Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923062 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Over de Veekaa
« Reactie #280 Gepost op: augustus 12, 2008, 05:55:17 pm »
Na die beloften, Provoost en B?tr?mieux kunnen we misschien ook nog eens informeren voor hem...  8)

Na Thomas Troch, Bj?rn De Wilde, Bart Goossens, Vincent Provoost, Ben Mestdagh, Arne Vanneste, Jessy Lebsir, Jonathan Bourdon, Nasser Daineche, Boubacar Demb?l?, Yanis Papassarantis,  Mourad Jalliti, Jimmy Mulisa, Janne Hietanen, C?dric B?tr?mieux, Alexandre Tokpa en Gunther Van Handenhoven kan je inderdaad misschien ook nog eens informeren naar hem ;)

Beter te veel, dan te weinig... :-p


(zeker van toepassing bij Kortrijk  ;))

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #281 Gepost op: augustus 12, 2008, 05:59:27 pm »
Gevonden op de website van KVK:

"om de band tussen de trainer en de supporters nauw aan te halen, zal trainer Hein Vanhaezebrouck met regelmaat antwoorden op vragen van de supporters. Die kunnen zij stellen via hein@kvkfans.be . Hein zelf zal daaruit een selectie van 5 vragen maken die hij zal beantwoorden. (Het spreekt vanzelf dat Hein bv. geen kwetsende vragen zal beantwoorden.)"

Toeme, ik wou anders wel eens naar zijn gewicht vragen ;D



Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Over de Veekaa
« Reactie #282 Gepost op: augustus 12, 2008, 06:02:49 pm »
--------------------------------------------------------------------------------

Beste vrienden,

Langs deze weg bied ik officieel mijn aandelen te koop die ik bezit van KV Kortrijk. Ken je iemand of ben je zelf ge?ntresseerd, laat het mij dringend weten.
GSM: 0477 412 611 (Na 12u 's middags)
Prijs overeen te komen.
DRINGEND.

John Martin
(ex-ondervoorzitter KV Kortrijk, uitbater caf? Menenpoort)

...


Iemand ge?ntresseerd ?
« Laatst bewerkt op: augustus 12, 2008, 06:17:19 pm door giba »

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #283 Gepost op: augustus 12, 2008, 06:05:53 pm »
Hehe :) die heeft blijkbaar door dat het nu de geschikte moment is om ze te verkopen: net voor het weer stijl bergaf gaat met kvk ...

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Over de Veekaa
« Reactie #284 Gepost op: augustus 12, 2008, 06:09:43 pm »
Hehe :) die heeft blijkbaar door dat het nu de geschikte moment is om ze te verkopen: net voor het weer stijl bergaf gaat met kvk ...
Spitsen kopen via google ... aandelen verkopen via e-bay.. 

http://cgi.benl.ebay.be/Aandelen-KV-Kortrijk_W0QQitemZ270262488171QQihZ017QQcategoryZ104597QQcmdZViewItem

Doen zij daar nu om ;D

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #285 Gepost op: augustus 12, 2008, 06:18:40 pm »
Hehe :) die heeft blijkbaar door dat het nu de geschikte moment is om ze te verkopen: net voor het weer stijl bergaf gaat met kvk ...
Spitsen kopen via google ... aandelen verkopen via e-bay.. 

http://cgi.benl.ebay.be/Aandelen-KV-Kortrijk_W0QQitemZ270262488171QQihZ017QQcategoryZ104597QQcmdZViewItem

Doen zij daar nu om ;D
Ze mogen ze mijn nog gratis geven, dan nog wil ik ze niet.  :)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #286 Gepost op: augustus 12, 2008, 06:24:24 pm »
Hehe :) die heeft blijkbaar door dat het nu de geschikte moment is om ze te verkopen: net voor het weer stijl bergaf gaat met kvk ...
Spitsen kopen via google ... aandelen verkopen via e-bay.. 

http://cgi.benl.ebay.be/Aandelen-KV-Kortrijk_W0QQitemZ270262488171QQihZ017QQcategoryZ104597QQcmdZViewItem

Doen zij daar nu om ;D
Ze mogen ze mijn nog gratis geven, dan nog wil ik ze niet.  :)


en die durft er dan nog ?75 000 voor te vragen :P

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #287 Gepost op: augustus 12, 2008, 06:47:13 pm »
weg met diene brol. :(

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #288 Gepost op: augustus 12, 2008, 07:38:51 pm »
is dat een grap of wa ? :D

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #289 Gepost op: augustus 14, 2008, 10:59:55 am »
Het staat intussen ook op voetbalbelgie.be :)

Aandelen KV Kortrijk op eBay
Als je voor een stuk eigenaar wil worden van KV Kortrijk surf je best even naar eBay. De voormalige ondervoorzitter John Martin doet zijn aandelen van de hand voor 75.000 euro. De betaler krijgt 17 procent van de clubaandelen in handen.

