Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924601 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7260 Gepost op: februari 03, 2022, 11:55:23 am »
Was blijkbaar ook goed prijs in de hoofdtribune gisteren bij onze buren. Alhoewel dat ik ze wel gelijk moet geven, als daar Antwerp supporters zitten uit te dagen.. Die van Antwerp denken ook altijd dat ze zich alles kunnen permitteren, en de eigen stewards of politie in burger doen daar niks aan. Maar als je als eigen fan, het heft in handen neemt dan word je nog eens zelf bestraft.
Provocatie of niet, wat gisteren gebeurde is degoutant. Ok, de club moet daar zijn verantwoordelijkheid opnemen maar als er dan toch idioten zitten wil dat niet zeggen dat je eventjes tijdens de match een weg naar die tribune moet gaan vrij maken om zelf het heft in handen te nemen.
Er kwamen kindjes in het tumult terecht die een leuk avondje voetbal wilden beleven en daarenboven werden stewards belaagd en deelden ze zelfs in de klappen. >:(
Het is aan de stewards om die Antwerp supporters uit het vak te halen, dan ga je zo geen dingen tegenkomen.
SV TILL I DIE

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7261 Gepost op: februari 03, 2022, 12:23:08 pm »
Was blijkbaar ook goed prijs in de hoofdtribune gisteren bij onze buren. Alhoewel dat ik ze wel gelijk moet geven, als daar Antwerp supporters zitten uit te dagen.. Die van Antwerp denken ook altijd dat ze zich alles kunnen permitteren, en de eigen stewards of politie in burger doen daar niks aan. Maar als je als eigen fan, het heft in handen neemt dan word je nog eens zelf bestraft.
Provocatie of niet, wat gisteren gebeurde is degoutant. Ok, de club moet daar zijn verantwoordelijkheid opnemen maar als er dan toch idioten zitten wil dat niet zeggen dat je eventjes tijdens de match een weg naar die tribune moet gaan vrij maken om zelf het heft in handen te nemen.
Er kwamen kindjes in het tumult terecht die een leuk avondje voetbal wilden beleven en daarenboven werden stewards belaagd en deelden ze zelfs in de klappen. >:(
Het is aan de stewards om die Antwerp supporters uit het vak te halen, dan ga je zo geen dingen tegenkomen.
Ik heb het hier al meermaals aangekaart maar als de stewards niet mogen ingrijpen van de politie dan zijn hun handen ook gebonden.
Uiteraard zijn zij de gemakkelijke en ideale pispaal...

Offline turbosmurf

  • Leden
  • Berichten: 158
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7262 Gepost op: februari 03, 2022, 12:47:52 pm »
Door de huidige smalle kern van KvK heeft Herrmann ook ondertussen al paar keer mogen invallen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7263 Gepost op: februari 03, 2022, 12:59:28 pm »
Was blijkbaar ook goed prijs in de hoofdtribune gisteren bij onze buren. Alhoewel dat ik ze wel gelijk moet geven, als daar Antwerp supporters zitten uit te dagen.. Die van Antwerp denken ook altijd dat ze zich alles kunnen permitteren, en de eigen stewards of politie in burger doen daar niks aan. Maar als je als eigen fan, het heft in handen neemt dan word je nog eens zelf bestraft.
Provocatie of niet, wat gisteren gebeurde is degoutant. Ok, de club moet daar zijn verantwoordelijkheid opnemen maar als er dan toch idioten zitten wil dat niet zeggen dat je eventjes tijdens de match een weg naar die tribune moet gaan vrij maken om zelf het heft in handen te nemen.
Er kwamen kindjes in het tumult terecht die een leuk avondje voetbal wilden beleven en daarenboven werden stewards belaagd en deelden ze zelfs in de klappen. >:(
Het is aan de stewards om die Antwerp supporters uit het vak te halen, dan ga je zo geen dingen tegenkomen.
Ik heb het hier al meermaals aangekaart maar als de stewards niet mogen ingrijpen van de politie dan zijn hun handen ook gebonden.
Uiteraard zijn zij de gemakkelijke en ideale pispaal...
Toch raar dat de stewards dan wel altijd de thuissupporters wel viseren en op het matje roepen als ze iets misdoen. Maar als er bezoekende supporters in het thuisvak zitten, dan durven ze niks doen.
SV TILL I DIE

