Auteur Topic: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen  (gelezen 2682 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
[NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Gepost op: maart 18, 2012, 09:01:50 pm »
2-0

Eindelijk nog eens juichen. Voetbal was niet super maar wel effici?nt. Pandza had zijn 2e gele kunnen krijgen bij die handsbal, maar stoort mij niet dat de scheidsrechter het naliet die te trekken, voor de rest heeft hij ons niet veel in de weggelegd (buiten die penalty mss).

Het viel vooral op dat Berrier & Leye weer niet super waren. Gelukkig waren Chevalier, Naessens en Hama het wel. De steward aan de business zei dat de laatste het goed deed, maar jammer dat hij die fluwelen trap van Mar?val niet heeft. Na die goal zal hij zijn mening wel enigzins bijgesteld hebben.

Ook chapeau aan Sivakov voor eens boven de verwachtingen te presteren (verwachtigen: gedurigaan bal kwijt, geen recuperatie; realiteit: iets minder balverlies en wel degelijk recuperatie, zelfs op Gorius, en slechts 1 gele kaart). Collectief KV goed vastgezet en hen niet veel kansen gelaten.

Deze strijdlustigheid in PO II en het ziet er nog zeer mooi uit.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #1 Gepost op: maart 18, 2012, 10:07:12 pm »
Ik vond lutte...sorry...skulason een dikke match spelen, ook sivakov was in mijn ogen niet slecht. Berrier mag in mijn ogen eens een weekendje op de bank. Nul duelkracht, zijn voorzetten zijn een halfuur onderweg dus makkelijk verdedigbaar...een dikke nul vandaag en de voorbije weken, is te zeker van zijn plaats. De doorsteekpas naar teddy ging iedere andere voetballer ook gegeven hebben.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #2 Gepost op: maart 18, 2012, 11:10:49 pm »
Ik vond lutte...sorry...skulason een dikke match spelen, ook sivakov was in mijn ogen niet slecht. Berrier mag in mijn ogen eens een weekendje op de bank. Nul duelkracht, zijn voorzetten zijn een halfuur onderweg dus makkelijk verdedigbaar...een dikke nul vandaag en de voorbije weken, is te zeker van zijn plaats. De doorsteekpas naar teddy ging iedere andere voetballer ook gegeven hebben.

Let op met dat te zeggen...  ;)

Leye en Berrier zijn idd gewoon zwak bezig de laatste maand.
Berrier is belange niet de man van voor zijn blessure, en dat hebben ze bij Standard goed gezien.
Leye is gewoon te zeker van zijn plaats!

Hoog tijd dat die 2 eens naar de bank verwezen worden.

Voor de rest, resultaatvoetbal, het goede voetbal zelf van tegen Genk, Beerschot en Westerlo zien we niet meer. Jammer.
Ik denk dat er gewoon veel met hun hoofd bij vakantie zitten na de redding.

Toch dikke chapeau aan Brian en Skulason, dikke match van die gasten! Ook Steve heel goed, gewoon sober verdedigen, hopelijk blijft hij.

Op naar het astridpark!

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #3 Gepost op: maart 18, 2012, 11:12:11 pm »
Onze winst & jullie winst.  :) Mijn weekend kan niet meer stuk.  ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #4 Gepost op: maart 19, 2012, 12:59:32 am »
Skulason en Sivakov deden dat erg goed daar in de midden. :)
Hamalainen speelt de laatste tijd toch ook erg goed vind ik. Berrier daarentegen leek er niet echt veel zin in te hebben..
Naessens wordt opnieuw beloond voor zijn inzet. Leuke voetballer. :)

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.910
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #5 Gepost op: maart 19, 2012, 07:44:30 am »
Skulason & sivakov waren inderdaad niet slecht , maar brengen niet veel snelheid in ons spel..

Berrier was idd zwak, maar Leye vond ik niet, is veel balvaster geworden sinds vroeger en doet het echt niet slecht, wat wel kan gezegd worden van Chevalier.. kan geen pass geven !

Onzen Deen begint er door te komen ;)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #6 Gepost op: maart 19, 2012, 09:21:49 am »
Hebben jullie allemaal een goeie Sivakov gezien?

