Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 922707 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Over de Veekaa
« Reactie #120 Gepost op: juni 16, 2008, 07:49:11 pm »
Vincent Provoost (Roeselare, 3j) - Jessy Lesbir (Roeselare) - Ben Mestdagh (Roeselare) - Arne Vanneste (Roeselare) - Nicolas Timmermans (Westerlo) - Vervaeke (n.n.b.) - Frederik De Clercq (Deinze) - Ernest Nfor (terug Gent) - Nicolas Gezelle (SK Deinze) - C?dric B?tr?mieux (Roeselare, Fra, 26j)


ale kvk verliest hun spelers aan roeselare  ;D


Offline thomasz

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Over de Veekaa
« Reactie #121 Gepost op: juni 16, 2008, 07:49:55 pm »
Wie gaat er naar Roeselare?Paar beloften en provoost en betrimieux die nog 4 a 5 maand geblesseerd is.
En van dat spel tegen jullie in de beker kwam omdat er paar zulte fans die met hun sjaal op onze zitrubine zaten passeerden langs onze staantribune omzo naar buiten te gaan en ze zetten nog een grote mond op ook , niet verstandig dus.Daarom dat jullie vorig jaar in de oefenmatch met bier gooiden na de match naar Ernest nfor.Goe bezig

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #122 Gepost op: juni 16, 2008, 07:56:22 pm »
Wie gaat er naar Roeselare?Paar beloften en provoost en betrimieux die nog 4 a 5 maand geblesseerd is.
En van dat spel tegen jullie in de beker kwam omdat er paar zulte fans die met hun sjaal op onze zitrubine zaten passeerden langs onze staantribune omzo naar buiten te gaan en ze zetten nog een grote mond op ook, niet verstandig dus. Daarom dat jullie vorig jaar in de oefenmatch met bier gooiden na de match naar Ernest nfor.Goe bezig

 ;D

You don't have a clue. Rellen na de match (agent in elkaar geslaan omdat hij stond te filmen), en verder op jullie eigen trainingsveld met politie/spotters, met enkele gewonden als gevolg? Kort van memorie precies? En als je het dan toch over oefenmatchen hebt, jullie hoopje krapuul betaalt elk jaar inkom om te staan zingen over de moeder van Meert (gelukkig stelt die zich daar boven), of hoe marginaal kan je zijn. Doe geen moeite meer man, we weten sinds jaar en dag reeds hoe jullie achterban in elkaar zit, je pogingen om het goed te praten zijn op de duur al even marginaal als jullie 'hooligans'.

Offline thomasz

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Over de Veekaa
« Reactie #123 Gepost op: juni 16, 2008, 07:59:20 pm »
Goed praten ?Waarom zou ik?Stijn meert die zich daarboven zet?hahha daarom dat hij zijn bruine middelvinger uitstak?Leg eens uit waarom jullie bier smeten naar nfor?Nu ook niet goed praten e .

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #124 Gepost op: juni 16, 2008, 08:00:34 pm »
Wanneer bannen we deze kerel?? Haalt het niveau naar beneden op dit forum en hangt serieus mijn keel uit.

Heb het niet zo voor mensen zoals deze hier! Liever kwijt dan rijk...

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Over de Veekaa
« Reactie #125 Gepost op: juni 16, 2008, 08:06:20 pm »
Goed praten ?Waarom zou ik?Stijn meert die zich daarboven zet?hahha daarom dat hij zijn bruine middelvinger uitstak?Leg eens uit waarom jullie bier smeten naar nfor?Nu ook niet goed praten e .
Je ziet dus geen reden om zo'n dingen goed te praten... zwijg dan gewoon, randmarginaaltje!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #126 Gepost op: juni 16, 2008, 08:11:21 pm »
Goed praten ?Waarom zou ik?Stijn meert die zich daarboven zet?hahha daarom dat hij zijn bruine middelvinger uitstak?Leg eens uit waarom jullie bier smeten naar nfor?Nu ook niet goed praten e .

de kortrijkse bevolking bestaat volgens mij voor 5 % uit rijken in villa's (oa in wijken rond het ei en herenhuizen in de stad) en hun fils ? papas met hun merkkleding en papa's bmw x5, 10 % middenklasse en 85 % marginalen. ik vraag mij eigenlijk af tot welke groep je behoort die 5 % of die 85 % .

