Auteur Topic: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal  (gelezen 10611 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #20 Gepost op: juni 27, 2021, 10:10:21 pm »
Thorgan doet me toch altijd nog meer opspringen dan een andere rode duivel.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.315
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #21 Gepost op: juni 27, 2021, 11:20:34 pm »
De beste speler ooit die voor Essevee heeft gespeeld. Geen concurrentie ook.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #22 Gepost op: juni 27, 2021, 11:57:25 pm »
De beste speler ooit die voor Essevee heeft gespeeld. Geen concurrentie ook.

Beste speler zeker, meest getalenteerde denk ik toch Malanda.
Moest het anders gelopen zijn had hij volgens mij de plaats van fellaini ingenomen bij de rode duivels.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #23 Gepost op: juni 28, 2021, 01:05:16 am »
De beste speler ooit die voor Essevee heeft gespeeld. Geen concurrentie ook.

Beste speler zeker, meest getalenteerde denk ik toch Malanda.
Moest het anders gelopen zijn had hij volgens mij de plaats van fellaini ingenomen bij de rode duivels.
Inderdaad, Malanda zou nu bij 1 van de grootste Europese ploegen spelen, die drive ook, wat een beest. En Thorgan, tja, die schijt niet in zijn broek, die durft ook schieten, die toont lef,bij hem geen twijfel, gewoon gaan.  Die aanslag van dat stuk vreten op T.Hazard moest altijd rood zijn, die Portugezen zijn een bende pottestampers(enkel een Ronaldo doet daar niet aan mee)die bewust grove en zware fouten maken, hoeveel trappen moest Eden Hazard incasseren en geen reactie bij die scheidsrechter, dat was niet normaal.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.315
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #24 Gepost op: juni 28, 2021, 01:32:20 am »
De beste speler ooit die voor Essevee heeft gespeeld. Geen concurrentie ook.

Beste speler zeker, meest getalenteerde denk ik toch Malanda.
Moest het anders gelopen zijn had hij volgens mij de plaats van fellaini ingenomen bij de rode duivels.
Oh ja, Junior was een heel grote talent. Man man man, twintig jaar...

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #25 Gepost op: juni 28, 2021, 08:23:08 am »
Een match gisteren zoals we dat kunnen verwachten.

De scheids die een paar keer de pedalen kwijt was, floot toch zwak voor zijn status. Had het niet meer in de hand.
De Duivels die inderdaad een andere ingesteldheid hanteren dan op het WK.
Al vond ik toch dat ze heel weinig creëerden. Dat moet toch nog iets beter.

Verder de portugezen 4-5 goede kansen. Maar er staat een klassekeeper in de goal.
Heel jammer dat we aan de moeilijk tabelhelft zitten, want het komt echt aan op details.

Je ziet wel aan alles dat deze Duivels klaar zijn om te oogsten, al wordt het zeker niet gemakkelijk met nog Italië en Frankrijk...

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #26 Gepost op: juni 28, 2021, 08:56:42 am »
Blessure Hazard fout van Martinez. Hij was in minuut 85 nog aan het sprinten voor zijn leven, ja dan moet je niet verschieten dat er plots iets in zijn bil schiet bij een speler die nauwelijks gespeeld heeft.

Was in minuut 60 al door zijn krachten heen, had moeten vervangen worden door Carrasco of Doku. Ook al speelde hij goed.

En Mertens ipv De Bruyne, wa was dat ?

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #27 Gepost op: juni 28, 2021, 09:04:43 am »
Blessure Hazard fout van Martinez. Hij was in minuut 85 nog aan het sprinten voor zijn leven, ja dan moet je niet verschieten dat er plots iets in zijn bil schiet bij een speler die nauwelijks gespeeld heeft.

Was in minuut 60 al door zijn krachten heen, had moeten vervangen worden door Carrasco of Doku. Ook al speelde hij goed.

En Mertens ipv De Bruyne, wa was dat ?

Een Hazard, die gisteren toch wel een degelijk niveau haalde, haal je er niet zo maar af. Kan nog steeds een actie maken, pass geven, bal bij houden.

Tja en Mertens, inderdaad, die is compleet uit vorm.

