Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923045 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Over de Veekaa
« Reactie #660 Gepost op: november 02, 2008, 05:04:26 pm »
De penalty die brugge kreeg tegen Kortrijk was licht,
De penalty die brugge kreeg tegen ons was er geen.
SV TILL I DIE

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #661 Gepost op: november 02, 2008, 09:03:16 pm »
De penalty die brugge kreeg tegen Kortrijk was licht,
De penalty die brugge kreeg tegen ons was er geen.
de gele kaart van verbrugghe gistere was er ook totaal geen, toch normaal dat je boos word na zo een aanslag... tis bewijst nog maar eens ons niveau van arbitrage, BEDROEVEND!

salout?

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #662 Gepost op: november 02, 2008, 10:22:19 pm »
De penalty die brugge kreeg tegen Kortrijk was licht,
De penalty die brugge kreeg tegen ons was er geen.
de gele kaart van verbrugghe gistere was er ook totaal geen, toch normaal dat je boos word na zo een aanslag... tis bewijst nog maar eens ons niveau van arbitrage, BEDROEVEND!

dan ben ik de enige die het wel geel vond en wel penalty ;-)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #663 Gepost op: november 03, 2008, 02:01:22 pm »
Ik heb totaal geen VK-sympathie maar Heintje heeft wel gelijk in wat hij zegt over de scheidsrechter. Net als onze penalty was die eerste gele kaart voor die speler met z'n hoofdwonde (=> Verbrugghe) een ferme misser van de scheidsrechter. Idem voor die (lichte) penalty.  Het gaat inderdaad totaal niets uithalen om dit in de media te vertellen behalve misschien 'n opmerking/boete van de scheidsrechterscommissie. Toeval of niet: alweer in 'n thuismatch van Club...

Idd, Hein krijgt de boomerang intussen, zoals voorspeld, dubbel zo hard terug ... Hij zal nu ook 2x nadenken vooraleer hij iets zegt, net als Dury. Jammer eigenlijk, want Hein had groot gelijk.
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/eersteklasse/KV_Kortrijk/081103_jeurissen_misnoegd

of mss had het toch nog effect:
"Dat Vanhaezebrouck zegt dat Wouters een blauw-zwarte trui aanhad, is een andere zaak. Daar moeten we toch wel eens over nadenken."
« Laatst bewerkt op: november 03, 2008, 02:03:30 pm door -JoNaThAn- »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Over de Veekaa
« Reactie #664 Gepost op: november 03, 2008, 03:58:07 pm »
Beste ESSEVEE fans......

Laat de match van 23 november leuk houden!! WIJ ZIJN VERDOMME VERTEGNWOORDIGERS VAN HET TROTSE WEST-Vlaanderen!!!!!!!! :)

gelieve geen ambras tezoeken in onze tribunes zoals jullie deden langs autosnelweg met die autobus.
komaan geeft geen zin.... laat dit bericht over circuleren!! ik ken ook paar szvw-fans en ik kan daar super mee om het is maar een match idd maar we kunnen de negative media verrassen door echt een aangename match van te maken!!!

Boeren of dikke nekken
jullie weten goed genoeg we kunnen goed overeen als het het nu niet wil aanvaarden of niet........
maar wat jullie doen is jullie zaak......... kan jullie alleen maar waarschuwen dat er in kortrijk verleden jaar tijdens beker toen 2-1 gewonnen hadden en toch waren er fameuze rellen... en dit in 2e klasse :D

PAS OP!niet alleen het niveau van de spelers is op eerste klasse maar ook de harde kern/ supporters >:(
anders een wijze raad voor de kopppigen onder jullie ==> VAK I

je wordt daar snel herkend wees gerust.......

Groetjes

waauw, een internethooligan.

Offline max

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Over de Veekaa
« Reactie #665 Gepost op: november 03, 2008, 04:55:31 pm »
Maarnee keb vrienden van essevee!!! dusjah zo hooligan ben ik niet h?......

gewoon das belachelijk die rivaliteit vroeger werd er samen na de match gedronken!!
nu ist telkens ruzie, dom doen, rivaliteit enzo.
pff op den duur ben je dat ook beu hoor..

