Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923093 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Over de Veekaa
« Reactie #140 Gepost op: juni 18, 2008, 08:28:08 am »
http://www.kvkfans.be/

kijk eens naar het klassement
wat een zielige zin voor humor
staat gewoon alfabetisch hoor...

als je goed kijkt staan er maar 17 ploegen  in
je mag 1 keer raden wie ze vergeten zijn erbij noteren
SV Zulte Waregem staat er niet bij
Hm, jullie moeten het over iets anders hebben blijkbaar, want ik zie daar een klassement met 18 ploegen dat alfabetisch is geordend..

op het eerste zich is het met 17 bij je kunt nog naar onder en dan staat SVZW
Ahzo, hier is dit in ieder geval niet.. ik zie direct alle 18 ploegen onder elkaar.. misschien ligt het aan bepaalde instellingen of type webbrowser.. soit.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #141 Gepost op: juni 18, 2008, 08:44:42 am »
Ja, idem

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Over de Veekaa
« Reactie #142 Gepost op: juni 18, 2008, 10:37:46 am »
Meer info, goed-nieuws-show van de v??kaa:


Citaat
Kortrijk haalt Barbosa weg bij Botafogo 
   

Kortrijk heeft voor volgend seizoen een nieuwe aanvaller binnengehaald. Het gaat om de Braziliaan Willliam Xavier Barbosa. Die speler stond bij trainer Hein Vanhaezebrouck bovenaan het verlanglijstje.

Op de website van KV Kortrijk staat te lezen dat de nieuwe aanvaller een contract tekende bij de nieuwe eersteklasser voor drie seizoenen. Het afgelopen seizoen stond hij nog onder contract in Sao Paulo bij Botafogo.

Barbosa is 24 jaar en met zijn 1m89 niet van de kleinsten. Hij speelde in het verleden ook al voor Figueriense, Vasco da Gama en Sendai.

De nieuwe aanvaller is geen onbekende voor KV Kortrijk. Twee seizoenen geleden kwam Barbosa namelijk al eens testen in West-Vlaanderen. Toen maakte hij al indruk. Kortrijk wilde hem destijds ook al binnenhalen, maar financieel was hij niet haalbaar.




Hier een youtube filmpje ervan:


http://www.youtube.com/watch?v=WO0YdqNts0Y    ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Over de Veekaa
« Reactie #143 Gepost op: juni 18, 2008, 10:44:42 am »
Maar de goed-nieuws-show gaat nog verder:

Citaat
Verkempinck aan de slag bij Kortrijk 
 

Rudy Verkempinck heeft een nieuwe uitdaging gevonden. Zo start hij het nieuwe seizoen als coach van de beloften van KV Kortrijk.

Vorig seizoen was Verkempinck coach van tweedeklasser Red Star Waasland. Daar behaalde hij geen al te beste resultaten. Toch is men bij KV Kortrijk tevreden met de komst van Verkempinck.

"Hiermee staat de sportieve leiding op punt en beschikt Hein Vanhaezebrouck over een groep uitstekende trainers", klinkt het. (AN)
 



Onvoorstelbaar...  ;D

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #144 Gepost op: juni 18, 2008, 11:12:45 am »
Meer info, goed-nieuws-show van de v??kaa:


Citaat
Kortrijk haalt Barbosa weg bij Botafogo 
   

Kortrijk heeft voor volgend seizoen een nieuwe aanvaller binnengehaald. Het gaat om de Braziliaan Willliam Xavier Barbosa. Die speler stond bij trainer Hein Vanhaezebrouck bovenaan het verlanglijstje.

Op de website van KV Kortrijk staat te lezen dat de nieuwe aanvaller een contract tekende bij de nieuwe eersteklasser voor drie seizoenen. Het afgelopen seizoen stond hij nog onder contract in Sao Paulo bij Botafogo.

Barbosa is 24 jaar en met zijn 1m89 niet van de kleinsten. Hij speelde in het verleden ook al voor Figueriense, Vasco da Gama en Sendai.

