Auteur Topic: Abonnementen 2013/2014  (gelezen 41125 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Abonnementen 2013/2014
« Gepost op: mei 30, 2013, 08:29:19 am »
Alles over de nieuwe abonnementen van Essevee.

Offline elarto

  • Leden
  • Berichten: 104
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #1 Gepost op: mei 30, 2013, 11:16:22 am »
Alvast 1 iets die mij opvalt: ze zijn 10 euro duurder :)

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #2 Gepost op: mei 30, 2013, 11:32:57 am »
inderdaad :(

Freve

  • Gast
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2013, 12:34:37 pm »
Ook abonnees van KVK kregen een brief in de bus :)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #4 Gepost op: mei 30, 2013, 01:09:54 pm »
eerst onze ploeg willen verkopen en nu de abbo's opslaan? kwestie van een klantenbinding actie  ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #5 Gepost op: mei 30, 2013, 01:53:58 pm »
zijn er mensen hier die nu gaan twijfelen, of er gewoon geen gaan kopen nav de heisa, of nog wat gaan afwachten ?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #6 Gepost op: mei 30, 2013, 03:42:26 pm »
zijn er mensen hier die nu gaan twijfelen, of er gewoon geen gaan kopen nav de heisa, of nog wat gaan afwachten ?
Waarom zouden we geen contract eraan kunnen koppelen met enkele voorwaarden
-Geen fusie meer met andere ploegen in de komende 10 jaar
-Geen verhuis van het stamnummer, Regenboogstadion blijft onze thuisbasis forever
-Geen verandering van naam, essevee en stamnummer blijft verbonden met het regenboogstadion
-Geen satelietploeg in Belgie of satelietploeg worden
-...
indien voorwaarden niet vervuld, abbo-geld op zijn minst 1x terugbetalen.
Andere suggesties om in het kontrakt te zetten?  Ik weet niet of dit juridisch allemaal kan
 of dit juridisch mogelijk is,kontrakt zou opgesteld moeten worden door een prof of iemand die er iets van kent om een waterdicht kontrakt te verkrijgen waar ze niet onderuit kunnen.

Voor mij zou er moeten opstaan -beheerraad buiten, maar dit is niet realistisch.  Ze gaan alvast meer moeten doen dan nu om het vertrouwen (als het al te herstellen is)te herstellen

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #7 Gepost op: mei 30, 2013, 04:07:05 pm »
zijn er mensen hier die nu gaan twijfelen, of er gewoon geen gaan kopen nav de heisa, of nog wat gaan afwachten ?
Waarom zouden we geen contract eraan kunnen koppelen met enkele voorwaarden
-Geen fusie meer met andere ploegen in de komende 10 jaar
-Geen verhuis van het stamnummer, Regenboogstadion blijft onze thuisbasis forever
-Geen verandering van naam, essevee en stamnummer blijft verbonden met het regenboogstadion
-Geen satelietploeg in Belgie of satelietploeg worden
-...
indien voorwaarden niet vervuld, abbo-geld op zijn minst 1x terugbetalen.
Andere suggesties om in het kontrakt te zetten?  Ik weet niet of dit juridisch allemaal kan
 of dit juridisch mogelijk is,kontrakt zou opgesteld moeten worden door een prof of iemand die er iets van kent om een waterdicht kontrakt te verkrijgen waar ze niet onderuit kunnen.

Voor mij zou er moeten opstaan -beheerraad buiten, maar dit is niet realistisch.  Ze gaan alvast meer moeten doen dan nu om het vertrouwen (als het al te herstellen is)te herstellen

Is een gratis DVD voldoende ? :)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #8 Gepost op: mei 30, 2013, 04:31:29 pm »
zijn er mensen hier die nu gaan twijfelen, of er gewoon geen gaan kopen nav de heisa, of nog wat gaan afwachten ?
Waarom zouden we geen contract eraan kunnen koppelen met enkele voorwaarden
-Geen fusie meer met andere ploegen in de komende 10 jaar
-Geen verhuis van het stamnummer, Regenboogstadion blijft onze thuisbasis forever
-Geen verandering van naam, essevee en stamnummer blijft verbonden met het regenboogstadion
-Geen satelietploeg in Belgie of satelietploeg worden
-...
indien voorwaarden niet vervuld, abbo-geld op zijn minst 1x terugbetalen.
Andere suggesties om in het kontrakt te zetten?  Ik weet niet of dit juridisch allemaal kan
 of dit juridisch mogelijk is,kontrakt zou opgesteld moeten worden door een prof of iemand die er iets van kent om een waterdicht kontrakt te verkrijgen waar ze niet onderuit kunnen.

Voor mij zou er moeten opstaan -beheerraad buiten, maar dit is niet realistisch.  Ze gaan alvast meer moeten doen dan nu om het vertrouwen (als het al te herstellen is)te herstellen
Oe? 'T intresseert u toch niemer?
Ik dacht daje sowieso geen abo meer ging kopen zolang PDC ier nog zat?
Dedju, we zijn blijkbaar nog nie van u af...
 ::)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #9 Gepost op: mei 30, 2013, 04:51:44 pm »
zijn er mensen hier die nu gaan twijfelen, of er gewoon geen gaan kopen nav de heisa, of nog wat gaan afwachten ?
Waarom zouden we geen contract eraan kunnen koppelen met enkele voorwaarden
-Geen fusie meer met andere ploegen in de komende 10 jaar
-Geen verhuis van het stamnummer, Regenboogstadion blijft onze thuisbasis forever
-Geen verandering van naam, essevee en stamnummer blijft verbonden met het regenboogstadion
-Geen satelietploeg in Belgie of satelietploeg worden
-...
indien voorwaarden niet vervuld, abbo-geld op zijn minst 1x terugbetalen.
Andere suggesties om in het kontrakt te zetten?  Ik weet niet of dit juridisch allemaal kan
 of dit juridisch mogelijk is,kontrakt zou opgesteld moeten worden door een prof of iemand die er iets van kent om een waterdicht kontrakt te verkrijgen waar ze niet onderuit kunnen.