Groetjes
« Laatst bewerkt op: november 03, 2008, 05:00:07 pm door max »

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #666 Gepost op: november 03, 2008, 06:26:19 pm »
Maarnee keb vrienden van essevee!!! dusjah zo hooligan ben ik niet h?......

gewoon das belachelijk die rivaliteit vroeger werd er samen na de match gedronken!!
nu ist telkens ruzie, dom doen, rivaliteit enzo.
pff op den duur ben je dat ook beu hoor..
Groetjes
Max, iedereen supportert op z'n eigen manier; de ene door passief/actief de match te volgen en niet(s) te roepen/zingen en iemand anders door verbaal/fysiek uit te dagen. Als men iemand provoceert, dan is dit meestal met de bedoeling dat de andere partij erop ingaat en een reactie geeft.
Citaat van: max
anders een wijze raad voor de koppigen onder jullie ==> VAK I

Ik word herkend in de vakken I en J en men doet mij niets behalve mij op 'n vriendelijke manier aanspreken. Ik drink na de match ook 'n cola en eet nen hamburger aan de Kouter. Maar ik provoceer dan ook niemand en ga er niet in Waregem-sjaal gaan staan. Alhoewel ik er vroeger niet bij was, ligt daar (=> bij het provoceren) volgens mij 'n groot deel van het verschil met toen en nu.
Versta me niet verkeerd: er moet 'n zekere rivaliteit zijn, anders zou voetbal maar 'n saaie bedoening zijn voor vele supporters, o.a. voor mij. Net door die rivaliteit is de match tegen KVK voor ons van levensbelang, anders was het 'n gewone match. En dat sommigen willen vechten, ze doen maar, maar ik keur het niet goed maar dit hoort helaas bij het voetbal. En naar mijn mening is dit al ferm verminderd, in tegenstelling tot wat Max beweerd/denkt. Nu ja, als je 2de klasse zonder dichte rivalen gewend bent...
« Laatst bewerkt op: november 03, 2008, 06:45:17 pm door Eugene »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #667 Gepost op: november 03, 2008, 07:40:13 pm »
Citaat
             ???????????????????????????
"IK STUUR GEEN REFS MEER NAAR KORTRIJK"
 ???????????????????????????????????????
 Kortrijk-coach Hein Vanhaezebrouck was
 niet te spreken over ref Wouters in de
 match op Club. "Ik stuur geen ref meer
 naar matchen van Kortrijk", antwoordt 
 Robert Jeurissen nu met een boutade.   
                                       
 "Stagiairs geven te veel kaarten, bui-
 tenlanders zijn niet goed genoeg en nu
 sturen we een internationale ref en is
 het weer niet goed", klinkt het in HLN.
                                       
 Vanhaezebrouck gaf ook Jacky Mathijssen
 een sneer. "Op het wedstrijdblad was de
 11e naam niet ingevuld. Pas kort voor 
 de aftrap hoorden we van de speaker de
 11e naam, maar die was dan nog fout.   
 Verdienen we dan echt zoveel respect?"

Rafa

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #668 Gepost op: november 03, 2008, 07:49:17 pm »
Citaat
             ???????????????????????????
"IK STUUR GEEN REFS MEER NAAR KORTRIJK"
 ???????????????????????????????????????
 Kortrijk-coach Hein Vanhaezebrouck was
 niet te spreken over ref Wouters in de
 match op Club. "Ik stuur geen ref meer
 naar matchen van Kortrijk", antwoordt 
 Robert Jeurissen nu met een boutade.  
                                       
 "Stagiairs geven te veel kaarten, bui-
 tenlanders zijn niet goed genoeg en nu
 sturen we een internationale ref en is
 het weer niet goed", klinkt het in HLN.
                                       
 Vanhaezebrouck gaf ook Jacky Mathijssen
 een sneer. "Op het wedstrijdblad was de
 11e naam niet ingevuld. Pas kort voor 
 de aftrap hoorden we van de speaker de
 11e naam, maar die was dan nog fout.  
 Verdienen we dan echt zoveel respect?"

23/11 pak ik over met CB06_boy en cb_cm als lijnrechters.

sv74

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #669 Gepost op: november 03, 2008, 09:49:45 pm »
Citaat
             ???????????????????????????
"IK STUUR GEEN REFS MEER NAAR KORTRIJK"
 ???????????????????????????????????????
 Kortrijk-coach Hein Vanhaezebrouck was
 niet te spreken over ref Wouters in de
 match op Club. "Ik stuur geen ref meer
 naar matchen van Kortrijk", antwoordt 
 Robert Jeurissen nu met een boutade.   
                                       
 "Stagiairs geven te veel kaarten, bui-
 tenlanders zijn niet goed genoeg en nu
 sturen we een internationale ref en is
 het weer niet goed", klinkt het in HLN.
                                       
 Vanhaezebrouck gaf ook Jacky Mathijssen
 een sneer. "Op het wedstrijdblad was de
 11e naam niet ingevuld. Pas kort voor 
 de aftrap hoorden we van de speaker de
 11e naam, maar die was dan nog fout.   
 Verdienen we dan echt zoveel respect?"

Domme reactie van Jeurissen, mocht hij objectief kijken naar zijn scheidsrechters en zelfkritisch zijn dan moet hij toegeven dat zijn scheidsrechters de topploegen meestal bevoordelen. 

