Auteur Topic: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk  (gelezen 16047 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #80 Gepost op: augustus 09, 2020, 06:05:30 pm »
Match die we toch normaal gezien niet moesten verliezen.  Heel rare vervanging van Srarfi,Soisalo als RB is ook raar, we hebben geen doublures op LB en RB, een Vossen en een Bruno brachten te weinig imo, ik zou toch minstens 1 van de 2 hebben vervangen(of allebei), op die positie hebben we wel nog mogelijkheden.  Jammer, maar ik onthou ook de goeie dingen, onze eerste helft was goed.  Hopen dat Opare vlug terug fit wordt, en William kan wel LB of RB spelen, al is dat niet zijn beste positie, maar hij kan daar wel spelen.
Srarfi was moe. Heeft de hele match gerend. Man van de match volgens mij.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.475
  • Essevee!
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #81 Gepost op: augustus 09, 2020, 06:05:36 pm »
Ik zou zeggen : Ga maar vlug Larin halen om Vossen te vervangen.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.001
  • Essevee!
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #82 Gepost op: augustus 09, 2020, 06:06:10 pm »
Ik mag nu al mijn woorden ik trekken van wat ik gezegd heb ... ik ben zeer positief verrast en die 4-4-2 verdedigend is adembenemend ... we geven weinig weg .... en de Bock ja hallo dat eerste half uur was die de beste van de pleine ... maar dit is toch veel belovend ... ook wel verliezen we vandaag dit is gewoon goed!

Een match duurt (helaas) 90 minuten. Voor te beginnen moet je de kansen in de eerste helft beter afmaken, staan we 2-0 voor, dan zie ik Genk niet meer terugkomen. Srafi en Debock goed in de eerste helft maar piepe dood in de 2de helft. Onze basis 11 zijn best OK, maar zeker bij zo’n weer moet je voldoende wissel mogelijkheden hebben, maar die zijn er niet...
Ik vraag me af wat de fans van Dompé zijn invalbeurt vonden, denk dat het wel duidelijk is waarom hij op de bank zit.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.475
  • Essevee!
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #83 Gepost op: augustus 09, 2020, 06:06:54 pm »
Srarfi inderdaad heel goeie speler waar we nog veel plezier aan gaan beleven.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #84 Gepost op: augustus 09, 2020, 06:07:16 pm »
Ik zou zeggen : Ga maar vlug Larin halen om Vossen te vervangen.
2. Maar als wij Larin halen, dan zal Saido blijkbaar vertrekken :/

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #85 Gepost op: augustus 09, 2020, 06:08:18 pm »
Misscbien mijn mening, maar ik vind het een belachelijke penalty. Onuachi met zijn 100kilo zit daar op Pletinckx te springen, logisch dat zijn armen beweegt om in evenwicht te blijven, had zich beter gewoon laten vallen...

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #86 Gepost op: augustus 09, 2020, 06:10:43 pm »
Misscbien mijn mening, maar ik vind het een belachelijke penalty. Onuachi met zijn 100kilo zit daar op Pletinckx te springen, logisch dat zijn armen beweegt om in evenwicht te blijven, had zich beter gewoon laten vallen...
Ewoud kan nie springen met z'n armen open in de zestien. Zeker niet een fout van Onuachu.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #87 Gepost op: augustus 09, 2020, 06:16:55 pm »
Ik zou zeggen : Ga maar vlug Larin halen om Vossen te vervangen.
Het is duidelijk dat Vossen alles zal spelen, in die optiek moeten we Larin niet halen.  Indien je Vossen ook op de bank durft zetten, dan wel ja.
Zal Berahino blijven?  Tweede helft waren Berahino,Vossen en Bruno ook nergens meer te zien, speelde Seck plots heel ongeconcentreerd en door het uitvallen van Opare viel ons systeem uit elkaar.
Er waren verschillende factoren voor ons verlies en het is duidelijk dat wanneer er bij ons 1 basispion op de LB en/of de RB uitvalt we het moeilijk gaan hebben. 
Ik zou Thiel hebben ingebracht en De Bock op rechts, maar zouden we dan hebben gewonnen?
Ik onthou vooral onze goeie eerste helft, met de huidige ploeg mogen we nooit in de problemen geraken, met iets meer  doen we misschien mee voor de top 6(van weinig belang, top 4 moet je nu halen, en dat is veel te hoog).
« Laatst bewerkt op: augustus 09, 2020, 06:18:32 pm door mogul »

