Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235985 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #620 Gepost op: mei 20, 2010, 11:35:32 am »
Ik vond het eigenlijk zo slecht niet. Ik heb met ??n oog meegekeken tot voor het laatste kwartier en ik vond dat ze eigenlijk goed speelden. Wel met inzet, met mooie combinaties ook. Die overwinning kan alleen maar deugd doen aan de jonge gasten en daar kunnen ze vertrouwen uit putten.
Ik vond Defour minder en ook Vertonghen heb ik bijna niet gezien. Ook Dembele kwam er weinig uit.

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #621 Gepost op: mei 20, 2010, 12:02:28 pm »
Ik vond het eigenlijk zo slecht niet. Ik heb met ??n oog meegekeken tot voor het laatste kwartier en ik vond dat ze eigenlijk goed speelden. Wel met inzet, met mooie combinaties ook. Die overwinning kan alleen maar deugd doen aan de jonge gasten en daar kunnen ze vertrouwen uit putten.
Ik vond Defour minder en ook Vertonghen heb ik bijna niet gezien. Ook Dembele kwam er weinig uit.

Vertonghen was immens slecht gisteren. Grote lichtpunt is voor mij Eden Hazard. Als die aan de bal komt dan druipt het gevaar er gewoon vanaf. Materiaal voor een echte topclub.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: De Rode Duivels
« Reactie #622 Gepost op: mei 20, 2010, 12:21:04 pm »
De meeste spelers zaten een beetje op hun tandvlees. Defour daarentegen heeft totaal geen wedstrijdritme. Met Vermaelen, Van Buyten en Fellaini erbij, als de kern terug topfit is, en als Leekens zijn groep zeer gemotiveerd krijgt, dan doen we zeker mee voor plaats 2 in de EK-voorronde.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #623 Gepost op: mei 20, 2010, 06:02:56 pm »
De meeste spelers zaten een beetje op hun tandvlees. Defour daarentegen heeft totaal geen wedstrijdritme. Met Vermaelen, Van Buyten en Fellaini erbij, als de kern terug topfit is, en als Leekens zijn groep zeer gemotiveerd krijgt, dan doen we zeker mee voor plaats 2 in de EK-voorronde.
2
SV TILL I DIE

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: De Rode Duivels
« Reactie #624 Gepost op: mei 20, 2010, 07:46:16 pm »
Buffel was voor mij te zwak, ik had graag eens een Legear of een De Bruyne zien invallen op z'n positie. Voor de rest had ik toch wel meer verwacht van bijvoorbeeld een Van Damme/Dembele. Misschien zitten de spelers wel op hun tandvlees, maar het is trouwens de eerste wedstrijd van de nieuwe bondscoach! Ik vond Deschacht en Ciman overigens wel goed invallen, weliswaar met iets minder tegenstand dan hun voorgangers, maar toch... Ook is het gebleken dat Alderweireld( in mijn ogen althans) geen optie is op de rechtsachter. Hij had het voetballend erg moeilijk en hanteerde daardoor veel te vaak de lange bal. Lichtpunten waren Kompany/Hazard. Wat me gisteren wel opviel, was de tweevoetigheid van onze Duivels. Men predikt dat deze jongens de meest talentvolle generatie ooit zijn, maar moet je daarvoor niet met beide voeten een voorzet kunnen trappen? Ik heb zowel Lukaku, Mirallas en Hazard na een geslaagde dribbel zien terugkappen na hun goede voet, zodat de verdedigers van Bulgarije makkelijk konden terugkeren...
Wel erg positief dat we winnen, we gaan met een goed gevoel de vakantie in :)!
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #625 Gepost op: mei 20, 2010, 08:13:29 pm »
Ook Buffel vond ik eigenlijk goed spelen. Was erg aanwezig. Van Damme vond ik niet goed. Vorige keer een paar flaters en nu ook alweer in de eerste minuut, die bal waar hij naast trapt. En dan al die slechte voorzetten. Amai, Colpaert deed het dan toch massa's beter op de rechtsachter als ge het mij vraagt, maar die roepen ze dan niet meer terug op. Maar bon, Cimon deed het ook goed hoor vond ik.
« Laatst bewerkt op: mei 20, 2010, 08:15:25 pm door sv_forever »

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #626 Gepost op: mei 20, 2010, 11:00:16 pm »
Ook Buffel vond ik eigenlijk goed spelen. Was erg aanwezig. Van Damme vond ik niet goed. Vorige keer een paar flaters en nu ook alweer in de eerste minuut, die bal waar hij naast trapt. En dan al die slechte voorzetten. Amai, Colpaert deed het dan toch massa's beter op de rechtsachter als ge het mij vraagt, maar die roepen ze dan niet meer terug op. Maar bon, Cimon deed het ook goed hoor vond ik.

