Auteur Topic: [43] COOPMAN Sander  (gelezen 52678 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
[43] COOPMAN Sander
« Gepost op: augustus 08, 2016, 08:46:14 pm »
Vreven heeft geen begrip voor Club Brugge-speler: "Niet normaal"
08 Augustus 2016 08:48 via voetbalnieuws.be

Na twee speeldagen bengelt Waasland-Beveren al troosteloos onderaan met nul punten. Afgelopen weekend werd de ploeg van Stijn Vreven vrij simpel verslagen door Zulte Waregem, dat dankzij doelpunten van Lepoint en Kaya de drie punten meegraaide. De trainer van de thuisploeg keek zijn ogen uit bij het aanschouwen van de weelde bij de bezoekers.

?Als ik hun bank zag: niet normaal?, zucht Stijn Vreven bij Het Laatste Nieuws. ?Ik begrijp dat niet. Zo?n Coopman gaat van de bank van Club Brugge naar de bank van Zulte Waregem. Bij ons zou die zoveel meer spelen. Naessens net hetzelfde. We hadden hen allemaal op ons lijstje staan.?

De Waaslanders hopen in de komende dagen nog een diepe spits, een nummer tien en een buitenspeler vast te leggen. Ex-Real Madrid-speler Royston Drenthe is alvast in beeld.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/221101/Vreven_heeft_geen_begrip_voor_Club_Brugge-speler:_Niet_normaal#ixzz4GlflR2Nh

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #1 Gepost op: augustus 08, 2016, 09:35:55 pm »
Vreven heeft geen begrip voor Club Brugge-speler: "Niet normaal"
08 Augustus 2016 08:48 via voetbalnieuws.be

Na twee speeldagen bengelt Waasland-Beveren al troosteloos onderaan met nul punten. Afgelopen weekend werd de ploeg van Stijn Vreven vrij simpel verslagen door Zulte Waregem, dat dankzij doelpunten van Lepoint en Kaya de drie punten meegraaide. De trainer van de thuisploeg keek zijn ogen uit bij het aanschouwen van de weelde bij de bezoekers.

?Als ik hun bank zag: niet normaal?, zucht Stijn Vreven bij Het Laatste Nieuws. ?Ik begrijp dat niet. Zo?n Coopman gaat van de bank van Club Brugge naar de bank van Zulte Waregem. Bij ons zou die zoveel meer spelen. Naessens net hetzelfde. We hadden hen allemaal op ons lijstje staan.?

De Waaslanders hopen in de komende dagen nog een diepe spits, een nummer tien en een buitenspeler vast te leggen. Ex-Real Madrid-speler Royston Drenthe is alvast in beeld.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/221101/Vreven_heeft_geen_begrip_voor_Club_Brugge-speler:_Niet_normaal#ixzz4GlflR2Nh
Beetje belachelijke commentaar, dit.
Als hij Coopman zo hard gevolgd heeft, zou hij weten dat die jongen amper wedstrijdritme heeft.
Hem nu al meteen een basisplaats geven zou bijgevolg totaal onverantwoord zijn.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #2 Gepost op: augustus 08, 2016, 09:36:58 pm »
Beetje belachelijke commentaar, dit.
Als hij Coopman zo hard gevolgd heeft, zou hij weten dat die jongen amper wedstrijdritme heeft.
Hem nu al meteen een basisplaats geven zou bijgevolg totaal onverantwoord zijn.

Der is ook nog een verschil tussen essevee en WB op zowat elk niveau.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #3 Gepost op: augustus 08, 2016, 09:46:28 pm »
Der is ook nog een verschil tussen essevee en WB op zowat elk niveau.
Uiteraard.
Maar Vreven doelt op het feit dat Coopman geen speelminuten zou krijgen bij ons maar bij hen wel, lijkt me. En dus de foute keuze maakte.
Beetje vroeg om nu al conclusies te trekken.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #4 Gepost op: augustus 08, 2016, 11:18:19 pm »
Moest die niet geblesseerd zijn geweest in de voorbereiding zou hij al meer speelminuten gemaakt hebben. Ik zie hem starten tegen Standard.
SV TILL I DIE

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #5 Gepost op: augustus 09, 2016, 09:11:56 am »
Moest die niet geblesseerd zijn geweest in de voorbereiding zou hij al meer speelminuten gemaakt hebben. Ik zie hem starten tegen Standard.

