zal bepalen. Ik hoop enkel voor ajax dat ze Suarez kunnen houden, want anders zal het rap bergaf gaan!!

Iedereen is vervangbaar...  Ook Suarez, enja ook F.D.  ;D

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #842 Gepost op: augustus 18, 2009, 08:19:49 pm »
@ bloempot: ja, we verliezen vier punten in acht dagen tijd! Nee, ik ervaar het als een verloren partij i.p.v. een gelijkspel...  >:(

@ Harry: ben niet zo fanatiek supporter in Nederland gelijk sommige hier, maar toch honderd keer liever de Ajacieden dan... PSV, met de S van SAAI.

Ajax met de J van...??  :-*

Beter een bijnaam los van het voetbal, dan een imago dat je zal blijven achtervolgen. Denk dat de supporters van Ajax liever 'jood' worden genoemd, dan dat een PSV-fluitfan heel de tijd te horen krijgt dat zijn ploeg saai voetbal brengt.

En ik hoop dat superjood nu de discussie verder zet... :-[

Wat had je gedacht?  :)

We konden het idd niet maken om "het vee" al na 3 speeldagen op 7 punten te zetten, wij staan open voor een spannend kampioenschap.  Enja, kviel bijna uit mijne zetel hoe aanvallend PSV voor de dag kwam.  Had ik in jaren niet meer gezien.  Maar daarom zijn ze het etiket van saaie club nog lang niet kwijt hoor.  Goed, zondag a.s. zijn we terug aanwezig in Amsterdam  ;)

Denk dat we vooral blij moeten zijn met de amusementswaarde en het spektakel dat beide ploegen brachten. Was een propagandawedstrijd voor het nederlandse topvoetbal. Gebeurt da hier in Belgie, ze klappen er 10 jaar van. Het verdedigen was niet altijd 100 %, integendeel, maar het is ook geen match die het kampioenschap zal bepalen. Ik hoop enkel voor ajax dat ze Suarez kunnen houden, want anders zal het rap bergaf gaan!!

Iedereen is vervangbaar...  Ook Suarez, enja ook F.D.  ;D

Fran?ois Dekeersmaeker lijkt mij toch wel degelijk onvervangbaar hoor...  ::)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #843 Gepost op: augustus 19, 2009, 08:55:43 am »

Iedereen is vervangbaar...  Ook Suarez, enja ook F.D.  ;D

Fran?ois Dekeersmaeker lijkt mij toch wel degelijk onvervangbaar hoor...  ::)

:)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #844 Gepost op: augustus 19, 2009, 09:02:15 pm »
Anderlecht al 2-0 achter na 16'  :o


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #845 Gepost op: augustus 19, 2009, 09:05:31 pm »
Ik kreeg bij de penalty een d?j?-vu van Zulte Waregem - Genk ::)


Edit: 4-0 ;D
« Laatst bewerkt op: augustus 19, 2009, 09:27:01 pm door Nico the master »

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #846 Gepost op: augustus 19, 2009, 09:27:24 pm »
4-0  ;D ;D ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #847 Gepost op: augustus 19, 2009, 09:29:28 pm »
Citaat van: Lyon
Anderlecht?? was dat die ene ploeg met Achmed Hassan?

Zegt genoeg over hoe 'Europa' over Anderlecht denkt...  8)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #848 Gepost op: augustus 19, 2009, 09:34:21 pm »
Volgens mij kennen ze die score nog wel van ergens ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #849 Gepost op: augustus 19, 2009, 09:39:51 pm »
khad ze liever met bv 2-1 zien verliezen, was waarschijnlijk beter geweest voor ons .

nu liggen ze er zeker uit, en zullen ze zeker alles richten op de competitie .

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #850 Gepost op: augustus 19, 2009, 09:46:32 pm »
Anderlecht zeer zwak + scheids zwak + Lyon matig = Onmogelijk om een goed resultaat te halen :D

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #851 Gepost op: augustus 19, 2009, 10:00:30 pm »
Dju, jammer...

Liever nu winst voor Anderlecht om zaterdag af te zakken met een gevoel van "we gaan ze ne keer inpakken" en een pandoering te krijgen van het kleine ZW  :-\

Crudo

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #852 Gepost op: augustus 19, 2009, 10:11:36 pm »
bwa, sowieso een goede zaak dat ze europees spelen. winnen of verliezen, vermoeid gaan ze zeker zijn, dat zal vooral in de 2e helft weer in ons voordeel spelen  :)


Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #853 Gepost op: augustus 19, 2009, 10:37:20 pm »
Tja...Maar volgende week is dan weer zo goed als overbodig, dus zal er zaterdag een tandje bijgestoken worden voor de 12/12.
Het zal gene zever zijn,hoor. Denk dat het een hitsige wedstrijd zal worden..
-SVZW Forever-

sv74

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #854 Gepost op: augustus 19, 2009, 10:37:26 pm »
The pride of belgium, yeah right, Anderlecht moest beschaamd zijn.  Akkoord, Lyon is beter, maar met welke mentaliteit staan die gasten daar, staan er met ik-weet-niet-hoeveel- respect voor Lyon, ongeloofelijk.  Spelen ze zo tegen ons zaterdag, dan zijn ze er ook aan voor de moeite.  

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #855 Gepost op: augustus 19, 2009, 10:40:10 pm »
De goals van Lyon waren, bij momenten, toch wel uitmuntend. Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat A'lecht met Proto zeker niet over d? keeper beschikt. Hij zou voor ons zaterdag geen echt obstakel mogen wezen (zoals vb. Copa).
-SVZW Forever-

sv74

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #856 Gepost op: augustus 19, 2009, 11:02:05 pm »
De goals van Lyon waren, bij momenten, toch wel uitmuntend. Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat A'lecht met Proto zeker niet over d? keeper beschikt. Hij zou voor ons zaterdag geen echt obstakel mogen wezen (zoals vb. Copa).
De eerste moet Proto toch hebben?  Bij de 4de goal staan ze met 4 of 5 in 'zone' te slapen, niemand die ziet dat die speler van Lyon volkomen vrij staat, bij de 5de goal kan Gomis zomaar inlopen, zonder dat er iemand bij hem staat.  Biglia,Polak,Van Damme,Boussoufa, heel zwak, de match deed mij een beetje denken aan onze 4-0 van vorig jaar.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #857 Gepost op: augustus 19, 2009, 11:03:38 pm »
Biglia van ne overhypte speler gesproken.. Hyland is toch 100x beter :)?

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #858 Gepost op: augustus 19, 2009, 11:11:11 pm »
Er zijn er me maar 2 opgevallen vandaag...Suarez (pure klassespeler) en Deschacht (die redde, wat er te redden viel). De rest was kaas met gaten.

Iemand op Voetbalkrant reageerde: "nu begrijp ik pas waarom Berrier, een speler uit de Franse 3e klasse, hier absolute top is".
Onze andere Fransman, in de voorlinie, is ook in aantocht :)
-SVZW Forever-

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #859 Gepost op: augustus 19, 2009, 11:13:13 pm »
Biglia van ne overhypte speler gesproken.. Hyland is toch 100x beter :)?

Biglia komt de laatste tijd enkel maar terug positief naar voren omdat hij Suarez kan lanceren.
That's it.
-SVZW Forever-