Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923142 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Over de Veekaa
« Reactie #740 Gepost op: november 12, 2008, 10:59:21 pm »
Wat een patattenveld ;D
In plaats van combi met de bus,zouden we beter met onzen tractor gaan  ;D

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #741 Gepost op: november 12, 2008, 11:32:56 pm »
14 januari kvk - SVZW ::)

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Over de Veekaa
« Reactie #742 Gepost op: november 12, 2008, 11:36:05 pm »
De nekken zullen weer een paar centimeter dikker worden na vanavond :(
-SVZW Forever-

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #743 Gepost op: november 12, 2008, 11:39:32 pm »
waaaaw, ze hebben tegen 1-1 gespeeld tegen Standard B, die de beker voor geen hol maar dan ook echt voor geen hol interesseert  ::)

ik vind het wel nog goed dat ze doorgaan, dit kost hun punten in de competitie, zeker weten

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #744 Gepost op: november 12, 2008, 11:50:05 pm »
Dat veld is schandalig. Ze zouden moeten verplicht worden elders te spelen of forfait..

Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Over de Veekaa
« Reactie #745 Gepost op: november 13, 2008, 12:43:01 am »
mja, kortrijk heeft verdomme veel te veel geluk gehad ja.
tblijft wel zo dat ze al 15 maanden ongeslagen zijn op hun veld, en nu moeten wij die reeks be?indigen..

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Over de Veekaa
« Reactie #746 Gepost op: november 13, 2008, 09:33:55 am »
zoals ik al zei.  Kortrijk trekt geen volk, heeft er nooit getrokken en zal nooit volk trekken.  Voetbal leeft er niet!  Was weeral duidelijk.  Match tegen standard alles of niets match.  Dat oude bezoekersvak (waar wij nog makkelijk de 2200 kaarten aan de man brachten) zat er een 20 tal man volgens commentator, en op de beelden die ik zag live, zal het niet veel schelen.

Zelfs de zijtribune zat maar voor de helft vol en andere tribune achter doel was ook maar voor een 3/4 gevuld.

Triestig, triestig.  Ook standard is er niet geinteresseerd in om naar zo een ploegske te komen, had niet heel veel volk mee.

En kortrijk wil dan die tribune voor eigen volk, anders is het een thuismatch voor de bezoekers.  Idd tijdens de beker was het een thuismatch voor ons.  Vak lekker en makkelijk vol + her en der nog waregemnaren in andere tribunes.  En nu ons maar 890 kaarten geven.

Dom h?, veel geld verliezen, minder sfeer in jullie stadion, veel waregemnaren in andere vakken.

Gisteren waren de beelden weeral DUIDELIJK.

Sfeer was ook al 2x niets.

En dat veld?  Wat was dat?

Dan nog maar te zwijgen over Hein.  Ook zo geergerd aan hem?  Zag hem lopen, zo nen gemaakte fake vent.  Zijn uitleg voor het WEERAL weinige volk.  Ja ze tonen hem op tv.

Jah, bij ons al dikwijls (standard, brugge,...)  Ons stadion zat heel makkelijk vol.

Kortrijk leeft niet.  We zullen wij wel de lege plaatsen dan op vullen.  En ze kunnen nog wa tickets geven aan 5 euro of gratis.  Zo trekken ze nog wa volk.

Offline roodwit99

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: Over de Veekaa
« Reactie #747 Gepost op: november 13, 2008, 11:13:55 am »
Vul gij maar gerust onze tribunes allemaal, het geld komt toch maar mooi in onze zakken terecht.
En ik heb nog nooit iemand aangevallen en ben dit ook niet van plan (slaat op essevee07 zijn post in het andere topic)

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #748 Gepost op: november 13, 2008, 12:53:11 pm »
zoals ik al zei.  Kortrijk trekt geen volk, heeft er nooit getrokken en zal nooit volk trekken.  Voetbal leeft er niet!  Was weeral duidelijk.  Match tegen standard alles of niets match.  Dat oude bezoekersvak (waar wij nog makkelijk de 2200 kaarten aan de man brachten) zat er een 20 tal man volgens commentator, en op de beelden die ik zag live, zal het niet veel schelen.

Zelfs de zijtribune zat maar voor de helft vol en andere tribune achter doel was ook maar voor een 3/4 gevuld.

Triestig, triestig.  Ook standard is er niet geinteresseerd in om naar zo een ploegske te komen, had niet heel veel volk mee.

En kortrijk wil dan die tribune voor eigen volk, anders is het een thuismatch voor de bezoekers.  Idd tijdens de beker was het een thuismatch voor ons.  Vak lekker en makkelijk vol + her en der nog waregemnaren in andere tribunes.  En nu ons maar 890 kaarten geven.