 :o

De enige degelijke waren Kompany en Hazard. Voor mij wordt deze generatie - die inderdaad wel talent heeft - iets te vaak de hemel ingeprezen, en verwachten we er niet teveel van? Ja, we hebben (vooral verdedigende) spelers die bij Europese (sub)toppers spelen ? la Van Buyten, Kompany, Vermaelen en co, maar dat maakt de Belgische ploeg daarom nog niet z? goed. Van Damme, Buffel, nooit meer aub. Ciman, wtf, Dembele lijkt me er nu ook niet zoveel op vooruit gegaan de laatste paar jaar, Deschacht bwa, is Defour z? goed? Gillet, Legear, nja...

Een paar opstellingen die ik graag zou zien:

----------------------Gillet----------------------
--Vandenborre--Kompany--Vermaelen--Pocognoli--
--Witsel-----------Fellaini-----------Vertonghen--
-----Dembele--------Lukaku--------Hazard-------

Of

----------------------Gillet----------------------
--Vandenborre--Kompany--Vermaelen--Pocognoli--
----------Defour-------------Vertonghen---------
------Dembele--------Fellaini--------Hazard------
--------------------Lukaku----------------------



Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: De Rode Duivels
« Reactie #627 Gepost op: mei 20, 2010, 11:05:36 pm »
Vandenborre ;D veel talent maarja  8) dan liever Ciman of Colpaert die er hunkop voor leggen. Kom zot van de nonchalance van VDB. Trouwens Ciman was gisteren nie slecht ;), viel wel in toen de Bulgaren vermoeid waren maar soit. Heb me trouwens goed geamuseerd op de Heizel.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #628 Gepost op: mei 20, 2010, 11:11:35 pm »
Vandenborre ;D veel talent maarja  8) dan liever Ciman of Colpaert die er hunkop voor leggen. Kom zot van de nonchalance van VDB. Trouwens Ciman was gisteren nie slecht ;), viel wel in toen de Bulgaren vermoeid waren maar soit. Heb me trouwens goed geamuseerd op de Heizel.

Bwa, niet slecht maar ook niet goed, zie toch liever andere spelers dan zo'n middelmaat. Ik noem deze elf - met Vandenborre - omdat dat me een leuk ploegje lijkt. Alderweireld eventueel ipv VDB.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: De Rode Duivels
« Reactie #629 Gepost op: juni 14, 2010, 11:27:37 am »
Leekens op Sporza:

Leekens reist nu zelf naar Zuid-Afrika om Duitsland te scouten. "Dat is toch wel een verschil met televisie. Ik vind het belangrijk om ze eens te zien. Waar kunnen we ze echt pijn doen? Wat zijn hun gebreken? Dat zie je makkelijker vanuit de tribune...."

Wat er niet in het artikel stond: ... en ik was nog niet op iemands kosten op cong? geweest dus dacht ik, Zuid-Afrika schijnt het schoonste land ter wereld te zijn, dus ga ik maar eens daar naartoe. Ik mag niet vergeten van alle rekeninkskes bij  te houden om af te geven op den bond als ik terug ben...

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: De Rode Duivels
« Reactie #630 Gepost op: augustus 30, 2010, 10:43:04 am »
Vrijdag ist zover , zal er toch niet te veel van verwachten tegen Duitsland.
Denk wel dat ze er alles aan zullen doen om niet te verliezen.
Lukaku zit absoluut niet in topvorm,heb zo een vermoeden dat hij Vossen laat starten.
Dembele komt er nog bij,ik weet niet of jullie de match van hem dit weekend hebben gezien,maar hij was echt goed! 2doelpunten scoort Fulham,2keer Dembele met assist.
Begrijp eigenlijk niet waarom Mertens er niet bij is ..... ?

Prono 1-3 -> ik hoop natuurlijk dat het anders afloopt  ;)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: De Rode Duivels
« Reactie #631 Gepost op: augustus 30, 2010, 11:07:46 am »
Vrijdag ist zover , zal er toch niet te veel van verwachten tegen Duitsland.
Denk wel dat ze er alles aan zullen doen om niet te verliezen.
Lukaku zit absoluut niet in topvorm,heb zo een vermoeden dat hij Vossen laat starten.
Dembele komt er nog bij,ik weet niet of jullie de match van hem dit weekend hebben gezien,maar hij was echt goed! 2doelpunten scoort Fulham,2keer Dembele met assist.
Begrijp eigenlijk niet waarom Mertens er niet bij is ..... ?