Voor mij zou er moeten opstaan -beheerraad buiten, maar dit is niet realistisch.  Ze gaan alvast meer moeten doen dan nu om het vertrouwen (als het al te herstellen is)te herstellen
Oe? 'T intresseert u toch niemer?
Ik dacht daje sowieso geen abo meer ging kopen zolang PDC ier nog zat?
Dedju, we zijn blijkbaar nog nie van u af...
 ::)
Het is nu nog anders voor mij, beheerraad buiten ipv enkel PDC, m.a.w. de kans dat ik een abbo koop is nihil, maar ik heb niets tegen gasten die wel 1kopen of nog twijfelen. 

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #10 Gepost op: mei 30, 2013, 05:08:26 pm »
na 40 jaar supporter zijn , twijfel ik toch ook nog voor een  nieuw abonnement aan te schaffen. Het vertrouwen is toch voor een groot stuk weg. Wil toch noch eerst dury horen en wat diene zot van een decuyper gaat doen ivm transfers enz...Ben nog altijd heel zwaar ontgoocheld. Zelfs na de vergadering dinsdag waar ik was ben ik nog niet overtuigd. Wel een mooie poging en ze doen er alles aan maar ja...

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #11 Gepost op: mei 30, 2013, 05:15:08 pm »
na 40 jaar supporter zijn , twijfel ik toch ook nog voor een  nieuw abonnement aan te schaffen. Het vertrouwen is toch voor een groot stuk weg. Wil toch noch eerst dury horen en wat diene zot van een decuyper gaat doen ivm transfers enz...Ben nog altijd heel zwaar ontgoocheld. Zelfs na de vergadering dinsdag waar ik was ben ik nog niet overtuigd. Wel een mooie poging en ze doen er alles aan maar ja...


Ik ben ook niet overtuigd, zomaar eventjes de statuten veranderen en zo. Het werd veel te simpel voorgesteld. Ik vond ook dat er iemand met een stevige juridische achtergrond moest geweest zijn!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #12 Gepost op: mei 30, 2013, 05:34:12 pm »
Ik twijfel ook nog om al dan niet een abonnement te kopen. Eerst nog enkele weken afwachten hoe het evolueert, wat Dury zegt op de eerste training, enz.
Maar hoogstwaarschijnlijk koop ik er wel een, de spelers en trainer hebben met heel dit gedoe niets te maken (hoop ik) en zij verdienen alle steun dit seizoen. Het zal dit seizoen sowieso minder lopen dan het voorbije seizoen en dan kunnen de spelers alle steun gebruiken! Spelers als De fauw, Bossut, Leye, enz. zijn de ?chte Essevee bestuurders!

Maar PDC terug in de armen sluiten doe ik nooit!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #13 Gepost op: mei 30, 2013, 07:54:53 pm »
Ik koop zeker een abonnement al is het maar om de spelers te steunen na een schitterend seizoen.
Enorm jammer dat veel mensen twijfelen om een abonnement te kopen, eigenlijk zou er nu een stormloop moeten zijn. Bedankt PDC...  :-[

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #14 Gepost op: mei 30, 2013, 08:14:32 pm »
Ik koop zeker een abonnement al is het maar om de spelers te steunen na een schitterend seizoen.
Enorm jammer dat veel mensen twijfelen om een abonnement te kopen, eigenlijk zou er nu een stormloop moeten zijn. Bedankt PDC...  :-[

Ik vernieuw sowieso ook.Voor net dezelfde reden.
Net zoals ik ONMIDDELLIJK klaar zal staan bij elke actie om PDC buiten te krijgen.
-SVZW Forever-

Freve

  • Gast
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #15 Gepost op: mei 30, 2013, 08:22:35 pm »
Mogul
ist een abonnement da ge wilt kopen of een pak aandelen?

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #16 Gepost op: mei 30, 2013, 08:35:14 pm »
Ik koop zeker een abonnement al is het maar om de spelers te steunen na een schitterend seizoen.
Enorm jammer dat veel mensen twijfelen om een abonnement te kopen, eigenlijk zou er nu een stormloop moeten zijn. Bedankt PDC...  :-[

Ik vernieuw sowieso ook.Voor net dezelfde reden.
Net zoals ik ONMIDDELLIJK klaar zal staan bij elke actie om PDC buiten te krijgen.
hier ook zulle. Ik ga kijken voor de spelers, Decuyper Zijne stoeme smoel heb ik er nog maar weinig gezien

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #17 Gepost op: mei 30, 2013, 10:08:42 pm »
Ik koop er alvast ??n. Ik blijf supporter van/voor mijn ploeg, op de eerste plaats van de spelers, maar evenzeer voor de technische staf en mensen die zich dag in dag uit inzetten voor onze club; van de terreinverzorgers tot ceetje. Allen verdienen ze onze steun volgend seizoen!

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #18 Gepost op: mei 31, 2013, 07:54:22 am »

Geen kopen is bevestigen dat er reden is om te twijfelen aan de "regio" waar je speelt.... imho
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Abonnementen 2013/2014
« Reactie #19 Gepost op: mei 31, 2013, 09:50:28 am »

Geen kopen is bevestigen dat er reden is om te twijfelen aan de "regio" waar je speelt.... imho

?, in feite geef je PDC gelijk als je geen abo koopt