Auteur Topic: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk  (gelezen 12502 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #100 Gepost op: november 02, 2021, 09:20:23 am »

                              Bossut
Sormo - Humprehys - Pletinckx - De Bock
                     Sissako - Doumbia
  Kutesa         Vossen / Vigen          Dompe
                                 Gano
µ

Mss Boya of Hubert op de plaats van Hympheys die dit jaar achter de feiten aanloopt.

Maar dit zou al veel beter zijn. Een Dompé kan geen linksback spelen want kan niet verdedigen.

Heilige huisjes als Vossen mogen best eens op de bank. Laat een loper als Vigen maar eens infiltreren en opjagen in zijn plaats
waarom niet eens spelen met de ploeg van de eerste wedstrijden ?

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #101 Gepost op: november 02, 2021, 10:03:39 am »

                              Bossut
Sormo - Humprehys - Pletinckx - De Bock
                     Sissako - Doumbia
  Kutesa         Vossen / Vigen          Dompe
                                 Gano
µ

Mss Boya of Hubert op de plaats van Hympheys die dit jaar achter de feiten aanloopt.

Maar dit zou al veel beter zijn. Een Dompé kan geen linksback spelen want kan niet verdedigen.

Heilige huisjes als Vossen mogen best eens op de bank. Laat een loper als Vigen maar eens infiltreren en opjagen in zijn plaats
Voila! Ik denk er inderdaad net hetzelfde over. Boya / Hubert kunnen toch absoluut niet slechter zijn dan dan Humphreys op die positie. Waarom Vigen plots geen speelminuten meer krijgt is mij ook een raadsel, ...
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #102 Gepost op: november 02, 2021, 10:09:56 am »
Eerlijk, Doumbia, ik vind dat 2x niets.
Loopt alle ruimte met de bal aan de voet dicht, ziet die vrije ruimtes niet, veranderen van kant ook niet...
Kop naar beneden, 3x draaien en dan de bal spelen naar de kant vanwaar die komt.

Weinig versnelling in het spel. Werd hier binnen gebracht als de grote transfer en verlosser, maar dat is hij imo zeker niet.

Ik zou overschakelen naar een 433. Enige probleem is dat De Bock niet meer mee kan op LB, of je moet hem puur laten verdedigen.
Positioneel zijn de verdedigers gewoon heel zwak. Zie goal 1 van Genk. Mooie goal, maar De Bock stapt gretig uit, maar komt 5seconden de laat. Alle ruimte in zijn rug en baf binnen.

Centraal net hetzelfde met Humphreys en Pletinckx. Hoog tijd dat Karel Dhaene ze daar eens een lesje in positiespel leert.

Dompe als wingback, dat kan af en toe eens werken, maar laat ons eerlijk zijn. Van Dompe moet en hoef je niet te verwachten dat die mee verdedigt. Dat zijn zijn kwaliteiten niet. Vossen rechtsvoor, nog zo een klucht.

Dus 433 en de enige mogelijkheid die ik zie:

Ciranni/Sormo - Humphreys - Pletinckx - De Bock
              Sissako - Hubert - Vigen
          Kutesa ----- Gano ------ Dompe

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #103 Gepost op: november 02, 2021, 10:15:03 am »

                              Bossut
Sormo - Humprehys - Pletinckx - De Bock
                     Sissako - Doumbia
  Kutesa         Vossen / Vigen          Dompe
                                 Gano
µ

Mss Boya of Hubert op de plaats van Hympheys die dit jaar achter de feiten aanloopt.

Maar dit zou al veel beter zijn. Een Dompé kan geen linksback spelen want kan niet verdedigen.

Heilige huisjes als Vossen mogen best eens op de bank. Laat een loper als Vigen maar eens infiltreren en opjagen in zijn plaats
waarom niet eens spelen met de ploeg van de eerste wedstrijden ?
Omdat Kutesa, Gano en Doumbia toch wel een kwaliteitsinjectie brengen als je vergelijkt met de toenmalige prestaties van een Govea, Vossen en (in mindere mate) Hubert.

