Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 612851 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #440 Gepost op: september 20, 2015, 06:29:20 pm »
Is toch ongelooflijk,het mag  nog 20keer worden vermeld,toch blijft men dit niet geloven en zaait men paniek.  De nieuwe tribune zal er staan waarschijnlijk tegen dat de play-offs er staan,waarom dan die paniek?  En is niet te vergelijken met Bergen,daar waren de overige tribunes versleten tot op den draad,kant vijver en hoofdtribune zijn niet versleten, stap voor stap.  Ik ben geen fan van ons bestuur,maar dit doen ze goed.

tja ik geloof het pas als ik zie dat de werken effectief starten, we zijn bijna eind september en er beweegt niets , zelfs de populieren zijn nog niet gerooid ... En dan zullen ze wss begin oktober afkomen dar de start voor in januari zal zijn...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.792
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #441 Gepost op: september 20, 2015, 07:17:50 pm »
tja ik geloof het pas als ik zie dat de werken effectief starten, we zijn bijna eind september en er beweegt niets , zelfs de populieren zijn nog niet gerooid ... En dan zullen ze wss begin oktober afkomen dar de start voor in januari zal zijn...
v
mss moeten die populieren wel blijven staan? ;)

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.054
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #442 Gepost op: september 20, 2015, 08:26:46 pm »
v
mss moeten die populieren wel blijven staan? ;)
awel, heb da gerucht ook opgevangen da de groene moeilijk doen over het kappen van de populieren ... Ja, t zijn dan ook bomen die enorm nuttig zijn voor de maatschappij.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #443 Gepost op: september 20, 2015, 09:20:30 pm »
1 ding is zeker.... voor de bouw vd volgende tribune zal het aan werktuigen, zagen in het bijzonder, niet ontbreken.....

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #444 Gepost op: september 21, 2015, 08:50:56 am »
Is toch ongelooflijk,het mag  nog 20keer worden vermeld,toch blijft men dit niet geloven en zaait men paniek.  De nieuwe tribune zal er staan waarschijnlijk tegen dat de play-offs er staan,waarom dan die paniek?  En is niet te vergelijken met Bergen,daar waren de overige tribunes versleten tot op den draad,kant vijver en hoofdtribune zijn niet versleten, stap voor stap.  Ik ben geen fan van ons bestuur,maar dit doen ze goed.

Het is inderdaad al 20 keer vermeld, 20 keer met een latere datum wel te verstaan. De manifeste oneerlijkheid wat dat betreft is natuurlijk de ideale voedingsbodem voor speculatie. We zijn op anderhalf jaar tijd al opgeschoven van augustus 2015, naar april 2016. En dat schuiven ligt niet aan externe factoren zoals vergunning of aannemer, het ligt puur aan de bouwheer, SV Zulte Waregem

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.697
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #445 Gepost op: september 21, 2015, 08:59:26 am »
Het is inderdaad al 20 keer vermeld, 20 keer met een latere datum wel te verstaan. De manifeste oneerlijkheid wat dat betreft is natuurlijk de ideale voedingsbodem voor speculatie. We zijn op anderhalf jaar tijd al opgeschoven van augustus 2015, naar april 2016. En dat schuiven ligt niet aan externe factoren zoals vergunning of aannemer, het ligt puur aan de bouwheer, SV Zulte Waregem

Hoe weet je dat?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #446 Gepost op: september 21, 2015, 01:13:45 pm »
Hoe weet je dat?

De vergunningen zijn reeds lang afgeleverd en de aannemer is klaar om te beginnen. Bron? Mezelf.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.681
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #447 Gepost op: september 21, 2015, 01:31:43 pm »
De vergunningen zijn reeds lang afgeleverd en de aannemer is klaar om te beginnen. Bron? Mezelf.

