Auteur Topic: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp  (gelezen 23494 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #220 Gepost op: oktober 17, 2021, 09:40:41 pm »
Allee moderator....ge zou beter de gasten er afsmijten die hier andere mensen durven verwijten voor randdebiel,marginalen of aap...maar nee..beetje zitten dreigen met ne ban van 7 dagen...ik zal er zeker van wakker liggen...Ik heb voorzeker al meer tijd versleten rond/in ons stadion dan dat jij achter
Uw compterke zit..Ge zijt voozeker de broere vandoen Will..oftewel ist u vriendje  ...

Ik heb iedereen zijn emoties laten botvieren, het waren hefige weken... maar nu is het genoeg geweest.
Nu is het tijd voor gezond verstand en vooruitkijken.

Laatste waarschuwing voor u, hoe wil je respect afdwingen als je zelf met een grove mond loopt te roeptoeteren. Makkelijk hé achter een anoniem account. Je maakt je nickname helemaal waar jongen.




Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 727
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #221 Gepost op: oktober 17, 2021, 09:56:43 pm »
Als het bestuur zo blijft spotten met zijn supporters is het niet verwonderlijk dat er dgl zaken gebeuren
Hopelijk krijgen ze er nog een serieuze boete voor, ze zullen mss wat minder arroganter worden

In welke zin is het bestuur bespottend naar de supporters toe?  ???

Als ge als bestuurders van een vereniging lidgelden ontvangt van uw leden, is het hun plicht crisis situaties op een transparante manier aan deze leden te communiceren
Ik dacht dat jij het niveau had om dit te moeten weten

Ik weet nie wie Frederik is,wat ik wel weet dat hij een zeer deftig niveau heeft,er zij hier vele anderen! :)

Een voetbalclub kan je helemaal niet vergelijken met een vereniging, het is geen VZW hé.
Vraag me af of uw baas ook transparant is over alle beslissingen binnen het bedrijf.
Trouwens de club is toch transparant? Ze hebben aangegeven door te gaan met Dury.

Ik geef geen financiële steun (lidgeld) aan het bedrijf van mijn baas, dus hij is mij geen uitleg verschuldigd
Meer nog, essevee gebruikt dan nog gemeenschapsgelden van de Waregemse belastingbetaler, ze zou dus nog meer transparantie moet geven
Blijkbaar is uw niveau als organisator gelijk aan dit van het bestuur van den essevee


Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 727
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #222 Gepost op: oktober 17, 2021, 09:58:26 pm »
De persoonlijke aanvallen t.o.v. elkaar stoppen nu onmiddellijk!
Zoniet zal voortaan ingrijpen met een ban van 7 dagen.

Laat ons 'volwassen' discussiëren, OK!?


Mss zelf beter voor ne dag of zeven zwijgen, zal verstandiger zijn

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #223 Gepost op: oktober 17, 2021, 10:18:25 pm »
Fats Domino & trollie 7 dagen aan de kant

Ik ga niet blijven waarschuwen.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #224 Gepost op: oktober 17, 2021, 11:44:33 pm »
Ik ben in de eerste plaats supporter van Essevee en het doet deugd dat we gisteren dankzij een degelijke 2e helft de 3 punten konden thuishouden, al zag ik het na 45 minuten ook niet echt goed komen. Bepaalde spelers die al afgeschreven waren (ook voor mij) toonden de juiste wedstrijd mentaliteit na de rust, zoals Seck en Caranni, als je dit kan koppelen aan een lager blok waarbij onze centrale verdediging het nog zo slecht niet deed, een solide Sissako en de snelheid én creativiteit van Dompé en Kutesa, dan moet je toch iets meer ambiëren dan er juist inblijven, of begin ik nu al te zweven? De volgende 2 matchen worden cruciaal, maar dankzij het zwakke Beerschot, niet alles bepalend voor een al dan niet rustig seizoen.

