Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924714 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #160 Gepost op: juni 21, 2008, 09:52:11 am »
Het leven zoals het is : Kortrijk : de bruisende boeiende stad !

Gisteren en vannacht liepen op diverse plaatsen in Kortrijk caf?bezoeken volledig uit de hand. E?n persoon kwam daarbij om het leven. Er vielen ook twee zwaargewonden.

Feit 1: om 4 uur vanmorgen ontstaat er een geschil tussen 2 verbruikers in caf? De Nieuwe Pelikaan in Kortrijk. Het dispuut trekt zich door op straat en er vallen slagen. E?n van de betrokkenen, een vrouw van 43 jaar uit Kortrijk, komt daarbij ten val en overlijdt kort daarop. De verdachte wordt opgepakt en ter beschikking van het parket in Kortrijk gesteld.

Feit 2: om 11 uur gistermorgen ontmoeten 2 mannen elkaar toevallig in een caf? in de Heulsekasteelstraat in Kortrijk. Ze geraken in een verhitte discussie. Wanneer het slachtoffer de herberg verlaat, wordt hij gevolgd door de onbekende die hij juist daarvoor in het caf? heeft ontmoet. In de omgeving van het park van Heule snijdt de agressor het slachtoffer met een mes in de keel. De verdachte wordt opgepakt en verhoord.

Feit 3: een bezoeker van de caf?s in de Burgemeester Reynaertstraat in Kortrijk zorgt voor overlast in de uitgangsbuurt. Na het beschadigen van een geparkeerde auto zet de man zijn weg verder. In de Stationsstraat komt het tot een handgemeen met een getuige en er vallen wederzijdse slagen. De moeilijke klant komt daarbij zwaar ten val. De persoon wordt in comateuze toestand naar het ziekenhuis overgebracht. De verdachte wordt opgepakt en verhoord.

Scum city op z'n best!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #161 Gepost op: juni 21, 2008, 06:15:55 pm »

Scum city op z'n best!
Wekelijkse kost in Kortrijk. En iedereen van de KVK mag dit nu proberen te ontkennen, maar 't zijn dergelijke margi's die de vakken I en J van de VK er iets minder leeg laten uitzien. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er ook anderen zijn. Al zijn die wel in de minderheid...
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2008, 12:58:28 am door Eugene »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #162 Gepost op: juni 22, 2008, 11:14:27 am »

Scum city op z'n best!
Wekelijkse kost in Kortrijk. En iedereen van de KVK mag dit nu proberen te ontkennen, maar 't zijn dergelijke margi's die de vakken I en J van de VK er iets minder leeg laten uitzien. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er ook anderen zijn. Al zijn die wel in de minderheid...

Dat artikel heeft natuurlijk niet veel met het voetbal te maken he.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: Over de Veekaa
« Reactie #163 Gepost op: juni 22, 2008, 11:20:33 am »
nogmaals mijn vraag......Wat is kvk????? ;D ;D ;D ;D

Offline Karel-Jan

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: Over de Veekaa
« Reactie #164 Gepost op: juni 22, 2008, 07:35:57 pm »
nogmaals mijn vraag......Wat is kvk????? ;D ;D ;D ;D
Ge zout u beter de vraag stellen "Wat is humor?" want da's precies toch uwe sterkste kant niet, hé...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #165 Gepost op: juni 22, 2008, 07:55:53 pm »
nogmaals mijn vraag......Wat is kvk????? ;D ;D ;D ;D
Ge zout u beter de vraag stellen "Wat is humor?" want da's precies toch uwe sterkste kant niet, h?...


Zegt een voetbalkenner uit de hoofdstad van Scumland


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Over de Veekaa
« Reactie #166 Gepost op: juni 22, 2008, 10:46:06 pm »
nogmaals mijn vraag......Wat is kvk????? ;D ;D ;D ;D
Ge zout u beter de vraag stellen "Wat is humor?" want da's precies toch uwe sterkste kant niet, h?...


ge zout gij u beter een beetje in de pekel leggen
dat bewaart wat langer

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #167 Gepost op: juni 23, 2008, 02:04:07 am »
nogmaals mijn vraag......Wat is kvk????? ;D ;D ;D ;D
Ge zout u beter de vraag stellen "Wat is humor?" want da's precies toch uwe sterkste kant niet, h?...


ge zout gij u beter een beetje in de pekel leggen
dat bewaart wat langer
Subliem!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #168 Gepost op: juni 23, 2008, 07:46:05 am »

Scum city op z'n best!
Wekelijkse kost in Kortrijk. En iedereen van de KVK mag dit nu proberen te ontkennen, maar 't zijn dergelijke margi's die de vakken I en J van de VK er iets minder leeg laten uitzien. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er ook anderen zijn. Al zijn die wel in de minderheid...

