Auteur Topic: WK2022 : oefenmatch : 18/11/2022 : Egypte - België  (gelezen 3133 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
WK2022 : oefenmatch : 18/11/2022 : Egypte - België
« Gepost op: november 18, 2022, 07:14:33 pm »
Over de oefenmatch ...
« Laatst bewerkt op: december 22, 2022, 06:48:15 pm door Frederik »

Online Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Oefenmatch 18/11/2022 : Egypte - België
« Reactie #1 Gepost op: november 18, 2022, 10:55:17 pm »
Ik dacht naar een veteranenmatch te kijken als je dikke Hazard zag lopen.
Redelijk schandalig dat die überhaupt nog mee is naar Qatar.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Oefenmatch : 18/11/2022 : Egypte - België
« Reactie #2 Gepost op: november 21, 2022, 08:32:11 am »
Slechte repetitie is meestal een goeie voorstelling!

Ik maak me geen al te grote zorgen.
Martinez heeft ook gezien dat Hazard niet voldoet, die kan het zich eigenlijk niet meer permitteren om hem op te stellen. Zeker bij afwezigheid van Lukaku.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Oefenmatch : 18/11/2022 : Egypte - België
« Reactie #3 Gepost op: november 22, 2022, 11:51:17 am »
Slechte repetitie is meestal een goeie voorstelling!

Ik maak me geen al te grote zorgen.
Martinez heeft ook gezien dat Hazard niet voldoet, die kan het zich eigenlijk niet meer permitteren om hem op te stellen. Zeker bij afwezigheid van Lukaku.

Aan de andere kant weten wij allemaal en dat weet Martinez uiteraard ook, welk niveau Hazard 4 jaar geleden gehaald heeft op het WK.
Dat kan niet zomaar verdwenen zijn imo.
En dat niveau kan enkel maar terugkeren door gewoon zo veel mogelijk speelminuten te maken en ritme op te doen.
En ik ben er zeker van dat Martinez er ook zo over denkt.

Als je Hazard op de bank gaat zetten, dan mag je het vergeten dat hij nog iets van meerwaarde zal zijn op dit toernooi.
Want als invaller zal het nog slechter zijn dan als basisspeler.

Daarom zou ik ook net als Martinez hem laten starten, minuten laten maken, een uur laten spelen en vervangen als het weer op niets trekt, en hopen dat hij wedstrijd per wedstrijd 'groeit in het toernooi', zo heet dat dan.

Want Hazard bezit nog steeds enorm veel talent, dat kan niet weg zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Oefenmatch : 18/11/2022 : Egypte - België
« Reactie #4 Gepost op: november 22, 2022, 04:12:03 pm »
Slechte repetitie is meestal een goeie voorstelling!

Ik maak me geen al te grote zorgen.
Martinez heeft ook gezien dat Hazard niet voldoet, die kan het zich eigenlijk niet meer permitteren om hem op te stellen. Zeker bij afwezigheid van Lukaku.

Aan de andere kant weten wij allemaal en dat weet Martinez uiteraard ook, welk niveau Hazard 4 jaar geleden gehaald heeft op het WK.
Dat kan niet zomaar verdwenen zijn imo.
En dat niveau kan enkel maar terugkeren door gewoon zo veel mogelijk speelminuten te maken en ritme op te doen.
En ik ben er zeker van dat Martinez er ook zo over denkt.

Als je Hazard op de bank gaat zetten, dan mag je het vergeten dat hij nog iets van meerwaarde zal zijn op dit toernooi.
Want als invaller zal het nog slechter zijn dan als basisspeler.

Daarom zou ik ook net als Martinez hem laten starten, minuten laten maken, een uur laten spelen en vervangen als het weer op niets trekt, en hopen dat hij wedstrijd per wedstrijd 'groeit in het toernooi', zo heet dat dan.

Want Hazard bezit nog steeds enorm veel talent, dat kan niet weg zijn.
Dat kan wel weg zijn, is ook weg, zou anders wel spelen bij Madrid.  Martinez is een heel beperkte coach, een conservatieve coach, geen slimme en een walgelijk kantje oneerlijkheid, dat kennen we bij veel coachen.   Witsel, daar zijn ook nu betere op die plaats.  Met Martinez gaan we nooit een prijs pakken,maar goed, het is te laat.  Bange bond die al lang Martinez moest vervangen door een deftige trainer. 

Online Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: Oefenmatch : 18/11/2022 : Egypte - België
« Reactie #5 Gepost op: november 22, 2022, 10:12:17 pm »
Martinez doet mij heel wat denken aan Dury. Zijn vriendjes moeten ook altijd spelen ook al presteren ze niet. Zijn tactiek werkt al een tijdje niet meer maar toch blijft hij hier aan vasthouden. Iedereen weet hoe België speelt en met zo een traag tempo. Precies of ik naar Essevee zit te kijken onder Dury.

Online Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Oefenmatch : 18/11/2022 : Egypte - België
« Reactie #6 Gepost op: november 22, 2022, 11:25:54 pm »
Slechte repetitie is meestal een goeie voorstelling!

Ik maak me geen al te grote zorgen.
Martinez heeft ook gezien dat Hazard niet voldoet, die kan het zich eigenlijk niet meer permitteren om hem op te stellen. Zeker bij afwezigheid van Lukaku.

Helaas, volgens de gazetten zal hij in de basis staan tegen Canada, dat belooft weeral.