Auteur Topic: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp  (gelezen 23496 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #20 Gepost op: oktober 12, 2021, 05:14:14 pm »
Zaterdag ga ik het team toch voluit steunen. Het is niet de moment om weer 3 punten weg te smijten. Dat wil niet zeggen dat ik de acties tegen onze T1 niet zal steunen hé. Hopelijk gebeurt dit wel deftig!
Wat bedoel je met deftig?  Geen aanval naar u toe, maar wat is voor u de grens?  Handtastelijkheden of vechten kan voor mij ook niet hoor,of dingen afbreken of met dingen gooien, maar verbaal naar Dury toe of met spandoeken naar hem toe, voor mij  is dit een must en een deftig actie tegen Dury!
Vind jij de houding van Dury deftig tov de club, de spelers en de supporters?  Men oogst wat men zaait! Respect van Dury naar de hele club is ver te zoeken, en dan moet de supporters wel het nodig respect tonen naar Dury?

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #21 Gepost op: oktober 12, 2021, 05:24:10 pm »
Zaterdag ga ik het team toch voluit steunen. Het is niet de moment om weer 3 punten weg te smijten. Dat wil niet zeggen dat ik de acties tegen onze T1 niet zal steunen hé. Hopelijk gebeurt dit wel deftig!
Wat bedoel je met deftig?  Geen aanval naar u toe, maar wat is voor u de grens?  Handtastelijkheden of vechten kan voor mij ook niet hoor,of dingen afbreken of met dingen gooien, maar verbaal naar Dury toe of met spandoeken naar hem toe, voor mij  is dit een must en een deftig actie tegen Dury!
Vind jij de houding van Dury deftig tov de club, de spelers en de supporters?  Men oogst wat men zaait! Respect van Dury naar de hele club is ver te zoeken, en dan moet de supporters wel het nodig respect tonen naar Dury?

Ik bedoel idd geen fysiek geweld. Hoe meer spandoeken en hoe luider, hoe beter.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #22 Gepost op: oktober 12, 2021, 05:40:35 pm »
Zaterdag ga ik het team toch voluit steunen. Het is niet de moment om weer 3 punten weg te smijten. Dat wil niet zeggen dat ik de acties tegen onze T1 niet zal steunen hé. Hopelijk gebeurt dit wel deftig!
Wat bedoel je met deftig?  Geen aanval naar u toe, maar wat is voor u de grens?  Handtastelijkheden of vechten kan voor mij ook niet hoor,of dingen afbreken of met dingen gooien, maar verbaal naar Dury toe of met spandoeken naar hem toe, voor mij  is dit een must en een deftig actie tegen Dury!
Vind jij de houding van Dury deftig tov de club, de spelers en de supporters?  Men oogst wat men zaait! Respect van Dury naar de hele club is ver te zoeken, en dan moet de supporters wel het nodig respect tonen naar Dury?

Ik bedoel idd geen fysiek geweld. Hoe meer spandoeken en hoe luider, hoe beter.

Die spandoeken zullen naar alle waarschijnlijkheid toch niet toegelaten worden
Vorige keer ook zo.

De ploeg moet men idd steunen, maar die dictator op de bank moet voelen dat hij hier niet meer welkom is.
Maar die zal daar wss nog van genieten ook.
Bij winst zou die volgens mij zelf teken doen naar de supporters

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #23 Gepost op: oktober 12, 2021, 07:32:41 pm »
Dat communiqué van de club is toch te lachwekkend voor woorden. Dat nota bene Cordier de crisisgesprekken heeft gevoerd. Dat er gesproken wordt van een visie, terwijl er een schrijnend gebrek is aan voetbalverstand in het management. Dat de kaart van stabiliteit wordt getrokken terwijl de supporters snakken naar een nieuwe wind door de club en meer en meer de club de rug toekeren uit apathie en zich niet meer kunnen identificeren met de club. Begrijpe wie begrijpen kan.

