Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923219 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline nede

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Over de Veekaa
« Reactie #420 Gepost op: september 21, 2008, 11:26:28 am »
allemaal goed en wel, maar kortrijk wint wel

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #421 Gepost op: september 21, 2008, 11:36:34 am »
allemaal goed en wel, maar kortrijk wint wel
kortrijk wint zonder overtuiging... zulte waregem speelde heel wat meer kansen bij elkaar en bracht redelijk mooi voetbal, kan van kortrijk nie gezegd worden

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 451
Re: Over de Veekaa
« Reactie #422 Gepost op: september 21, 2008, 12:58:37 pm »
op het eind zijn het de punten die tellen,en vergeet niet dat er dit jaar vier degraderen,dus eerst punten vergaren en dan dat mooie voetbal.We spelen inderdaad verzorgd voetbal en het geluk zal ook wel eens komen maar we mogen niet in de onderste regionen bivakkeren anders word het een moeilijk seizoen.En voor sommige onder jullie,ik ben geen kvk fan,heb wel respect voor hetgeen ze gepresteerd hebben,maar een essevee supporter in hart en nieren ;)

Offline Vanessa

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #423 Gepost op: september 21, 2008, 03:33:28 pm »
allemaal goed en wel, maar kortrijk wint wel
kortrijk wint zonder overtuiging... zulte waregem speelde heel wat meer kansen bij elkaar en bracht redelijk mooi voetbal, kan van kortrijk nie gezegd worden

En als Kortrijk zou verliezen met goed voetbal dan lach je je dood ::) Hopeloos. Het zijn de punten die tellen.

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #424 Gepost op: september 21, 2008, 03:45:20 pm »
allemaal goed en wel, maar kortrijk wint wel
kortrijk wint zonder overtuiging... zulte waregem speelde heel wat meer kansen bij elkaar en bracht redelijk mooi voetbal, kan van kortrijk nie gezegd worden

En als Kortrijk zou verliezen met goed voetbal dan lach je je dood ::) Hopeloos. Het zijn de punten die tellen.
het zijn idd de punten die tellen... op t einde van t seizoen  ;)

Offline Vanessa

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #425 Gepost op: september 21, 2008, 05:19:17 pm »
allemaal goed en wel, maar kortrijk wint wel
kortrijk wint zonder overtuiging... zulte waregem speelde heel wat meer kansen bij elkaar en bracht redelijk mooi voetbal, kan van kortrijk nie gezegd worden

En als Kortrijk zou verliezen met goed voetbal dan lach je je dood ::) Hopeloos. Het zijn de punten die tellen.
het zijn idd de punten die tellen... op t einde van t seizoen  ;)

Inderdaad, maar je lacht nu dat we niet goed gespeeld hebben, wat inderdaad zo is!! Maar als je dan morgen op je werk komt en tegen je collega's begint: "En Zulte heeft verloren ?, toeme toch, maar we hebben goed gespeeld! Iets om ons aan op te trekken!! En die tjoolders van Kortrijk gezien? Ze hebben wel gewonnen tegen een ploeg die niet wou meevoetballen zeker!!!" Komt redelijk ridicuul over.

Jullie zullen ook nog winnen met slecht te spelen, en dan ga ik ook niet nodeloos redenen zoeken om jullie de grond in te boren. Leer ermee leven dat KVK nu ook in 1e verblijft. Wij zullen ook nog onze matchen winnen en verliezen, net zoals jullie. Elke match is anders en tegen Bergen was en is het heel moeilijk voetballen, dat zullen jullie ook ondervinden. Toch slaagden we erin de 3 punten thuis te houden! Een opsteker voor ons! Tegen 22 november komt onze ploeg op kruissnelheid 8)

Veel succes met jullie verdere verloop van het seizoen (gemeend) behalve op 22 november en 18 april, dan gaat het er voor beide supportersclans ?cht om!