Ik snap de keuze van Martinez wel en het is misschien ook omdat ik wel een boon heb voor Doku, maar vind het jammer dat die zo weinig speeltijd krijgt.
Met die snelheid, die actie kon hij Portugal zeer veel mijn gedaan hebben. Enkel dat overzicht...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #28 Gepost op: juni 28, 2021, 10:02:58 am »
Blessure Hazard fout van Martinez. Hij was in minuut 85 nog aan het sprinten voor zijn leven, ja dan moet je niet verschieten dat er plots iets in zijn bil schiet bij een speler die nauwelijks gespeeld heeft.

Was in minuut 60 al door zijn krachten heen, had moeten vervangen worden door Carrasco of Doku. Ook al speelde hij goed.

En Mertens ipv De Bruyne, wa was dat ?
Ja,goed opgemerkt,ik ben volledig akkoord.

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #29 Gepost op: juni 28, 2021, 10:27:46 am »
Vond het een nagelbijtende match vanaf min 1.
Je merkte dat Portugal vanaf 2 e kwartier aan het groeien was, heel goed dat we net dan konden scoren!

Beste man op het veld vond ik ondanks Thorgan zijn schitterende goal, Vermaelen.
Had Ronaldo constant goed in de gaten en mooie dekking op hem, gans de match in zijn achterzak. Hopelijk tegen Italië ook zo, al hebben zij geen echte diepe spits.

Slechtste man op het veld:  Brych
Man, man, man: die had zand in zijn ogen zeker. Je kan laten voetballen en balvoordeel geven, maar ernstige overtredingen moeten gevolgd worden door een kaart.
Lukaku zijn truitje scheurt bijna door Palhinha en krijgt geen kaart, nochtans counter afbreken...
Nadien die achterwaartse schaar op De Bruyne (vind dit altijd rood, heeft geen oog voor de bal!)
Palhinha kon er 2keer afgestuurd worden!
Dan nog maar zwijgen van de fout van Pepe op Thorgan en zijn reactie nadien.

Ze mogen Brych naar huis sturen, zelfde als met de ref van Portugal-Frankrijk!

Arbitrage op dat niveau moet gewoon top zijn, precies of ze mogen niet veel kaarten trekken van UEFA.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #30 Gepost op: juni 28, 2021, 10:42:40 am »
Vond het een nagelbijtende match vanaf min 1.
Je merkte dat Portugal vanaf 2 e kwartier aan het groeien was, heel goed dat we net dan konden scoren!

Beste man op het veld vond ik ondanks Thorgan zijn schitterende goal, Vermaelen.
Had Ronaldo constant goed in de gaten en mooie dekking op hem, gans de match in zijn achterzak. Hopelijk tegen Italië ook zo, al hebben zij geen echte diepe spits.

Slechtste man op het veld:  Brych
Man, man, man: die had zand in zijn ogen zeker. Je kan laten voetballen en balvoordeel geven, maar ernstige overtredingen moeten gevolgd worden door een kaart.
Lukaku zijn truitje scheurt bijna door Palhinha en krijgt geen kaart, nochtans counter afbreken...
Nadien die achterwaartse schaar op De Bruyne (vind dit altijd rood, heeft geen oog voor de bal!)
Palhinha kon er 2keer afgestuurd worden!
Dan nog maar zwijgen van de fout van Pepe op Thorgan en zijn reactie nadien.

Ze mogen Brych naar huis sturen, zelfde als met de ref van Portugal-Frankrijk!

Arbitrage op dat niveau moet gewoon top zijn, precies of ze mogen niet veel kaarten trekken van UEFA.
2.  Tja, geel en rood zijn kleuren in de regenboog, UEFA is daar bang van é .....

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #31 Gepost op: juni 28, 2021, 11:44:12 am »
Wat een vuile ploeg zijn die Portugezen zeg, aan de hand van hun -tig aanslagen op onze spelers verdienden ze om er uit te liggen!  >:(

Gelukkig maakten we een goaltje in de reguliere tijd, anders hadden ze het volgens mij wel gehaald in de verlengingen. 't is niet moeilijk, ze hadden 95' de tijd om onze ploeg fel te verzwakken.

