Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923207 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #620 Gepost op: oktober 28, 2008, 12:19:05 pm »
Als je als niet KVK'er in de thuisvakken plaatsneemt, en je uit je sympathie voor SVZW...heb je direct stadionverbod, wegens het niet respecteren van de combiregeling. Geloof me, als je daar alleen zit (ik maakte het ooit mee in de doorregende supercup op RSCA, waar ik en mijn pa alleen tussen de thuisfans zaten) valt dat best mee. Maar  zit je met pakweg 200 SVZW'ers samen achter de goal, is de verleiding groot (is een heel natuurlijke reactie) om mee te doen met dat uitvak dat vlak naast jou zal zitten/staan! Vergeet ook niet dat je het stadion binnen en vooral nog buitenmoet langs de KVK-kop. Je kan hier nu stoer doen, enzo...maar zie de feiten onder ogen. Combi is combi, punt uit! Wat me wel stoort (mateloos, zelfs). De Waregemse politie zal KVK geen combi geven op 18 april! Die kunnen weer lekker treinen en amok maken rondom het Pand! Al eens een bezoekende combi in Waregem meegemaakt? Ik alvast niet! 2 maten en 2 gewichten, toch?

Wacht nog maar met voorbarige conclusies te trekken ivm de terugwedstrijd...
« Laatst bewerkt op: oktober 28, 2008, 01:06:11 pm door Harry »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Over de Veekaa
« Reactie #621 Gepost op: oktober 28, 2008, 01:42:09 pm »
combi naar kortrijk is idd grote zever... nog geen kwartier ver met auto en dan moeten alle supps met de bus gaan...

waar gaan we naartoe :-\

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Over de Veekaa
« Reactie #622 Gepost op: oktober 28, 2008, 03:42:59 pm »
Als Krotrijk scoort dan zit je daar wel tussen al die sups, maar ik vind het niet erg hoor da!
Wil gewoon de match zien en zal hem ook zien, ken nl iemand van ticketverkoop daar, zal er wel 2 langs de kant leggen

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #623 Gepost op: oktober 28, 2008, 04:30:28 pm »
combi naar kortrijk is idd grote zever... nog geen kwartier ver met auto en dan moeten alle supps met de bus gaan...

waar gaan we naartoe :-\
zo ne grote zever is da nie... zonder politiebegeleiding zou het mooi worden daar...

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #624 Gepost op: oktober 28, 2008, 06:08:11 pm »
het is inderdaad maar 15 min. rijden,maar ik denk om veiligheidsredenen,het beter is van wel combiregeling te treffen,anders wordt dit daar een klein oorlogje,neem het van mij aan,als dit niet bij de terugwedstrijd gebeurt,waregem wordt voor een stukje vernield,denk ik,de politie en de burgemeester beslissen hierover, of niet ?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #625 Gepost op: oktober 28, 2008, 07:22:32 pm »
Als je als niet KVK'er in de thuisvakken plaatsneemt, en je uit je sympathie voor SVZW...heb je direct stadionverbod, wegens het niet respecteren van de combiregeling. Geloof me, als je daar alleen zit (ik maakte het ooit mee in de doorregende supercup op RSCA, waar ik en mijn pa alleen tussen de thuisfans zaten) valt dat best mee. Maar  zit je met pakweg 200 SVZW'ers samen achter de goal, is de verleiding groot (is een heel natuurlijke reactie) om mee te doen met dat uitvak dat vlak naast jou zal zitten/staan! Vergeet ook niet dat je het stadion binnen en vooral nog buitenmoet langs de KVK-kop. Je kan hier nu stoer doen, enzo...maar zie de feiten onder ogen. Combi is combi, punt uit! Wat me wel stoort (mateloos, zelfs). De Waregemse politie zal KVK geen combi geven op 18 april! Die kunnen weer lekker treinen en amok maken rondom het Pand! Al eens een bezoekende combi in Waregem meegemaakt? Ik alvast niet! 2 maten en 2 gewichten, toch?

Dus een neutrale supporter die zijn handen op mekaar zet voor een actie van essevee (waar veel gelegenheid toe zal zijn uiteraard) die krijgt een stadionverbod? Komaan eh!  Serieus blijven!!

in ons eigenste stadion zijn er al "uit"supporters in bijvoorbeeld vakken Q en R van oa roeselare, anderlecht en klup loppem (vooral voor  hun veiligheid ) geevacueert / verplicht verwijdert nadat ze juichten na een doelpunt van hen . je kan dan ook verwachten hoe men in kutrijk zou reageren als je als "neutrale" supporter rechtspringt en juicht als svzw scoort.

