Auteur Topic: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren  (gelezen 18262 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #120 Gepost op: oktober 24, 2017, 07:37:56 pm »
Zoals ik reeds gezegd heb : iedereen mag hier zijn of haar mening plaatsen.  Voor velen hier moet dat dan in alle geval iets positiefs zijn, en dat begrijp ik.  Maar enige zin voor realisme mag toch ook wel dacht ik.
De hoeveelste keer is dat nu al niet dat je Dury in vraag stelt na een mindere periode?

Je spreekt letterlijk over een mayonaise die niet meer pakt tussen coach en club/spelers...

Ie-de-re trainer overal ter wereld is afhankelijk van zijn materiaal.
Je bent je hele as weer kwijt, tuurlijk slaat het eens een jaar tegen. Of denk je dat we ieder jaar geluk gaan hebben van een Meit? binnen te rijven en een vlotscorende middenvelder met mentaliteit voor 300 000 euro (Lerager) ?

2 seizoen geleden in ons rampjaar (6 op 30 na 10 speeldagen) klonk de lokroep hier h??l duidelijk dat het ?p was tussen Dury en Zulte Waregem. Zelfs met San Iker op kop die riep dat "zijn bobijntje op was".
Hoeveel keer heb ik dat trouwens in het algemeen niet moeten horen toen.  ;D "Dury zijn bobijntje is op, zeg ik u!" Na 2 successeizoenen h?! 2e en 4e. En 10 speeldagen ver in dat 3e seizoen en het was op volgens sommigen.
We zijn nu 2 PO1-seizoenen verder en ik heb ni?mand de voorbij 2 jaar gehoord.
Nu pakt men 0 op 9 en volgens neutraal pakt de mayonaise niet meer. Zeg eens welke? Die van Devos Lemmens of Calv??

Het is allemaal zo voorspelbaar man.

Ik ben aan het wachten op de eerste die zegt dat Dury in de 60 is.  8)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #121 Gepost op: oktober 24, 2017, 07:45:15 pm »
Zoals ik reeds gezegd heb : iedereen mag hier zijn of haar mening plaatsen.  Voor velen hier moet dat dan in alle geval iets positiefs zijn, en dat begrijp ik.  Maar enige zin voor realisme mag toch ook wel dacht ik.
De hoeveelste keer is dat nu al niet dat je Dury in vraag stelt na een mindere periode?

Je spreekt letterlijk over een mayonaise die niet meer pakt tussen coach en club/spelers...

Ie-de-re trainer overal ter wereld is afhankelijk van zijn materiaal.
Je bent je hele as weer kwijt, tuurlijk slaat het eens een jaar tegen. Of denk je dat we ieder jaar geluk gaan hebben van een Meit? binnen te rijven en een vlotscorende middenvelder met mentaliteit voor 300 000 euro (Lerager) ?

2 seizoen geleden in ons rampjaar (6 op 30 na 10 speeldagen) klonk de lokroep hier h??l duidelijk dat het ?p was tussen Dury en Zulte Waregem. Zelfs met San Iker op kop die riep dat "zijn bobijntje op was".
Hoeveel keer heb ik dat trouwens in het algemeen niet moeten horen toen.  ;D "Dury zijn bobijntje is op, zeg ik u!" Na 2 successeizoenen h?! 2e en 4e. En 10 speeldagen ver in dat 3e seizoen en het was op volgens sommigen.
We zijn nu 2 PO1-seizoenen verder en ik heb ni?mand de voorbij 2 jaar gehoord.
Nu pakt men 0 op 9 en volgens neutraal pakt de mayonaise niet meer. Zeg eens welke? Die van Devos Lemmens of Calv??

Het is allemaal zo voorspelbaar man.

Ik ben aan het wachten op de eerste die zegt dat Dury in de 60 is.  8)

Dury is wel 60 h?. hij is niet vernieuwend meer genoeg. De tegenstanders hebben zijn code gekraakt. Het voetbal is geevolueerd en Dury niet. De chemie tussen hem en de spelers is weg. De kleedkamers staat niet meer achter hem. Ze zijn de dictatoriale trekjes beu. Hij heeft zijn favorietjes en de rest begint te morren. Hij wisselt niet snel genoeg. Hij zit er toch zo gelaten bij de laatste tijd.

Nog wat dooddoeners nodig Balboa of denk je dat ik hiermee alles gecoverd heb?

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #122 Gepost op: oktober 24, 2017, 08:02:38 pm »
Geestig ze, mannen echt waar !  Ik lig krom van het lachen .... ;D ;D ;D ;D ;D

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #123 Gepost op: oktober 24, 2017, 08:06:42 pm »
leye, meite,lerager,dalsgaard,lepoint (half seizoen)
zo een mannen vervang je niet met huurspelers van 19 jaar h?.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #124 Gepost op: oktober 25, 2017, 08:35:39 pm »
Dury kan er niks aandoen wanneer zijn sterkhouders keer op keer flagrante blunders maken,Dury kan je nu NIET meer aansprakelijk maken ivm de transfers,hij heeft die macht niet meer.  De spoeling is misschien te dun (wanneer een Derijck,Hamalainen en een Baudry zo blunderen, wie heb je dan om ze te vervangen?).
Ik verwijt Dury enkel maar dat hij Cordaro links laat liggen,ik blijf erbij,we hebben te weinig ge?nvesteerd in goeie spelers en dat ligt niet aan Dury!

Offline Kristof73

  • Leden
  • Berichten: 96
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #125 Gepost op: oktober 26, 2017, 07:55:13 pm »
 ;D
Inderdaad Dury heeft altijd gelijk

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #126 Gepost op: oktober 27, 2017, 04:01:57 pm »
En kan er iemand Sanderke Coopman eens duidelijk maken dat een voetbal niet hetzelfde is als een bowlingbal???
Je zal je hoofd niet breken hoor als je er eens op kopt.

Volgens mij heeft Sander nog nooit de fitnesszaal van dichtbij gezien. Kan toch niet hoe die telkens zo simpel van de bal gezet wordt. Kerel heeft goeie voeten maar zonder enige vorm van duelkracht komt die nergens. Thorgan hazard heeft een vergelijkbare lichaamsbouw, maar qua duelkracht is die 100 keer sterker. KRUIP IN DIE FITNESS, SANDER EN DURF UWE POOT NE KEER ZETTEN.

Ik stel trouwens een naamsverwisseling voor:
SANDY COOPMAN en SANDER WALSH
lijkt me beter passen  :D :D :D