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Over de Veekaa
« Reactie #127 Gepost op: juni 16, 2008, 08:14:04 pm »
@svzw81: Mag ik antwoorden in zijn plaats ? Ik denk dat ik het antwoord weet:)

Offline thomasz

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Over de Veekaa
« Reactie #128 Gepost op: juni 16, 2008, 09:12:04 pm »

Palmares

Dury:

2002 Kampioen 3de Klasse (SV Zulte Waregem)
2005 Kampioen 2de Klasse (SV Zulte Waregem)
2006 Beker van Belgi? (SV Zulte Waregem)
2006 Trainer van het jaar (SV Zulte Waregem)
2007 West-Vlaming van het jaar
2007 1/16 finales UEFA cup na overwinningen tegen Moskou, Praag en Wenen

Hein:

Trainer white star lauwe
Trainer Harelbeke
kampioen 2e klasse

Gedragingen

Dury: rustig verder werken en andere trainers krediet geven als ze het goed doen
Hein: hoog van de toren blazen en andere trainers blameren


Dury genoot trouwens ook de belangstelling van Gent en Anderlecht, het verschil met Hein is dat hij dat niet van de daken wenst te schreeuwen. 
[/quote]

Daarom dat 80procent van het forum hier hem weg wilde nadat men overduidelijk verloren had van Kvkortrijk.
Zeg nu niet dat het niet waar is aub.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Over de Veekaa
« Reactie #129 Gepost op: juni 16, 2008, 09:27:11 pm »

Palmares

Dury:

2002 Kampioen 3de Klasse (SV Zulte Waregem)
2005 Kampioen 2de Klasse (SV Zulte Waregem)
2006 Beker van Belgi? (SV Zulte Waregem)
2006 Trainer van het jaar (SV Zulte Waregem)
2007 West-Vlaming van het jaar
2007 1/16 finales UEFA cup na overwinningen tegen Moskou, Praag en Wenen

Hein:

Trainer white star lauwe
Trainer Harelbeke
kampioen 2e klasse

Gedragingen

Dury: rustig verder werken en andere trainers krediet geven als ze het goed doen
Hein: hoog van de toren blazen en andere trainers blameren


Dury genoot trouwens ook de belangstelling van Gent en Anderlecht, het verschil met Hein is dat hij dat niet van de daken wenst te schreeuwen. 

Daarom dat 80procent van het forum hier hem weg wilde nadat men overduidelijk verloren had van Kvkortrijk.
Zeg nu niet dat het niet waar is aub.
[/quote]Ten eerste, hoe kan jij dat nu weten? Moest je het dan toch weten, hoelang lees jij hier al alles?!
Als je dan toch ietwat verstandig wil overkomen, verkondig dan geen zever aub...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #130 Gepost op: juni 16, 2008, 09:35:05 pm »
80% jawadde. ;D


Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #131 Gepost op: juni 16, 2008, 10:22:00 pm »
Goed praten ?Waarom zou ik?Stijn meert die zich daarboven zet?hahha daarom dat hij zijn bruine middelvinger uitstak?Leg eens uit waarom jullie bier smeten naar nfor?Nu ook niet goed praten e .

bier smijten naar nfor... wuk een zever.waar haalt ge da vandaan? bestaan er daar artikels rond???
tja, of waart gij 1 van de 5 "supporters" die aan de overkant niet anders stond te doen dan een volle tribune aan de overkant uit te dagen...
zoekt je werk, een vrouwe en doe wat anders dan ip een forum te komen zeveren waar niemand je kan luchten.

Offline MrVosken

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: Over de Veekaa
« Reactie #132 Gepost op: juni 16, 2008, 10:31:08 pm »
smijt da gastje der keer af.


zo een gezever!!!


fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #133 Gepost op: juni 17, 2008, 09:52:49 am »

Daarom dat 80procent van het forum hier hem weg wilde nadat men overduidelijk verloren had van Kvkortrijk.
Zeg nu niet dat het niet waar is aub.