Voor de rest ben ik het we met je eens. Sormo en Vigen zou ik ook terug laten spelen. Beide zijn jongens met gif en goesting die wat vuur in het team kunnen krijgen. Een Van Aken zou, indien fit, ook altijd een nieuwe kans krijgen van mij als je ziet hoe onze centrale verdedigers momenteel staan te spelen.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #104 Gepost op: november 02, 2021, 06:06:51 pm »
Ik denk dat het redelijk duidelijk is ondertussen welke spelers niet meer achter Dury stonden/staan.

Waar zijn al die mensen die tegen Antwerp nog achter Dury stonden? En die de mensen die een actie ondernamen tegen Dury met de winger wezen? Nu hoor je ze niet meer...
SV TILL I DIE

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #105 Gepost op: november 02, 2021, 10:07:42 pm »
Ik denk dat het redelijk duidelijk is ondertussen welke spelers niet meer achter Dury stonden/staan.

Waar zijn al die mensen die tegen Antwerp nog achter Dury stonden? En die de mensen die een actie ondernamen tegen Dury met de winger wezen? Nu hoor je ze niet meer...
Die mensen zonder ruggengraat moet je vooral niet serieus meer nemen na de wedstrijd tegen Antwerp. Zijn in mijn ogen ook geen supporters, maar Dury fans. Die zitten niet met de toekomst van de club in, maar met die van Dury.

Kan gewoon geen enkel andere verklaring vinden.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #106 Gepost op: november 03, 2021, 09:48:41 am »
Toch raar dat we in augustus nog goed voetbal brengen..
Eind vd transferperiode nadert,we versterken ons en het trekt op niks meer (terwijl we eigenlijk betere spelers hebben).
We hebben met Vigen n lopende speler die zich inzet...plots niet meer nodig. Wellicht s zijn mond open gedaan.
We hebben de meeste verdedigende middenvelders van het land.
Sissako speelt s n minder 1ste helft...boem...meteen vervangen (was zelfs nt tactisch bijsturen).
De doelpunten id eerste helft kwamen steeds vd rechterkant van Genk.
Je zou dan toch denken dat er daar dan wordt bijgestuurd? Nope...Genk mag rustig verder die kant opzoeken en blijven scoren.
Indruk dat ze bij ons in zones spelen en die zone niet mogen verlaten......
Er zit veel meer in dit team.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #107 Gepost op: november 03, 2021, 09:56:07 am »
Toch raar dat we in augustus nog goed voetbal brengen..
Eind vd transferperiode nadert,we versterken ons en het trekt op niks meer (terwijl we eigenlijk betere spelers hebben).
We hebben met Vigen n lopende speler die zich inzet...plots niet meer nodig. Wellicht s zijn mond open gedaan.
We hebben de meeste verdedigende middenvelders van het land.
Sissako speelt s n minder 1ste helft...boem...meteen vervangen (was zelfs nt tactisch bijsturen).
De doelpunten id eerste helft kwamen steeds vd rechterkant van Genk.
Je zou dan toch denken dat er daar dan wordt bijgestuurd? Nope...Genk mag rustig verder die kant opzoeken en blijven scoren.
Indruk dat ze bij ons in zones spelen en die zone niet mogen verlaten......
Er zit veel meer in dit team.
2

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #108 Gepost op: november 03, 2021, 11:20:38 am »
Kan er mij ook iemand uitleggen vanwaar het systeem 3-5-2 komt, of hoe je het ook wilt noemen. Is dit oorspronkelijk een idee van Dury of van zijn assistenten?
SV TILL I DIE

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #109 Gepost op: november 03, 2021, 12:17:36 pm »
Kan er mij ook iemand uitleggen vanwaar het systeem 3-5-2 komt, of hoe je het ook wilt noemen. Is dit oorspronkelijk een idee van Dury of van zijn assistenten?
3-4-3
 
                                 Bossut
              Humpreys Pletinckx De Bock
Ciranni             Seck Sissako                Dompé
                      Vossen        Kutesa
                                    Gano

Het idee zal een combinatie van de 3 trainers zijn, maar Dury bepaald. Dat staat vast. Simons en De Fauw zullen heus wel andere accenten leggen. Maar de spelers op het veld, de wissels, daar is maar 1 iemand de baas.