De nieuwe aanvaller is geen onbekende voor KV Kortrijk. Twee seizoenen geleden kwam Barbosa namelijk al eens testen in West-Vlaanderen. Toen maakte hij al indruk. Kortrijk wilde hem destijds ook al binnenhalen, maar financieel was hij niet haalbaar.




Hier een youtube filmpje ervan:


http://www.youtube.com/watch?v=WO0YdqNts0Y    ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Precies wat de v**k** nodig heeft, een 'top'spits  ;D ;D ;D ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: Over de Veekaa
« Reactie #145 Gepost op: juni 18, 2008, 11:17:16 am »
Meer info, goed-nieuws-show van de v??kaa:


Citaat
Kortrijk haalt Barbosa weg bij Botafogo 

een goede aanwinst :d
hij zal waarschijnlijk de penalty's spectaculair binnentrappen ;)
  

Kortrijk heeft voor volgend seizoen een nieuwe aanvaller binnengehaald. Het gaat om de Braziliaan Willliam Xavier Barbosa. Die speler stond bij trainer Hein Vanhaezebrouck bovenaan het verlanglijstje.

Op de website van KV Kortrijk staat te lezen dat de nieuwe aanvaller een contract tekende bij de nieuwe eersteklasser voor drie seizoenen. Het afgelopen seizoen stond hij nog onder contract in Sao Paulo bij Botafogo.

Barbosa is 24 jaar en met zijn 1m89 niet van de kleinsten. Hij speelde in het verleden ook al voor Figueriense, Vasco da Gama en Sendai.

De nieuwe aanvaller is geen onbekende voor KV Kortrijk. Twee seizoenen geleden kwam Barbosa namelijk al eens testen in West-Vlaanderen. Toen maakte hij al indruk. Kortrijk wilde hem destijds ook al binnenhalen, maar financieel was hij niet haalbaar.




Hier een youtube filmpje ervan:


http://www.youtube.com/watch?v=WO0YdqNts0Y    ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #146 Gepost op: juni 18, 2008, 05:40:53 pm »
By the way, Verkempinck, hebben ze die daar al ne keer eerder nie buitengezwierd?


Bart

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #147 Gepost op: juni 18, 2008, 06:07:53 pm »
By the way, Verkempinck, hebben ze die daar al ne keer eerder nie buitengezwierd?



Inderdaad, als ik me goed herinner was dit na een 1 op 21 of zo en ik denk zelfs dat de match tegen SVZW (2-3) de laatste was van Verkempinck toen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #148 Gepost op: juni 18, 2008, 06:29:55 pm »
By the way, Verkempinck, hebben ze die daar al ne keer eerder nie buitengezwierd?



Inderdaad, als ik me goed herinner was dit na een 1 op 21 of zo en ik denk zelfs dat de match tegen SVZW (2-3) de laatste was van Verkempinck toen.

ik was erbij bij die 2-3 . hopelijk meer van dit in seizoen 2008-2009 op verplaatsing.

Offline Dieteuh

  • Leden
  • Berichten: 50
Re: Over de Veekaa
« Reactie #149 Gepost op: juni 18, 2008, 07:33:11 pm »
bij iedere ploeg staat de afkorting erbij, toevallig staat "sv" niet bij zulte waregem, anders stonden we niet de laatste... arm webmaster, vol van jaloezie...
tzal zo geestig worden komend seizoen, roeselare en kortrijk ep ulderen bek...
http://www.kvkfans.be/

kijk eens naar het klassement
wat een zielige zin voor humor
staat gewoon alfabetisch hoor...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #150 Gepost op: juni 18, 2008, 08:15:39 pm »
Hun nieuwe aanwinst (die er eigenlijk helemaal niet zo slecht uit ziet als je naar correcte bronnen/websites kijkt) uitlachen, kwaad maken op een klassementje van een of andere fansite - waar zijn we mee bezig zeg? Ruikt naar jaloezie, iets wat me wat mij betreft langs geen kanten moeten hebben. Forza Essevee, dat is al wat telt, in mei spreken we opnieuw (en op de derby days uiteraard). ;)

Offline agriculteur superb

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: Over de Veekaa
« Reactie #151 Gepost op: juni 18, 2008, 10:08:04 pm »
In elk geval : mocht hij dan toch zo'n topspits zijn, dan pakken we die het seizoen erop toch gewoon weer af. In die zin is v**k** altijd al een satellietclubje van de onze geweest

Zie ook o.a. Salou, Vidmar, Kr?zen, enz...