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7264 Gepost op: februari 09, 2022, 09:35:24 pm »
Kvk haalt doelman van Deinze voor volgend seizoen ( hln)

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7265 Gepost op: februari 09, 2022, 10:06:58 pm »
Kvk haalt doelman van Deinze voor volgend seizoen ( hln)
Uitstekende doelman die zijn volledige jeugd nota bene voor Essevee speelde. Was trouwens zeer graag naar hier gekomen en bovendien transfervrij. Toont opnieuw het verschil in transferbeleid aan tussen de buren en ons.
« Laatst bewerkt op: februari 10, 2022, 08:22:04 am door Forza Essevee »
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7266 Gepost op: februari 10, 2022, 09:56:09 am »
Goeie doelman, maar is niet beter dan Bostyn hoor.
SV TILL I DIE

Offline Godie

  • Leden
  • Berichten: 38
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7267 Gepost op: februari 18, 2022, 04:29:00 pm »
Dit zijn wedstrijden waarvoor je het doet"
Kristof D'Haene en KV Kortrijk in derby tegen Zulte Waregem

Morgen staat dé belangrijkste wedstrijd van het jaar op het programma voor KV Kortrijk. De Kerels nemen het op tegen aartsrivaal Zulte Waregem. De troepen van Karim Belhocine willen in de derby de eerste zege van het nieuwe jaar pakken. Aanvoerder Kristof D'Haene is opgetogen dat de uitsupporters aanwezig zullen zijn. "Ze gaan mij negentig minuten uitfluiten, heerlijk.

Op 25 september 2021 speelden Zulte Waregem en KV Kortrijk 2-2-gelijk. KVK domineerde de wedstrijd en kwam 0-2 voor, maar na een doelpunt van Ewoud Pletinckx en een - discutabele - strafschop van Jelle Vossen eindigde de wedstrijd op een gelijkspel. "De twee punten die we daar verloren hebben, willen we recupereren", opent de linksachter van KVK het gesprek. "We waren veruit de betere ploeg, maar door enkele vervangingen van de vorige coach (Elsner, red.), viel het uit elkaar. We begonnen te twijfelen en trokken in extremis niet aan het langste eind. Maar goed dat is verleden tijd. Zaterdag willen we er staan."

KVK kon in 2022 nog niet winnen. De troepen van Karim Belhocine snakken naar een overwinning. "Het voetbal dat we op de mat brengen is allesbehalve slecht. Alleen de laatste 70 minuten tegen Beerschot waren echt niet goed. In de openingsfase toonden we wel wat we in onze mars hebben. De wedstrijden tegen Antwerp en STVV waren niet slecht, maar we kregen domme tegendoelpunten om de oren en maakten individuele fouten."

Badamosi
Veel supporters van KV Kortrijk nemen spits Muhammed Badamosi op de korrel. De boomlange Gambiaan wist in 28 wedstrijden voor KVK nog geen enkele keer raak te treffen. "Hij heeft enkele doelpunten nodig om vertrouwen te kunnen tanken en dan is hij vertrokken. Tegen Antwerp laat hij de netten trillen, maar wordt zijn goal onterecht afgekeurd. We missen natuurlijk Pape Gueye. Hij zorgt voor diepgang en kan de bal goed bijhouden. Moest hij tussen de lijnen staan, hadden we al enkele doelpunten meer gemaakt. Ook KVK-coach Belhocine heeft nog het volste vertrouwen in Badamosi, maar beseft ook dat de afwezigheid van Gueye cruciaal is. "Badamosi werkt hard voor de ploeg, maar heeft soms wat pech. Het klopt dat we Pape (Gueye, red.) missen, want hij is erg belangrijk", aldus Belhocine.

Uitfluiten
Ook de supporters van Zulte Waregem zijn welkom in het Guldensporenstadion voor de derby. "Ze gaan mij allemaal uitfluiten, maar ik vind dat leuk. Dit zijn de wedstrijden waarvoor je het doet."


Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7268 Gepost op: februari 19, 2022, 10:01:43 am »
willen we keer zijn naam scanderen ipv uitfluiten?  :D

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7269 Gepost op: april 01, 2022, 04:24:01 pm »
Volgens Il Tempo, Romeinse krant, zou Dan Friedkin, Amerikaans eigenaar van AS Roma sinds 2019, zijn Europees netwerk willen uitbreiden (naast Cannes) en daarbij denken aan KV Kortrijk (na de positieve samenwerking bij de komst van Reynolds). Tan zal wel geen bezwaar hebben.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7270 Gepost op: juli 12, 2022, 09:55:13 am »
Bij de buren zitten ze toch ook met hun handen in het haar qua verdediging.

Ze hebben daar Tabidze binnengehaald, maar is nu al doorgestuurd wegens niet fit genoeg.

SV TILL I DIE

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7271 Gepost op: juli 24, 2022, 12:12:03 pm »
Volgende week seraing - Kortrijk, match die al heel veel kan duidelijk maken.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7272 Gepost op: juli 24, 2022, 01:34:47 pm »
Kortrijk nog maar 1 match gewonnen in 2022 hoorde ik vertellen.
Klopt dit ?
Dan is dit ook redelijk dramatisch aan het worden.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7273 Gepost op: juli 24, 2022, 01:59:54 pm »
Kortrijk nog maar 1 match gewonnen in 2022 hoorde ik vertellen.
Klopt dit ?
Dan is dit ook redelijk dramatisch aan het worden.

Klopt en zaten gisteren blijkbaar ook al kapot na 30 minuten spelen.
Dat in combinatie met hun beste spelers die zijn vertrokken maakt dat ze volgens mij er toch slechter voor staan dan wij.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7274 Gepost op: juli 24, 2022, 02:25:05 pm »
Kortrijk nog maar 1 match gewonnen in 2022 hoorde ik vertellen.
Klopt dit ?
Dan is dit ook redelijk dramatisch aan het worden.

Klopt en zaten gisteren blijkbaar ook al kapot na 30 minuten spelen.
Dat in combinatie met hun beste spelers die zijn vertrokken maakt dat ze volgens mij er toch slechter voor staan dan wij.
graag mijn vorige berichten eens lezen. Ik zie Kvk als een van de degradatie kandidaten..... Net het zelfde als searing en alle kleine clubs. Maar Kvk steekt er ook idd met kop en schouders uit. Ook volgens sommige kranten staan ze 2de en 3de laatste. En zoals ik eerder zei hebben ze daar ook een negatief eigen vermogen onder al hun vennootschappen. En werd ook hier gepost door iemand die het uit een kranten artikel haalde.

Terwijl wij een nieuw elan hebben, hebben ze daar dezelfde miserie nog altijd.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7275 Gepost op: juli 24, 2022, 02:47:15 pm »
Kortrijk nog maar 1 match gewonnen in 2022 hoorde ik vertellen.
Klopt dit ?
Dan is dit ook redelijk dramatisch aan het worden.

Klopt en zaten gisteren blijkbaar ook al kapot na 30 minuten spelen.
Dat in combinatie met hun beste spelers die zijn vertrokken maakt dat ze volgens mij er toch slechter voor staan dan wij.
graag mijn vorige berichten eens lezen. Ik zie Kvk als een van de degradatie kandidaten..... Net het zelfde als searing en alle kleine clubs. Maar Kvk steekt er ook idd met kop en schouders uit. Ook volgens sommige kranten staan ze 2de en 3de laatste. En zoals ik eerder zei hebben ze daar ook een negatief eigen vermogen onder al hun vennootschappen. En werd ook hier gepost door iemand die het uit een kranten artikel haalde.

Terwijl wij een nieuw elan hebben, hebben ze daar dezelfde miserie nog altijd.