Groeten uit Kortrijk

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #426 Gepost op: september 21, 2008, 05:26:02 pm »
Was iedere 'Kerel' maar een beetje meer Vanessa :)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #427 Gepost op: september 21, 2008, 06:49:00 pm »
Was iedere 'Kerel' maar een beetje meer Vanessa :)

skitterend.


als veekaafan eens mijn nek uitsteken :
svzw-fans moeten niet uitdagen via internet, en oproepen om eens af te spreken. Ik heb zelf al dergelijke berichten gekregen in mijn post-vak. Gaat dit naar iemand van de harde kern, tjah, dan kan je de gevolgen raden wanneer ze een svzw-bus zien.

ongelooflijk we zullen maar niet beginnen zeker over wat de bewuste open brief van jullie bestuur en de flyer in omgekeerde zin zou veroorzaken zeker... allijns heeft de mond vol over provocatie van ons terwijl hij elke gelegenheid te baat neemt om olie ip't vuur te smijten...

typisch ze staan voor ons en plots zijn ze hier met hun dikke-nek-in-vanessadisguise-reacties.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #428 Gepost op: september 21, 2008, 07:35:34 pm »
op het eind zijn het de punten die tellen,en vergeet niet dat er dit jaar vier degraderen,dus eerst punten vergaren en dan dat mooie voetbal.We spelen inderdaad verzorgd voetbal en het geluk zal ook wel eens komen maar we mogen niet in de onderste regionen bivakkeren anders word het een moeilijk seizoen.En voor sommige onder jullie,ik ben geen kvk fan,heb wel respect voor hetgeen ze gepresteerd hebben,maar een essevee supporter in hart en nieren ;)
hoe was het vorig jaar in het begin van het seizoen? weet nog dat dury dan heel zwaar onder vuur lag want het ging ook niet goed dan, en we werden 7de...

Offline Vanessa

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #429 Gepost op: september 22, 2008, 07:32:11 pm »
Was iedere 'Kerel' maar een beetje meer Vanessa :)

skitterend.


als veekaafan eens mijn nek uitsteken :
svzw-fans moeten niet uitdagen via internet, en oproepen om eens af te spreken. Ik heb zelf al dergelijke berichten gekregen in mijn post-vak. Gaat dit naar iemand van de harde kern, tjah, dan kan je de gevolgen raden wanneer ze een svzw-bus zien.

ongelooflijk we zullen maar niet beginnen zeker over wat de bewuste open brief van jullie bestuur en de flyer in omgekeerde zin zou veroorzaken zeker... allijns heeft de mond vol over provocatie van ons terwijl hij elke gelegenheid te baat neemt om olie ip't vuur te smijten...

typisch ze staan voor ons en plots zijn ze hier met hun dikke-nek-in-vanessadisguise-reacties.

Beste boer,

Uw reactie raakt kant noch wal. Waarom zijn wij hier? Wel, omdat jullie hier zo'n leuk topic hebben staan genaamd "Rel met KVK". Als je zoiets ziet staan kan je je toch niet meer inhouden zeker? De helft van de post die julllie collega's hier plaatsen slaan echt nergens op en zijn volgens mij meer een uiting van frustratie dan een constructieve dialoog tussen supporters. Akkoord, bij ons zijn er ook zulke, maar de meeste KVK-supporters die hier komen hebben al redelijk deftige dingen gepost. Misschien eens je Groen-Rood-Gele bril afzetten en beseffen dat hier mensen zijn die wel een degelijke discussie willen voeren?

Als je hier dingen leest als: "Vanessadisguise"... ::) Ons niveau mag dan bij enkelingen laag zijn, u straalt precies hetzelfde uit. O hemelse ironie om er dan nog mee te koop te lopen...