Dat is geen waar. Er waren een 5 tal stokers hier op dit forum, maar dit waren geen supporters van ZW.  Geen enkele supporter van ZW wou de trainer weg. Waarom zouden we? Heb je zijn palmares al eens bekeken?

Voor de rest valt er maar weinig te zeggen tegen iemand die niet wil inzien dat KVK nog niet tot de enkels van ZW komt en dat de modale KVK supporter nog niet tot aan de enkels komt van de modale ZW supporter zowel qua klasse als IQ.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #134 Gepost op: juni 17, 2008, 10:18:29 am »

Daarom dat 80procent van het forum hier hem weg wilde nadat men overduidelijk verloren had van Kvkortrijk.
Zeg nu niet dat het niet waar is aub.

Dat is geen waar. Er waren een 5 tal stokers hier op dit forum, maar dit waren geen supporters van ZW.  Geen enkele supporter van ZW wou de trainer weg. Waarom zouden we? Heb je zijn palmares al eens bekeken?

Voor de rest valt er maar weinig te zeggen tegen iemand die niet wil inzien dat KVK nog niet tot de enkels van ZW komt en dat de modale KVK supporter nog niet tot aan de enkels komt van de modale ZW supporter zowel qua klasse als IQ.
Als ek niet beter wist, kzou u ook kunnen beginnen zien als ne dikkenek :P

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #135 Gepost op: juni 17, 2008, 10:55:06 am »

Daarom dat 80procent van het forum hier hem weg wilde nadat men overduidelijk verloren had van Kvkortrijk.
Zeg nu niet dat het niet waar is aub.

Dat is geen waar. Er waren een 5 tal stokers hier op dit forum, maar dit waren geen supporters van ZW.  Geen enkele supporter van ZW wou de trainer weg. Waarom zouden we? Heb je zijn palmares al eens bekeken?

Voor de rest valt er maar weinig te zeggen tegen iemand die niet wil inzien dat KVK nog niet tot de enkels van ZW komt en dat de modale KVK supporter nog niet tot aan de enkels komt van de modale ZW supporter zowel qua klasse als IQ.
Als ek niet beter wist, kzou u ook kunnen beginnen zien als ne dikkenek :P

Daar heb ik geen probleem mee ;)

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Over de Veekaa
« Reactie #136 Gepost op: juni 18, 2008, 08:13:22 am »
http://www.kvkfans.be/

kijk eens naar het klassement
wat een zielige zin voor humor
staat gewoon alfabetisch hoor...

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: Over de Veekaa
« Reactie #137 Gepost op: juni 18, 2008, 08:17:28 am »
http://www.kvkfans.be/

kijk eens naar het klassement
wat een zielige zin voor humor
staat gewoon alfabetisch hoor...

als je goed kijkt staan er maar 17 ploegen  in
je mag 1 keer raden wie ze vergeten zijn erbij noteren
SV Zulte Waregem staat er niet bij



Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Over de Veekaa
« Reactie #138 Gepost op: juni 18, 2008, 08:19:55 am »
http://www.kvkfans.be/

kijk eens naar het klassement
wat een zielige zin voor humor
staat gewoon alfabetisch hoor...

als je goed kijkt staan er maar 17 ploegen  in
je mag 1 keer raden wie ze vergeten zijn erbij noteren
SV Zulte Waregem staat er niet bij
Hm, jullie moeten het over iets anders hebben blijkbaar, want ik zie daar een klassement met 18 ploegen dat alfabetisch is geordend..

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: Over de Veekaa
« Reactie #139 Gepost op: juni 18, 2008, 08:22:43 am »
http://www.kvkfans.be/

kijk eens naar het klassement
wat een zielige zin voor humor
staat gewoon alfabetisch hoor...

als je goed kijkt staan er maar 17 ploegen  in
je mag 1 keer raden wie ze vergeten zijn erbij noteren
SV Zulte Waregem staat er niet bij
Hm, jullie moeten het over iets anders hebben blijkbaar, want ik zie daar een klassement met 18 ploegen dat alfabetisch is geordend..

op het eerste zich is het met 17 bij je kunt nog naar onder en dan staat SVZW