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #152 Gepost op: juni 18, 2008, 11:59:16 pm »
Hun nieuwe aanwinst (die er eigenlijk helemaal niet zo slecht uit ziet als je naar correcte bronnen/websites kijkt) uitlachen, kwaad maken op een klassementje van een of andere fansite - waar zijn we mee bezig zeg? Ruikt naar jaloezie, iets wat me wat mij betreft langs geen kanten moeten hebben. Forza Essevee, dat is al wat telt, in mei spreken we opnieuw (en op de derby days uiteraard). ;)

Dat heeft niks te maken met jaloezie. Het heeft gewoon alles te maken met het feit dat het erbij hoort om met Kortrijk te lachen, nu al op te bouwen naar de derbys etc,... Het hoort er gewoon bij, niet meer niet minder.

Dit gezegd zijnde heb ik trouwens ook enorme twijfels bij die transfer en dat vooral in het licht van onze ervaringen in 3 jaar eerste klasse. Ik weet in ieder geval dat ik niet zou juichen moesten wij die transfer gedaan hebben.

En zoals superb zegt. Kortrijk blijft onze sattelietcub bij uitstek :)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #153 Gepost op: juni 19, 2008, 02:55:43 pm »
Hun nieuwe aanwinst (die er eigenlijk helemaal niet zo slecht uit ziet als je naar correcte bronnen/websites kijkt) uitlachen, kwaad maken op een klassementje van een of andere fansite - waar zijn we mee bezig zeg? Ruikt naar jaloezie, iets wat me wat mij betreft langs geen kanten moeten hebben. Forza Essevee, dat is al wat telt, in mei spreken we opnieuw (en op de derby days uiteraard). ;)

Dat heeft niks te maken met jaloezie. Het heeft gewoon alles te maken met het feit dat het erbij hoort om met Kortrijk te lachen, nu al op te bouwen naar de derbys etc,... Het hoort er gewoon bij, niet meer niet minder.

Dit gezegd zijnde heb ik trouwens ook enorme twijfels bij die transfer en dat vooral in het licht van onze ervaringen in 3 jaar eerste klasse. Ik weet in ieder geval dat ik niet zou juichen moesten wij die transfer gedaan hebben.

En zoals superb zegt. Kortrijk blijft onze sattelietcub bij uitstek :)

Ik zeg ook niet dat het jaloezie is, het lijkt er alleen sterk op soms - afgaande op het niveau van bepaalde opmerkingen (bvb over hun nieuwe aanwinst). Voor de rest wel akkoord, het hoort erbij, en de VK staat inderdaad sinds jaar en dag in onze schaduw, en dat zal nooit veranderen. En die transfer zou ik ook niet toejuichen, al lijkt het helemaal geen slechte speler - opgepast dus.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #154 Gepost op: juni 19, 2008, 02:58:07 pm »
Och ik denk niet dat er hier veel zijn die die spits gaan beoordelen op die penalty. Alleen is die penalty gewoon zo grappig :D
De keeper heeft zelfs nog de tijd om de bal te pakken nadat hij de verkeerde kant opging.
En velen zien hierin dan een goede gelegenheid om nog eens te lachen met de uitspraak van Alijn.
Maar het kan inderdaad een goeie zijn he. We zullen zien

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Over de Veekaa
« Reactie #155 Gepost op: juni 19, 2008, 05:33:26 pm »
Opgevangen dat het uitvak in Scumcity (zou een staanvak worden langs de zijkant) volgend jaar slechts een paar honderd supporters zou kunnen herbergen  :-\
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #156 Gepost op: juni 19, 2008, 06:26:26 pm »
Opgevangen dat het uitvak in Scumcity (zou een staanvak worden langs de zijkant) volgend jaar slechts een paar honderd supporters zou kunnen herbergen  :-\

