Auteur Topic: Essevee.be (Officieel)  (gelezen 84190 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #580 Gepost op: januari 03, 2014, 02:22:45 pm »
Waar zijn de trainingen te vinden ?

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #581 Gepost op: januari 03, 2014, 02:29:15 pm »
ik hoop ook dat dit een voorlopige versie is want zaken zoals sponsors komen er amateuristisch uit.
Ik zou er al 'corporate' sponsor alvast niet tevreden mee zijn.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #582 Gepost op: januari 03, 2014, 02:31:16 pm »
Da stuk => Winterstage, Hilariteit en volgende match mogen ze er van mijn part wel van tussen laten.

Nieuwe site is wat kakofonie eerlijk gezegd

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #583 Gepost op: januari 03, 2014, 03:12:28 pm »
Lol...

Oh, misschien kunnen ze nog de ingescande pdf's van de koop/verkoop/huur en verhuur contracten online zetten? Oh, en hoeveel iedere speler verdient? Ze kunnen misschien een webshop implementeren voor spelers te transfereren?

Ik snap da het handig is bepaalde informatie voor de supporters vrij te geven, helaas is die informatie dan ook toegankelijk voor de aanhang van concurrentie...

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #584 Gepost op: januari 03, 2014, 03:16:38 pm »
Bij mij opent gewoon de oude... ???

Offline ldewintere

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #585 Gepost op: januari 03, 2014, 03:19:09 pm »
Even geduld, dns update is zich aan het verspreiden (kan nog wel een paar uur duren alvorens deze overal gekend is) en surfen naar www.essevee.be

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #586 Gepost op: januari 03, 2014, 03:48:08 pm »
Ze veranderen dan de site eens en tis WEER niet goed. Het is toch soms o zo moeilijk om eens positief te zijn. Manee direct afbreken en afkraken. Ik vind hem op het eerste gezicht niet mis!
SV TILL I DIE

Offline Ringles

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Pew pew
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #587 Gepost op: januari 03, 2014, 03:50:10 pm »
^Goe gesproken

Btw tziet er weer schoon uit :D

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #588 Gepost op: januari 03, 2014, 04:33:26 pm »
Niet mis? Ons logo is zelfs bijna nergens te zien... Uit professioneel oogpunt is het duidelijk te zien dat het weer geen geld mocht kosten... Hij is zelfs "responsief" (lees: goed voor smartphones en tablets), al werkt de helft wel bijna niet...

Offline ldewintere

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #589 Gepost op: januari 03, 2014, 04:41:54 pm »
en wie zijn 'ons'? zal wel niet de bedoeling zijn om de sponsors weg te steken, denk dat ze die op een andere manier willen brengen. Zie daar geen probleem in...

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #590 Gepost op: januari 03, 2014, 04:54:51 pm »
Ik vind het alvast tof dat essevee tv en live match center nu ge?ntegreerd zijn met de site! :) Wel vind ik het jammer dat de trainingsdagen en uren niet meer vermeld worden.. Vond het wel eens fijn om sporadisch een training mee te pikken.  ;)

Offline ldewintere

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #591 Gepost op: januari 03, 2014, 05:04:13 pm »
na de aankondiging op twitter gaat het dataverkeer op de site plots met 5x naar omhoog, mooie referentie wat zoiets teweeg brengt...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #592 Gepost op: januari 03, 2014, 05:10:53 pm »
Ik herken toch ook niet direct "ons essevee" in die site hoor.Geen kleuren of logo's(behalve dat van cercle wat (te) nadrukkelijk aanwezig is) en niet echt overzichtelijk.Ma bon het zal even wennen zijn zeker,kritiek geven is makkelijk.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #593 Gepost op: januari 03, 2014, 05:11:59 pm »
na de aankondiging op twitter gaat het dataverkeer op de site plots met 5x naar omhoog, mooie referentie wat zoiets teweeg brengt...
Volgens mij licht dat aan Thorgan Hazard ze...

Offline ldewintere

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #594 Gepost op: januari 03, 2014, 05:17:15 pm »
is hij dan plots vertrokken om 16u51? heb wat gemist dan, kan altijd h?...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #595 Gepost op: januari 03, 2014, 05:48:25 pm »
Laat ons wachten om de nieuwe site te bombarderen. De website is nog verre van volledig af. Nog heel wat zaken moeten worden ge-updatet.

Essevee-tv kreeg zijn plekje, en je kan vanaf nu ook de wedstrijden live volgen. Het enige wat ik nog mis, is een online service om tickets te bestellen. Net zoals veel buitenlandse voorbeelden, naast iedere komende wedstrijden een knop met 'Tickets'.

Wat ik ook mis, is een tabblad 'Fans'. Waar we eindelijk een website van de fanshop kunnen vinden en andere gerelateerde zaken kunnen terugvinden.

« Laatst bewerkt op: januari 03, 2014, 05:50:15 pm door jenske »

Offline ThomasV

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #596 Gepost op: januari 04, 2014, 12:43:39 pm »
'k Hoop in elk geval dat die aanpassingen er wel nog komen, maar als dat gebouwd wordt door een bedrijf dat zijn best wil doen, dan zal dat wel nog in orde komen. Maar best toch uw site pas online zetten als ALLES in orde is..
't Is trouwens al goed dat er een mobiele versie is van de site ;-)

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #597 Gepost op: januari 04, 2014, 07:50:51 pm »
en wie zijn 'ons'? zal wel niet de bedoeling zijn om de sponsors weg te steken, denk dat ze die op een andere manier willen brengen. Zie daar geen probleem in...

Met ons, bedoel ik het logo van de onze club: SVZW. Heeft bijna nergens een plaats te vinden...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #598 Gepost op: januari 04, 2014, 11:48:40 pm »
Met ons, bedoel ik het logo van de onze club: SVZW. Heeft bijna nergens een plaats te vinden...

Leuke vernieuwing, en toch een stukske moderner dan de vorige site, hopelijk blijft hij constant ge?pdatet.
Het logo van de club had idd wel ergens op een of andere manier op de homepagina gemogen, en een online shop voor tickets en merchandise zou ook heel interessant zijn.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #599 Gepost op: januari 05, 2014, 11:29:33 am »
Nu misschien nog een online shop. Ik denk dat we de enige eersteklasser zijn die dat niet heeft. Een schande eigenlijk.