Inderdaad. Zie hem ook starten in plaats van Cordaro. Die brengt eigenlijk nog te weinig. Werkt veel maar werpt geen vruchten af.
Vetokele zal er ook nog moeten doorkomen. Denk wel dat die er komt.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #6 Gepost op: augustus 17, 2016, 02:40:42 pm »
Coopman wil meer van 'vaag Club Brugge': "Ik hoop dat Club duidelijk is"
17 augustus 2016 om 10:09 via voetbalprimeur.be

Sander Coopman probeert dit seizoen volledig door te breken bij Zulte Waregem. De middenvelder wordt voor een seizoen gehuurd van Club Brugge. Michel Preud'homme gelooft nog in hem, maar Coopman wil duidelijkheid over zijn rol bij de Bruggelingen.

Net voor zijn uitleenbeurt aan Zulte Waregem verlengde Coopman zijn aflopende contract tot 2019 bij Blauw-Zwart. "Ik had aan Club de voorwaarde gesteld dat ik wilde bijtekenen, maar ergens anders wilde gaan voetballen", vertelt hij in Het Nieuwsblad. "Tijdens match negen van Play-Off 1 op Zulte Waregem heb ik me extra ingezet om me te tonen. Ik dacht: je weet maar nooit", vertelt hij.

De middenvelder wil via zijn uitleenbeurt Club Brugge overtuigen. "Volgend seizoen wil ik sterker terugkeren. Ik hoop dat Club dan heel duidelijk is over hun plannen met mij. Vorig seizoen was dat nogal vaag. Wie weet speel ik ook volgend jaar hier nog als Club me niet meer moet hebben en Essevee me nog wat langer wil houden."

Bij Club Brugge gelooft men nog steeds in Coopman. Zo zei Preud'homme onlangs nog dat hij in Coopman een potenti?le basisspeler ziet. "Ik weet dat hij in me gelooft. Dat zijn mooie woorden, maar soms ben je daar niet veel mee, nu moet ik het waarmaken op het veld", besluit de middenvelder.

Bron: http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/681717/coopman-wil-meer-van-vaag-club-brugge-ik-hoop-dat-club-duidelijk-is-.html?utm_source=vpclubsectie&utm_medium=facebookclub&utm_campaign=fbsvzultewaregemprimeur

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #7 Gepost op: augustus 17, 2016, 07:09:22 pm »
Coopman wil meer van 'vaag Club Brugge': "Ik hoop dat Club duidelijk is"
17 augustus 2016 om 10:09 via voetbalprimeur.be

Sander Coopman probeert dit seizoen volledig door te breken bij Zulte Waregem. De middenvelder wordt voor een seizoen gehuurd van Club Brugge. Michel Preud'homme gelooft nog in hem, maar Coopman wil duidelijkheid over zijn rol bij de Bruggelingen.

- knip -

Lijkt me een loyale speler/persoon voor zover dat heden ten dage nog bestaat.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #8 Gepost op: augustus 18, 2016, 12:51:07 pm »
Het volledige artikel:

Het nieuwsblad 18-08-2016
Via Joost M


Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #9 Gepost op: september 26, 2016, 08:16:41 pm »
Nul is weg voor Coopman: "Zelfs de spelers die selectie niet halen hebben hun belang"
26 september 2016 17:43 via voetbalkrant.com

De kop is eraf voor Sander Coopman. De huurling van Club Brugge scoorde zijn eerste offici?le doelpunt voor Zulte Waregem. En dus is de jongeling toch ietwat opgelucht na de gekke match in Mechelen.

?Het was een dol scenario in Mechelen. Na de 2-1 hadden we wel nog het gevoel dat we gelijk konden komen, maar aan een overwinningen hadden we niet meteen nog gedacht. Het is erg leuk dat ik met een goal mijn steentje heb kunnen bijdragen?, begon Coopman zijn verhaal.

?Ik heb twee matchen niet mogen invallen, dus was wel blij met mijn speelminuten in de Beker van Belgi?. Dat ik nu ook opnieuw minuten mocht maken, dat maakt me blij. We hebben opnieuw mentaliteit getoond.?

De invallers toonden hun waarde tegen Mechelen: ?Het toont dat we een goede ploeg hebben in de breedte. Het loopt aardig bij iedereen. Alle 18 en zelfs spelers die de selectie niet halen zijn belangrijk, we willen ook allemaal vechten voor elkaar.?

