Auteur Topic: Vergadering Esseveefans / bestuur  (gelezen 68040 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #40 Gepost op: mei 25, 2015, 08:35:57 am »
Idd. Van die gasten die na minuut 85 al weggaan bij achterstand en raar kijken aje ne keer iets roept. Die mogen thuisblijven!

Zij zijn ook abonnee's he. Iedere abo kunnen we gebruiken.

Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #41 Gepost op: mei 25, 2015, 10:52:01 am »
Wanneer start de abonnementenverkoop?

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #42 Gepost op: mei 25, 2015, 12:07:51 pm »
Wanneer start de abonnementenverkoop?


doen ze niet meer ,zal plaats genoeg zijn voor iedereen . ::)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #43 Gepost op: mei 25, 2015, 12:08:15 pm »
Geduld. Verslag zal een dezer hier verschijnen.
Wij moeten ook werken h? :)
Allemaal weekend/feestdagen-werkers blijkbaar  :)
« Laatst bewerkt op: mei 25, 2015, 12:43:23 pm door fozie »

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #44 Gepost op: mei 25, 2015, 01:39:35 pm »
Allemaal weekend/feestdagen-werkers blijkbaar  :)

Ze zijn er mee bezig. Geduld is een schone zaak. Of't nu vandaag, morgen of overmorgen is, ge gaat er toch niet van doodgaan, toch?
No pain, no gain.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #45 Gepost op: mei 25, 2015, 03:17:33 pm »

Ze zijn er mee bezig. Geduld is een schone zaak. Of't nu vandaag, morgen of overmorgen is, ge gaat er toch niet van doodgaan, toch?


zei je 3 dagen geleden ook al.zal nogal een verslag zijn zekerst !!! ;)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #46 Gepost op: mei 25, 2015, 03:32:06 pm »

zei je 3 dagen geleden ook al.zal nogal een verslag zijn zekerst !!! ;)
Geen idee. Ik maak ze niet, die verslagen.
Ik ben in even blijde verwachting als u. :)
No pain, no gain.

Offline frankvan

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #47 Gepost op: mei 25, 2015, 04:43:55 pm »
Byzonder veel respeckt voor desupporters.danktu heren van de suppertsraad.

Online Djelo

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #48 Gepost op: mei 25, 2015, 08:28:14 pm »
Ik vind het ook nogal triestig dat je er een week moet op wachten.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #49 Gepost op: mei 25, 2015, 08:31:42 pm »
Ik vind het ook nogal triestig dat je er een week moet op wachten.

Gun die gasten ook eens een verlengd weekend met hun gezin... ze offeren al genoeg op gedurende het jaar. Tzou bij niet veel vrouwkes pakken!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #50 Gepost op: mei 25, 2015, 08:40:45 pm »
Gun die gasten ook eens een verlengd weekend met hun gezin... ze offeren al genoeg op gedurende het jaar. Tzou bij niet veel vrouwkes pakken!
Dikke 2! Sommigen overdrijven hier nogal schromelijk, me dunkt...

Men spreekt hier van een hele week terwijl die vergadering op 21/05 stond.
4!!! dagen geleden dus (waaronder een verlengd weekend, waar de meesten onder ons 't eens goed van pakken, ?n terecht!)
Er wordt de leden van de supportersfederatie 'een gebrek aan respect' verweten omdat het verslag nog niet online staat, maar het respect van de zagers hier m.b.t. het engagement van deze, is tegelijk bijzonder ver te zoeken... ???

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #51 Gepost op: mei 25, 2015, 09:07:55 pm »
Ik denk dat iedereen gewoon heel erg benieuwd is naar het verslag.
SV TILL I DIE

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #52 Gepost op: mei 25, 2015, 09:21:05 pm »
Ik denk dat iedereen gewoon heel erg benieuwd is naar het verslag.
Dat ben ?k ook, maar ik breng w?l begrip op voor job, familiaal leven & vrije tijd van anderen, wat sommigen hier blijkbaar moeilijk kunnen...