En zo kom ik naadloos bij de supporters, de aanhang, die er altijd moeten staan voor de club en de ploeg op het veld. Je voelde zo na de eerste kans in de 2e helft dat de match kon omslaan dankzij de sfeer en de support in het stadion. Onze spelers waren vaak verkrampt voor rust, ook zij voelden de spanning naast het veld. Ik sta vooraan de rij om te zeggen dat de T1 er beter zelf mee stopt, maar ik begrijp de club die het financieel onverantwoord vindt om hiervoor 3 miljoen op tafel te moeten leggen. Dury denkt nu aan de poen, maar zo kan hij fluiten naar een afscheid langs de grote poort, want het gros van de supporters heeft het op een of andere manier ook gehad met hem. De actie van SLC was zeker goed bedoeld, maar de perceptie naar de buitenwereld (media, uit supporters) en zelfs een deel van eigen supporters viel dik tegen. Het is niet omdat vele thuis supporters de actie afkeurend fluiten, dat ze pro Dury zijn. Want al diegenen hier die dit denken, die kennen de mening niet van de doorsnee Essevee supporter. In de ogen van de doorsnee supporter was de perceptie dat het werpen van rookbommen en de daarop volgende vechtpartijen gelijk staat aan hooliganisme, waardoor ze afkeurend reageerden.

Ik stel voor aan SLC om zeker acties verder te zetten tegen Dury, maar denk in de allereerste plaats aan de club en de spelers. Volgende week ga ik naar Mechelen om de ploeg te steunen, iets wat ik al het ganse seizoen gedaan heb (behalve op Seraing), want zoals ik hierboven schreef: de volgende 2 matchen zijn cruciaal.


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #225 Gepost op: oktober 17, 2021, 11:55:31 pm »
Ik ben in de eerste plaats supporter van Essevee en het doet deugd dat we gisteren dankzij een degelijke 2e helft de 3 punten konden thuishouden, al zag ik het na 45 minuten ook niet echt goed komen. Bepaalde spelers die al afgeschreven waren (ook voor mij) toonden de juiste wedstrijd mentaliteit na de rust, zoals Seck en Caranni, als je dit kan koppelen aan een lager blok waarbij onze centrale verdediging het nog zo slecht niet deed, een solide Sissako en de snelheid én creativiteit van Dompé en Kutesa, dan moet je toch iets meer ambiëren dan er juist inblijven, of begin ik nu al te zweven? De volgende 2 matchen worden cruciaal, maar dankzij het zwakke Beerschot, niet alles bepalend voor een al dan niet rustig seizoen.

En zo kom ik naadloos bij de supporters, de aanhang, die er altijd moeten staan voor de club en de ploeg op het veld. Je voelde zo na de eerste kans in de 2e helft dat de match kon omslaan dankzij de sfeer en de support in het stadion. Onze spelers waren vaak verkrampt voor rust, ook zij voelden de spanning naast het veld. Ik sta vooraan de rij om te zeggen dat de T1 er beter zelf mee stopt, maar ik begrijp de club die het financieel onverantwoord vindt om hiervoor 3 miljoen op tafel te moeten leggen. Dury denkt nu aan de poen, maar zo kan hij fluiten naar een afscheid langs de grote poort, want het gros van de supporters heeft het op een of andere manier ook gehad met hem. De actie van SLC was zeker goed bedoeld, maar de perceptie naar de buitenwereld (media, uit supporters) en zelfs een deel van eigen supporters viel dik tegen. Het is niet omdat vele thuis supporters de actie afkeurend fluiten, dat ze pro Dury zijn. Want al diegenen hier die dit denken, die kennen de mening niet van de doorsnee Essevee supporter. In de ogen van de doorsnee supporter was de perceptie dat het werpen van rookbommen en de daarop volgende vechtpartijen gelijk staat aan hooliganisme, waardoor ze afkeurend reageerden.

Ik stel voor aan SLC om zeker acties verder te zetten tegen Dury, maar denk in de allereerste plaats aan de club en de spelers. Volgende week ga ik naar Mechelen om de ploeg te steunen, iets wat ik al het ganse seizoen giedaan heb (behalve op Seraing), want zoals ik hierboven schreef: de volgende 2 matchen zijn cruciaal.

+1

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #226 Gepost op: oktober 18, 2021, 07:42:06 am »
Ik ben in de eerste plaats supporter van Essevee en het doet deugd dat we gisteren dankzij een degelijke 2e helft de 3 punten konden thuishouden, al zag ik het na 45 minuten ook niet echt goed komen. Bepaalde spelers die al afgeschreven waren (ook voor mij) toonden de juiste wedstrijd mentaliteit na de rust, zoals Seck en Caranni, als je dit kan koppelen aan een lager blok waarbij onze centrale verdediging het nog zo slecht niet deed, een solide Sissako en de snelheid én creativiteit van Dompé en Kutesa, dan moet je toch iets meer ambiëren dan er juist inblijven, of begin ik nu al te zweven? De volgende 2 matchen worden cruciaal, maar dankzij het zwakke Beerschot, niet alles bepalend voor een al dan niet rustig seizoen.

