Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103403 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #640 Gepost op: januari 24, 2014, 09:50:46 am »
Berrier moet zich weer moeien...
Franck BERRIER ‏@FranckBERRIER 5m
un club dis qu'il ne veux pas bloquer un joueur et que ce joueur reste car les clubs ce sont pas entendu ,c'est bloquer un joueur ou pas?

Aan zijn schrijffouten te zien is dat ventje echt wel geen hoogvlieger !!  (en de fouten hebben echt wel niets te zien met gangbare internettaal) !!

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #641 Gepost op: januari 24, 2014, 09:54:06 am »
Bico zal dus ook bij het nieuwsblad gevraagd hebben om druk te zetten! Een sneer naar Het Laagste Nieuws!
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140123_00944602

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #642 Gepost op: januari 24, 2014, 10:38:20 am »
dees is een fijn artikelke :)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #643 Gepost op: januari 24, 2014, 10:52:55 am »
Bico zal dus ook bij het nieuwsblad gevraagd hebben om druk te zetten! Een sneer naar Het Laagste Nieuws!
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140123_00944602
Zeer goed en eerlijk artikel! Mooi uitgehaald naar HLN!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #644 Gepost op: januari 24, 2014, 11:17:25 am »
Respect @ Het Nieuwsblad

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #645 Gepost op: januari 24, 2014, 11:20:31 am »
Respect nieuwsblad.

Meanwhile begint anderlecht en herman en bico serieus na te trappen.  Nog eens een bewijs wat een laffe goedkope bende het is.  How low can you go.

Aan onze Willy!  Bravo!  Zou Herman even op zijn plaats gezet hebben in een verhitte discussie.

http://www.voetbal24.be/2014/01/24/anderlecht-is-boos-en-voelt-zich-bekocht-door-zulte-waregem/

http://www.voetbal24.be/2014/01/24/bico-het-contract-van-thorgan-met-zulte-waregem-was-verbroken/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook


Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #646 Gepost op: januari 24, 2014, 11:34:40 am »
Als je de reacties op Voetbalkrant doorleest dan merk je bij enkele Anderlechtsupporters toch frustratie.
En dan voornamelijk bij diegene die steeds zeiden: "hij moet niet komen hoor, hij mag, maar hij moet niet, er is geen nood aan" en "hij zal niet komen, ik geloof het niet, nee hij zal blijven". Net die personen zijn gefrustreerd.
Daar heb ik maar ??n ding op te zeggen: ZALIG! ;D
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #647 Gepost op: januari 24, 2014, 11:38:53 am »
Als je de reacties op Voetbalkrant doorleest dan merk je bij enkele Anderlechtsupporters toch frustratie.
En dan voornamelijk bij diegene die steeds zeiden: "hij moet niet komen hoor, hij mag, maar hij moet niet, er is geen nood aan" en "hij zal niet komen, ik geloof het niet, nee hij zal blijven". Net die personen zijn gefrustreerd.
Daar heb ik maar ??n ding op te zeggen: ZALIG! ;D

Het is gek.  Voor mij gewoon de grootste kutfans van Belgi?.  Ok, we zijn groter en groter aan het worden en dan zit er meer volk op je kap en is er frustratie en jaloezie.  Maar die zogezegde rsca fans die vb in Waregem wonen en enkel via teletekst eens kijken zijn nog de ergste kiekens.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #648 Gepost op: januari 24, 2014, 11:48:06 am »
Kent HVH eigenlijk het verschil tussen een Hazard bij SV en een Verboom/Tarfi/Godeau bij RSCA? Hazard is basisspeler (=BELANGRIJK), die andere 3 spelen enkel beloftematchen bij RSCA (=OVERSCHOT). Als Anderlecht Vandenbroeck of De Rock wil, gaan wij ook niet dwars liggen want hij speelt niet bij ons...

Nu vind ik het wel laag van eerst te gaan verkondigen dat ie dermee ga stoppen want ie wil zichzelf nog in de spiegel kunnen zien en dan gaat ie natrappen?! Slechte verliezer...