Online Djelo

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #53 Gepost op: mei 25, 2015, 09:57:44 pm »
Dat 'mijn hele week' weer op de korrel ging genomen worden was te denken. Typerend aan ons forum. Maar ik vind gewoon het not done dat wij hier een halve week moeten wachten op een verslag. Zoveel werk is dat nu ook niet en als vertegenwoordiger van de supporters heb je toch enige verplichting. Ik denk niet dat ik de enige ben die hier cerieus naar is

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #54 Gepost op: mei 25, 2015, 10:17:46 pm »
Dat 'mijn hele week' weer op de korrel ging genomen worden was te denken. Typerend aan ons forum. Maar ik vind gewoon het not done dat wij hier een halve week moeten wachten op een verslag. Zoveel werk is dat nu ook niet en als vertegenwoordiger van de supporters heb je toch enige verplichting. Ik denk niet dat ik de enige ben die hier cerieus naar is
Langs de andere kant hebben die mensen ook een priv? leven naast het voetbal.  Het lijkt me dus ook niet onlogisch dat zo'n verslag eerst naar de club wordt gestuurd ter controle vooraleer dat de wereld wordt ingestuurd en door de pers wordt gelezen.  Misschien wachten ze dus gewoon op goedkeuring of iets dergelijks.
Een misvatting, een woord verkeerd begrepen, cruciale tikfout is snel gemaakt. 

Van mijn kant alle respect die zich belangeloos inzetten voor de supporters en bij uitbreiding voor de club.  Ik denk dat die mensen dat verdienen.

Het verslag zal er eerstdaags wel aankomen.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #55 Gepost op: mei 26, 2015, 12:35:02 am »
Dat 'mijn hele week' weer op de korrel ging genomen worden was te denken. Typerend aan ons forum. Maar ik vind gewoon het not done dat wij hier een halve week moeten wachten op een verslag. Zoveel werk is dat nu ook niet en als vertegenwoordiger van de supporters heb je toch enige verplichting. Ik denk niet dat ik de enige ben die hier cerieus naar is


Het enige wat typerend voor dit forum is, is dat er teveel sjarels opzitten waar de arrogantie vanaf druipt.. Wat een heisa om een verslag van een vergadering. Deze mensen organiseren dit op eigen initiatief, besteden vrijwillig uren aan onze club om drvoor te zorgen dat onze supporters het een beetje naar hun zin hebben en alles naar hun normen is.. Als jij het dan nog 'not done' vindt dat je een halve week moet wachten op een verslagje, dan moet je snel wat aandelen opkopen, kan je ervoor zorgen dat alles naar jouw tempo gedaan wordt! (Tstadion zou al af zijn!!)
Enig respect naar deze mensen mag wel...
Al komt dat verslag maar volgende week... Dikke chapeau aan de mensen die bergen verzetten zodat wij op de hoogte blijven van alles.. Het zijn niet hen die falen in de communicatie, maar wel de club.
South Lane Crew.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #56 Gepost op: mei 26, 2015, 12:54:04 am »
Het enige wat typerend voor dit forum is, is dat er teveel sjarels opzitten waar de arrogantie vanaf druipt..

Niet iedereen over dezelfe kam scheren aub :-)
Niet alle 2000 leden zijn zo ...

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #57 Gepost op: mei 26, 2015, 01:11:08 am »
Niet iedereen over dezelfe kam scheren aub :-)
Niet alle 2000 leden zijn zo ...

Weet ik ook, en zie je me hier ook niet doen. Maar een tikkeltje meer respect van enkelen zou hier wel op zen plaats zijn.
South Lane Crew.