Ik ben hier beleefd, spui geen kritiek naar jullie uit, probeer een discussie, een opbouwende dan nog, op gang te krijgen. En u doet dit dan af als dikke nekkerige protserigheid. Besef eens dat we nog altijd beschaafde mensen zijn en als je niets te zeggen hebt, hou dan liever je mond. Bij ons op het forum is het soms erg, maar hier lopen sommigen gewoonweg te koop met hun 2 hersencellen...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #430 Gepost op: september 22, 2008, 07:59:50 pm »
discussi?ren doe je over de kern van de zaak. niet over wa persoonlijke stekjes LOL!
ons forum is gelukkig een oase van vrijemeningsuiting en geen propagandaforumske met mr censor die altijd waakt, weetjewel...

sv74

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #431 Gepost op: september 22, 2008, 09:07:02 pm »
als veekaafan eens mijn nek uitsteken :

- ik heb hier al veel zever gelezen. Alsof wij allemaal een bende marginalen zijn die graag met elkaar op de vuist gaan, das net zeggen: Alle vreemdelingen zijn profiteurs. Lang leve de veralgemening.

- wat er gebeurd is, heeft niets met voetbal op zich te maken. De betrokkenen schaden zo het imago van onze club en onze medesupporters. Vergeet niet dat deze actie op veel onbegrip en woede stuitte bij de eigen kvk-aanhang.

- de straffen die door de rechtelijke macht worden opgelegd zullen toch niets uithalen. Wat gaat er gebeuren. 6 maand SV en 500 euro boete? So what, die mannen gaan gewoon op caf? paar pintjes drinken en na de wedstrijd opnieuw de remmen los. Beter een systeem zoals in het buitenland. Tijdens de wedstrijden moeten de zware jongens zich aanbieden bij de flikken. Zo ben je zeker dat deze rotte appels al niets zullen uithalen! Kom niet zeveren dat dit te zwaar is, je moet maar denken vooraleer je zo een stoten uithaalt.

- voetbal kan degelijk een feest zijn. kvk-fans en svzw-fans kunnen hand in hand gaan. Ik werk zelf te waregem, en we zitten met beide fans samen aan tafel te eten. Geen probleem. Wel een beetje jennen en plagen en gezonde rivaliteit. Laat ons duidelijk wezen dat beide clubs in dezelfde reeks een aanwinst voor de clubs betekenen. Veel publieke belangstelling opent perspectieven voor sponsors! En beide clubs zitten in andere regio om sponsors te zoeken.

- over vorig punt. Er is ook een supp. club in Waregem die naar RC Lens gaat kijken, net zoals in Kortrijk. Nog een vb van kvk-fans en svzw-fans die samen naar voetbal gaan. En de mensen die soms gaan kijken, kunnen mij bevestigen dat voetbal daar een feest is. Ik zou nooit met mijn kinderen naar een wedstrijd hier in Belgi? gaan kijken, naar Frankrijk geen probleem.

- Ik hoop dat we in de toekomst ons gezond verstand gaan gebruiken. Want zo zorgen we ook voor de teloorgang van het Belgisch voetbal. Gewone modale voetballiefhebbers blijven thuis want ze hebben schrik. Minder volk --> minder sponsors --> minder inkomsten. Is hypothese, maar onrechtstreeks gaat het daar wel naar toe. En beide ploegen hebben schuld aan dit voorval. KVK-fans moeten niet meteen als een zot erop los gaan timmeren, svzw-fans moeten niet uitdagen via internet, en oproepen om eens af te spreken. Ik heb zelf al dergelijke berichten gekregen in mijn post-vak. Gaat dit naar iemand van de harde kern, tjah, dan kan je de gevolgen raden wanneer ze een svzw-bus zien.
Wat niet wegneemt dat de kern van Kortrijk ook in fout is.

- Hopelijk krijg ik nu geen ban aan mijn been, omwille dat ik een kortrijk-fan ben.