En zo kom ik naadloos bij de supporters, de aanhang, die er altijd moeten staan voor de club en de ploeg op het veld. Je voelde zo na de eerste kans in de 2e helft dat de match kon omslaan dankzij de sfeer en de support in het stadion. Onze spelers waren vaak verkrampt voor rust, ook zij voelden de spanning naast het veld. Ik sta vooraan de rij om te zeggen dat de T1 er beter zelf mee stopt, maar ik begrijp de club die het financieel onverantwoord vindt om hiervoor 3 miljoen op tafel te moeten leggen. Dury denkt nu aan de poen, maar zo kan hij fluiten naar een afscheid langs de grote poort, want het gros van de supporters heeft het op een of andere manier ook gehad met hem. De actie van SLC was zeker goed bedoeld, maar de perceptie naar de buitenwereld (media, uit supporters) en zelfs een deel van eigen supporters viel dik tegen. Het is niet omdat vele thuis supporters de actie afkeurend fluiten, dat ze pro Dury zijn. Want al diegenen hier die dit denken, die kennen de mening niet van de doorsnee Essevee supporter. In de ogen van de doorsnee supporter was de perceptie dat het werpen van rookbommen en de daarop volgende vechtpartijen gelijk staat aan hooliganisme, waardoor ze afkeurend reageerden.

Ik stel voor aan SLC om zeker acties verder te zetten tegen Dury, maar denk in de allereerste plaats aan de club en de spelers. Volgende week ga ik naar Mechelen om de ploeg te steunen, iets wat ik al het ganse seizoen gedaan heb (behalve op Seraing), want zoals ik hierboven schreef: de volgende 2 matchen zijn cruciaal.
ik vind het zweven  :)
1 zwaluw maakt de lente niet
nu moeten ze bevestigen en tonen dat er kwaliteit en mentaliteit is
ik had die organisatie (1e) mentaliteit (2e helft) verwacht maar niet de 3ptn
tegen Mechelen dacht ik dat 1ptn wel moest kunnen
na wat ik in beerschot zag van Mechelen zou het moeten kunnen
alleen is Mechelen thuis heel wat anders door hun aanhang
voordeel: ze zitten in een X aantal matchen op rij gewonnen
wat mss kan leiden tot zweven….

90% vd tribunes vinden dat het op is
kga zelfs meer zeggen
amper mensen vinden momenteel nog dat een standbeeld op zijn plaats is….

ook vo mij is het na dit seizoen
thank you
next


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #227 Gepost op: oktober 18, 2021, 08:18:04 am »
In feite moet er hier niemand meer afkomen die het niet meent met 'Dury buiten',het momentum is weg,en diegene die daarvoor zorgden zijn de supporters die zeggen ,ik vind ook dat Dury buiten moet maar niks doen,geen verantwoordelijkheid nemen. Dury is plots terug de lieveling,ook in de media, zo kennen we ze ook.  Deze overwinning tegen Antwerp doet niks ter zake.
Ik bol het hier af,wat nut heeft het,we kunnen nu weer heel het jaar zagen over hetzelfde. Veel plezier nog met Dury dit jaar en waarschijnlijk nog 2 extra jaren,waarom niet?  Ik geloof niks meer .  Ook het goeie nieuws ivm de goeie cijfers,tja,dit is geen nieuwe kapitaals-injectie,wat men toch ook beweerde.  Shout out naar SLC en ITF !