Offline Funfather

  • Leden
  • Berichten: 63
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #58 Gepost op: mei 26, 2015, 09:41:23 am »
Vrienden supporters, afgelopen donderdag hadden wij als supportersfederatie onze tweemaandelijkse meeting met de CEO van onze club. Ook nu namen wij een pak vragen van supporters mee en hieronder vinden jullie al snel de meeste antwoorden. De abb verkoop start op 15 juni en blijft aan dezelfde prijzen met dien verstande dat er geen staanplaatsen worden verkocht tot de nieuwe tribune klaar is. De sfeergroep verhuist tijdelijk naar de nieuwe tribune op de vakken 408 en 409, dat zijn de 2 vakken aan de kant van de hoofdingang. De abonnementen zullen dezelfde zijn als vorig jaar en we werken ook samen met de club verder aan een aantal extra voordelen voor abonnees. De Essevee site zal ook regelmatig updates geven van het aantal abonnees. Supporters moeten er wel rekening mee houden dat ons stadion tijdens de werken tijdelijk slechts over 9000 plaatsen zal beschikken inclusief bezoekers. Zo komen we bij de verbouwing van VAK X die wel degelijk doorgaat maar door de papiermolen tijdelijk vertraagd is. Wij kregen de details maar dat zou hier een te groot kader innemen om dat alles uit te leggen. Wie wil mag mij gerust priv? contacteren. Men hoopt de bouw nog voor het bouwverlof te kunnen aanvatten maar eens begonnen moet alles snel gaan. Uitstel is dus zeker geen afstel. Ook herbekijkt men momenteel om bij fase 3 die volgend jaar aanvangt alsnog ook de bocht thv de treffer dicht te bouwen inclusief een supportershome.  Financi?le problemen zijn er dus absoluut niet zoals velen proberen te suggereren integendeel, de club is opnieuw gezond, beschikt op z?n balans over een degelijk ?eigen vermogen? (voor de boekhouders onder ons) en er staat wel degelijk geld op de rekening. Volgend seizoen zal men werken met een budget van 11,5 miljoen euro tot op het einde van de reguliere competitie. Afhankelijk van play off 1 of 2 wordt de situatie op tijd herbekeken maar de doelstelling op sportief gebied is de eerste kolom halen. Om dat te realiseren deed de club reeds 3 aankopen (d?Ulivo, Steppe en Baudry) en daar komen zeker nog 6 namen bij waaronder een aantal sterkhouders. De kern wordt wel afgebouwd van 29 spelers op heden naar een kwalitatievere 23 spelers. Ook Essevee TV wordt nieuw leven ingeblazen maar daar volgt binnenkort meer over. We spraken ook af dat wij met Esseveefans alle kantines een bezoek gaan brengen eerstdaags om te onderzoeken welke werken daar kunnen gebeuren om deze supportersvriendelijker te maken en ook van de nodige door iedereen te smaken muziek te voorzien. We kregen ook de nieuwe truitjes te zien die opnieuw van Patrick makelij zijn en heel veel op deze van het afgelopen seizoen lijken mits enkele details. Tot slot hebben we ook gewezen op het probleem op vlak van duidelijke communicatie waarbij onmiddellijk telefonisch contact werd opgenomen met de coach die ons zijn vertrouwen voor volgend seizoen bevestigde en de club ook opdracht gaf om hierrond een persbericht te verdelen dat afgelopen vrijdag ook werd verspreid. De coach en het bestuur zullen naar volgend seizoen ook actief meewerken aan de uitbouw van maandelijkse supportersavonden in de supporterslokalen waar uiteraard ook communicatie met de supporters voorop staat. Deze zullen telkens doorgaan op maandag maar daarover volgt zeker nog de nodige communicatie. Wij hopen dat we hiermee op heden duidelijk naar jullie hebben gecommuniceerd en verwachten u allen op zondag 21 juni om 15u om de spelers te begroeten.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #59 Gepost op: mei 26, 2015, 09:47:35 am »
Da's al een stuk duidelijker. Dus de bouw start zeker (da's voor mij het belangrijkste). Dat de kern teruggeschroefd wordt naar 23 spelers vind ik op zich geen probleem (want veel van de 29 waren toch niet klaar voor 1e ploeg) zolang ze alle 23 of toch op z'n minst 18-20 kunnen meedingen naar een plaatsje. Transfers zullen we nog moeten afwachten. En esseveeTV die nieuw leven wordt ingeblazen kan ik alleen maar toejuichen. Wat ik mij nu juist bedenk, er was totale stockverkoop in de 'shop-container' van essevee. Zou de fanshop dan verhuizen naar een plaatsje in de nieuwe tribune? Zal wel zeker? Zou wel een immense vooruitgang betekenen ?n aanmoedigen om iets te kopen. Want zeg niet zelf, die container is niet echt een aantrekker ee ;). Toch bedankt voor de mist te doen wegtrekken ivm bepaalde onderwerpen. We zijn al een stuk meer op de hoogte