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #649 Gepost op: januari 24, 2014, 12:23:26 pm »
Gisteren grote brand gesignaleerd rond het stadion van Anderlecht.
De RSCA supporters waren hun spandoeken met "Welkom Thorgan" aan het verbranden :)

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #650 Gepost op: januari 24, 2014, 02:14:44 pm »
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #652 Gepost op: januari 24, 2014, 05:13:59 pm »
Synopsis van de soap Hazard;
Hazard, samen met Bico zijn zelf de oorzaak van deze soap.
Hazard wou reeds deze zomer naar Anderlecht(maar Bico stalde hem bij Essevee omdat Bico dan een stuk of 6 'sjolders a la Bambour kon 'leveren' aan Essevee=money voor Bico);
Contradictie; Hazard die zegt dat Bico een vriend is en altijd in het belang van zijn speler handelt is dus absoluut niet waar, Bico misbruikt Hazard hier om dan te kunnen cashen met andere spelers,Hazard die zegt dat 'uiteindelijk' de speler altijd beslist wat dus ook niet klopt want anders zat Hazard bij Anderlecht vanaf het competitiebegin! 
Bico zag zijn gouden kalf met zonne-energie(of was het enkel lucht?) verdrinken dankzij Dury en de essevee-supporters.  Dit zal voor Bico veel harder zijn aangekomen dan die kapiteinsbandhistorie.
Bico wou SVZW en vooral Dury treffen door Hazard bij Anderlecht te krijgen voor de uitreiking van de Gouden Schoen, met alle mogelijke middelen.  Dit lukte niet door de verbeten houding van Dury en SVZW maar ook door Chelsea die niet wou dat hij hier vertrok(een speler van 1 miljoen is er nu 5,6,of nog meer miljoenen waard, die garantie kon Anderlecht niet geven) en ook door de 'misselijkheid'(Hazard's rechtvaardigheidsgevoel) van Hazard en het juiste advies van zijn ouders.
Wie denkt dat Hazard nu niet meer gemotiveerd zal zijn is eraan voor de moeite, vooral als Mourinho zo'n uitspraken doet.
Einde.
Zou toch een mooie film opleveren!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #653 Gepost op: januari 25, 2014, 07:02:51 am »
Synopsis van de soap Hazard;
Hazard, samen met Bico zijn zelf de oorzaak van deze soap.
Hazard wou reeds deze zomer naar Anderlecht(maar Bico stalde hem bij Essevee omdat Bico dan een stuk of 6 'sjolders a la Bambour kon 'leveren' aan Essevee=money voor Bico);
Contradictie; Hazard die zegt dat Bico een vriend is en altijd in het belang van zijn speler handelt is dus absoluut niet waar, Bico misbruikt Hazard hier om dan te kunnen cashen met andere spelers,Hazard die zegt dat 'uiteindelijk' de speler altijd beslist wat dus ook niet klopt want anders zat Hazard bij Anderlecht vanaf het competitiebegin! 
Bico zag zijn gouden kalf met zonne-energie(of was het enkel lucht?) verdrinken dankzij Dury en de essevee-supporters.  Dit zal voor Bico veel harder zijn aangekomen dan die kapiteinsbandhistorie.
Bico wou SVZW en vooral Dury treffen door Hazard bij Anderlecht te krijgen voor de uitreiking van de Gouden Schoen, met alle mogelijke middelen.  Dit lukte niet door de verbeten houding van Dury en SVZW maar ook door Chelsea die niet wou dat hij hier vertrok(een speler van 1 miljoen is er nu 5,6,of nog meer miljoenen waard, die garantie kon Anderlecht niet geven) en ook door de 'misselijkheid'(Hazard's rechtvaardigheidsgevoel) van Hazard en het juiste advies van zijn ouders.
Wie denkt dat Hazard nu niet meer gemotiveerd zal zijn is eraan voor de moeite, vooral als Mourinho zo'n uitspraken doet.
Einde.
Zou toch een mooie film opleveren!