Prono 1-3 -> ik hoop natuurlijk dat het anders afloopt  ;)
Mertens is geblesseerd ;-)

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: De Rode Duivels
« Reactie #632 Gepost op: augustus 30, 2010, 11:48:32 am »
Vrijdag ist zover , zal er toch niet te veel van verwachten tegen Duitsland.
Denk wel dat ze er alles aan zullen doen om niet te verliezen.
Lukaku zit absoluut niet in topvorm,heb zo een vermoeden dat hij Vossen laat starten.
Dembele komt er nog bij,ik weet niet of jullie de match van hem dit weekend hebben gezien,maar hij was echt goed! 2doelpunten scoort Fulham,2keer Dembele met assist.
Begrijp eigenlijk niet waarom Mertens er niet bij is ..... ?

Prono 1-3 -> ik hoop natuurlijk dat het anders afloopt  ;)
Mertens is geblesseerd ;-)
Kweet dattie geschorst is in Holland, ma da wistek nie, merci voor de info.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #633 Gepost op: augustus 30, 2010, 06:56:32 pm »
Nog mensen die gaan?
Duitse pinhelm, nepsnor en hoge zwarte kaplaarzen met lederhosen liggen al klaar!
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: De Rode Duivels
« Reactie #634 Gepost op: augustus 30, 2010, 11:10:57 pm »
Vrijdag ist zover , zal er toch niet te veel van verwachten tegen Duitsland.
Denk wel dat ze er alles aan zullen doen om niet te verliezen.
Lukaku zit absoluut niet in topvorm,heb zo een vermoeden dat hij Vossen laat starten.
Dembele komt er nog bij,ik weet niet of jullie de match van hem dit weekend hebben gezien,maar hij was echt goed! 2doelpunten scoort Fulham,2keer Dembele met assist.
Begrijp eigenlijk niet waarom Mertens er niet bij is ..... ?

Prono 1-3 -> ik hoop natuurlijk dat het anders afloopt  ;)
Mertens is geblesseerd ;-)

Mertens is 2 weken geschorst in Nederland, maar niet geblesseerd.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: De Rode Duivels
« Reactie #635 Gepost op: oktober 12, 2010, 10:44:26 pm »
Onwaarschijnlijk. Achteraan is er zo geprutst geweest.
We ziitten met een goeie voorlinie nu, maar we geven alles verdedigend weg.
Inderdaad, zoals Essevee bezig is.

-SVZW Forever-

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: De Rode Duivels
« Reactie #636 Gepost op: oktober 12, 2010, 10:56:55 pm »
Zalige match om naar te kijken!  :D
Helaas kwam die laatste goal nog...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: De Rode Duivels
« Reactie #637 Gepost op: oktober 12, 2010, 11:11:42 pm »
Bailly, Bailly, Bailly, Bailly.
Voila 4x, 4goals die een doelman in vorm heeft.
1ste goal mag je nooit die corner weggeven, 2de goal, korte hoek in de provenciale reeksen hier krijgt de keeper op zijn donder. 3de goal, pak die bal gewoon in je handen en lig daar niet te spartelen lijk ne vis. 4de goal, komt te wild uit, door de benen, moet overgins niet uitkomen want er is nog een verdediger in de buurt.

Kortom een keeper zonder vertrouwen moet niet in de nationale ploeg staan.

Die 4de goal is eigenlijk een opeenstapeling van fouten.
Eerst gaat Hazard daar wat onnozel gaan dribbelen en loopt zich vast. Dan stapt Lombaerts verkeerd in en komt Bailly uiteindelijk onorthodox uit

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: De Rode Duivels
« Reactie #638 Gepost op: oktober 12, 2010, 11:19:13 pm »
Ongelofelijk. Je zit met een keeper die in de premier league zijn concurrent van 15 miljoen op de bank houdt en je plaatst hem in de tribune. Je hebt een keeper met 300 wedstrijden in de basis van een serie A ploeg en je zet hem op de bank.

Wie stellen ze in doel? Juist een keeper bij een degradatiekandidaat in de Bundesliga met veruit de meeste tegengoals.

Kheb Bailly meer aan zijnen diadeem zien prutsen dan ballen zien pakken.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #639 Gepost op: oktober 12, 2010, 11:29:46 pm »
Zelden zo intgoocheld geweest in een match van de rode duievels.
Bailly had geluk in kazachstan dat het tegendoelpuny afgekeurd werd bij zn blunder maar nu heeft hij bewezen om geen titularis meer te zijn, goeie keepers genoeg in belgie
SV TILL I DIE