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #110 Gepost op: november 03, 2021, 12:23:15 pm »
Kan er mij ook iemand uitleggen vanwaar het systeem 3-5-2 komt, of hoe je het ook wilt noemen. Is dit oorspronkelijk een idee van Dury of van zijn assistenten?
3-4-3
 
                                 Bossut
              Humpreys Pletinckx De Bock
Ciranni             Seck Sissako                Dompé
                      Vossen        Kutesa
                                    Gano

Het idee zal een combinatie van de 3 trainers zijn, maar Dury bepaald. Dat staat vast. Simons en De Fauw zullen heus wel andere accenten leggen. Maar de spelers op het veld, de wissels, daar is maar 1 iemand de baas.
Opstelling komt van Simons en de Fauw. Zijn al sinds vorig jaar op dit systeem aan het hameren. Alleen wordt het totaal verkeerd ingevuld door Dury.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #111 Gepost op: november 03, 2021, 01:38:42 pm »
Kan er mij ook iemand uitleggen vanwaar het systeem 3-5-2 komt, of hoe je het ook wilt noemen. Is dit oorspronkelijk een idee van Dury of van zijn assistenten?
3-4-3
 
                                 Bossut
              Humpreys Pletinckx De Bock
Ciranni             Seck Sissako                Dompé
                      Vossen        Kutesa
                                    Gano

Het idee zal een combinatie van de 3 trainers zijn, maar Dury bepaald. Dat staat vast. Simons en De Fauw zullen heus wel andere accenten leggen. Maar de spelers op het veld, de wissels, daar is maar 1 iemand de baas.
Opstelling komt van Simons en de Fauw. Zijn al sinds vorig jaar op dit systeem aan het hameren. Alleen wordt het totaal verkeerd ingevuld door Dury.
Hoe zouden jullie dan deze opstelling invullen met de huidige spelerskern? Imo kunnen wij dit niet met onze kern.
SV TILL I DIE

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #112 Gepost op: november 03, 2021, 02:14:09 pm »
Kan er mij ook iemand uitleggen vanwaar het systeem 3-5-2 komt, of hoe je het ook wilt noemen. Is dit oorspronkelijk een idee van Dury of van zijn assistenten?
3-4-3
 
                                 Bossut
              Humpreys Pletinckx De Bock
Ciranni             Seck Sissako                Dompé
                      Vossen        Kutesa
                                    Gano

Het idee zal een combinatie van de 3 trainers zijn, maar Dury bepaald. Dat staat vast. Simons en De Fauw zullen heus wel andere accenten leggen. Maar de spelers op het veld, de wissels, daar is maar 1 iemand de baas.
Opstelling komt van Simons en de Fauw. Zijn al sinds vorig jaar op dit systeem aan het hameren. Alleen wordt het totaal verkeerd ingevuld door Dury.
Hoe zouden jullie dan deze opstelling invullen met de huidige spelerskern? Imo kunnen wij dit niet met onze kern.
twijfel tussen Bossut,Bostyn en Vigen moet altijd spelen.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #113 Gepost op: november 03, 2021, 03:24:33 pm »
Kan er mij ook iemand uitleggen vanwaar het systeem 3-5-2 komt, of hoe je het ook wilt noemen. Is dit oorspronkelijk een idee van Dury of van zijn assistenten?
3-4-3
 
                                 Bossut
              Humpreys Pletinckx De Bock
Ciranni             Seck Sissako                Dompé
                      Vossen        Kutesa
                                    Gano

