Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923168 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #60 Gepost op: juni 13, 2008, 04:51:23 pm »
Schitterende (dubbelzinnige?) kop in VM trouwens: "Hein Vanhaezebroeck krijgt zure oprispingen van Eddy Mestdagh."

Zou mss ook met zijn eetgewoontes kunnen te maken hebben...

't zou erover zijn zeker moesten we een doos 'Rennie' sturen, met groetjes van SVZW ... ?
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #61 Gepost op: juni 13, 2008, 04:56:14 pm »
Schitterende (dubbelzinnige?) kop in VM trouwens: "Hein Vanhaezebroeck krijgt zure oprispingen van Eddy Mestdagh."

Zou mss ook met zijn eetgewoontes kunnen te maken hebben...

Prachtig ook hoe je op de foto mooi die molen ziet staan. Alleen jammer dat je de grote toren die ernaast staat niet kan zien omdat iets het zicht belemmert...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Over de Veekaa
« Reactie #62 Gepost op: juni 14, 2008, 12:34:03 pm »
als ze kippen nodig hebben zullen ze toch bij boeren terecht moeten kunnen.....

Of op Heintje zijn manier...

www.pluimvee.be
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #63 Gepost op: juni 14, 2008, 01:56:14 pm »
Da de kortrijk supporters maar nen breedbeeld bestellen voor volgendjaar. Da de Hein zijnen dikke kop en nek erop kan als tie een intervieuw moe geven.
essevee till i die!!!

sv27

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #64 Gepost op: juni 14, 2008, 02:05:17 pm »
Hein Vanhaezebrouck had het deze week over de juiste kippen in zijn hok steken en ongecontroleerde zure oprispingen.  Zouden dit niet de eerste waarschuwingssignalen zijn van een beginnende vogelgriep in Kortrijk? ;)  De spelerskern is nu al gedecimeerd, nu dat nog...!!   Ik zou toch dat doosje RENNIE sturen en een infobrochure rond het respecteren van de schutkring rond het Guldensporenstadion.

Offline gezelle

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Over de Veekaa
« Reactie #65 Gepost op: juni 15, 2008, 10:03:08 am »
Over respect gesproken,
lees eens opnieuw jullie vorige posts...



Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Over de Veekaa
« Reactie #66 Gepost op: juni 15, 2008, 10:13:02 am »
Over respect gesproken,
lees eens opnieuw jullie vorige posts...



toevallig weer de nico  nie zeker ne ex kvk er

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Over de Veekaa
« Reactie #67 Gepost op: juni 15, 2008, 10:31:09 am »
Over respect gesproken,
lees eens opnieuw jullie vorige posts...



trouwens kijk eerst eens op jullie forum wat er geschreven is

ezn trouwens tss waregem en kortrijk zal er nooit geen respect zijn denk ik ze

Offline gezelle

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Over de Veekaa
« Reactie #68 Gepost op: juni 15, 2008, 11:17:14 am »
Mensen afbreken op hun uiterlijk is heel gemakkelijk en het laagste dat je kan doen!!!
Hebben jullie graag dat vb Leye uitgescholden wordt enkel en alleen omdat hij een andere huidskleur heeft???

Dat Kortrijk en Waregem niet overeenkomen daar moet geen tekeningske bij gemaakt. Ik vind dat zelf gezond, maar er zijn toch ergens grenzen of niet???
« Laatst bewerkt op: juni 15, 2008, 11:24:00 am door gezelle »

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Over de Veekaa
« Reactie #69 Gepost op: juni 15, 2008, 11:28:10 am »
Mensen afbreken op hun uiterlijk is heel gemakkelijk en het laagste dat je kan doen!!!
Hebben jullie graag dat vb Leye uitgescholden wordt enkel en alleen omdat hij een andere huidskleur heeft???

Dat Kortrijk en Waregem niet overeenkomen daar moet geen tekeningske bij gemaakt. Ik vind dat zelf gezond, maar er zijn toch ergens grenzen of niet???

Want doen jullie dan met meertje noemen jullie dat dan niet afbreken , kzeg het lees eerst eens op jullie forum de reactie voor je naar hier komt en je zal wel zien dat het niks vergeleken is met elkaar

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #70 Gepost op: juni 15, 2008, 11:29:11 am »
Mensen afbreken op hun uiterlijk is heel gemakkelijk en het laagste dat je kan doen!!!
Hebben jullie graag dat vb Leye uitgescholden wordt enkel en alleen omdat hij een andere huidskleur heeft???