Dom h?, veel geld verliezen, minder sfeer in jullie stadion, veel waregemnaren in andere vakken.

Gisteren waren de beelden weeral DUIDELIJK.

Sfeer was ook al 2x niets.

En dat veld?  Wat was dat?

Dan nog maar te zwijgen over Hein.  Ook zo geergerd aan hem?  Zag hem lopen, zo nen gemaakte fake vent.  Zijn uitleg voor het WEERAL weinige volk.  Ja ze tonen hem op tv.

Jah, bij ons al dikwijls (standard, brugge,...)  Ons stadion zat heel makkelijk vol.

Kortrijk leeft niet.  We zullen wij wel de lege plaatsen dan op vullen.  En ze kunnen nog wa tickets geven aan 5 euro of gratis.  Zo trekken ze nog wa volk.

Man, jij kunt toch veel hetzelfde opnieuw vertellen hoor...

Ivm sfeer: steek eerst eens je hand in eigen boezem. Svzw staat thuis ook niet echt bekend om zijn helse sfeer.
Voor de bekermatch in het Guldensporenstadion vorig jaar was die wel ok?, maar ook bij ons is het op verplaatsing veel beter (vb. op Lokeren, Anderlecht, Charleroi,...), net als bij jullie. Ik herinner me nog de laatste svzw-kvk en toen speelden wij ook een halve thuismatch, ondanks de nederlaag.

Onze opkomst was gisteren tegenvallend, dat wel. Maar tegen svzw krijgen we het volgens mij wel gevuld hoor.
En indien niet, so be it, maar het blijft logisch dat we de beste tribune qua akoestiek niet meer weggeven...

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Over de Veekaa
« Reactie #749 Gepost op: november 13, 2008, 12:57:57 pm »
zoals ik al zei.  Kortrijk trekt geen volk, heeft er nooit getrokken en zal nooit volk trekken.  Voetbal leeft er niet!  Was weeral duidelijk.  Match tegen standard alles of niets match.  Dat oude bezoekersvak (waar wij nog makkelijk de 2200 kaarten aan de man brachten) zat er een 20 tal man volgens commentator, en op de beelden die ik zag live, zal het niet veel schelen.

Zelfs de zijtribune zat maar voor de helft vol en andere tribune achter doel was ook maar voor een 3/4 gevuld.

Triestig, triestig.  Ook standard is er niet geinteresseerd in om naar zo een ploegske te komen, had niet heel veel volk mee.

En kortrijk wil dan die tribune voor eigen volk, anders is het een thuismatch voor de bezoekers.  Idd tijdens de beker was het een thuismatch voor ons.  Vak lekker en makkelijk vol + her en der nog waregemnaren in andere tribunes.  En nu ons maar 890 kaarten geven.

Dom h?, veel geld verliezen, minder sfeer in jullie stadion, veel waregemnaren in andere vakken.

Gisteren waren de beelden weeral DUIDELIJK.

Sfeer was ook al 2x niets.

En dat veld?  Wat was dat?

Dan nog maar te zwijgen over Hein.  Ook zo geergerd aan hem?  Zag hem lopen, zo nen gemaakte fake vent.  Zijn uitleg voor het WEERAL weinige volk.  Ja ze tonen hem op tv.

Jah, bij ons al dikwijls (standard, brugge,...)  Ons stadion zat heel makkelijk vol.

Kortrijk leeft niet.  We zullen wij wel de lege plaatsen dan op vullen.  En ze kunnen nog wa tickets geven aan 5 euro of gratis.  Zo trekken ze nog wa volk.

Man, jij kunt toch veel hetzelfde opnieuw vertellen hoor...

Ivm sfeer: steek eerst eens je hand in eigen boezem. Svzw staat thuis ook niet echt bekend om zijn helse sfeer.
Voor de bekermatch in het Guldensporenstadion vorig jaar was die wel ok?, maar ook bij ons is het op verplaatsing veel beter (vb. op Lokeren, Anderlecht, Charleroi,...), net als bij jullie. Ik herinner me nog de laatste svzw-kvk en toen speelden wij ook een halve thuismatch, ondanks de nederlaag.

Onze opkomst was gisteren tegenvallend, dat wel. Maar tegen svzw krijgen we het volgens mij wel gevuld hoor.
En indien niet, so be it, maar het blijft logisch dat we de beste tribune qua akoestiek niet meer weggeven...


Maak er dan mischien eens gebruik van ook h?.