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 401
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #88 Gepost op: augustus 09, 2020, 06:42:07 pm »
Grote verschil is de bank. Als je ziet wat die invallers van Genk teweeg brengen tov die van ons...
Dompe heeft ooglappen op, Soisalo kan geen man voorbij en Sylla hebben we zelfs niet gezien.
Onze basiself vond ik op zich wel sterk zeker eerste helft maar ze waren moe in de tweede. Toch nog goede versterkingen nodig in de breedte!

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #89 Gepost op: augustus 09, 2020, 06:57:26 pm »
Genk brengt 3 aanvallers erbij en wij moeten het doen met een Soisalo. Dompé zou ik echt nog niet afschrijven, kan 1 op 1 echt mensen pijn doen. Positief verrast van Srarfi, en De Bock was heel sterk. Met de goede begeleiding dat hij hier krijgt kan hij absoluut weer als vanouds worden.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #90 Gepost op: augustus 09, 2020, 07:01:48 pm »
Grote verschil is de bank. Als je ziet wat die invallers van Genk teweeg brengen tov die van ons...
Dompe heeft ooglappen op, Soisalo kan geen man voorbij en Sylla hebben we zelfs niet gezien.
Onze basiself vond ik op zich wel sterk zeker eerste helft maar ze waren moe in de tweede. Toch nog goede versterkingen nodig in de breedte!
Soisalo kan iets forceren in de laatste 10 minuten, die heeft 1 actie,een schaar of een dubbele schaar, de lijn af en een voorzet, maar hem als RB zetten, tja, dan komen we in de problemen, we hebben geen doublures op de LB en de RB, we hebben een Thiel die ook lb kan spelen, maar ik deel uw mening, we hebben nog een LB en een RB nodig, William Bianda kan ook op links spelen, dus daar hebben we al een oplossing voor, nu de andere kant nog.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #91 Gepost op: augustus 09, 2020, 07:04:06 pm »
Goeie uitzending van Eleven.
Vanop mijn laptop via een USB kabel op TV , volledig scherm.
.

Ja werkt goed, enkel hun geluid is nog niet 100% correct. (reclame/trailers vs uitzending)
Eerste kwartier geluidsonderbreking, opnieuw opgestart en alles OK.
Voor mij een zegen daar ik thuis Belgacom heb en aan de kust Telenet.
Nu met een goeie 10€ overal voetbal.
Jammer dat we verliezen, maar de ploeg is niet slecht.

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 503
  • Essevee!
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #92 Gepost op: augustus 09, 2020, 07:05:43 pm »
Op zich geen slechte match. Bruno niet gezien en maakt Sylla op het einde geen schijnbeweging dan had hij de bal toch eens geraakt

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #93 Gepost op: augustus 09, 2020, 07:08:40 pm »
Het middenveld is het grootste probleem.
Alles moest komen van Srarfi.
En eerste helft min of meer ook eens Vossen of Berahino.
Ook De Bock en Opare met aanvallende inpulsen, maar Sissako en Seck lieten verdedigend steken vallen en brachten aanvallend niets bij.