Het uitvak moet volgens de regels 5 procent van de totale capaciteit bedragen dacht ik. Als hun stadion 9000 man kan ontvangen dan zou het uitvak idd niet groter moeten zijn dan pakweg 500 plaatsen, enorm spijtig want w?t een heerlijk uitvak hebben zij toch. Langs de andere kant was het vroeger ook in die staantribune te doen, ook leuke herinneringen aan - kan best wel gezellig worden.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #157 Gepost op: juni 19, 2008, 06:32:41 pm »
Opgevangen dat het uitvak in Scumcity (zou een staanvak worden langs de zijkant) volgend jaar slechts een paar honderd supporters zou kunnen herbergen  :-\

Het uitvak moet volgens de regels 5 procent van de totale capaciteit bedragen dacht ik. Als hun stadion 9000 man kan ontvangen dan zou het uitvak idd niet groter moeten zijn dan pakweg 500 plaatsen, enorm spijtig want w?t een heerlijk uitvak hebben zij toch. Langs de andere kant was het vroeger ook in die staantribune te doen, ook leuke herinneringen aan - kan best wel gezellig worden.

tja genk heeft ook een vrij klein bezoekersvak he.

en laat ons eerlijk , welke ploegen gaan veel uitsupporters mee hebben naar kutrijk ? wij voor de streekderby, de ploegen die er altijd veel meehebben : genk, standard, anderlecht, klup loppem (waarvan de helft dan nog uit de omgeving komt)

voor de meeste matchen zoals tegen foefelare, tubeke en westerlo moet je niet veel bezoekersplaatsen hebben, vooral als je denkt die plaatsen te kunnen aanbieden aan eigen betalende supporters.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #158 Gepost op: juni 20, 2008, 10:29:52 am »
Niet akkoord,
hoe gezelliger het uitvak, hoe leuker de verplaatsing. Ik ga bvb totaal niet graag naar Moeskroen, ook al is dat vlakbij, omdat je daar echt wel de kloten ziet. Het omgekeerde is ook waar.

Ik denk dat een gezellig uitvak weldegelijk kan schelen in opkomst. En daar kunnen wij helaas in het Regenboogstadion (op vandaag) niet over spreken...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #159 Gepost op: juni 20, 2008, 08:11:58 pm »
Het leven zoals het is : Kortrijk : de bruisende boeiende stad !

Gisteren en vannacht liepen op diverse plaatsen in Kortrijk caf?bezoeken volledig uit de hand. E?n persoon kwam daarbij om het leven. Er vielen ook twee zwaargewonden.

Feit 1: om 4 uur vanmorgen ontstaat er een geschil tussen 2 verbruikers in caf? De Nieuwe Pelikaan in Kortrijk. Het dispuut trekt zich door op straat en er vallen slagen. E?n van de betrokkenen, een vrouw van 43 jaar uit Kortrijk, komt daarbij ten val en overlijdt kort daarop. De verdachte wordt opgepakt en ter beschikking van het parket in Kortrijk gesteld.

Feit 2: om 11 uur gistermorgen ontmoeten 2 mannen elkaar toevallig in een caf? in de Heulsekasteelstraat in Kortrijk. Ze geraken in een verhitte discussie. Wanneer het slachtoffer de herberg verlaat, wordt hij gevolgd door de onbekende die hij juist daarvoor in het caf? heeft ontmoet. In de omgeving van het park van Heule snijdt de agressor het slachtoffer met een mes in de keel. De verdachte wordt opgepakt en verhoord.

Feit 3: een bezoeker van de caf?s in de Burgemeester Reynaertstraat in Kortrijk zorgt voor overlast in de uitgangsbuurt. Na het beschadigen van een geparkeerde auto zet de man zijn weg verder. In de Stationsstraat komt het tot een handgemeen met een getuige en er vallen wederzijdse slagen. De moeilijke klant komt daarbij zwaar ten val. De persoon wordt in comateuze toestand naar het ziekenhuis overgebracht. De verdachte wordt opgepakt en verhoord.