Is dit naïviteit of een tactiek om de druk op Dury zodanig op te voeren dat hij zaterdag zelf de handdoek in de ring gooit? Ik hoop het laatste

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #24 Gepost op: oktober 12, 2021, 07:44:50 pm »
Hopelijk weer geen dictatoriale taferelen zaterdag waar spandoeken etc. worden weggehaald. Ik vrees ervoor…
Zijn onze SLO en funfather ook aanwezig? Heb die al een tijdje niet meer gehoord!
2.  Oorverdovende stilte van die 2!
Uit wiens hand men eet....enz.

Die zijn natuurlijk ook skui voor hun postje..

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #25 Gepost op: oktober 12, 2021, 07:57:02 pm »
Niet zo moeilijk hoor.

Verder gaan met hun protest tegen Dury. Voet terugtrekken, veel ruimte laten, niet voetballen en afgaan met minstens 5 goals verschil aub.

Voor de fans is het nog minder moeilijk: 90' lang "DURY BUITEN!".

Dit bovenstaande herhalen iedere match tot die hebberige kl*tz*k eruit ligt.
hopen dat uw ploeg verliest om uw gelijk te halen…
om dury buiten te krijgen wat tot op vandaag niet gebeurd
of zal gebeuren door geldzaken

bedoeling is van in eerste te blijven
en dan moet ge wel ke ne match winnen ook
dus hopen dat zaterdag lukt

mo bon
verliezen dus om FD toch ma buiten te krijgen
dan maar de reserven opstellen zeker

Hopen dat uw ploeg verliest om uw club te redden.
redden door te verliezen?
tgaat om punten halen e
zovele mogelijk
zelfs tegen ploegen waar het bijna onmogelijk tegen is…

geen punten
geen redding

Dury buiten
weer punten
wel redding
leuk om te weten dat je zonder Dury zeker bent van punten
glazen bol voor de euro millions nrs?
mee 220.000.000 zit er zeker een zitje in bij het bestuur

Tis idd ni tegen Antwerpen da we moeten en kunnen winnen wss
tis amper tegen…. aja just
tegen wie dan eigenlijk nog wel als Antwerpen ni telt…

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #26 Gepost op: oktober 12, 2021, 09:31:21 pm »
De scheidsrechters, die de match in goede banen gaan proberen leiden, zijn:

Scheidsrechter: Jonathan Lardot
1ste ass.-scheids.: Florian Lemaire
2de ass.-scheids.: Matthias Massa
4de scheidsrechter: Michiel De Cuyper

+ VAR

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #27 Gepost op: oktober 12, 2021, 10:45:43 pm »
90 minuten lang anti Dury, ook omdat we weten dat spelers die gezangen niet erg zullen vinden. Wat maakt het mij het trouwens uit 1a of 1b. Dit dictator gedrag moet zsm stoppen!

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #28 Gepost op: oktober 13, 2021, 09:34:29 am »
Niet zo moeilijk hoor.

Verder gaan met hun protest tegen Dury. Voet terugtrekken, veel ruimte laten, niet voetballen en afgaan met minstens 5 goals verschil aub.

Voor de fans is het nog minder moeilijk: 90' lang "DURY BUITEN!".

Dit bovenstaande herhalen iedere match tot die hebberige kl*tz*k eruit ligt.
hopen dat uw ploeg verliest om uw gelijk te halen…
om dury buiten te krijgen wat tot op vandaag niet gebeurd
of zal gebeuren door geldzaken

bedoeling is van in eerste te blijven
en dan moet ge wel ke ne match winnen ook
dus hopen dat zaterdag lukt

mo bon
verliezen dus om FD toch ma buiten te krijgen
dan maar de reserven opstellen zeker

Hopen dat uw ploeg verliest om uw club te redden.
redden door te verliezen?
tgaat om punten halen e
zovele mogelijk
zelfs tegen ploegen waar het bijna onmogelijk tegen is…

geen punten
geen redding

Dury buiten
weer punten
wel redding
leuk om te weten dat je zonder Dury zeker bent van punten
glazen bol voor de euro millions nrs?
mee 220.000.000 zit er zeker een zitje in bij het bestuur