Dat Kortrijk en Waregem niet overeenkomen daar moet geen tekeningske bij gemaakt. Ik vind dat zelf gezond, maar er zijn toch ergens grenzen of niet???

1. het is 'ik vind'
2. Het kan mij nie echt schelen wat gij van Leye vindt. Als gij vindt dat wij te ver gaan omdat we Hein uitlachen, kijk dan eerst eens in eigen boezem. Bijna iedere topper worden er kortijk-fans opgepakt wegens geweld, vechtpartijen, ...Op dat vlak zijn er geen grenzen blijkbaar bij kvk ...

Offline gezelle

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Over de Veekaa
« Reactie #71 Gepost op: juni 15, 2008, 11:45:35 am »
1. Rond Meert gaat dat niet over uiterlijk (lees eens de inhoud van de post) maar over wat hij gezegd en gedaan heeft.

2. Vind was al lang aangepast

3. Bij die incidenten gaat het in 90% niet om Kortrijk supporters. De overige 10% wel, maar die heb je (jammergenoeg) in elke ploeg.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #72 Gepost op: juni 15, 2008, 12:00:55 pm »
1. Rond Meert gaat dat niet over uiterlijk (lees eens de inhoud van de post) maar over wat hij gezegd en gedaan heeft.

2. Vind was al lang aangepast

3. Bij die incidenten gaat het in 90% niet om Kortrijk supporters. De overige 10% wel, maar die heb je (jammergenoeg) in elke ploeg.

Uitleggen en peetjes tekenen dat is het. Feit is dat het KVK forum beschamend is en ronduit lachwekkend. Het gemiddeld IQ overstijgt amper het niveau van een bonobo. 95% van de spelers die weggaan bij jullie klupje worden uitgescholden voor rotte vis. Natrappen is niet alleen de belangrijkste hobby van jullie bestuur maar ook die van de "supporters".

Als het in 90% van de gevallen niet om Kortrijksupporters gaat, om wie gaat het dan wel? Het gebeurt toch telkens bij JULLIE wedstrijden en komt toch telkens van JULLIE kant. Ik ben toch niet verkeerd als ik zeg dat Kortrijk in elke bekerwedstrijd tegen een eersteklasser negatief in de pers verschenen is omwille van het gedrag van JULLIE supporters. Het blijkt zelfs onmogelijk om jullie te gedragen als jullie winnen.

Het is overduidelijk dat velen onder jullie het tijdperk van de guldensporenslag nog lang niet ontgroeid zijn en sta ons toe om eens hartig te lachen als jullie als een bende kiekens zonder kop staan uit te dagen om te vechten. Stoer, heel erg stoer.

Voor de rest laat Kortrijk me compleet koud en wens ik jullie alle succes met het allez retourticketje.

Offline gezelle

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Over de Veekaa
« Reactie #73 Gepost op: juni 15, 2008, 12:29:45 pm »
1. Rond Meert gaat dat niet over uiterlijk (lees eens de inhoud van de post) maar over wat hij gezegd en gedaan heeft.

2. Vind was al lang aangepast

3. Bij die incidenten gaat het in 90% niet om Kortrijk supporters. De overige 10% wel, maar die heb je (jammergenoeg) in elke ploeg.

Uitleggen en peetjes tekenen dat is het. Feit is dat het KVK forum beschamend is en ronduit lachwekkend. Het gemiddeld IQ overstijgt amper het niveau van een bonobo. 95% van de spelers die weggaan bij jullie klupje worden uitgescholden voor rotte vis. Natrappen is niet alleen de belangrijkste hobby van jullie bestuur maar ook die van de "supporters".

Als het in 90% van de gevallen niet om Kortrijksupporters gaat, om wie gaat het dan wel? Het gebeurt toch telkens bij JULLIE wedstrijden en komt toch telkens van JULLIE kant. Ik ben toch niet verkeerd als ik zeg dat Kortrijk in elke bekerwedstrijd tegen een eersteklasser negatief in de pers verschenen is omwille van het gedrag van JULLIE supporters. Het blijkt zelfs onmogelijk om jullie te gedragen als jullie winnen.



Dit jaar speelden we ook tegen Moeskroen, vorig jaar tegen Brussels, STVV en Brugge,... (ik wil zeker niet het geweld goed praten)

Is het niveau van dit forum dan beter (Kutrijk, Kotsrijk, krotrijk, ... )?