Toch al bekend dat willy in december ofzo begint? + eind september begin oktober da's nog een tijdspanne van 2 weken. Als er dan nog niets veranderd is, zou ik me zorgen beginnen maken.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #448 Gepost op: september 21, 2015, 01:48:32 pm »
en dan hopen op niet teveel weerverlet :)

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #449 Gepost op: september 23, 2015, 03:20:40 pm »
deze namiddag landmeter of ingenieur gezien aan stadion was bezig met uittekenen waar palen moeten komen voor de X heb gevraagt wanneer beginnen ze er aan hy zegde dat weet ik niet maar t,is toch positief dat men er aan zal beginnen

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #450 Gepost op: september 24, 2015, 11:27:29 am »
na Westerlo lijkt me wel ideaal , volgende thuis wedstrijd pas op 18/10. tegen RSCA.

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #451 Gepost op: september 24, 2015, 12:19:02 pm »
GLK is gestart met de grondwerken :D

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #452 Gepost op: september 24, 2015, 02:14:23 pm »
GLK is gestart met de grondwerken :D

Niet te positief graag.

De laatste forumregels duidelijk niet gelezen.

Tsss.

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #453 Gepost op: september 24, 2015, 03:30:28 pm »
????????????

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #454 Gepost op: september 24, 2015, 03:35:14 pm »
Ironie.

Laat maar.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.697
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #455 Gepost op: oktober 02, 2015, 10:32:08 am »
In artikel van vandaag spreekt Carl Calli?re nog steeds over klaar tegen POI.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.697
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #456 Gepost op: oktober 03, 2015, 08:58:11 am »
Bouw nieuwe tribune Essevee start voor eind van de maand
03/10/2015 om 06:59 via nieuwsblad.be

Nog voor het eind van de maand start in het Regenboogstadion de bouw van de tweede koptribune. Dat bevestigt het clubbestuur van Zulte Waregem. Dit weekend opent het gloednieuwe oefencomplex aan de overkant van de straat.

Het clubbestuur van SV Zulte Waregem wil nog deze maand starten met de bouw van een nieuwe koptribune, op de plaats waar vroeger sfeervak X zat. Die tribune moet af zijn tegen de play-offwedstrijden. De start van de werken liep vertraging op door een tussenkomst van Binnenlandse Zaken.

?Die nieuwe tribune is er een met 3.000 staanplaatsen die kunnen omgebouwd worden tot 2.000 zitplaatsen. Alles wordt voorzien om eventueel stoeltjes te plaatsen. We moeten ze er indien nodig gewoon nog op zetten. Op zo'n staantribune kunnen meer mensen staan en daarom moet het aantal toiletten en de inrichting van gangen en evacuatiewegen op vraag van Binnenlandse Zaken aangepast worden?, zegt Eddy Cordier, algemeen manager van Essevee.

Het nieuwe oefencomplex zet zondag zijn deuren open voor het grote publiek. Iedereen is tussen 10 en 13 uur welkom.

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151002_01899142?_section=61592733

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #457 Gepost op: oktober 03, 2015, 11:55:32 am »
Zijn daar toevallig foto's/plannen/... van? Ben benieuwd hoe dat er gaat uitzien. Als ze zogezegd identiek is aan de tribune aan de overkant, dan gaat die staantribune toch veel te veel plaats geven aan de mensen? Ik bedoel, dan gaat iedereen toch heel ver van elkaar staan, niet?


Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #458 Gepost op: oktober 03, 2015, 10:49:52 pm »
Zijn daar toevallig foto's/plannen/... van? Ben benieuwd hoe dat er gaat uitzien. Als ze zogezegd identiek is aan de tribune aan de overkant, dan gaat die staantribune toch veel te veel plaats geven aan de mensen? Ik bedoel, dan gaat iedereen toch heel ver van elkaar staan, niet?


inderdaad ik zit met dezelfde vraag, op wat gaat dat trekken..

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.792
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #459 Gepost op: oktober 04, 2015, 09:38:37 am »
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/JupilerProLeague/1.2459164?playlist=7.39483
ja voorzitter, we bestaan 10jaar....
en profffesinioneel goe bezig....