Tis idd ni tegen Antwerpen da we moeten en kunnen winnen wss
tis amper tegen…. aja just
tegen wie dan eigenlijk nog wel als Antwerpen ni telt…

Ben alleszins zeker van met Dury geen punten.
Dus kunde alleen maar winnen eh  ;)
Heb alleszins gewonnen met Euromillions gisteren, maar hou de cijfers liever voor mij...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #29 Gepost op: oktober 13, 2021, 10:36:38 am »
Zaterdag supporter ik niet tegen Dury (ook niet voor), maar wel voor de spelers!

Reden?
Kijk naar onze wedstrijd tegen Kortrijk, ondanks de 0-2 achterstand aan de rest, wonnen we bijna door toedoen van de supporters.

Gezien de moeilijke wedstrijden (lastige tegenstanders, en huidige situatie) hebben ze onze steun meer dan nodig.


Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #30 Gepost op: oktober 13, 2021, 11:24:49 am »
Zaterdag supporter ik niet tegen Dury (ook niet voor), maar wel voor de spelers!

Reden?
Kijk naar onze wedstrijd tegen Kortrijk, ondanks de 0-2 achterstand aan de rest, wonnen we bijna door toedoen van de supporters.

Gezien de moeilijke wedstrijden (lastige tegenstanders, en huidige situatie) hebben ze onze steun meer dan nodig.
spelers kunnen er inderdaad weinig aan doen
doen ook maar wat hen opgelegd wordt

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #31 Gepost op: oktober 13, 2021, 11:27:50 am »
Zaterdag supporter ik niet tegen Dury (ook niet voor), maar wel voor de spelers!

Reden?
Kijk naar onze wedstrijd tegen Kortrijk, ondanks de 0-2 achterstand aan de rest, wonnen we bijna door toedoen van de supporters.

Gezien de moeilijke wedstrijden (lastige tegenstanders, en huidige situatie) hebben ze onze steun meer dan nodig.
Tot de 0-2 was het muisstil tegen de veeka. Nee Frederik, echt niet deze keer. Spelers zijn klaar met hem, groot deel van de supporters ook, bestuur is klaar met hem. Resultaten trekken werkelijk nergens op. Genoeg met onze voeten gerammeld door dit gelul en gesukkel van een uitgebluste trainer.
« Laatst bewerkt op: oktober 13, 2021, 12:22:51 pm door wOaregem »

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #32 Gepost op: oktober 13, 2021, 12:46:11 pm »
Zaterdag supporter ik niet tegen Dury (ook niet voor), maar wel voor de spelers!

Reden?
Kijk naar onze wedstrijd tegen Kortrijk, ondanks de 0-2 achterstand aan de rest, wonnen we bijna door toedoen van de supporters.

Gezien de moeilijke wedstrijden (lastige tegenstanders, en huidige situatie) hebben ze onze steun meer dan nodig.

Tot de 0-2 was het muisstil tegen de veeka. Nee Frederik, echt niet deze keer. Spelers zijn klaar met hem, groot deel van de supporters ook, bestuur is klaar met hem. Resultaten trekken werkelijk nergens op. Genoeg met onze voeten gerammeld door dit gelul en gesukkel van een uitgebluste trainer.

D'r staan veel onwaarheden in uw bericht. ;) (maar ook waarheden)


Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #33 Gepost op: oktober 13, 2021, 12:49:46 pm »
Zaterdag supporter ik niet tegen Dury (ook niet voor), maar wel voor de spelers!

Reden?
Kijk naar onze wedstrijd tegen Kortrijk, ondanks de 0-2 achterstand aan de rest, wonnen we bijna door toedoen van de supporters.

Gezien de moeilijke wedstrijden (lastige tegenstanders, en huidige situatie) hebben ze onze steun meer dan nodig.