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-09-26/sander-coopman-huurling-club-brugge-klaar-voor-een-goed-seizoen-bij-zulte-waregem

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #10 Gepost op: september 27, 2016, 01:47:02 pm »
Kan nergens beter zitten dan bij ons.is oorspronkelijk v Desselgem.speelde hier bij de jeugd en heeft veel talent.....En er staat n betere kop op dan die van storm.zal nt snel beginnen zweven.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #11 Gepost op: september 27, 2016, 05:21:19 pm »
Kan nergens beter zitten dan bij ons.is oorspronkelijk v Desselgem.speelde hier bij de jeugd en heeft veel talent.....En er staat n betere kop op dan die van storm.zal nt snel beginnen zweven.
Akkoord... Hoop dat zijn frustraties in het doel van Mechelen achter gebleven zijn en dat we hem nu helemaal zien ontbolsteren...  8)

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 545
  • Superboeren
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #12 Gepost op: september 27, 2016, 09:19:46 pm »
Kan nergens beter zitten dan bij ons.is oorspronkelijk v Desselgem.speelde hier bij de jeugd en heeft veel talent.....En er staat n betere kop op dan die van storm.zal nt snel beginnen zweven.

Come on White Star  8)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #13 Gepost op: maart 11, 2017, 03:08:08 pm »
Uit Het Laatste Nieuws
11 maart 2017

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #14 Gepost op: maart 13, 2017, 10:06:52 am »
Kleine tip aan het bestuur: kopen die handel! Gaan we nog h??l veel deugd van hebben! :)

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #15 Gepost op: maart 13, 2017, 11:48:46 am »
Kleine tip aan het bestuur: kopen die handel! Gaan we nog h??l veel deugd van hebben! :)

Hangt volledig af van Club Brugge, spelen ze daar opnieuw kampioen dan denk ik dat we kans maken om hem te halen, al zal hij ook geen klein bier zijn om te kopen hoor! Maar ik zie ook potentieel in die jongen. 

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #16 Gepost op: maart 13, 2017, 12:25:47 pm »
Maakt inderdaad progressie. Maar als ze hem bij Club houden volgend jaar zie ik hem daar gewoon op de bank verzeilen. Moet zeker spelen volgend jaar en dat kan best bij een ploeg zoals de onze, maar ik vrees ook dat Club dat niet gaat zien zitten.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #17 Gepost op: maart 13, 2017, 12:59:48 pm »
Moet zeker spelen volgend jaar en dat kan best bij een ploeg zoals de onze, maar ik vrees ook dat Club dat niet gaat zien zitten.
Waarom niet? In onze wedstrijden tegen Club doen wij ook niet moeilijk.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #18 Gepost op: maart 17, 2017, 09:10:45 am »
'Zulte Waregem spreekt met Club Brugge over transfer'
via voetbalkrant.com

Zulte Waregem speelt komend weekend de bekerfinale en daarna wachten ook nog tien finales in play-off 1. Een druk schema voor de fusieploeg, maar achter de schermen wordt ook al werk gemaakt van volgend seizoen.

Zo zit Zulte Waregem binnenkort rond de tafel met Club Brugge om het over het Sander Coopman (22) te hebben. Dat meldt Het Laatste Nieuws​. Essevee huurt de aanvallende middenvelder momenteel van de Bruggelingen en Francky Dury zou Coopman maar wat graag langer in het Regenboogstadion houden.
Zulte Waregem en Club Brugge zullen bespreken of dat in de vorm van een nieuwe uitleenbeurt of een definitieve transfer zal zijn. Coopman voelt zich alvast goed bij Zulte Waregem. Als blijkt dat hij ook volgend seizoen op weinig speelkansen kan rekenen bij blauw-zwart, zou hij liever aan de Gaverbeek blijven voetballen.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-03-17/zulte-waregem-denkt-al-aan-volgend-seizoen-en-spreekt-met-club-brugge-over-transfer-sander-coopman?ref=team_news

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #19 Gepost op: maart 17, 2017, 09:13:15 am »
'Zulte Waregem spreekt met Club Brugge over transfer'
via voetbalkrant.com

Zulte Waregem speelt komend weekend de bekerfinale en daarna wachten ook nog tien finales in play-off 1. Een druk schema voor de fusieploeg, maar achter de schermen wordt ook al werk gemaakt van volgend seizoen.

Zo zit Zulte Waregem binnenkort rond de tafel met Club Brugge om het over het Sander Coopman (22) te hebben.

- knip -

Ja, ook zonet gepost in het transfertopic. ;)