Offline tackie81

  • Leden
  • Berichten: 106
Re: Over de Veekaa
« Reactie #750 Gepost op: november 13, 2008, 01:13:55 pm »
Kwas er. Er werd meer gezongen over Dante en SVZW dan over hun eigen ploeg :D

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #751 Gepost op: november 13, 2008, 01:31:04 pm »
Kwas er. Er werd meer gezongen over Dante en SVZW dan over hun eigen ploeg :D

Het is inderdaad opmerkelijk dat de Kortrijkzanen hun ploeg amper aanmoedigen. Ze zijn daar eerder anti-iets of iemand in plaats van voor Kortrijk als je de gezangen daar hoort.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #752 Gepost op: november 13, 2008, 02:43:43 pm »
Kwas er. Er werd meer gezongen over Dante en SVZW dan over hun eigen ploeg :D

Het is inderdaad opmerkelijk dat de Kortrijkzanen hun ploeg amper aanmoedigen. Ze zijn daar eerder anti-iets of iemand in plaats van voor Kortrijk als je de gezangen daar hoort.

Zoals de jaarlijkse oefenmatch waar ze 90 minuten lang, met de volle 13 man, staan zingen over Meert zijn moeder. Kwestie van je ploeg aan te moedigen. Apart volkje daar.

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: Over de Veekaa
« Reactie #753 Gepost op: november 13, 2008, 03:13:35 pm »
Best grappig: ze spelen tegen standard, zeer belangrijke match en wat doen ze dan heel de tijd over ons zingen. Mooi dat ze aan ons denken!

canard

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #754 Gepost op: november 13, 2008, 03:19:30 pm »
Zeggen de mannen die al aan Pagina 60 zitten over de match van volgende week zondag. De pot verwijt de ketel. (rel met kvk + groot scherm)

Over de sfeer van gisteren die was aangenaam, niet super maar het kan niet altijd topsfeer zijn. En ja we hebben een paar liedjes over Zulte gezongen, maar voornamelijk onze ploeg aangemoedigd

canard

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #755 Gepost op: november 13, 2008, 03:20:13 pm »
44 maar bon mijn punt blijft hetzelfde

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #756 Gepost op: november 13, 2008, 03:39:13 pm »
44 maar bon mijn punt blijft hetzelfde

Rel met KVK gaat over alles wat met KVK in het algemeen te maken heeft om op die manier geen wildgroei van topics te krijgen. In feite hoort dat groot scherm topic hier dus ook bij. Na de wedstrijd zullen we dit dus ook allemaal naar hier verplaatsen.

Voor de rest is er in de wedstrijdvoorbeschouwing zelfs nog geen topic aangemaakt naar aanleiding van deze wedstrijd.

Rel met KVK is er trouwens ook op gericht om de KVK supporters hun zegje te laten doen op dit forum.

In de tribunes zelf hoor je amper iets dat tegen KVK gericht is, of tegen een speler van een ander team. 90 minuten zingen, Coulibaly uw moeder is een **** is niet aan ons besteed.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #757 Gepost op: november 13, 2008, 03:41:10 pm »
Jaloezie is weer groot aan de boerenkant.

Te horen aan de gezangen gisteren lijkt de jaloezie eerder van Kortrijk kant te komen....

Offline deuce

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Over de Veekaa
« Reactie #758 Gepost op: november 13, 2008, 04:00:46 pm »
Neen geachte heren, de gezangen kwamen er omdat we volledig klaar voor zijn om jullie te ontvangen.

Indien jullie willen wil ik gerust kijken voor jullie kaarten in onze vakken. Vergeet niet dat jullie het dan zelf zoeken als jullie een pak slaag zullen krijgen. Uitlokking heet dit dan.

Hopelijk hebben jullie de ballen om bij ons te komen zitten (o ja, tal van onze supps gaan zeker in tribune, het vroegere bezoeksvak, plaatsnemen). Kan nog leuk worden dan.

Herkend gaan jullie zeker worden, succes farmer vrienden. Tot de 23ste.

groeten

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Over de Veekaa
« Reactie #759 Gepost op: november 13, 2008, 04:09:49 pm »
Neen geachte heren, de gezangen kwamen er omdat we volledig klaar voor zijn om jullie te ontvangen.

Indien jullie willen wil ik gerust kijken voor jullie kaarten in onze vakken. Vergeet niet dat jullie het dan zelf zoeken als jullie een pak slaag zullen krijgen. Uitlokking heet dit dan.

Hopelijk hebben jullie de ballen om bij ons te komen zitten (o ja, tal van onze supps gaan zeker in tribune, het vroegere bezoeksvak, plaatsnemen). Kan nog leuk worden dan.

Herkend gaan jullie zeker worden, succes farmer vrienden. Tot de 23ste.

groeten
" pak slaag.....herkend worden.... leuk worden dan"...
H?t prototype van de voetballiefhebber.