Auteur Topic: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België  (gelezen 8933 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Gepost op: juni 15, 2021, 12:48:39 pm »
De tweede en vreemde match in dit EK.

Welke opstelling moet Roberto kiezen?
Moet E Hazard starten? of nog te slapjes?

en wat ik me afvraag ... moeten we de Denen sparen of niet?
Blijkbaar zouden de spelers zelf mogen aangeven of ze er klaar voor zijn  of niet.

https://www.hln.be/ek-voetbal/deense-coach-laat-spelers-kiezen-of-ze-tegen-belgie-willen-aantreden-ok-als-speler-aangeeft-emotioneel-niet-klaar-te-zijn~a0f2fde5/

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #1 Gepost op: juni 15, 2021, 01:01:10 pm »
De tweede en vreemde match in dit EK.

Welke opstelling moet Roberto kiezen?
Moet E Hazard starten? of nog te slapjes?

en wat ik me afvraag ... moeten we de Denen sparen of niet?
Blijkbaar zouden de spelers zelf mogen aangeven of ze er klaar voor zijn  of niet.

https://www.hln.be/ek-voetbal/deense-coach-laat-spelers-kiezen-of-ze-tegen-belgie-willen-aantreden-ok-als-speler-aangeeft-emotioneel-niet-klaar-te-zijn~a0f2fde5/
????
Ik snap dat ge de dag dat Erickson dat voorhad en men niet wist hoe zijn gezondsheidstoestand was men daar als ploeggenoot,ex-ploeggenoot of collega mee zat.  Ze hadden beter die dag niet verder gespeeld.    Nu niet meer, zijn toestand is goed te noemen, waarom zou een speler 'emotioneel niet klaar moeten zijn' ?  Integendeel, die Denen gaan daar moed uitputten.
En wat de Rode Duivels betreft, ik zou Mertens eruit halen en vervangen door Doku en Doku dan vervangen door Hazard, maar meer speelminuten.  En de Denen sparen, aub zeg,imo is dat flauwekul.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #2 Gepost op: juni 15, 2021, 03:05:37 pm »
De tweede en vreemde match in dit EK.

Welke opstelling moet Roberto kiezen?
Moet E Hazard starten? of nog te slapjes?

en wat ik me afvraag ... moeten we de Denen sparen of niet?
Blijkbaar zouden de spelers zelf mogen aangeven of ze er klaar voor zijn  of niet.

https://www.hln.be/ek-voetbal/deense-coach-laat-spelers-kiezen-of-ze-tegen-belgie-willen-aantreden-ok-als-speler-aangeeft-emotioneel-niet-klaar-te-zijn~a0f2fde5/
????
Ik snap dat ge de dag dat Erickson dat voorhad en men niet wist hoe zijn gezondsheidstoestand was men daar als ploeggenoot,ex-ploeggenoot of collega mee zat.  Ze hadden beter die dag niet verder gespeeld.    Nu niet meer, zijn toestand is goed te noemen, waarom zou een speler 'emotioneel niet klaar moeten zijn' ?  Integendeel, die Denen gaan daar moed uitputten.
En wat de Rode Duivels betreft, ik zou Mertens eruit halen en vervangen door Doku en Doku dan vervangen door Hazard, maar meer speelminuten.  En de Denen sparen, aub zeg,imo is dat flauwekul.
Ik kan mij wel inbeelden als je op het veld stond en je ziet Eriksen in elkaar zakken, en je ziet dat ze hem aan het reanimeren zijn dat dit wel een indruk nalaat.
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #3 Gepost op: juni 15, 2021, 03:27:25 pm »
De tweede en vreemde match in dit EK.

Welke opstelling moet Roberto kiezen?
Moet E Hazard starten? of nog te slapjes?

en wat ik me afvraag ... moeten we de Denen sparen of niet?
Blijkbaar zouden de spelers zelf mogen aangeven of ze er klaar voor zijn  of niet.

https://www.hln.be/ek-voetbal/deense-coach-laat-spelers-kiezen-of-ze-tegen-belgie-willen-aantreden-ok-als-speler-aangeeft-emotioneel-niet-klaar-te-zijn~a0f2fde5/
????
Ik snap dat ge de dag dat Erickson dat voorhad en men niet wist hoe zijn gezondsheidstoestand was men daar als ploeggenoot,ex-ploeggenoot of collega mee zat.  Ze hadden beter die dag niet verder gespeeld.    Nu niet meer, zijn toestand is goed te noemen, waarom zou een speler 'emotioneel niet klaar moeten zijn' ?  Integendeel, die Denen gaan daar moed uitputten.
En wat de Rode Duivels betreft, ik zou Mertens eruit halen en vervangen door Doku en Doku dan vervangen door Hazard, maar meer speelminuten.  En de Denen sparen, aub zeg,imo is dat flauwekul.
Ik kan mij wel inbeelden als je op het veld stond en je ziet Eriksen in elkaar zakken, en je ziet dat ze hem aan het reanimeren zijn dat dit wel een indruk nalaat.
Ja, ok, misschien heb ik al teveel meegemaakt op dat punt....