Ik vond hem heel zwak, slechte passes, telkens man laten lopen, alweer domme kaart, ..., gelukkig dat Skulasson overal was.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #7 Gepost op: maart 19, 2012, 10:14:59 am »
Sivakov: goed in de balrecuperatie, zat er heel wat keren goed tussen. Aanval herlanceren kon inderdaad heel wat beter.
Skulason: niet slecht maar ook geen supermatch. Is wel een buffer voor de verdediging die we nodig hebben.
Berrier geen goeie match maar geeft wel beslissende pass, iets waar we hem toch voor aangetrokken hebben.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #8 Gepost op: maart 19, 2012, 12:02:27 pm »
Zulte Waregem, dat zijn laatste twee wedstrijden verloren had, was gebrand op de drie punten tegen KV Mechelen. Toch waren het de manschappen van Marc Brys die in de openingsfase zeer sterk voor de dag kwamen. Maar het waren de West-Vlamingen, met doelpunten van een sterke Jens Naessens en Brian Hamalainen, de punten thuis houden.

Daar het tempo van de thuisploeg in de eerste helft niet zo hoog lag was het vooral eenrichtingsverkeer. Sammy Bossut moest zich reppen op kansen van Julien Gorius, Seth De Witte en David De Storme. De 26-jarige doelman kon echter zijn doel proper houden en dit schiep kansen voor de thuisploeg. De man in topvorm bij Zulte Waregem, Jens Naessens, scoorde het enige doelpunt van de eerste helft voor Essevee.

De tweede helft van de partij verliep gelijklopend met de eerste. Wederom waren het de bezoekers van Mechelen die resoluut op zoek waren naar de gelijkmaker, maar hem niet vonden. Zoals vaak in voetbal kreeg ook KVM het deksel op de neus, wanneer Hamalainen tien minuten voor affluiten de 2-0 voorbij Olivier Renard werkte. De effici?ntste ploeg vandaag leek die van Franky Dury die blij mag zijn met deze drie punten




Ja man, wa ne zever op voetbalnieuws.be, zeker ne kakker die dat schreef...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #9 Gepost op: maart 19, 2012, 12:45:52 pm »
Het verslag op stadion kan ook niet korter zeker.
SV TILL I DIE

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #10 Gepost op: maart 19, 2012, 12:51:31 pm »
Zulte Waregem, dat zijn laatste twee wedstrijden verloren had, was gebrand op de drie punten tegen KV Mechelen. Toch waren het de manschappen van Marc Brys die in de openingsfase zeer sterk voor de dag kwamen. Maar het waren de West-Vlamingen, met doelpunten van een sterke Jens Naessens en Brian Hamalainen, de punten thuis houden.

Daar het tempo van de thuisploeg in de eerste helft niet zo hoog lag was het vooral eenrichtingsverkeer. Sammy Bossut moest zich reppen op kansen van Julien Gorius, Seth De Witte en David De Storme. De 26-jarige doelman kon echter zijn doel proper houden en dit schiep kansen voor de thuisploeg. De man in topvorm bij Zulte Waregem, Jens Naessens, scoorde het enige doelpunt van de eerste helft voor Essevee.

De tweede helft van de partij verliep gelijklopend met de eerste. Wederom waren het de bezoekers van Mechelen die resoluut op zoek waren naar de gelijkmaker, maar hem niet vonden. Zoals vaak in voetbal kreeg ook KVM het deksel op de neus, wanneer Hamalainen tien minuten voor affluiten de 2-0 voorbij Olivier Renard werkte. De effici?ntste ploeg vandaag leek die van Franky Dury die blij mag zijn met deze drie punten




Ja man, wa ne zever op voetbalnieuws.be, zeker ne kakker die dat schreef...

Geschrapt wat niet past... :)
Zelf op het forum van Malinwa schreven ze dat wij de beste ploeg waren (zeker in de eerste helft).

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #11 Gepost op: maart 19, 2012, 12:54:57 pm »
Het verslag op stadion kan ook niet korter zeker.
Ze konden de doelpunten ook niet getoond hebben...
Stadion is van een bedroevend niveau, zoals de meeste programma's op die zender.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #12 Gepost op: maart 19, 2012, 06:05:39 pm »
Ik stond in vak x achter de goal en Bossut heeft denk ik geen bal moeten pakken in de eerste helft buiten een oprapertje

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] ESSEVEE - KV Mechelen
« Reactie #13 Gepost op: maart 19, 2012, 07:54:29 pm »
de laatste 3 wedstrijden heeft Bossut wss geen 5 ballen moeten pakken...
We verliezen er wel 2 van maar soit, ons verdediging staat er wel imo