Auteur Topic: [VB] Racing Mechelen - SVZW  (gelezen 48265 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
[VB] Racing Mechelen - SVZW
« Gepost op: november 21, 2008, 01:26:45 pm »
Zulte waregem mag op verplaatsing in RC mechelen, geen gewoon volk en weeral uit.
« Laatst bewerkt op: november 21, 2008, 02:33:35 pm door Rafa »
SV TILL I DIE

Offline White Hart Lane

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: BvB: Rc Mechelen - SVZW
« Reactie #1 Gepost op: november 21, 2008, 02:11:49 pm »
Zulte waregem mag op verplaatsing in RC mechelen, geen gewoon volk en weeral uit.
Wees daar maar zeker van.In ons stadion ziede pateekes lopen zenne.

Boer Boerie

  • Gast
Re: BvB: Rc Mechelen - SVZW
« Reactie #2 Gepost op: november 21, 2008, 02:14:15 pm »
Yep, trug op verplaatsing en stukske verder dan Oostende deze keer.

't Wordt lastig.

Ze knikkerden er nen 1ste klasser uit en ze gaan da zeker willen herhalen
« Laatst bewerkt op: november 21, 2008, 02:16:50 pm door Boer Boerie »

Offline me from malines

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #3 Gepost op: november 21, 2008, 03:06:57 pm »
1 ding is zeker: Warehem uit den beker!!!!

Offline makke

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #4 Gepost op: november 21, 2008, 03:32:57 pm »
Amai, 't zit hier al vol Racingers  ::)

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #5 Gepost op: november 21, 2008, 04:28:40 pm »
Schone verplaatsing, we gaan ze opeten daar. De derdeklasser terug met de voetjes op de grond!

Offline racingertje

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #6 Gepost op: november 21, 2008, 04:35:52 pm »
Amai, 't zit hier al vol Racingers  ::)
idd tforum is ie al vanons se  ;)

Offline R.C.M

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #7 Gepost op: november 21, 2008, 04:40:41 pm »
Schone verplaatsing, we gaan ze opeten daar. De derdeklasser terug met de voetjes op de grond!
ja wij staan altijd met onze beide voeten op de grond...  :P
met oeveel tractors komen jullie naar mechelen?

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #8 Gepost op: november 21, 2008, 04:50:58 pm »
Amai, 't zit hier al vol Racingers  ::)
idd tforum is ie al vanons se  ;)

Tja, Zulte heeft dan ook ni zo veel supporters he jom. :D
Beetje jenne mag wel he gaste. :P

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #9 Gepost op: november 21, 2008, 04:53:46 pm »
Schone verplaatsing, we gaan ze opeten daar. De derdeklasser terug met de voetjes op de grond!
ja wij staan altijd met onze beide voeten op de grond...  :P
met oeveel tractors komen jullie naar mechelen?

Dat wipt GBA en is al overmoedig tot en met! Straks zijn jullie nog ontgoocheld als jullie er straks uitgaan...is de ambitie de bekerwinst, ofzo? Of ga je toch liever naar tweede? Ik zou t wel weten...en ook: Als  WIJ ons plaatsen, spelen we tegen Dender of Lierse. Dan lijken die halve finales toch niet zo ver meer af? Ik klaag alvast NIET met deze loting!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #10 Gepost op: november 21, 2008, 04:54:28 pm »
Wij zitten dan bijlange nog niet met ons hoofd bij een match ergens in januari! En ZEKER niet dit weekend nu we DE derby spelen tegen K*trijk!

Offline Rcmgirlke099

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #11 Gepost op: november 21, 2008, 04:56:21 pm »
da zeide die van Gba ook da ze ons er zonder probleme ginge uitwippe
onderschat ons maar ni  ;)

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #12 Gepost op: november 21, 2008, 05:00:38 pm »
Schone verplaatsing, we gaan ze opeten daar. De derdeklasser terug met de voetjes op de grond!
ja wij staan altijd met onze beide voeten op de grond...  :P
met oeveel tractors komen jullie naar mechelen?