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #4 Gepost op: juni 17, 2021, 04:35:33 pm »
Zelfde 11 als tegen Rusland? Meunier natuurlijk ipv Castagne.
Vertonghen nog twijfelachtig? Zouden we dan met Denayer, Alderweireld en Boyata spelen?

De Bruyne, Witsel en Hazard minuten laten maken met oog op verder verloop van het tornooi?

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #5 Gepost op: juni 17, 2021, 04:43:33 pm »
Zelfde 11 als tegen Rusland? Meunier natuurlijk ipv Castagne.
Vertonghen nog twijfelachtig? Zouden we dan met Denayer, Alderweireld en Boyata spelen?

De Bruyne, Witsel en Hazard minuten laten maken met oog op verder verloop van het tornooi?

Ik gok idd ook op dezelfde opstelling als tegen Rusland. (met Meunier ipv Castagne)
Al zou het me ook niet verbazen dat Martinez op één positie weer zal verassen.

DKB, Witsel en Hazard zullen mogelijks ook wel een invalbeurt krijgen om gematigd wedstrijd ritme te krijgen. Kevin en Axel een kwartier en Hazard een half uurtje.


Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #6 Gepost op: juni 17, 2021, 05:13:43 pm »
 :D

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #7 Gepost op: juni 17, 2021, 07:03:11 pm »
:D
Dramatisch slecht,waarom je Denayer nu erin zet, tja, rare mannen die coach'en.  En Mertens is slap, waarom die niet werd vervangen na zijn slechte wedstrijden(3) tja.
Maar iedereen is zwak, niet opgewassen tegen een te verwachten vechtersploeg en wij zijn slappe vodden.  Het is altijd moeilijk om zo situatie recht te trekken, heeft met mentaliteit te maken, ik zie het niet goed komen, misschien wel omdat je er nu 5 kunt inbrengen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #8 Gepost op: juni 17, 2021, 08:10:56 pm »
:D
Dramatisch slecht,waarom je Denayer nu erin zet, tja, rare mannen die coach'en.  En Mertens is slap, waarom die niet werd vervangen na zijn slechte wedstrijden(3) tja.
Maar iedereen is zwak, niet opgewassen tegen een te verwachten vechtersploeg en wij zijn slappe vodden.  Het is altijd moeilijk om zo situatie recht te trekken, heeft met mentaliteit te maken, ik zie het niet goed komen, misschien wel omdat je er nu 5 kunt inbrengen.
Ik had niet verwacht dat Kevin,Hazard en Witsel zo snel op niveau gingen zijn, dus het lukte dan toch dankzij pure klasse van Lukaku,Kevin en de gebroeders Hazard, maar wat wij nog weggeven de laatste 10 minuten, pfff, daar kom je toch zot van.  We hebben geluk gehad ook, dat balverlies van Tielemans die laatste minuut ook, de defensie is traag,log en weinig vertrouwen, Denayer daar zetten na zijn verwijdering tegen Rusland, dat is een domme zet.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #9 Gepost op: juni 17, 2021, 08:46:39 pm »
Ja als we ons spel niet kunnen spelen is het heel moeilijk.
Ze hebben goed gekeken naar Frankrijk op het WK.

Ons niet in ons spel laten komen, en wachten op een fout en dan ons weer volop lam leggen.

In de eerste helft zie/zag je ook dat we Kevin, Axel en Eden moeilijk kunnen missen.
Joeri en Leander zijn nog wat te groen, maar zijn wel Duivels in spé.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #10 Gepost op: juni 17, 2021, 09:47:14 pm »
Toch leuk als supporter dit soort wedstrijden.
We winnen in een poulewedstrijd na een achterstand. Hoeveel ploegen zullen dit EK na een achterstand alsnog een laken naar zich toe trekken?


Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #11 Gepost op: juni 18, 2021, 08:37:32 am »
De eerste helft was puur vuur en passie in die ploeg alles voor Eriksen maar het nadeel dat je dat geen match kunt volhouden laat staan een helft. Denemarken heeft zichzelf opgeblazen.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #12 Gepost op: juni 18, 2021, 09:03:46 am »
De eerste helft was puur vuur en passie in die ploeg alles voor Eriksen maar het nadeel dat je dat geen match kunt volhouden laat staan een helft. Denemarken heeft zichzelf opgeblazen.

Ja, maar met een doelpunt voor kan je de intensiteit wat verminderen en wat meer verdedigend gaan spelen. Gelukkig konden we een kwaliteitsinjectie doen anders zag ik het niet goed komen.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #13 Gepost op: juni 18, 2021, 10:24:55 am »
Nog maar eens gebleken :
We hebben een topkeeper, 1 top verdedigende middenvelder, 2 top offensieve middenvelders en 1 topspits. ( Allen Champions League niveau ) Al de rest is al direct van een heel ander niveau ( Europa League niveau ) en sommigen zelfs van een bedenkelijk niveau.
Tegen tweederangs ploegen (met alle respect trouwens, want dat zijn we decenia lang zelf geweest) kan je een aantal van je toppers op de bank laten, maar tegen toplanden à la Frankrijk, Italië, Spanje, Duitsland die alleen maar met spelers van Champions League niveau spelen heb je geen enkele kans als niet iedereen topfit is.
Ik vrees er een beetje voor...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #14 Gepost op: juni 18, 2021, 10:25:58 am »
Had eerst ook aan Denayer gedacht tegen Rusland, maar Boyata deed het daar heel goed. Denayer weer zijn nonchalance zelve ... Boyata graag of Vermaelen.
SV TILL I DIE

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #15 Gepost op: juni 18, 2021, 10:29:39 am »
Ja als we ons spel niet kunnen spelen is het heel moeilijk.
Ze hebben goed gekeken naar Frankrijk op het WK.

Ons niet in ons spel laten komen, en wachten op een fout en dan ons weer volop lam leggen.

In de eerste helft zie/zag je ook dat we Kevin, Axel en Eden moeilijk kunnen missen.
Joeri en Leander zijn nog wat te groen, maar zijn wel Duivels in spé.

Tja, niet in ons spel laten komen. Triestig dat dat lukt door ons enkel wat hoger vast te zetten en met meer grinta te spelen. Gelukkig drijft talent nog boven in de 2e helft.
Tegen Frankrijk zou ik toch niet op achterstand willen komen.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #16 Gepost op: juni 18, 2021, 10:49:59 am »
Ja als we ons spel niet kunnen spelen is het heel moeilijk.
Ze hebben goed gekeken naar Frankrijk op het WK.

Ons niet in ons spel laten komen, en wachten op een fout en dan ons weer volop lam leggen.

In de eerste helft zie/zag je ook dat we Kevin, Axel en Eden moeilijk kunnen missen.
Joeri en Leander zijn nog wat te groen, maar zijn wel Duivels in spé.

Tja, niet in ons spel laten komen. Triestig dat dat lukt door ons enkel wat hoger vast te zetten en met meer grinta te spelen. Gelukkig drijft talent nog boven in de 2e helft.
Tegen Frankrijk zou ik toch niet op achterstand willen komen.

Heb je gezien hoe ze ons de eerste helft afdekten? Direct met 2 man op de speler aan de bal en bij Lukaku zelfs meestal met drie. Dan wordt het zeer moeilijk voetballen en al zeker bij een achterstand ... alleen is het zo dat weinig landen dat 90' kunnen volhouden.   

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #17 Gepost op: juni 18, 2021, 11:06:10 am »
Martinez wel heel goed ingegrepen aan de rust. Tactisch toch een sterke trainer.
SV TILL I DIE

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #18 Gepost op: juni 18, 2021, 11:20:58 am »
Martinez wel heel goed ingegrepen aan de rust. Tactisch toch een sterke trainer.

Eigenlijk het resultaat van 3 dingen hé

- de Denen houden dat niet vol
- kwaliteit injectie (Witsel, Debruyne en Hazard) <- toch niet te min hoor
- tactische aanpassing

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 2/3 17/06/2021 18u00 : Denemarken - België
« Reactie #19 Gepost op: juni 18, 2021, 12:02:59 pm »
2 fenomenale goals.

Dat balletje op zij bij de eerste goal. Da's gewoon wereldklasse. Iedereen zou daar voor eigen succes gaan.

En dan die tweede goal. Schitterende combinatie en de kracht en techniek waarmee De Bruyne die bal binnenschiet. Het ziet er zo makkelijk uit, maar dat is het helemaal niet.