PS: ik weet wel dat deze post mss meer naar de kvk-kant geneigd zal zijn, maar zie bovenstaande reden.

groeten

Is inderdaad een deftige post.  Maar laat ik mij eens verduidelijken met enkele feiten;
1. Is het normaal dat bij onze kampioenenviering in tweede klasse er opeens een tiental kvk-idioten(sorry voor de woordkeuze) op de markt in Waregem ambras komen zoeken,waren er esseveefans bij jullie kampioenenviering verleden jaar?  Ik dacht het niet.
2. Is het normaal dat er tientallen kvk-idioten de zondag na onze verloren bekerwedstrijd in Waregem enkele uren rondreden  om ambras te zoeken? 
3.  Er telkens wanneer het sv-kvk is, de harde kern van Kortrijk heel bewust lang in Waregem blijven, en dit reeds van in de jaren 80, om toch maar ambras te maken in enkele cafees?
4.  Is het normaal dat jongens van 12 -13 jaar aangevallen worden door kvk-idioten van een jaar of 25-30?
5.  Het laatste busincident!

Dit zijn dan nog maar de feiten tegenover ons.  Indien jij een Kvk-fan bent die vaak meegaat op verplaatsing of naar thuismatchen dan kun je niet ontkennen dat jullie een zwaar hooliganprobleem hebben en dit reeds vele tientallen jaren, en zowel jullie club als jullie stadsbestuur als de grote 'meerderheid' van brave kvksupporters laten dit al jaren begaan.  Het wordt tijd dat jullie gezamelijk die 'hooligans'weren uit jullie stadion, in plaats van jullie kop in het zand te steken en met uitvluchten komen zoals 'we werden uitgedaagd' of 'beide fans hebben er schuld aan' of 'afspreken via internet of uitdagen via internet'.  Zoals ik al schreef, jullie harde kern komt hier al boel zoeken van de jaren 80 -90 toen er van internet nog geen sprake was.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #432 Gepost op: september 23, 2008, 08:49:27 am »
als veekaafan eens mijn nek uitsteken :

- ik heb hier al veel zever gelezen. Alsof wij allemaal een bende marginalen zijn die graag met elkaar op de vuist gaan, das net zeggen: Alle vreemdelingen zijn profiteurs. Lang leve de veralgemening.

- wat er gebeurd is, heeft niets met voetbal op zich te maken. De betrokkenen schaden zo het imago van onze club en onze medesupporters. Vergeet niet dat deze actie op veel onbegrip en woede stuitte bij de eigen kvk-aanhang.

- de straffen die door de rechtelijke macht worden opgelegd zullen toch niets uithalen. Wat gaat er gebeuren. 6 maand SV en 500 euro boete? So what, die mannen gaan gewoon op caf? paar pintjes drinken en na de wedstrijd opnieuw de remmen los. Beter een systeem zoals in het buitenland. Tijdens de wedstrijden moeten de zware jongens zich aanbieden bij de flikken. Zo ben je zeker dat deze rotte appels al niets zullen uithalen! Kom niet zeveren dat dit te zwaar is, je moet maar denken vooraleer je zo een stoten uithaalt.

- voetbal kan degelijk een feest zijn. kvk-fans en svzw-fans kunnen hand in hand gaan. Ik werk zelf te waregem, en we zitten met beide fans samen aan tafel te eten. Geen probleem. Wel een beetje jennen en plagen en gezonde rivaliteit. Laat ons duidelijk wezen dat beide clubs in dezelfde reeks een aanwinst voor de clubs betekenen. Veel publieke belangstelling opent perspectieven voor sponsors! En beide clubs zitten in andere regio om sponsors te zoeken.

- over vorig punt. Er is ook een supp. club in Waregem die naar RC Lens gaat kijken, net zoals in Kortrijk. Nog een vb van kvk-fans en svzw-fans die samen naar voetbal gaan. En de mensen die soms gaan kijken, kunnen mij bevestigen dat voetbal daar een feest is. Ik zou nooit met mijn kinderen naar een wedstrijd hier in Belgi? gaan kijken, naar Frankrijk geen probleem.