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #670 Gepost op: november 03, 2008, 10:11:44 pm »
De penalty die brugge kreeg tegen Kortrijk was licht,
De penalty die brugge kreeg tegen ons was er geen.
de gele kaart van verbrugghe gistere was er ook totaal geen, toch normaal dat je boos word na zo een aanslag... tis bewijst nog maar eens ons niveau van arbitrage, BEDROEVEND!

dan ben ik de enige die het wel geel vond en wel penalty ;-)
beste vrienden van essevee: als het kvk is, is het ZEKER penalty en had het rood moeten zijn :-)

Offline max

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Over de Veekaa
« Reactie #671 Gepost op: november 03, 2008, 10:57:45 pm »
De penalty die brugge kreeg tegen Kortrijk was licht,
De penalty die brugge kreeg tegen ons was er geen.
de gele kaart van verbrugghe gistere was er ook totaal geen, toch normaal dat je boos word na zo een aanslag... tis bewijst nog maar eens ons niveau van arbitrage, BEDROEVEND!

dan ben ik de enige die het wel geel vond en wel penalty ;-)
beste vrienden van essevee: als het kvk is, is het ZEKER penalty en had het rood moeten zijn :-)


belachelijk, het heeft ook tegen jullie gewerkt die scheids van nu zijn waardeloos pffffff
egt zielig da een ploegske zoals brugge wint, hetzelfde geldt voor jullie.
Waregem en kortrijk worden benadeeldt das kut t.o.v grote ploegen >:(

groetjes

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #672 Gepost op: november 04, 2008, 09:24:07 am »
Citaat
             ???????????????????????????
"IK STUUR GEEN REFS MEER NAAR KORTRIJK"
 ???????????????????????????????????????
 Kortrijk-coach Hein Vanhaezebrouck was
 niet te spreken over ref Wouters in de
 match op Club. "Ik stuur geen ref meer
 naar matchen van Kortrijk", antwoordt 
 Robert Jeurissen nu met een boutade.   
                                       
 "Stagiairs geven te veel kaarten, bui-
 tenlanders zijn niet goed genoeg en nu
 sturen we een internationale ref en is
 het weer niet goed", klinkt het in HLN.
                                       
 Vanhaezebrouck gaf ook Jacky Mathijssen
 een sneer. "Op het wedstrijdblad was de
 11e naam niet ingevuld. Pas kort voor 
 de aftrap hoorden we van de speaker de
 11e naam, maar die was dan nog fout.   
 Verdienen we dan echt zoveel respect?"

Domme reactie van Jeurissen, mocht hij objectief kijken naar zijn scheidsrechters en zelfkritisch zijn dan moet hij toegeven dat zijn scheidsrechters de topploegen meestal bevoordelen. 

Tzal nog ni zijn. Alst voor de grote piet te spelen is op tv, dan weet em zinne zeg te doen. Tis ook zo'n marionnet van de grote ploegen, ni meer en ni minder! In engeland worden dergelijke blunders bestraft met een weekend schorsing!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #673 Gepost op: november 04, 2008, 10:03:52 am »
Maarnee keb vrienden van essevee!!! dusjah zo hooligan ben ik niet h?......

gewoon das belachelijk die rivaliteit vroeger werd er samen na de match gedronken!!
nu ist telkens ruzie, dom doen, rivaliteit enzo.
pff op den duur ben je dat ook beu hoor..

Groetjes

Misschien moet je dit dan maar zeggen tegen die randmarginalen van KVK. Ik weet niet of het je al opgevallen is maar de supporters van SVZW zijn nog NOOIT negatief in het nieuws gekomen, die van KVK daarentegen maken er precies een sport van om vandalenstreken uit te halen en de idioot uit te hangen. Ik heb er geen problemen mee om met een KVK supporter een pint te drinken, maar het is wel de KVK supporter die dit telkens weer onmogelijk maakt. Wij hebben een combi aan ons been omdat jullie geen greintje fatsoen hebben.

Offline roodwit99

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: Over de Veekaa
« Reactie #674 Gepost op: november 04, 2008, 10:45:15 am »
Als dat geen bedreiging is.
Aan administrators : IP nummer van max doorgeven aan de politie. Die sporen die gast wel op.  Fijn stadionverbod in de maak.

Grapjas,

Ik kan anders deze topic gewoon doorgeven aan de politie, dan kan iedereen die hier post stadionverbod krijgen. Alleen al voor de titel 2j voor iedere zulte waregem supporter! Ja dit is ironisch bedoeld.