Het idee zal een combinatie van de 3 trainers zijn, maar Dury bepaald. Dat staat vast. Simons en De Fauw zullen heus wel andere accenten leggen. Maar de spelers op het veld, de wissels, daar is maar 1 iemand de baas.
Opstelling komt van Simons en de Fauw. Zijn al sinds vorig jaar op dit systeem aan het hameren. Alleen wordt het totaal verkeerd ingevuld door Dury.
Hoe zouden jullie dan deze opstelling invullen met de huidige spelerskern? Imo kunnen wij dit niet met onze kern.
Dit is op papier een prima systeem. Maar zoals je de vraag al stelt, wij hebben niet de spelers om hier op in te spelen. Langs de flanken heb je echt machines nodig die op en neer kunnen. Dompé is een flankaanvaller pur sang, Ciranni heeft qua positie de mogelijkheid om in dit systeem te spelen, maar is totaal geen machine, veel te licht. Sormo van begin dit seizoen daarentegen...

Voorkeur met deze selectie is vrij simpel: 4-3-3.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #114 Gepost op: november 03, 2021, 04:10:53 pm »
Kan er mij ook iemand uitleggen vanwaar het systeem 3-5-2 komt, of hoe je het ook wilt noemen. Is dit oorspronkelijk een idee van Dury of van zijn assistenten?
3-4-3
 
                                 Bossut
              Humpreys Pletinckx De Bock
Ciranni             Seck Sissako                Dompé
                      Vossen        Kutesa
                                    Gano

Het idee zal een combinatie van de 3 trainers zijn, maar Dury bepaald. Dat staat vast. Simons en De Fauw zullen heus wel andere accenten leggen. Maar de spelers op het veld, de wissels, daar is maar 1 iemand de baas.
Opstelling komt van Simons en de Fauw. Zijn al sinds vorig jaar op dit systeem aan het hameren. Alleen wordt het totaal verkeerd ingevuld door Dury.
Hoe zouden jullie dan deze opstelling invullen met de huidige spelerskern? Imo kunnen wij dit niet met onze kern.
Dit is op papier een prima systeem. Maar zoals je de vraag al stelt, wij hebben niet de spelers om hier op in te spelen. Langs de flanken heb je echt machines nodig die op en neer kunnen. Dompé is een flankaanvaller pur sang, Ciranni heeft qua positie de mogelijkheid om in dit systeem te spelen, maar is totaal geen machine, veel te licht. Sormo van begin dit seizoen daarentegen...

Voorkeur met deze selectie is vrij simpel: 4-3-3.
Ja, dit vind ik ook. Een 4-3-3, zoals de meeste het hier wel eens zijn met deze opstelling. Helaas denkt onze trainersstaf hier anders over. Want een Simon en De fauw zijn toch ook voorstander van een 3-4-3 (3-5-2). Ik snap het gewoon niet, we hebben toch 3 vakmannen in onze trainersstaf, waarom zien zij dit dan niet?
SV TILL I DIE

Offline Cuypers

  • Leden
  • Berichten: 99
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #115 Gepost op: november 03, 2021, 07:30:05 pm »
Ik stel voor dat we hier een 3koppige trainerstaf op het Forum uitkiezen :)
Dat het bestuur 2 wedstrijden kans geeft :D Wie weet...  :D

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #116 Gepost op: november 03, 2021, 08:20:24 pm »
Ik stel voor dat we hier een 3koppige trainerstaf op het Forum uitkiezen :)
Dat het bestuur 2 wedstrijden kans geeft :D Wie weet...  :D
Wie weet degraderen we alsnog, maar zal minder geld kosten  ;D

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 31/10/2021 - 13.30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #117 Gepost op: november 03, 2021, 11:40:25 pm »
als ge den enen opendeurdag achter den anderen houdt
terwijl ge 352 blijft spelen
dan moede geen lid zijn van de trainersstaf
om te weten da ge iets moet veranderen

behalve als ge ne keikop zijt die gelijk wilt krijgen