- Ik hoop dat we in de toekomst ons gezond verstand gaan gebruiken. Want zo zorgen we ook voor de teloorgang van het Belgisch voetbal. Gewone modale voetballiefhebbers blijven thuis want ze hebben schrik. Minder volk --> minder sponsors --> minder inkomsten. Is hypothese, maar onrechtstreeks gaat het daar wel naar toe. En beide ploegen hebben schuld aan dit voorval. KVK-fans moeten niet meteen als een zot erop los gaan timmeren, svzw-fans moeten niet uitdagen via internet, en oproepen om eens af te spreken. Ik heb zelf al dergelijke berichten gekregen in mijn post-vak. Gaat dit naar iemand van de harde kern, tjah, dan kan je de gevolgen raden wanneer ze een svzw-bus zien.
Wat niet wegneemt dat de kern van Kortrijk ook in fout is.

- Hopelijk krijg ik nu geen ban aan mijn been, omwille dat ik een kortrijk-fan ben.

PS: ik weet wel dat deze post mss meer naar de kvk-kant geneigd zal zijn, maar zie bovenstaande reden.

groeten

Is inderdaad een deftige post.  Maar laat ik mij eens verduidelijken met enkele feiten;
1. Is het normaal dat bij onze kampioenenviering in tweede klasse er opeens een tiental kvk-idioten(sorry voor de woordkeuze) op de markt in Waregem ambras komen zoeken,waren er esseveefans bij jullie kampioenenviering verleden jaar?  Ik dacht het niet.
2. Is het normaal dat er tientallen kvk-idioten de zondag na onze verloren bekerwedstrijd in Waregem enkele uren rondreden  om ambras te zoeken? 
3.  Er telkens wanneer het sv-kvk is, de harde kern van Kortrijk heel bewust lang in Waregem blijven, en dit reeds van in de jaren 80, om toch maar ambras te maken in enkele cafees?
4.  Is het normaal dat jongens van 12 -13 jaar aangevallen worden door kvk-idioten van een jaar of 25-30?
5.  Het laatste busincident!

Dit zijn dan nog maar de feiten tegenover ons.  Indien jij een Kvk-fan bent die vaak meegaat op verplaatsing of naar thuismatchen dan kun je niet ontkennen dat jullie een zwaar hooliganprobleem hebben en dit reeds vele tientallen jaren, en zowel jullie club als jullie stadsbestuur als de grote 'meerderheid' van brave kvksupporters laten dit al jaren begaan.  Het wordt tijd dat jullie gezamelijk die 'hooligans'weren uit jullie stadion, in plaats van jullie kop in het zand te steken en met uitvluchten komen zoals 'we werden uitgedaagd' of 'beide fans hebben er schuld aan' of 'afspreken via internet of uitdagen via internet'.  Zoals ik al schreef, jullie harde kern komt hier al boel zoeken van de jaren 80 -90 toen er van internet nog geen sprake was.

Daar voeg ik nog een puntje 6 bij:

Is het normaal dat tijdens SVZW - RC Genk enkele tientallen K*K-supporters gespot worden in het vak van RC Genk, om daar de boel op te hitsen en problemen te zoeken?? Het is geen toeval dat er tijdens die wedstrijd een 20tal PV's werden opgemaakt...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #433 Gepost op: september 23, 2008, 09:17:05 am »
watte ? meende da nu ? awel,dan is het verdomme doodnormaal da wij als sv supporters niets meer goed weten van kvk zeker ? ik ben toch wel zeker dat dit omgekeerd niet gebeurd,dat er dus geen sv supp. te bespeuren zijn op kvk matchen !  >:( sorry,maar ik begin al wat met kortrijk te maken heeft,bijna te haten,jammer h? dat het zover moet komen !

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Over de Veekaa
« Reactie #434 Gepost op: september 23, 2008, 12:49:17 pm »
als veekaafan eens mijn nek uitsteken :

- ik heb hier al veel zever gelezen. Alsof wij allemaal een bende marginalen zijn die graag met elkaar op de vuist gaan, das net zeggen: Alle vreemdelingen zijn profiteurs. Lang leve de veralgemening.