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: Over de Veekaa
« Reactie #626 Gepost op: oktober 28, 2008, 10:23:56 pm »
Nee nee, ben het niet zeker natuurlijk maar da ga geen combi zijn naar Kortrijk, tzoe mij wreed verwonderen

Offline SV16

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Over de Veekaa
« Reactie #627 Gepost op: oktober 29, 2008, 12:05:39 am »
Nee nee, ben het niet zeker natuurlijk maar da ga geen combi zijn naar Kortrijk, tzoe mij wreed verwonderen

Geen Combi ?
Da zou MIJ vree verwonderen...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #628 Gepost op: oktober 29, 2008, 08:14:39 am »
Er is weldegelijk een combi naar kv kutrijk.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #629 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:08:55 pm »
het is NIET omdat het dicht is ,dat er daarom geen combi zou zijn h?. ik herinner mij nog dat beerschot - antwerp van een paar jaar geleden (competitie of beker) ook een combi was ...

het zal dus waarschijnlijk WEL een combi worden.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #630 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:10:23 pm »
het is NIET omdat het dicht is ,dat er daarom geen combi zou zijn h?. ik herinner mij nog dat beerschot - antwerp van een paar jaar geleden (competitie of beker) ook een combi was ...

het zal dus waarschijnlijk WEL een combi worden.

zeker


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline roodwit99

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: Over de Veekaa
« Reactie #631 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:14:37 pm »
Ha commentaar geven op het niveau van Kortrijk, maar blijkbaar is het merendeel van de posts hier ook niet van een groot niveau. Best dat er toch nog sommige anderen zijn  ::)

Zoals SV Zulte Waregem zegt is 889 plaatsen genoeg voor jullie. Wat vorig jaar met de beker kon, kan nu niet meer en dit is niet alleen tg jullie.

Combi regeling is denk ik normaal dat jullie dit hebben, ik zie niet in waarom het omgekeerd ook geen combi gaat zijn? We hebben nu bijna alle wedstrijden al combi aan ons been...

Nog over de mensen die tss ons wilt komen zitten. Jullie doen maar, maar jullie kunnen idd stadionverbod aan jullie been hebben. En wees ook fair, na de wedstrijd moeten jullie dan ook passeren tss ons. Klaag dan niet achteraf de wedstrijd.


Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #632 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:17:52 pm »
Ha commentaar geven op het niveau van Kortrijk, maar blijkbaar is het merendeel van de posts hier ook niet van een groot niveau. Best dat er toch nog sommige anderen zijn  ::)

Zoals SV Zulte Waregem zegt is 889 plaatsen genoeg voor jullie. Wat vorig jaar met de beker kon, kan nu niet meer en dit is niet alleen tg jullie.

Combi regeling is denk ik normaal dat jullie dit hebben, ik zie niet in waarom het omgekeerd ook geen combi gaat zijn? We hebben nu bijna alle wedstrijden al combi aan ons been...

Nog over de mensen die tss ons wilt komen zitten. Jullie doen maar, maar jullie kunnen idd stadionverbod aan jullie been hebben. En wees ook fair, na de wedstrijd moeten jullie dan ook passeren tss ons. Klaag dan niet achteraf de wedstrijd.



Als ik met iemand wil gaan die voor Kortrijk is, mag ik toch wel in het kortrijkgedeelte zitten zeker? Of is er een neutraal vaak waar iedereen mag zitten?  ::) Ik zal me niet inhouden voor te juichen bij een doelpunt ook, al die rivaliteit is echt belachelijk  ::)

Offline roodwit99

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: Over de Veekaa
« Reactie #633 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:21:53 pm »
Waarom is rivaliteit belachelijk? Als je hiermee bedoelt de harde kern die over de schreef gaat, dan geef ik je gelijk. Maar rivaliteit in sport moet toch soms?

En voor mijn part doe je dit, maar stel dat je met 200 mensen bvb afspreekt om samen jullie ploeg te steunen in een vak van ons. Vergeet dan niet dat er bij sommige wel in het verkeerde keelgat zal schieten en dat je dan nog eens tss ons moet terugkeren.

Doe wat ge wilt, maar wees dan ook fair
« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2008, 01:24:30 pm door roodwit99 »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #634 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:24:03 pm »
Ha commentaar geven op het niveau van Kortrijk, maar blijkbaar is het merendeel van de posts hier ook niet van een groot niveau. Best dat er toch nog sommige anderen zijn  ::)

Zoals SV Zulte Waregem zegt is 889 plaatsen genoeg voor jullie. Wat vorig jaar met de beker kon, kan nu niet meer en dit is niet alleen tg jullie.

Combi regeling is denk ik normaal dat jullie dit hebben, ik zie niet in waarom het omgekeerd ook geen combi gaat zijn? We hebben nu bijna alle wedstrijden al combi aan ons been...