Trouwens Hein wilt gewoon zijn spelers benadrukken hoe belangrijk deze derby is voor de supporters. En als ik dan denk aan vorige wedstrijd in de beker, kon het precies ook geen kwaad dat Dury dat eens duidelijk maakte tg zijn spelers.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #675 Gepost op: november 04, 2008, 12:42:30 pm »

Vanhaezebrouck blijft achter uitspraken staanHein Vanhaezebrouck haalde afgelopen zaterdag zwaar uit naar scheidsrechter Luc Wouters na de partij op Club Brugge. De trainer van Kortrijk zal zich moeten verantwoorden in Brussel voor zijn uitspraken waar hij overigens geen woord van wil terugnemen.

Vanhaezebrouck blijft achter uitspraken staan

 Hein Vanhaezebrouck haalde afgelopen zaterdag zwaar uit naar scheidsrechter Luc Wouters na de partij op Club Brugge. De trainer van Kortrijk zal zich moeten verantwoorden in Brussel voor zijn uitspraken waar hij overigens geen woord van wil terugnemen.
   
"Ik heb bewust een felle bewoording gebruikt, vooral om iets los te weken. Als ik gewoon zeg dat het geen strafschop was en die twee gele kaarten voor Brecht Verbrugghe licht waren, dan staat dat in een klein hoekje en geeft niemand er aandacht aan", zegt Hein Vanhaezebrouck vandaag in de krant Het Laatste Nieuws.

"Ik deed zaterdag een ultieme poging om mijn nek uit te steken", gaat Vanhaezebrouck verder. "Misschien ligt het probleem zelfs niet alleen bij de scheidsrechters, maar bij de leiding erboven zoals een trainer verantwoordelijk is voor de resultaten van zijn ploeg."

"Misschien roer ik mijn mond omdat ik als trainer 'nieuw' ben in eerste klasse. Maar na vandaag stopt het voor mij: zie het als mijn laatste noodkreet. Hierna zal ik niet meer reageren", neemt de KVK-trainer zich tenslotte nog voor.(vb.com)

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #676 Gepost op: november 04, 2008, 12:49:34 pm »

"Misschien roer ik mijn mond omdat ik als trainer 'nieuw' ben in eerste klasse. Maar na vandaag stopt het voor mij: zie het als mijn laatste noodkreet. Hierna zal ik niet meer reageren", neemt de KVK-trainer zich tenslotte nog voor.(vb.com)

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Vanhaezebroeck zal het zeker niet kunnen om zijn mond te houden en eerlijk gezegd, ik respecteer er hem zelfs voor. Jullie mogen zeggen van die gast wat jullie willen, maar hij leeft voor zijn ploeg en steekt er inderdaad keihard zijn nek voor uit en zoiets verdient respect, zelfs van de vijand.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #677 Gepost op: november 04, 2008, 02:07:32 pm »


"Misschien roer ik mijn mond omdat ik als trainer 'nieuw' ben in eerste klasse. Maar na vandaag stopt het voor mij: zie het als mijn laatste noodkreet. Hierna zal ik niet meer reageren", neemt de KVK-trainer zich tenslotte nog voor.(vb.com)

??? Ik dacht dat hij de man was, en Dury moest reageren...
Nu volgt hij zelf mr Dury zijn theorie. Goe bezig daar in Krotrijk heintje ::D

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #678 Gepost op: november 04, 2008, 02:28:23 pm »


"Misschien roer ik mijn mond omdat ik als trainer 'nieuw' ben in eerste klasse. Maar na vandaag stopt het voor mij: zie het als mijn laatste noodkreet. Hierna zal ik niet meer reageren", neemt de KVK-trainer zich tenslotte nog voor.(vb.com)

??? Ik dacht dat hij de man was, en Dury moest reageren...
Nu volgt hij zelf mr Dury zijn theorie. Goe bezig daar in Krotrijk heintje ::D

Tot spijt van wie het benijdt, hij is inderdaad goed bezig in Kortrijk en dat valt simpelweg niet te ontkennen. Dat hij nu Dury zijn theorie zal gaan volgen toont enkel aan dat hij niet te beroerd is om te leren uit zijn "fouten". Hij heeft nu zijn zegje al meermaals gedaan en dat wordt hem niet in dank afgenomen en het wordt inderdaad tijd dat hij het eens begint stil te leggen vooraleer het verder escaleert. Hij beseft dat het toch maar vechten is tegen de bierkaai, hoe jammer dat ook is in deze zaak.

Ik speel hier nu een beetje advokaat van de duivel, maar het kan soms geen kwaad om eens objectief naar de man zijn verwezenlijkingen te kijken bij die club.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Over de Veekaa
« Reactie #679 Gepost op: november 04, 2008, 06:40:27 pm »
Als dat geen bedreiging is.
Aan administrators : IP nummer van max doorgeven aan de politie. Die sporen die gast wel op.  Fijn stadionverbod in de maak.

Zucht, stadionverbod in de maak, je na?viteit deed me wel even lachen.