Dat je het spel laat aan de andere ploeg en speelt op de counter zoals Frankrijk op het WK, akkoord, het niet niet mooi, maar spelers bewust kwetsen is echt heel onsportief. Ze mogen ze van mij een EKtje schorsen. Maarja UEFA hun neus zal wel weer bloeden.

Ook hoogtijd dat ze met speciale truitjes ontwikkelen die kapot vliegen bij het trekken, dat getrek moet echt es stoppen.

Vraag me af wat er zou gebeuren mocht Witsel Ronaldo zo zou scharen.  ::)

fairplay anyone?





Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #32 Gepost op: juni 28, 2021, 12:09:51 pm »


Dat je het spel laat aan de andere ploeg en speelt op de counter zoals Frankrijk op het WK, akkoord, het niet niet mooi, maar spelers bewust kwetsen is echt heel onsportief. Ze mogen ze van mij een EKtje schorsen. Maarja UEFA hun neus zal wel weer bloeden.

Van het EK schorsen voor een potige match lijkt me toch serieus overdreven.

't was nog geen jaren 80 voetbal zoals 'de slager van Bilbao' die het been van Maradona brak:

https://www.youtube.com/watch?v=CaEbB78GLyA

Maar het klopt wel dat de scheids waardeloos was en dat die trekfout op Lukaku donkergeel was.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #33 Gepost op: juni 28, 2021, 12:29:28 pm »
Uitsluiten misschien wel ja, maar hoe kan je anders zo'n rot-toestanden eruit krijgen?

Frappante was dan nog dat Arnar (Viðarsson) aangaf dat ze in Portugal al van bij de jeugd getraind worden om op de enkels te gaan staan en dergelijke fratsen.

Een ongelukje kan gebeuren, een foute inschatting kan ook, maar als meerdere spelers door meerdere spelers zo worden aangepakt kan je niet meer spreken van een ongelukje of foute inschatting, toch?

Ik pleit net zoals Mulder voor een veel strengere arbitrage, het probleem is gewoon dat er te weinig en niet hard genoeg gestraft wordt.

Van mij mag men ook straffen beginnen uitdelen na de wedstrijden. Spelers die voor grove fouten door de ref niet bestraft worden tijdens de match omdat hij het niet doet of het niet gezien heeft. Geen wedstrijdbepalende straffen, maar straffen in fairplay.

 

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #34 Gepost op: juni 28, 2021, 12:58:14 pm »
Uitsluiten misschien wel ja, maar hoe kan je anders zo'n rot-toestanden eruit krijgen?

Frappante was dan nog dat Arnar (Viðarsson) aangaf dat ze in Portugal al van bij de jeugd getraind worden om op de enkels te gaan staan en dergelijke fratsen.

Een ongelukje kan gebeuren, een foute inschatting kan ook, maar als meerdere spelers door meerdere spelers zo worden aangepakt kan je niet meer spreken van een ongelukje of foute inschatting, toch?

Ik pleit net zoals Mulder voor een veel strengere arbitrage, het probleem is gewoon dat er te weinig en niet hard genoeg gestraft wordt.

Van mij mag men ook straffen beginnen uitdelen na de wedstrijden. Spelers die voor grove fouten door de ref niet bestraft worden tijdens de match omdat hij het niet doet of het niet gezien heeft. Geen wedstrijdbepalende straffen, maar straffen in fairplay.
Portugal deed dit collectief opzettelijk, dat is duidelijk ,ik begrijp uw standpunt ivm strenger straffen en achteraf straffen,maar ik vertrouw dit niet,'ze' gaan altijd milder zijn voor een groot land tov een kleiner land (wij dus,wij wegen zo zwaar niet zelfs als nr 1 dan een Frankrijk,Italië, Duitsland,Spanje en zelfs een Portugal).
Ik ben er vrijwel zeker van dat gelijk welke andere scheidsrechter op dit tornooi wel die flagrante fouten van Portugal zou bestraffen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EK2021 : wedstrijd 4 27/06/2021 21u00 : België - Portugal
« Reactie #35 Gepost op: juni 28, 2021, 01:12:58 pm »
Wij zien wel het EK door de neus geboord, wegens hun aanslagvoetbal en amateuristische, incompetente (of partijdige) scheids.  >:(