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #228 Gepost op: oktober 18, 2021, 08:32:59 am »
In feite moet er hier niemand meer afkomen die het niet meent met 'Dury buiten',het momentum is weg,en diegene die daarvoor zorgden zijn de supporters die zeggen ,ik vind ook dat Dury buiten moet maar niks doen,geen verantwoordelijkheid nemen. Dury is plots terug de lieveling,ook in de media, zo kennen we ze ook.  Deze overwinning tegen Antwerp doet niks ter zake.
Ik bol het hier af,wat nut heeft het,we kunnen nu weer heel het jaar zagen over hetzelfde. Veel plezier nog met Dury dit jaar en waarschijnlijk nog 2 extra jaren,waarom niet?  Ik geloof niks meer .  Ook het goeie nieuws ivm de goeie cijfers,tja,dit is geen nieuwe kapitaals-injectie,wat men toch ook beweerde.  Shout out naar SLC en ITF !
stop met eisen wat anderen wel en/of niet mogen moeten doen en/of denken!

ik wil hem buiten
maar het gaat NIET
ik snap da ze hem geen 3j cadeau gaan doen
dus uitzweten
wa is daar mis mee?
wa gade gij deraan doen? em gaan vermoorden ofwa da ge gelijk hebt/haalt?
zelf uw centen uithalen en em uitbetalen?

en nee ik ontvang geen centen van bestuur
om ier te tikken
en neen ook geen abonnement gekregen in ruil
voor ge weer zo uit den bocht gaat

geld bijschieten is idd geen kapitaals injectie
ma hadden ze dit vroeger bij KSV Waregem gedaan
gingen we nog naar KSV Waregem kijken
mo deden ze duidelijk niet

daarvoor afbollen,
geen probleem
tot later

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #229 Gepost op: oktober 18, 2021, 09:06:28 am »
Kijk, ieder mag zijn wensen duidelijk maken... hier op het forum, op smoelboek, in het stadion, ...

Maar hijzelf zal niet opstappen, en de club wil hem niet uitbetalen, wat ga je er idd aan doen dan?

Met het eindeloos te herhalen zal het niet veranderen, zeker hij (Dury) niet want hij leest het forum niet.
Anderzijds, in het stadion, kan je sereen blijven hameren op dezelfde spijker met spandoeken, gezang, ... maar laat dat vechten en die rookpotten gewoon achterwege ... op die manier zal je veel meer aanhang krijgen. En respecteer vooral dat er mensen zijn die uw mening niet delen.

Laat ons er het beste van maken en hem eind van het seizoen allen samen uitzwaaien. 

Laat ons nu vooral vooruit kijken naar de macht in Mechelen
Shortcut : https://www.esseveeforum.be/index.php?topic=3654.0

« Laatst bewerkt op: oktober 18, 2021, 09:31:12 am door Frederik »

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #230 Gepost op: oktober 18, 2021, 09:28:24 am »
Kijk, ieder mag zijn wensen duidelijk maken... hier op het forum, op smoelboek, in het stadion, ...

Maar hijzelf zal niet opstappen, en de club wil hem niet uitbetalen, wat ga je er idd aan doen dan?

Met het eindeloos te herhalen zal het niet veranderen, zeker hier niet want hij leest het forum niet.
Anderzijds, in het stadion, kan je sereen blijven hameren op dezelfde spijker met spandoeken, gezang, ... maar laat dat vechten en die rookpotten gewoon achterwege ... op die manier zal je veel meer aanhang krijgen. En respecteer vooral dat er mensen zijn die uw mening niet delen.

Laat ons er het beste van maken en hem eind van het seizoen allen samen uitzwaaien. 

Laat ons nu vooral vooruit kijken naar de macht in Mechelen
Shortcut : https://www.esseveeforum.be/index.php?topic=3654.0
DIKKE 2

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.374
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #231 Gepost op: oktober 18, 2021, 09:41:24 am »
Fats Domino & trollie 7 dagen aan de kant

Ik ga niet blijven waarschuwen.

Je bent er ene vergeten ... Of arbeiders uitmaken mag omdat je zelf bediende bent?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #232 Gepost op: oktober 18, 2021, 09:43:18 am »
Fats Domino & trollie 7 dagen aan de kant

Ik ga niet blijven waarschuwen.

Je bent er ene vergeten ... Of arbeiders uitmaken mag omdat je zelf bediende bent?

Ja en nee ... ik ben in principe tegen bannen.
Ik heb gewaarschuwd (nadat het ontspoorde) maar pas actie genomen na mijn laatste waarschuwing.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.374
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #233 Gepost op: oktober 18, 2021, 09:48:42 am »
Fats Domino & trollie 7 dagen aan de kant

Ik ga niet blijven waarschuwen.