Dat wipt GBA en is al overmoedig tot en met! Straks zijn jullie nog ontgoocheld als jullie er straks uitgaan...is de ambitie de bekerwinst, ofzo? Of ga je toch liever naar tweede? Ik zou t wel weten...en ook: Als  WIJ ons plaatsen, spelen we tegen Dender of Lierse. Dan lijken die halve finales toch niet zo ver meer af? Ik klaag alvast NIET met deze loting!

overmoedig? nee! zeker niet. Maar jullie lijken niet te beseffen dat in voetbal de kansen altyd gelijk verdeeld zijn. Beerschot dacht ook aan een "walk in the park" voor hun vertrouwen wat op te krikke. Resultaat: 1-4. Wij zijn blij dat we zo ver geraken, en we mogen daar dan ook fier op zijn als derde klasser! uiteindelijk maak je dit als derde klasser ook niet elk jaar mee he. Hou er dus gewoon rekening mee dat jullie even veel kans maken om hetzelfde lot te ondergaan als Beerschot. En van dat mentaliteitje dat jullie hebbe van "ooh, maar tegen nen derde klasser".. daar krijg ik het schijt van.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #13 Gepost op: november 21, 2008, 05:03:17 pm »
Schone verplaatsing, we gaan ze opeten daar. De derdeklasser terug met de voetjes op de grond!
ja wij staan altijd met onze beide voeten op de grond...  :P
met oeveel tractors komen jullie naar mechelen?

Dat wipt GBA en is al overmoedig tot en met! Straks zijn jullie nog ontgoocheld als jullie er straks uitgaan...is de ambitie de bekerwinst, ofzo? Of ga je toch liever naar tweede? Ik zou t wel weten...en ook: Als  WIJ ons plaatsen, spelen we tegen Dender of Lierse. Dan lijken die halve finales toch niet zo ver meer af? Ik klaag alvast NIET met deze loting!

overmoedig? nee! zeker niet. Maar jullie lijken niet te beseffen dat in voetbal de kansen altyd gelijk verdeeld zijn. Beerschot dacht ook aan een "walk in the park" voor hun vertrouwen wat op te krikke. Resultaat: 1-4. Wij zijn blij dat we zo ver geraken, en we mogen daar dan ook fier op zijn als derde klasser! uiteindelijk maak je dit als derde klasser ook niet elk jaar mee he. Hou er dus gewoon rekening mee dat jullie even veel kans maken om hetzelfde lot te ondergaan als Beerschot. En van dat mentaliteitje dat jullie hebbe van "ooh, maar tegen nen derde klasser".. daar krijg ik het schijt van.

Zowat iedereen hier is akkoord met het feit dat dit g??n makkelijke loting is voor ons, integendeel, dus waarover heb je het eigenlijk. Beerschot dacht trouwens helemaal niet aan een walk in the park, integendeel. Ze waren op dat moment perfect te pakken, Harm lag zo goed als buiten en de ploeg draaide langs geen kanten. Let wel, ik wil niet af doen van jullie schitterende prestatie daar, chapeau daarvoor. Ik krijg het schijt van mensen die onzin verkondigen.

Offline R.C.M

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #14 Gepost op: november 21, 2008, 05:05:17 pm »
Schone verplaatsing, we gaan ze opeten daar. De derdeklasser terug met de voetjes op de grond!
ja wij staan altijd met onze beide voeten op de grond...  :P
met oeveel tractors komen jullie naar mechelen?

Dat wipt GBA en is al overmoedig tot en met! Straks zijn jullie nog ontgoocheld als jullie er straks uitgaan...is de ambitie de bekerwinst, ofzo? Of ga je toch liever naar tweede? Ik zou t wel weten...en ook: Als  WIJ ons plaatsen, spelen we tegen Dender of Lierse. Dan lijken die halve finales toch niet zo ver meer af? Ik klaag alvast NIET met deze loting!
overmoedig ? natuurlijk zullen we ontgoocheld zijn mosten we tegen jullie verliezen, btw: ik klaag niet van de loting maar ik had liever 1 van de 'grotere' clubs... na 15jaar derde klas wil je wel eens tegen een ploeg spelen zoals : anderlecht,brugge,genk,k*m of lierse..

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #15 Gepost op: november 21, 2008, 05:06:45 pm »
akkoord "SV Zulte ..", een deel van jullie beseft dat inderdaad. Maar een deel ook niet. en nee, de technische staff in Beerschot waren er niet gerust in, ze zijn ons dan ook 6 keer komen scouten! maar de supporters op het kiel dachten wel aan een "walk in the park" zenne.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #16 Gepost op: november 21, 2008, 05:40:49 pm »
RCM en Lierse hadden graag elkaar geloot

De niet-eersteklassers RC Mechelen en Lierse zijn blij met de bekerloting. "Misschien komen we elkaar wel tegen in de kwartfinales." Club Brugge is ook tevreden, Gent is op zijn hoede.[/b]

Derdeklasser RC Mechelen wipte in de vorige ronde Germinal Beerschot en mag het straks opnemen tegen Zulte Waregem. (Belga) "Dit is geen onhaalbare opdracht", zegt RCM-voorzitter Mon Phlips aan Sporza.