- wat er gebeurd is, heeft niets met voetbal op zich te maken. De betrokkenen schaden zo het imago van onze club en onze medesupporters. Vergeet niet dat deze actie op veel onbegrip en woede stuitte bij de eigen kvk-aanhang.

- de straffen die door de rechtelijke macht worden opgelegd zullen toch niets uithalen. Wat gaat er gebeuren. 6 maand SV en 500 euro boete? So what, die mannen gaan gewoon op caf? paar pintjes drinken en na de wedstrijd opnieuw de remmen los. Beter een systeem zoals in het buitenland. Tijdens de wedstrijden moeten de zware jongens zich aanbieden bij de flikken. Zo ben je zeker dat deze rotte appels al niets zullen uithalen! Kom niet zeveren dat dit te zwaar is, je moet maar denken vooraleer je zo een stoten uithaalt.

- voetbal kan degelijk een feest zijn. kvk-fans en svzw-fans kunnen hand in hand gaan. Ik werk zelf te waregem, en we zitten met beide fans samen aan tafel te eten. Geen probleem. Wel een beetje jennen en plagen en gezonde rivaliteit. Laat ons duidelijk wezen dat beide clubs in dezelfde reeks een aanwinst voor de clubs betekenen. Veel publieke belangstelling opent perspectieven voor sponsors! En beide clubs zitten in andere regio om sponsors te zoeken.

- over vorig punt. Er is ook een supp. club in Waregem die naar RC Lens gaat kijken, net zoals in Kortrijk. Nog een vb van kvk-fans en svzw-fans die samen naar voetbal gaan. En de mensen die soms gaan kijken, kunnen mij bevestigen dat voetbal daar een feest is. Ik zou nooit met mijn kinderen naar een wedstrijd hier in Belgi? gaan kijken, naar Frankrijk geen probleem.

- Ik hoop dat we in de toekomst ons gezond verstand gaan gebruiken. Want zo zorgen we ook voor de teloorgang van het Belgisch voetbal. Gewone modale voetballiefhebbers blijven thuis want ze hebben schrik. Minder volk --> minder sponsors --> minder inkomsten. Is hypothese, maar onrechtstreeks gaat het daar wel naar toe. En beide ploegen hebben schuld aan dit voorval. KVK-fans moeten niet meteen als een zot erop los gaan timmeren, svzw-fans moeten niet uitdagen via internet, en oproepen om eens af te spreken. Ik heb zelf al dergelijke berichten gekregen in mijn post-vak. Gaat dit naar iemand van de harde kern, tjah, dan kan je de gevolgen raden wanneer ze een svzw-bus zien.
Wat niet wegneemt dat de kern van Kortrijk ook in fout is.

- Hopelijk krijg ik nu geen ban aan mijn been, omwille dat ik een kortrijk-fan ben.

PS: ik weet wel dat deze post mss meer naar de kvk-kant geneigd zal zijn, maar zie bovenstaande reden.

groeten
Best dat je voor je nek uit te steken ni veel moeite moet doen h? als vk fan...
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #435 Gepost op: september 23, 2008, 02:07:35 pm »
Schitterende argument ....  :o ::)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #436 Gepost op: september 23, 2008, 03:18:51 pm »
als veekaafan eens mijn nek uitsteken :

- ik heb hier al veel zever gelezen. Alsof wij allemaal een bende marginalen zijn die graag met elkaar op de vuist gaan, das net zeggen: Alle vreemdelingen zijn profiteurs. Lang leve de veralgemening.

- wat er gebeurd is, heeft niets met voetbal op zich te maken. De betrokkenen schaden zo het imago van onze club en onze medesupporters. Vergeet niet dat deze actie op veel onbegrip en woede stuitte bij de eigen kvk-aanhang.

- de straffen die door de rechtelijke macht worden opgelegd zullen toch niets uithalen. Wat gaat er gebeuren. 6 maand SV en 500 euro boete? So what, die mannen gaan gewoon op caf? paar pintjes drinken en na de wedstrijd opnieuw de remmen los. Beter een systeem zoals in het buitenland. Tijdens de wedstrijden moeten de zware jongens zich aanbieden bij de flikken. Zo ben je zeker dat deze rotte appels al niets zullen uithalen! Kom niet zeveren dat dit te zwaar is, je moet maar denken vooraleer je zo een stoten uithaalt.