Je bent er ene vergeten ... Of arbeiders uitmaken mag omdat je zelf bediende bent?

Ja en nee ... ik ben in principe tegen bannen.
Ik heb gewaarschuwd (nadat het ontspoorde) maar pas actie genomen na mijn laatste waarschuwing.

Je negeert de persoon die den boel in gang steekt met een "not done" post en een aanval op arbeiders en medewerkers van de volvo. Maar je "straft" degene die er op reageren en oké op hetzelfde niveau. Of te wel is het alle drie of niemand hé!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #234 Gepost op: oktober 18, 2021, 10:08:48 am »
Fats Domino & trollie 7 dagen aan de kant

Ik ga niet blijven waarschuwen.

Je bent er ene vergeten ... Of arbeiders uitmaken mag omdat je zelf bediende bent?

Ja en nee ... ik ben in principe tegen bannen.
Ik heb gewaarschuwd (nadat het ontspoorde) maar pas actie genomen na mijn laatste waarschuwing.

Je negeert de persoon die den boel in gang steekt met een "not done" post en een aanval op arbeiders en medewerkers van de volvo. Maar je "straft" degene die er op reageren en oké op hetzelfde niveau. Of te wel is het alle drie of niemand hé!
ik snap u!
mo er is beter eerst een waarschuwing
zo weet iedereen hoe en wat
anders ist dat geen vrije meningsforum meer is

wa hij zei is veralgemenen
en ben daar beetje tegen
wie da doet, doet da eigenlijk om reacties uit te lokken
en da plezier hun ik hem dan weer niet
 ;)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #235 Gepost op: oktober 18, 2021, 10:11:36 am »
Ik heb de (forum) regels even laten vallen omdat ik vond dat er veel frustratie gelost moest worden.
Het is zijn zwaar beladen weken en match geweest.

Daardoor heb ik het allemaal even laten gaan ...
Bepaalde mensen die in fout zijn gegaan hebben dit ook via PM met mij al besproken. Misschien zijn verontschuldigingen van hun kant op hun plaats.
Dat laat ik aan hen, niet voor hun mening maar voor hun uitspraken.

Gezien bovenstaande heb ik dus even laten begaan tot ik er de stop heb op gezet.
Iedereen had nu wel zijn frustratie gelost en zijn mening gegeven, maar zo'n discussie kan op die manier eindeloos doorgaan ja-nee-ja-nee.

Ik heb dan gisterenavond de stop erop gezet.
Als je mij dan uitdaagt, tjah wat wil je dan?

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #236 Gepost op: oktober 18, 2021, 11:54:02 am »
Ik stel vooral vast dat we 2 weken na Seraing opnieuw een erbarmelijke 1e helft spelen (1 keer gevaarlijk met Gano, voor de rest 0,0), waarin een even gemakzuchtig Antwerp ons vergeet af te maken (herbekijk maar eens en je zal zien hoeveel ruimte we weggeven ondanks de defensieve ingesteldheid)

Seck 1 van de betere op het veld (samen met Sissako, eindelijk!), wat opnieuw de koppigheid van Dury na het akkefietje tijdens een oefenmatch benadrukt.
Dompé gouden wissel is dikke zever, je maakt Srarfi kapot door hem op die positie te blijven uitspelen om nadien eindelijk +- een logische opstelling te hanteren in de 2e helft (Vossen op rechts is hem nu nog vergeven gezien de achterstand).

De pro-Dury geluiden waren voor mij eerder anti-SLC-geluiden o.w.v. die actie (kan dit anders toch niet verklaren na Cercle, Seraing).
Maar zoals gezegd, het momentum is voorbij.
Hoop vooral dat we er nu niet 'op z'n essevee's' uitgaan tegen RWDM in d'n beker om zo nog eens een leuke campagne mee te maken.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #237 Gepost op: oktober 18, 2021, 12:06:44 pm »
Overwinning tegen Royal Antwerp is eerste stap
17/10/2021 via Essevee.be

De deugddoende overwinning tegen RAFC zorgde voor een enorme ontlading in de Elindus Arena. We rechten de rug na een lastige periode zonder onze supporters en partners en na een moeizame competitiestart. Nu is het tijd om TOPE vooruit te kijken.