"We hadden graag een grote vis gehad, maar deze loting biedt wel perspectieven."

"Als je met 1-4 kunt winnen op het Kiel, dan ben je op eigen veld tegen Zulte Waregem absoluut niet kansloos."

"Persoonlijk had ik liefst tegen Lierse gespeeld. Maar als we allebei doorgaan, dan wacht ons een dubbele confrontatie."

"We zijn al ver geraakt, maar ik geloof dat ons avontuur nog niet voorbij is."

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #17 Gepost op: november 21, 2008, 05:46:36 pm »
Wow , nu ik dat zo hier lees.. die van de racing lijken wel NOG marginaler te zijn dan die van den kv. Owja juist wss dezelfde mensen ;) Tis nog 2 maand, niet echt nodig om nu al een voorbeschouwing te maken. Tegen dan kunnen de kaarten al weer helemaal anders liggen, natuurlijk geen "makkelijke loting" maar dat zijn zorgen voor later. Er zijn v??l belangrijkere dingen aan de orde, te beginnen zondag ! ;)


ps: slotje tot zolang? Echt veel zinnigs komt er toch blijkbaar nog niet uit.

@makke: mss inderdaad verkeerd uitgedrukt , maar het wemelt hier nu vol van de racing mechelen supporters waar er sommigen toch wel een serieus "speciale/aparte" binnenkomer hebben hoor. (zie topic beker van belgi? 2008-2009) En zeker met de "incidenten" met kvk supporters die hier ook al weer massaal geregistreerd zijn en onzin komen verkopen. Ik ergerde mij daar vooral aan. We zullen wel zien binnen 2 maand;nog veel geluk in julie competitie. ;)
« Laatst bewerkt op: november 21, 2008, 05:54:45 pm door svzw sup »

Offline makke

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #18 Gepost op: november 21, 2008, 05:46:59 pm »
Och ja, we zijn inderdaad 'maar' een derdeklasser. Onze ambitie dit seizoen is vooral een goed seizoen draaien in derde en eindelijk een keertje promoveren. De reeks die we tot nu neer hebben gezet in de beker is leuk voor de club (vooral financieel) of denken jullie nu echt dat wij de ambitie hebben om de finale op de Heysel te gaan spelen, maar stel je maar eens voor dat we jullie ook nog een keer nekken ? Ik zou er alvast niet gerust in zijn. Zulte Waregem lijkt me me die Leye en Mathys een ploeg die voetbal wil spelen en net daartegen zijn we op ons sterkste. Wij spelen elke week tegen betonnen verdedigingen. De keren dat we tegen een ploeg spelen die 'naar voor' denkt kunnen we ons ding doen en scherp voor de dag komen. Beerschot ging ons ook opeten, resultaat 6-7 loepzuiver kansen waarvan er 4 binnengingen. Duidelijk met een 'nek van hier tot in Tokio' gespeeld (van GBA) met het gekende resultaat. Op ??n match is alles mogelijk ! Vergeet dit niet, geen terugmatch om iets recht te zetten. Racing mag zijn thuisvoordeel NIET verkopen. Thuis maken we immers een re?le kans. Net zoals op GBA, 20 min de kat uit de boom kijken en dan toeslaan. GBA had 'grotere namen' in zijn ploeg. Echter ZW heeft meer een team, dit speelt in jullie voordeel. Ik zou zeggen 60-40% kans voor jullie dat jullie doorstoten. Al de rest zal op de mat beslecht worden. Wees maar zeker dat onze trainer (geen dommerik) een nieuw tactisch plan zal smeden tegen ZW. Alvast respect en veel sjans. Vergeet niet, de match wordt gespeeld vlak na de winterstop (weinig voetbal in de benen), ook iets om over na te denken ;)

Offline makke

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #19 Gepost op: november 21, 2008, 05:48:57 pm »
Wow , nu i dat zo hier lees.. die van de racing lijken wel NOG marginaler te zijn dan die van den kv. Owja juist wss dezelfde mensen ;) Tis nog 2 maand, niet echt nodig om nu al een voorbeschouwing te maken. Er zijn v??l belangrijkere dingen aan de orde, te beginnen zondag ! ;)

Nog marginaler ? Marginaal, voor mij, is het lezen van zulke reacties. Je kent een club van haar nog pluim en maar 'hakken'. Hopelijk moeten wij niet beginnen met die andere (westvlaamse) clich?s ?