Mooie film idd met op het einde moeder Hazard die hare kleinen aan zijn oorke trekt en hem zegt braaf naar moeke en vake te luisteren!  Iets wat hij dus in realiteit ook gedaan heeft... 
En als uitsmijter nonkel bico koest in zijn mande.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #654 Gepost op: januari 25, 2014, 09:01:38 am »
Respect @ Het Nieuwsblad

Idd! Ook vandaag weer :

"Het is weekend, tijd voor bezinning.Nu de storm is gaan liggen is het tijd tijd voor zelfonderzoek.Al is dat voor sommigen die niet op de eerste rij stonden toen verstand ?n ethiek werden uitgedeeld allicht onbegonnen werk."

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #655 Gepost op: januari 25, 2014, 09:10:24 am »
Idd! Ook vandaag weer :

"Het is weekend, tijd voor bezinning.Nu de storm is gaan liggen is het tijd tijd voor zelfonderzoek.Al is dat voor sommigen die niet op de eerste rij stonden toen verstand ?n ethiek werden uitgedeeld allicht onbegonnen werk."
das duidelijk :)

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #656 Gepost op: januari 25, 2014, 09:37:31 am »
das duidelijk :)
Misschien uit naam van supporters een bedankingsbrief richting nieuwsblad te sturen. Om niet mee te gaan met Bico en Anderlecht maar om in alle ernst en objectiviteit over deze zaak te berichten :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #657 Gepost op: januari 25, 2014, 10:30:14 am »
Misschien uit naam van supporters een bedankingsbrief richting nieuwsblad te sturen. Om niet mee te gaan met Bico en Anderlecht maar om in alle ernst en objectiviteit over deze zaak te berichten :)

Vergeet die pipo's van hln niet !

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #658 Gepost op: januari 25, 2014, 12:09:54 pm »
Na een lange transfersoap pakte Anderlecht eerder deze week dan toch naast Thorgan Hazard. Michel Verschueren hekelt vooral de groeiende macht van spelersmakelaars in het moderne voetbal. "Ze verspreiden zich als een ziekte, als een kanker", zo zegt hij in Het Nieuwsblad.
 
?30 Procent van al het geld dat wordt uitgegeven aan transfers verdwijnt in hun zakken. Het is de wereld op zijn kop, een zwaard van Damocles dat boven het voetbal hangt. Bovendien gaat het om veel geld, verdienen spelers te veel en maken clubs te veel schulden?, begint Mister Michel.
 
Ook in de zaak-Hazard speelde een spelersmakelaar (John Bico, nvdr.) een belangrijke rol. ?Bico heeft een ontegensprekelijke rol gespeeld, maar ik wil hier niemand aanvallen. Het is een feit dat je correcte mensen hebt, die ijveren voor het welzijn van hun club en van hun spelers. Maar er zitten ook veel marginalen en kwakzalvers in.?
 ;D ;D


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-01-25/verschueren-haalt-uit-makelaars-zijn-marginalen-en-kwakzalvers#ixzz2rPKTB2Nj

Offline verhelst

  • Leden
  • Berichten: 6
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #659 Gepost op: januari 25, 2014, 12:40:02 pm »
Ik liep vandaag met een gehuurd winkelkarretje (1euro) rond in de Carrefour en ongeveer halverwege hoorde ik achter mij een krakend en piepend karretje.
De man achter het karretje in maatpak en met een schanderlecht sjaal  vroeg op een hautine manier:Hey boer,geef me uw karretje ,ge krijgt mijn krakend  karretje en als ik volgend jaar de lotto win,krijgt ge nog een brusselse wafel.
Wat denkt ge,ge krijgt 1 minuut om te beslissen,
Ik stond op mijn strepen en verweesd  bleef hij achter.
Iets later vroeg hij hetzelfde aan een Luikenaar en een Portugees ,maar zonder resultaat.