Essevee staat open voor iedereen. Toch distantiëren we ons resoluut van de acties van enkelen zaterdagavond tijdens de overwinning tegen Royal Antwerp. De club begrijpt de frustraties door de tegenvallende competitiestart, maar dringt aan om die op een respectvolle manier te uiten. Dergelijke acties berokkenen de club niet alleen financiële en imageschade, ze staan ook haaks op het DNA van de club.

De voorbije weken voerde Essevee zeer constructieve gesprekken met afgevaardigden van diverse supportersgroepen. We engageren ons eveneens om deze in de toekomst te herhalen. De club is ervan overtuigd dat dialoog de juiste weg biedt naar de oplossing en verzet zich tegen elke vorm van geweld. Het is de club overigens niet ontgaan dat de acties het werk zijn van een beperkte groep mensen en vindt het bemoedigend dat het overgrote deel van de fans Essevee blijft steunen.

Het bestuur, het management, de spelersgroep en de sportieve staf streven ernaar om de vooropgestelde ambities zo snel mogelijk te bereiken, en dat kan alleen met de gekende, onvoorwaardelijke steun van onze supporters.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/overwinning-tegen-royal-antwerp-is-eerste-stap

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #238 Gepost op: oktober 18, 2021, 12:08:46 pm »
Ik stel vooral vast dat we 2 weken na Seraing opnieuw een erbarmelijke 1e helft spelen (1 keer gevaarlijk met Gano, voor de rest 0,0), waarin een even gemakzuchtig Antwerp ons vergeet af te maken (herbekijk maar eens en je zal zien hoeveel ruimte we weggeven ondanks de defensieve ingesteldheid)

Seck 1 van de betere op het veld (samen met Sissako, eindelijk!), wat opnieuw de koppigheid van Dury na het akkefietje tijdens een oefenmatch benadrukt.
Dompé gouden wissel is dikke zever, je maakt Srarfi kapot door hem op die positie te blijven uitspelen om nadien eindelijk +- een logische opstelling te hanteren in de 2e helft (Vossen op rechts is hem nu nog vergeven gezien de achterstand).

De pro-Dury geluiden waren voor mij eerder anti-SLC-geluiden o.w.v. die actie (kan dit anders toch niet verklaren na Cercle, Seraing).
Maar zoals gezegd, het momentum is voorbij.
Hoop vooral dat we er nu niet 'op z'n essevee's' uitgaan tegen RWDM in d'n beker om zo nog eens een leuke campagne mee te maken.
idd.zeer slappe eerste helft,maar toch geen grote kansen voor Antwerp.Bossut weinig of geen werk....

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: Speeldag 11 : 16/10/2021 - 18.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #239 Gepost op: oktober 18, 2021, 01:08:37 pm »
Overwinning tegen Royal Antwerp is eerste stap
17/10/2021 via Essevee.be

De deugddoende overwinning tegen RAFC zorgde voor een enorme ontlading in de Elindus Arena. We rechten de rug na een lastige periode zonder onze supporters en partners en na een moeizame competitiestart. Nu is het tijd om TOPE vooruit te kijken.

Essevee staat open voor iedereen. Toch distantiëren we ons resoluut van de acties van enkelen zaterdagavond tijdens de overwinning tegen Royal Antwerp. De club begrijpt de frustraties door de tegenvallende competitiestart, maar dringt aan om die op een respectvolle manier te uiten. Dergelijke acties berokkenen de club niet alleen financiële en imageschade, ze staan ook haaks op het DNA van de club.

De voorbije weken voerde Essevee zeer constructieve gesprekken met afgevaardigden van diverse supportersgroepen. We engageren ons eveneens om deze in de toekomst te herhalen. De club is ervan overtuigd dat dialoog de juiste weg biedt naar de oplossing en verzet zich tegen elke vorm van geweld. Het is de club overigens niet ontgaan dat de acties het werk zijn van een beperkte groep mensen en vindt het bemoedigend dat het overgrote deel van de fans Essevee blijft steunen.

Het bestuur, het management, de spelersgroep en de sportieve staf streven ernaar om de vooropgestelde ambities zo snel mogelijk te bereiken, en dat kan alleen met de gekende, onvoorwaardelijke steun van onze supporters.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/overwinning-tegen-royal-antwerp-is-eerste-stap

'Afgevaardigden', hopelijk bedoelen ze daar Titeca niet mee.