Nog over de mensen die tss ons wilt komen zitten. Jullie doen maar, maar jullie kunnen idd stadionverbod aan jullie been hebben. En wees ook fair, na de wedstrijd moeten jullie dan ook passeren tss ons. Klaag dan niet achteraf de wedstrijd.



we spelen voor het eerst sinds lang beiden in eerste klasse. als er zelfs vorig jaar al 2000 supporters meegingen,  ben ik er dan ook 100 % van overtuigd dat als we pakweg 1500 tickets zouden hebben tegen bijvoorbeeld 15 euro per stuk dat die allemaal uitverkocht zouden zijn. als er nu maar 889 tickets zullen zijn, zullen vele honderden mensen in plaats van mee te gaan ,(noodgedwongen) de wedstrijd in een caf? of ergens op een groot scherm gaan bekijken.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #635 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:26:48 pm »
Waarom is rivaliteit belachelijk? Als je hiermee bedoelt de harde kern die over de schreef gaat, dan geef ik je gelijk? Maar rivaliteit is sport moet toch soms?

En voor mijn part doe je dit, maar stel dat je met 200 mensen bvb afspreekt om samen jullie ploeg te steunen in een vak van ons. Vergeet dan niet dat er bij sommige wel in het verkeerde keelgat zal schieten en dat je dan nog eens tss ons moet terugkeren.

Doe wat ge wilt, maar wees dan ook fair

Die rivaliteit op zich is niet belachelijk, maar als je al moet vrezen om afgeslagen te worden als je ffkes juicht bij een eventueel doelpunt van Zulte Waregem... Dat vind ik belachelijk.. 't Blijft maar een spelleke e ;) Maar dat zal wel meevallen  :)

't Nadert trouwens al e  :D :P

Offline roodwit99

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: Over de Veekaa
« Reactie #636 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:28:05 pm »

we spelen voor het eerst sinds lang beiden in eerste klasse. als er zelfs vorig jaar al 2000 supporters meegingen,  ben ik er dan ook 100 % van overtuigd dat als we pakweg 1500 tickets zouden hebben tegen bijvoorbeeld 15 euro per stuk dat die allemaal uitverkocht zouden zijn. als er nu maar 889 tickets zullen zijn, zullen vele honderden mensen in plaats van mee te gaan ,(noodgedwongen) de wedstrijd in een caf? of ergens op een groot scherm gaan bekijken.

Ja ik kan je daar geen ongelijk geven, omgekeerd ook. Tegen jullie zullen wij ook mensen moeten teleurstellen. Maar dat zijn nu eenmaal de regels, daar kan ik niets aan veranderen. Op zich kunnen jullie gewoon niet klagen van het aantal plaatsen. Vorig jaar zaten we in 2de klasse, nu in 1ste is dat veel minder soepel. En ge krijgt een kleine 9%. Dat is bijna het dubbele van de 5%

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #637 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:29:31 pm »
Hier moet ik roodwit99 gelijk in geven  ::) 't Is nu eenmaal een uitmatch.. 't Zijn hun regels en daar moeten we ons bij neerleggen. 't Is jammer, maar er is niets aan te doen...

Offline roodwit99

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: Over de Veekaa
« Reactie #638 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:30:05 pm »
Die rivaliteit op zich is niet belachelijk, maar als je al moet vrezen om afgeslagen te worden als je ffkes juicht bij een eventueel doelpunt van Zulte Waregem... Dat vind ik belachelijk.. 't Blijft maar een spelleke e ;) Maar dat zal wel meevallen  :)

't Nadert trouwens al e  :D :P

Ik snap je wel hoor, maar ik weet ook dat er anderen zijn. En als er daar 200 mensen zijn die ons van aan de andere kant van ons stadion beginnen uitdagen. Dan kan het rap escaleren, gewoon jullie gezond verstand gebruiken

Offline roodwit99

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: Over de Veekaa
« Reactie #639 Gepost op: oktober 29, 2008, 02:01:41 pm »

Waar is de tijd dat we altijd en overal (zelfs in Kortrijk), voor ?n na de match tesamen met de thuissupporters een pint dronken.  Wat er ook gebeurde tijdens de match ?  Zo zou het eigenlijk moeten zijn.  Rivaliteit, ja natuurlijk, maar al die dreigementen en geweld, da's toch echt wel superbelachelijk !!

Die posters zoals de untergang en dan jullie krantje dat is super als rivaliteit. Maar de rest is een spijtige zaak.
En het is niet alleen Kortrijk - Zulte hoor. Het is overal zo...
Voor die miserie met die aangevallen bussen van jullie door ons. Zijn we ook zelf nog eerst aangevallen geweest door mons supps met ijzeren baren enzo. Die dingen zouden echt verbannen moeten worden.