Dat artikel heeft natuurlijk niet veel met het voetbal te maken he.
Heeft de veekaa ?berhaupt iets met voetbal te maken?

Offline Karel-Jan

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: Over de Veekaa
« Reactie #169 Gepost op: juni 23, 2008, 09:23:53 am »

Scum city op z'n best!
Wekelijkse kost in Kortrijk. En iedereen van de KVK mag dit nu proberen te ontkennen, maar 't zijn dergelijke margi's die de vakken I en J van de VK er iets minder leeg laten uitzien. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er ook anderen zijn. Al zijn die wel in de minderheid...

Dat artikel heeft natuurlijk niet veel met het voetbal te maken he.
Heeft de veekaa ?berhaupt iets met voetbal te maken?

Ajj, diene persoon boven u maakt een goed grapke, gij zegt da en heel de sfeer is weer verpest!
Jammer...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #170 Gepost op: juni 23, 2008, 01:22:38 pm »

Scum city op z'n best!
Wekelijkse kost in Kortrijk. En iedereen van de KVK mag dit nu proberen te ontkennen, maar 't zijn dergelijke margi's die de vakken I en J van de VK er iets minder leeg laten uitzien. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er ook anderen zijn. Al zijn die wel in de minderheid...

Dat artikel heeft natuurlijk niet veel met het voetbal te maken he.
Heeft de veekaa ?berhaupt iets met voetbal te maken?

Ajj, diene persoon boven u maakt een goed grapke, gij zegt da en heel de sfeer is weer verpest!
Jammer...
Sfeer? *kuch*

Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Over de Veekaa
« Reactie #171 Gepost op: juni 23, 2008, 01:58:29 pm »
Dat hij thuis wat Frans gaat klappen in plaats van hier de onnozelaar uit te hangen.

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #172 Gepost op: juni 23, 2008, 02:04:18 pm »
Dat hij thuis wat Frans gaat klappen in plaats van hier de onnozelaar uit te hangen.
En toen werd het stil aan de overkant...

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Over de Veekaa
« Reactie #173 Gepost op: juni 23, 2008, 02:07:47 pm »
mensen mensen, kunnen we een beetje niveau aanhouden.

Of zijn jullie vergeten waarom het offici?le forum van SVZW destijds gesloten werd?

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #174 Gepost op: juni 23, 2008, 03:33:32 pm »
mensen mensen, kunnen we een beetje niveau aanhouden.

Of zijn jullie vergeten waarom het offici?le forum van SVZW destijds gesloten werd?

1. Dit is GEEN officieel forum
2. Het is goed dat er 1 zo een topic is vind ik, dan blijft de vervuiling beperkt tot dit ene topic en hoeft de moderatie niet constant op te treden in allerhande andere topics. Als ik van hen was laat ik dit ding hier gewoon staan. Iedereen kan dan eens zijn "frustraties" botvieren en Kortrijkzanen kunnen hier dan ook wat onnozel komen doen.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Over de Veekaa
« Reactie #175 Gepost op: juni 23, 2008, 03:36:36 pm »
OK, maar er is een verschil tussen "je frustraties botvieren" en "dit" hierboven...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #176 Gepost op: juni 23, 2008, 03:59:48 pm »
OK, maar er is een verschil tussen "je frustraties botvieren" en "dit" hierboven...

Tis waar he. beetje beschaafd aub

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #177 Gepost op: juni 23, 2008, 04:02:23 pm »
Ongelofelijk he, in de saaiste periode van het jaar zijn er dus 10 pagina's volgeschreven in dit topic. Wat gaat dat zijn in november?

Rafa

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #178 Gepost op: juni 23, 2008, 04:41:46 pm »
OK, maar er is een verschil tussen "je frustraties botvieren" en "dit" hierboven...
In vakantieperiodes waar scholieren en schoolmeesters zich vervelen zullen we dit moeten dulden zeker  ;)
Haha ;D arw, misschien weet je nog niet half hoe grappig dit wel is ;D

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Over de Veekaa
« Reactie #179 Gepost op: juni 23, 2008, 05:34:49 pm »
OK, maar er is een verschil tussen "je frustraties botvieren" en "dit" hierboven...

In vakantieperiodes waar scholieren en schoolmeesters zich vervelen zullen we dit moeten dulden zeker  ;)

Ik verheug mij er al op...  ::)