Wie wordt er zo allemaal uitgescholden van spelers die vertrekken (en kom nu nie af met Meert ?) Behalve enkelen die bedenkingen hebben met het vertrek van Betremieux naar Roeselare??? (Provoost, Nfor, Gezelle, Timmermans,... ze worden allemaal succes toegewenst)

Ik sta open voor discussies, maar losstaande gebeurtenissen als standaard catalogeren is heel gemakkelijk.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #74 Gepost op: juni 15, 2008, 12:33:33 pm »

Is het niveau van dit forum dan beter (Kutrijk, Kotsrijk, krotrijk, ... )?


Sinds dat gij op ons forum zit, is het niveau alleszins gedaald ja  ;D

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Over de Veekaa
« Reactie #75 Gepost op: juni 15, 2008, 12:57:38 pm »
Tuuuurlijk, tijdens de bekerwedstrijd tegen STVV was het v???l beter...

http://www.youtube.com/watch?v=A_V8jbwpgAw
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #76 Gepost op: juni 15, 2008, 01:04:47 pm »
Ik sta open voor discussies, maar losstaande gebeurtenissen als standaard catalogeren is heel gemakkelijk.

Als die "losstaande gebeurtenissen" elke keer terugkomen dan kan men dat wel degelijk als standaard gaan catalogeren en ja je hebt gelijk, bij Kortrijk is dat heel gemakkelijk. Daar zorgen ze zelf wel voor.  Het STVV filmpje onderschrijft die stelling.

Offline gezelle

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Over de Veekaa
« Reactie #77 Gepost op: juni 15, 2008, 01:13:56 pm »
Tuuuurlijk, tijdens de bekerwedstrijd tegen STVV was het v???l beter...

http://www.youtube.com/watch?v=A_V8jbwpgAw

Ik had nog getwijfeld om dit erbij te zetten, maar nu je er zelf over begint: kijk eens goed naar het filmpje, wie komt er van de bussen aangelopen om er eens lekker in te rammen?
Juist de Hollanders die mee waren met de STVV supporters.

Aan Jonathan; Proficiat met je post, daarmee bevestig je enkel wat ik wou zeggen

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #78 Gepost op: juni 15, 2008, 01:20:42 pm »
Tuuuurlijk, tijdens de bekerwedstrijd tegen STVV was het v???l beter...

http://www.youtube.com/watch?v=A_V8jbwpgAw

Allen samen nog niet het verstand van een garnaal.

Wat de blijvende heisa rond Meert betreft, ik denk dat dit het perf?cte voorbeeld is van het verschil tussen Essevee en Kortrijk, het perf?cte voorbeeld van het niveau daar. Wanneer men tijdens een oefenmatch 90 minuten lang met armen gespreid en uit volle borst de moeder van Stijn Meert staat te beledigen, en men op de koop toe ook nog eens stewards aanvalt, dan kan je toch moeilijk anders dan concluderen dat er in Kortrijk h??l wat marginaal volk rondloopt, en laat dat gepeupel nu net hun befaamde 'harde kern' zijn. Typerend. Hun forum vind ik niet lachwekkend, eerder schrijnend, maar dat is internet en zoiets heb je spijtig genoeg niet in de hand.

Ik kijk al uit naar de derby's, zonder meer, alleen wordt het weer bang afwachten wat de kale kopjes uit dat doods, omhooggevallen stadje - samen met hun Hollandse vriendjes uiteraard - nu weer zullen afbreken en in elkaar slaan. Zolang ze hun eigen trainingsvelden afbreken zoals in de beker tegen ons, mij niet gelaten, maar dat ze onze fans met gerust laten. En oh, wees weer niet de grote held zoals in Gent en laat aub onze brievenbussen staan, it doesn't add inches to your dick. Dank bij voorbaat.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #79 Gepost op: juni 15, 2008, 01:23:48 pm »
Tuuuurlijk, tijdens de bekerwedstrijd tegen STVV was het v???l beter...

http://www.youtube.com/watch?v=A_V8jbwpgAw

Ik had nog getwijfeld om dit erbij te zetten, maar nu je er zelf over begint: kijk eens goed naar het filmpje, wie komt er van de bussen aangelopen om er eens lekker in te rammen?
Juist de Hollanders die mee waren met de STVV supporters.

Aan Jonathan; Proficiat met je post, daarmee bevestig je enkel wat ik wou zeggen

En wie komt er van rechts om met die andere troep hersenlozen te vechten? Het feit dat je het probeert goed te praten zegt toch zo veel.