- voetbal kan degelijk een feest zijn. kvk-fans en svzw-fans kunnen hand in hand gaan. Ik werk zelf te waregem, en we zitten met beide fans samen aan tafel te eten. Geen probleem. Wel een beetje jennen en plagen en gezonde rivaliteit. Laat ons duidelijk wezen dat beide clubs in dezelfde reeks een aanwinst voor de clubs betekenen. Veel publieke belangstelling opent perspectieven voor sponsors! En beide clubs zitten in andere regio om sponsors te zoeken.

- over vorig punt. Er is ook een supp. club in Waregem die naar RC Lens gaat kijken, net zoals in Kortrijk. Nog een vb van kvk-fans en svzw-fans die samen naar voetbal gaan. En de mensen die soms gaan kijken, kunnen mij bevestigen dat voetbal daar een feest is. Ik zou nooit met mijn kinderen naar een wedstrijd hier in Belgi? gaan kijken, naar Frankrijk geen probleem.

- Ik hoop dat we in de toekomst ons gezond verstand gaan gebruiken. Want zo zorgen we ook voor de teloorgang van het Belgisch voetbal. Gewone modale voetballiefhebbers blijven thuis want ze hebben schrik. Minder volk --> minder sponsors --> minder inkomsten. Is hypothese, maar onrechtstreeks gaat het daar wel naar toe. En beide ploegen hebben schuld aan dit voorval. KVK-fans moeten niet meteen als een zot erop los gaan timmeren, svzw-fans moeten niet uitdagen via internet, en oproepen om eens af te spreken. Ik heb zelf al dergelijke berichten gekregen in mijn post-vak. Gaat dit naar iemand van de harde kern, tjah, dan kan je de gevolgen raden wanneer ze een svzw-bus zien.
Wat niet wegneemt dat de kern van Kortrijk ook in fout is.

- Hopelijk krijg ik nu geen ban aan mijn been, omwille dat ik een kortrijk-fan ben.

PS: ik weet wel dat deze post mss meer naar de kvk-kant geneigd zal zijn, maar zie bovenstaande reden.

groeten
Best dat je voor je nek uit te steken ni veel moeite moet doen h? als vk fan...

 ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Over de Veekaa
« Reactie #437 Gepost op: september 23, 2008, 06:16:02 pm »
Misschien niet direct de post om de discussie te helpen, maar ik vond Winterke zijn opmerking wel geslaagd :p

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #438 Gepost op: september 23, 2008, 08:09:31 pm »
watte ? meende da nu ? awel,dan is het verdomme doodnormaal da wij als sv supporters niets meer goed weten van kvk zeker ? ik ben toch wel zeker dat dit omgekeerd niet gebeurd,dat er dus geen sv supp. te bespeuren zijn op kvk matchen !  >:( sorry,maar ik begin al wat met kortrijk te maken heeft,bijna te haten,jammer h? dat het zover moet komen !

bijna ? wat moet er wel nog gebeuren of wat moeten ze nog wel doen vooraleer die bijna zou wegvallen ? ;)

Offline hihi

  • Leden
  • Berichten: 13
Re: Over de Veekaa
« Reactie #439 Gepost op: september 24, 2008, 08:54:52 am »
watte ? meende da nu ? awel,dan is het verdomme doodnormaal da wij als sv supporters niets meer goed weten van kvk zeker ? ik ben toch wel zeker dat dit omgekeerd niet gebeurd,dat er dus geen sv supp. te bespeuren zijn op kvk matchen !  >:( sorry,maar ik begin al wat met kortrijk te maken heeft,bijna te haten,jammer h? dat het zover moet komen !

en met kvk - cercle brugge dan? Dan stonden er ook svzw supporters bij die van cercle hoor!