Zojuist even een korte blik geworpen op hun cijfers, waren afgelopen boekjaar break even met een kleine winst. Kan window dressing zijn want heb geen detailcijfers en zijn een paar rare zaken. Echter is hun omzet wel gestegen en hun loonkosten gedaald. Cijfers zijn dus niet zo negatief als ik gehoopt had.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7276 Gepost op: juli 24, 2022, 03:09:08 pm »
hopelijk doen ze het op hun Kortrijks
denken dan ze beter bezig zijn dan de realiteit…

wonnen in 2022 al ene keer…
rara tegen wie…..
 :)

hopelijk verlies volgende week tegen Seraing
maar na een goeie match en met veel tegenslag
da hun ego blijft: goe bezig

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7277 Gepost op: juli 24, 2022, 03:22:16 pm »
Kortrijk nog maar 1 match gewonnen in 2022 hoorde ik vertellen.
Klopt dit ?
Dan is dit ook redelijk dramatisch aan het worden.

Klopt en zaten gisteren blijkbaar ook al kapot na 30 minuten spelen.
Dat in combinatie met hun beste spelers die zijn vertrokken maakt dat ze volgens mij er toch slechter voor staan dan wij.
graag mijn vorige berichten eens lezen. Ik zie Kvk als een van de degradatie kandidaten..... Net het zelfde als searing en alle kleine clubs. Maar Kvk steekt er ook idd met kop en schouders uit. Ook volgens sommige kranten staan ze 2de en 3de laatste. En zoals ik eerder zei hebben ze daar ook een negatief eigen vermogen onder al hun vennootschappen. En werd ook hier gepost door iemand die het uit een kranten artikel haalde.

Terwijl wij een nieuw elan hebben, hebben ze daar dezelfde miserie nog altijd.

Zojuist even een korte blik geworpen op hun cijfers, waren afgelopen boekjaar break even met een kleine winst. Kan window dressing zijn want heb geen detailcijfers en zijn een paar rare zaken. Echter is hun omzet wel gestegen en hun loonkosten gedaald. Cijfers zijn dus niet zo negatief als ik gehoopt had.
idd, die ene vennootschap ma zoals eerder vermeld zijn er meerdere die gelinkt staan met die ene vennootschap! Blijkbaar hebben nieuwblad/HLN wel hun werk gedaan en alles uitgesplitst. Ma ik moet toegeven het is een moeilijke structuur!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7278 Gepost op: juli 24, 2022, 06:08:34 pm »
Gehoord van bevriende kvk supporters dat het gisteren een echt drama was. Dion is kwartiertje komen invallen maar was “rete slicht”
SV TILL I DIE

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7279 Gepost op: juli 24, 2022, 07:16:13 pm »
Kortrijk nog maar 1 match gewonnen in 2022 hoorde ik vertellen.
Klopt dit ?
Dan is dit ook redelijk dramatisch aan het worden.

Klopt en zaten gisteren blijkbaar ook al kapot na 30 minuten spelen.
Dat in combinatie met hun beste spelers die zijn vertrokken maakt dat ze volgens mij er toch slechter voor staan dan wij.
graag mijn vorige berichten eens lezen. Ik zie Kvk als een van de degradatie kandidaten..... Net het zelfde als searing en alle kleine clubs. Maar Kvk steekt er ook idd met kop en schouders uit. Ook volgens sommige kranten staan ze 2de en 3de laatste. En zoals ik eerder zei hebben ze daar ook een negatief eigen vermogen onder al hun vennootschappen. En werd ook hier gepost door iemand die het uit een kranten artikel haalde.

Terwijl wij een nieuw elan hebben, hebben ze daar dezelfde miserie nog altijd.

Zojuist even een korte blik geworpen op hun cijfers, waren afgelopen boekjaar break even met een kleine winst. Kan window dressing zijn want heb geen detailcijfers en zijn een paar rare zaken. Echter is hun omzet wel gestegen en hun loonkosten gedaald. Cijfers zijn dus niet zo negatief als ik gehoopt had.
idd, die ene vennootschap ma zoals eerder vermeld zijn er meerdere die gelinkt staan met die ene vennootschap! Blijkbaar hebben nieuwblad/HLN wel hun werk gedaan en alles uitgesplitst. Ma ik moet toegeven het is een moeilijke structuur!

Enigste relevante lijkt mij kortrijk voetbalt. Er zijn 3 vennootschappen op het adres gevestigd. De 2 andere zijn de historische vzw (geen jaarrekening) en de andere is de holding van de eigenaar waarin de aandelen zitten van kortrijk voetbalt.