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #290 Gepost op: augustus 14, 2008, 11:18:29 am »
stond vandaag ook in HNB  ;D das dus echt geen grap ofzo. Die ex-ondervoorzitter zegt ook dat hij toch supporter van Kortrijk blijft in hart en nieren  ;D

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #291 Gepost op: augustus 14, 2008, 01:24:27 pm »
Kortrijk zou met Anderlecht onderhandelen over Iakovenko om hem een jaartje te huren. Andere gegadigde is Dender. Ik vind dat een fantastische voetballer en zou het jammer vinden dat hij naar onze buren trekt. Liever zie ik hem bij Dender, kan mooi voetbal opleveren onder Boskamp.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Over de Veekaa
« Reactie #292 Gepost op: augustus 14, 2008, 01:47:58 pm »
Moesten we nu eens snel als club die aandelen kopen :D
En bakcx ook nog snel transferen :)
Hoe zouden ze dan tegen ons aankijken :D

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #293 Gepost op: augustus 14, 2008, 04:46:08 pm »
straks betreft het nog aandelen van die failliete vennootschap

ps: in voetbalmagazine:detail: op de groepsfoto: bij ons staat de ploeg ip de voorgrond... bij klootrijk centraal de voorzitter... zoals een ?chte dikke nek- met kravat ?n al -tussen zijn slaven...

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #294 Gepost op: augustus 31, 2008, 03:11:13 am »
Na KVM-SVZW werd de bus van De Gilde en St-Benedictus nog aangevallen door KVK-supporters op de parking in Wetteren . De achterruit en enkele zijruiten sneuvelden wanneer een honderdtal KVK-supporters de bus omsingelden. De politie kwam ter plekke en zal de nodige stappen nemen. De KVK-supporters waren al verdwenen, maar de nummerplaten van hun autocars werden doorgegeven ....

Erg laag ....
Webteam SV Zulte Waregem

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #295 Gepost op: augustus 31, 2008, 03:29:51 am »
Zielig ma wa doede eraan?
Hopen dat die gasten hun eigen soort keer tegenkomen is al wa ge kunt doen

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #296 Gepost op: augustus 31, 2008, 10:30:20 am »
Ik schreef het al in de andere topic (NB Kvm), dit is spijtig. En inderdaad, wat doe je eraan, sommige mensen hebben nu eenmaal minder hersencellen dan andere, sommigen hebben er zelfs geen blijkbaar.

Hopelijk zijn de ouderen/kinderen niet teveel geschrokken zodat ze de verplaatsingen niet links gaan laten liggen, en laat ons hopen dat ze deze randgevallen ver weg van de bewoonde, normale wereld houden.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #297 Gepost op: augustus 31, 2008, 11:00:19 am »
Das nu eenmaal de uiting van hun marginale afkomst. Jammer dat zo'n zaken moeten gebeuren, ge zout agauwe wensen da zij eens tegenkomen wat die arme gasten van Marseille hebben mogen ervaren. Maar da wensde niemand toe, zelfs die arrogante randdebielen niet


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Over de Veekaa
« Reactie #298 Gepost op: augustus 31, 2008, 11:01:09 am »
Wij zijn ook met onzen bus diene parking opgereden, blijkbaar waren een 4 tal bussen met kvk-krapuul net voor ons toegekomen op die parking, ze stonden daar al met nen hoop op de parking , vanaf het moment dat ze gezien hadden dat we van waregem waren werden we verwelkomt met de gekende symbolische gebarentaal, een deel kwam al naar den bus afgestapt. onze chauffeur is dan ook maar wijselijk door gereden want anders zou hij waarschijnlijk ook met zijnen bus naar de garage mogen rijden hebben.
we zijn dan maar op de volgende parking gestopt. terwijl we uitgestapt waren en een piske gedaan hadde zagen we dat aan de andere kant van de parking er ook 2 kvk-krapuul bussen stonden. blijkbaar was het daar onderling ook al boel !
da beloofd voor de toekomst !

RK

sv74

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #299 Gepost op: augustus 31, 2008, 11:16:14 am »
Na KVM-SVZW werd de bus van De Gilde en St-Benedictus nog aangevallen door KVK-supporters op de parking in Wetteren . De achterruit en enkele zijruiten sneuvelden wanneer een honderdtal KVK-supporters de bus omsingelden. De politie kwam ter plekke en zal de nodige stappen nemen. De KVK-supporters waren al verdwenen, maar de nummerplaten van hun autocars werden doorgegeven ....

Kan iemand dit doorsturen naar de media?  Dan kan heel Belgie zien en horen wat voor losers en marginalen de kvk-supporters zijn.  En hopelijk volgen er zware sancties voor dat krapuul.

Erg laag ....