Dit is al een probleem sinds het vertrek van Meite en Lerager, sindsdien nooit meer een deftig middenveld gehad.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #94 Gepost op: augustus 09, 2020, 07:31:41 pm »
Genk brengt 3 aanvallers erbij en wij moeten het doen met een Soisalo. Dompé zou ik echt nog niet afschrijven, kan 1 op 1 echt mensen pijn doen. Positief verrast van Srarfi, en De Bock was heel sterk. Met de goede begeleiding dat hij hier krijgt kan hij absoluut weer als vanouds worden.
onze basis elf zijn goed,maar daar stopt het

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #95 Gepost op: augustus 09, 2020, 07:53:10 pm »
Zeker geen slechte match,maar we geven het makkelijk weg.
Indruk dat we conditioneel tekort schoten tegen Genk.
Zij hebben natuurlijk  meer keuzemogelijkheden.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #96 Gepost op: augustus 09, 2020, 07:58:33 pm »
Goeie uitzending van Eleven.
Vanop mijn laptop via een USB kabel op TV , volledig scherm.
.

Ja werkt goed, enkel hun geluid is nog niet 100% correct. (reclame/trailers vs uitzending)
Eerste kwartier geluidsonderbreking, opnieuw opgestart en alles OK.
Voor mij een zegen daar ik thuis Belgacom heb en aan de kust Telenet.
Nu met een goeie 10€ overal voetbal.
Jammer dat we verliezen, maar de ploeg is niet slecht.
ik ben een leek : gaat dat Chromecast van Telenet ook nog werken als ze zelf weer pro leage uitzenden?

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.475
  • Essevee!
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #97 Gepost op: augustus 09, 2020, 08:32:11 pm »
Wij hebben verloren doordat onze fysiek minder was dan die van de tegenstrever. Ik vind het doodjammer omdat dit zwak Genk zeker te pakken was.
Trouwens als die gelukspenalty niet viel, dan hadden we waarschiinlijk nog een drawn of zelfs een overwinning uit de brand kunnen slepen.
En die regel ivm handspel in het penaltygebied, daar huiver ik van.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #98 Gepost op: augustus 09, 2020, 08:46:47 pm »
Goeie uitzending van Eleven.
Vanop mijn laptop via een USB kabel op TV , volledig scherm.
.

Ja werkt goed, enkel hun geluid is nog niet 100% correct. (reclame/trailers vs uitzending)
Eerste kwartier geluidsonderbreking, opnieuw opgestart en alles OK.
Voor mij een zegen daar ik thuis Belgacom heb en aan de kust Telenet.
Nu met een goeie 10€ overal voetbal.
Jammer dat we verliezen, maar de ploeg is niet slecht.
ik ben een leek : gaat dat Chromecast van Telenet ook nog werken als ze zelf weer pro leage uitzenden?

Ik werk niet met Chrome cast, enkel een USB kabel, eenvoudig en het werk goed.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: Speeldag 1 : 09/08/2020 - 16.00u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #99 Gepost op: augustus 09, 2020, 10:19:35 pm »
Voor de abonnees die hun mails niet vaak checken, Waregem geeft 15% korting bij aankoop van abonnement van Eleven sports. Ge moet juist de kortingscode gebruiken die ge hebt gekregen via mail. 9,34 dan per maand, 1,65 euro korting, niet veel maar alle beetjes helpen

Miljaar! Ik heb gisteren die maandpas betaalt en nu zijn ze er met die mail! 😡
Geen optie meer om die kortingscode toch nog te gebruiken??

Ik ben abonnee maar geen mail ontvangen.....weet iemand hoe ik ng aan die code kan geraken dan tgn 16u?😅
Al eens in uw spam gekeken?
Ik heb de voetbal momenteel via Proximus maar zou overwegen om rechtstreeks naar Eleven over te schakelen. Heeft er iemand ervaring mee of het deftig werkt (met chromecast) en op samsung smart tv?

Ik kijk via Eleven... gebruik chromecast. Werkt goed, goede kwaliteit.
hier toch af en toe beeld dat stopt....
maar wss door het te druk wifi gebruik in huis... spotify, netflix, youtubers....