Auteur Topic: Sportgala  (gelezen 4750 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Sportgala
« Gepost op: december 15, 2014, 11:33:09 am »
Gisteren het sportgala niet bekeken, maar de uitslag was toch weer om te lachen. Persoons geen sportvrouw van het jaar?

Kim Clijsters zou dan blijkbaar gewoon gezegd hebben dat ze voor Thiam gestemd heeft omdat ze haar kent?

Die sportgala's, gouden schoenen van dezen tijd trekken toch op niet veel meer.. 1 en al vriendjespolitiek.
SV TILL I DIE

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Sportgala
« Reactie #1 Gepost op: december 15, 2014, 11:35:06 am »
Gisteren het sportgala niet bekeken, maar de uitslag was toch weer om te lachen. Persoons geen sportvrouw van het jaar?

Kim Clijsters zou dan blijkbaar gewoon gezegd hebben dat ze voor Thiam gestemd heeft omdat ze haar kent?

Die sportgala's, gouden schoenen van dezen tijd trekken toch op niet veel meer.. 1 en al vriendjespolitiek.

En marc wilmots coach van het jaar da's ook een lachertje.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Sportgala
« Reactie #2 Gepost op: december 15, 2014, 11:37:32 am »
En marc wilmots coach van het jaar da's ook een lachertje.

Was er zelfs niet :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Sportgala
« Reactie #3 Gepost op: december 15, 2014, 11:45:46 am »
Wilmots zal zichzelf weer te goed gevonden hebben zeker..
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Sportgala
« Reactie #4 Gepost op: december 15, 2014, 11:55:34 am »
Goed dat ze die draak van een show afgevoerd heb. Pure vriendjespolitiek.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Sportgala
« Reactie #5 Gepost op: december 15, 2014, 01:49:46 pm »
Beschamend. Typisch Belgisch, zeker?
Iemand die WK is bij alle federaties, niet gesubsidieerd wordt door de overheid ?n fulltime werkt, het moet afleggen tegen iemand die (met alle respect!) op het EK een bronzen medaille haalt...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Sportgala
« Reactie #6 Gepost op: december 16, 2014, 09:42:56 am »
Persoone moest dat natuurlijk altijd gewonnen hebben.
Zonde ook dat ze het woord niet kreeg in de uitzending. Zou mooie televisie geweest zijn, zo kon ze meteen al die hoge pieten met hun mond vol tanden gezet hebben.

En daarbij, Nafi Thiam is een jonge belofte (die brons pakte op het EK, wat blijkbaar al genoeg is om Sportvrouw te zijn, maar ja). Die zal nog wel genoeg prijzen pakken in de toekomst.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Sportgala
« Reactie #7 Gepost op: december 16, 2014, 11:19:18 am »
Persoone moest dat natuurlijk altijd gewonnen hebben.
Zonde ook dat ze het woord niet kreeg in de uitzending. Zou mooie televisie geweest zijn, zo kon ze meteen al die hoge pieten met hun mond vol tanden gezet hebben.

En daarbij, Nafi Thiam is een jonge belofte (die brons pakte op het EK, wat blijkbaar al genoeg is om Sportvrouw te zijn, maar ja). Die zal nog wel genoeg prijzen pakken in de toekomst.

Ik weet het zo niet. In de vrouwenbokssport zijn er misschien 100 beoefenaars over de hele wereld, in de atletiek miljoenen. Het is altijd gemakkelijker de beste te zijn van 100 dan van miljoenen beoefenaars, zo hebben de stemgerechtigden het misschien ook bekeken.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Sportgala
« Reactie #8 Gepost op: december 16, 2014, 11:25:25 am »
Ik weet het zo niet. In de vrouwenbokssport zijn er misschien 100 beoefenaars over de hele wereld, in de atletiek miljoenen. Het is altijd gemakkelijker de beste te zijn van 100 dan van miljoenen beoefenaars, zo hebben de stemgerechtigden het misschien ook bekeken.

Thiam doet 7-kamp. Wie doet er 7-kamp? Diegenen die niet goed zijn in een discipline die er wel toe doet. 7-kamp moet zowat de minst sexy discipline zijn van heel het atletiekgebeuren en nochtans worden er belachelijk veel medailles uitgereikt in die sport. Neen, een bronzen medaille op het EK in een discipline die quasi niet beoefend wordt is niet zo indrukwekkend. Maar ja, ze pakt goed op beeld en heeft een schoon kleurtje, dat is toch beter dan zo een manwijf, moeten de stemmers gedacht hebben.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Sportgala
« Reactie #9 Gepost op: december 16, 2014, 11:44:32 am »
Ik weet het zo niet. In de vrouwenbokssport zijn er misschien 100 beoefenaars over de hele wereld, in de atletiek miljoenen. Het is altijd gemakkelijker de beste te zijn van 100 dan van miljoenen beoefenaars, zo hebben de stemgerechtigden het misschien ook bekeken.

Da's zever. Ik denk dat het boksen zelf meer deelnemers telt dan de zevenkamp. Als je wereldkampioen bent in alle 4 de categorie?n  van je gewichtsklasse ben je de beste. Terwijl 3e op een EK, dan ben je nog niet de beste van Europa en als je weet dat Amerika de beste 7 kampsters heeft zegt het genoeg wie de beste is en de titel verdiende.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Sportgala
« Reactie #10 Gepost op: december 16, 2014, 12:55:38 pm »
Da's zever. Ik denk dat het boksen zelf meer deelnemers telt dan de zevenkamp. Als je wereldkampioen bent in alle 4 de categorie?n  van je gewichtsklasse ben je de beste. Terwijl 3e op een EK, dan ben je nog niet de beste van Europa en als je weet dat Amerika de beste 7 kampsters heeft zegt het genoeg wie de beste is en de titel verdiende.

De zevenkamp is de zwaarste discipline van de vrouwenatletiek en het zijn natuurlijk maar de besten die boven water komen en die deelnemen aan de kampioenschappen, zoals trouwens in alle andere disciplines van de atletiek, de zwemsport enz... de miljoenen andere beoefenaars blijven thuis.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Sportgala
« Reactie #11 Gepost op: december 16, 2014, 02:11:06 pm »
bertrand, als boksen toch door weinigen word gedaan, zou ik mijn kans wagen man! ge word ongetwijfeld wereldkampioen met een beetje inzet en training!


keirel, wat gij ier uitkraamt hou ik niet voor mogelijk! je mag nog 5 jaar oefenen, ik ben zeker dat ge in de 3de ronde al KO op de canvas ligt! en weet ook dat in belgie de sport niet populair is, maar er toch heel wat de sport beoefenen, al zijn er meer op amateur niveau omdat een profcarriere niet altijd haalbaar is zonder subsidies en dergelijke. en als je dan ziet dat delfine nog moet werken om ook te kunnen leven, dan weet je genoeg!
bij een 7-kamp gaat het vooral om de uithouding! je bent nergens subliem in, maar probeert overal het beste van te maken. door het drukke programma ziet je lichaam iets meer af, waardoor je minder recupereert en je dus met een uitstekende conditie verder raakt dan wanneer je iets minder bent. ge moet keer proberen te boksen als ge maar op 90% van uw vermogen zit, tzou lang duren ;D