Tot de 0-2 was het muisstil tegen de veeka. Nee Frederik, echt niet deze keer. Spelers zijn klaar met hem, groot deel van de supporters ook, bestuur is klaar met hem. Resultaten trekken werkelijk nergens op. Genoeg met onze voeten gerammeld door dit gelul en gesukkel van een uitgebluste trainer.

D'r staan veel onwaarheden in uw bericht. ;) (maar ook waarheden)
Confronteer er mij mee wat onjuist is. Want dat vraag ik mezelf nu ook af wat dan onjuist is.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #34 Gepost op: oktober 14, 2021, 01:30:23 pm »
Hopelijk weer geen dictatoriale taferelen zaterdag waar spandoeken etc. worden weggehaald. Ik vrees ervoor…
Zijn onze SLO en funfather ook aanwezig? Heb die al een tijdje niet meer gehoord!
funfather zal er wss efkes ni zijn…

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #35 Gepost op: oktober 14, 2021, 02:24:08 pm »
Hopelijk weer geen dictatoriale taferelen zaterdag waar spandoeken etc. worden weggehaald. Ik vrees ervoor…
Zijn onze SLO en funfather ook aanwezig? Heb die al een tijdje niet meer gehoord!
funfather zal er wss efkes ni zijn…
Op vakantie?  ;)
SV TILL I DIE

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #36 Gepost op: oktober 14, 2021, 02:28:41 pm »
Hopelijk weer geen dictatoriale taferelen zaterdag waar spandoeken etc. worden weggehaald. Ik vrees ervoor…
Zijn onze SLO en funfather ook aanwezig? Heb die al een tijdje niet meer gehoord!
funfather zal er wss efkes ni zijn…
Op vakantie?  ;)
dolce far niente
da zeker  8)

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #37 Gepost op: oktober 14, 2021, 07:55:40 pm »
Hopelijk weer geen dictatoriale taferelen zaterdag waar spandoeken etc. worden weggehaald. Ik vrees ervoor…
Zijn onze SLO en funfather ook aanwezig? Heb die al een tijdje niet meer gehoord!
funfather zal er wss efkes ni zijn…

Niemand kan  die mannen nog serieus nemen..

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #38 Gepost op: oktober 14, 2021, 10:12:04 pm »
Het is heel eenvoudig.

Smijten ze er met hun klak naar, dan zal Dury/management/rvb ook wel beseffen dat zijn positie onhoudbaar is.

Gaan ze ervoor en spelen ze een verdienstelijke wedstrijd (ongeacht resultaat), dan staan ze nog achter Dury of willen ze minstens hun klak er niet naar smijten.

Ik roep op tot kalmte. Het is wat het is momenteel. Kijk naar Kortrijk, daar moeten ze hun ex-coach voor de rechtbank dagen...

Een groep supporters heeft ooit Duchâtelet uit Luik gejaagd, en zie in welke miserie dat ze nu dreigen terecht te komen. Think twice.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #39 Gepost op: oktober 14, 2021, 10:31:01 pm »
Het is heel eenvoudig.

Smijten ze er met hun klak naar, dan zal Dury/management/rvb ook wel beseffen dat zijn positie onhoudbaar is.

Gaan ze ervoor en spelen ze een verdienstelijke wedstrijd (ongeacht resultaat), dan staan ze nog achter Dury of willen ze minstens hun klak er niet naar smijten.

Ik roep op tot kalmte. Het is wat het is momenteel. Kijk naar Kortrijk, daar moeten ze hun ex-coach voor de rechtbank dagen...

Een groep supporters heeft ooit Duchâtelet uit Luik gejaagd, en zie in welke miserie dat ze nu dreigen terecht te komen. Think twice.

‘Ongeacht resultaat’ ?!

Denk, dat je wel es zou kunnen verschieten, zaterdagavond, als het 0-2 wordt.

-SVZW Forever-