Auteur Topic: [VB] KVK - Essevee  (gelezen 51264 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
[VB] KVK - Essevee
« Gepost op: november 08, 2009, 07:59:12 pm »
Hier al vroeg alle voorbeschouwingen voor Kortrijk/SVZW
« Laatst bewerkt op: november 08, 2009, 08:18:59 pm door SV5381.be »

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [VB KVK Kortrijk-SVZW]
« Reactie #1 Gepost op: november 08, 2009, 07:59:59 pm »
Weet er hier iemand al van een eventuele verplaatsing van de match naar maandag 7/12, ik zou dit opgevangen hebben!

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [VB KVK Kortrijk-SVZW]
« Reactie #2 Gepost op: november 08, 2009, 08:03:31 pm »
alle matchen voor datzelfde weekend staan al vast... dus denk alleszins niet dat het op nen maandag gespeeld wordt

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.118
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: november 08, 2009, 08:38:25 pm »
Ik krijg da ier iedere keer op mijn heupen van die zeeeeeeeeeeer vroege voorbeschouwingen zouden we niet beter eens match per match bekijken !!!!!!

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: november 08, 2009, 08:39:24 pm »
Ik krijg da ier iedere keer op mijn heupen van die zeeeeeeeeeeer vroege voorbeschouwingen zouden we niet beter eens match per match bekijken !!!!!!

Niet als het tegen kvk is.  8)

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: november 08, 2009, 08:55:29 pm »
Ik krijg da ier iedere keer op mijn heupen van die zeeeeeeeeeeer vroege voorbeschouwingen zouden we niet beter eens match per match bekijken !!!!!!

niemand verplicht u dit topic nu al te lezen ;-)

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: november 08, 2009, 09:10:21 pm »
ik niet, hoe rapper der over beginnen hoe beter... mss wordt de beleving er opnieuw groter door

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: november 08, 2009, 09:26:45 pm »
Ik krijg da ier iedere keer op mijn heupen van die zeeeeeeeeeeer vroege voorbeschouwingen zouden we niet beter eens match per match bekijken !!!!!!
Ikzelf heb deze topic geopend naar aanleiding van een eventueel andere datum dat de match gespeeld zou worden en wou eens polsen.
Kijk eerst waarom een topic zo vroeg geopend wordt en begin dan al of niet terecht commentaar te geven!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: november 08, 2009, 10:38:25 pm »
Kutrijk gaat eraan!  >:(
SV TILL I DIE

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: november 09, 2009, 09:31:47 am »
De match gaat gewoon door op 5 december tenzij er deze week nog een verandering komt. Btv moet hun definitieve programmatie 3 weken op voorhand vastleggen.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: november 09, 2009, 07:27:21 pm »
ik niet, hoe rapper der over beginnen hoe beter... mss wordt de beleving er opnieuw groter door
onze beleving wel !  (nu de beleving van de spelers nog...)
Ik hoop van ganser harte dat dat arrogant Verbauwhedeke er een paar rond zijn oren krijgt waar hij in geen jaren goed van zal zijn. 

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: november 09, 2009, 07:53:34 pm »
ik vond de beleving van onze supporters ook nie dat ze naar aanleiding van de zuid west vlaams derby

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: november 10, 2009, 10:34:41 am »
Roeselare had g??n combi naar Kortrijk en KVM kreeg 800 tickets extra! Zouden ze met ons ook zo tolerant zijn?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: november 10, 2009, 11:16:39 am »
Roeselare had g??n combi naar Kortrijk en KVM kreeg 800 tickets extra! Zouden ze met ons ook zo tolerant zijn?

Nee. ;)
KVM kreeg die extra plaatsen na onderhandelen ?n vorig jaar hebben ze gewoon dat vak binnen gevallen o.l.v. de NSF-/SFP-verantwoordelijke van de kakkers. Wij krijgen de staanplaatsen in de hoek en that's it. Hopelijk zien de succeso's het tegen dan al niet meer zitten om af te komen & blijven enkel de goeie over (waarmee ik niet bedoel dat zaterdagwerkers of ouders van jonge kinderen en die en dat slechte supporters zijn, voor daar weer commentaar op komt).
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: november 10, 2009, 01:18:41 pm »
't Is h??l simpel.

Al wie bij het horen van de naam 'Kortrijk' talloze flashbacks krijgt uit Essevee's roemrijke verleden en derby's uit de oude doos,
al wie bij het lezen van de naam 'Kortrijk' kippenvel krijgt over zijn hele rug,
al wie bij het zien van 'Kortrijk' wat misselijk wordt in zijn buik,
al wie het goed voor heeft met ons Essevee en niks liever heeft dan winnen tegen 'Kortrijk',
maar vooral - al wie zijn bek gaat opentrekken om onze jongens het belang van deze wedstrijd te doen inzien...

NAAR SCUM CITY!

Voor de rest, blijf lekker thuis, 't is koud.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: november 10, 2009, 06:06:50 pm »
't Is h??l simpel.

Al wie bij het horen van de naam 'Kortrijk' talloze flashbacks krijgt uit Essevee's roemrijke verleden en derby's uit de oude doos,
al wie bij het lezen van de naam 'Kortrijk' kippenvel krijgt over zijn hele rug,
al wie bij het zien van 'Kortrijk' wat misselijk wordt in zijn buik,
al wie het goed voor heeft met ons Essevee en niks liever heeft dan winnen tegen 'Kortrijk',
maar vooral - al wie zijn bek gaat opentrekken om onze jongens het belang van deze wedstrijd te doen inzien...

NAAR SCUM CITY!

Voor de rest, blijf lekker thuis, 't is koud.

Ik zal er zeker zijn , ik kom net thuis die dag en na een gemis van tien weken zal de honger groot zijn!!!

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: november 10, 2009, 06:18:13 pm »
zeker aanwezig! net voor het vertrek naar roeselare mij op de lijst laten zetten richting scum city met de knok  :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: november 10, 2009, 07:26:47 pm »
Ik krijg da ier iedere keer op mijn heupen van die zeeeeeeeeeeer vroege voorbeschouwingen zouden we niet beter eens match per match bekijken !!!!!!
Ikzelf heb deze topic geopend naar aanleiding van een eventueel andere datum dat de match gespeeld zou worden en wou eens polsen.
Kijk eerst waarom een topic zo vroeg geopend wordt en begin dan al of niet terecht commentaar te geven!

voor de zoveelste keer (maar dan niet tegen jou  ;)) open voor voorbeschouwingen een "nieuwe poll" in plaats van een "nieuwe topic" . bij een nieuwe poll kan er dan gekozen worden voor winst , verlies, gelijkspel

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: november 11, 2009, 12:12:47 pm »
Ik krijg da ier iedere keer op mijn heupen van die zeeeeeeeeeeer vroege voorbeschouwingen zouden we niet beter eens match per match bekijken !!!!!!
Ikzelf heb deze topic geopend naar aanleiding van een eventueel andere datum dat de match gespeeld zou worden en wou eens polsen.
Kijk eerst waarom een topic zo vroeg geopend wordt en begin dan al of niet terecht commentaar te geven!

voor de zoveelste keer (maar dan niet tegen jou  ;)) open voor voorbeschouwingen een "nieuwe poll" in plaats van een "nieuwe topic" . bij een nieuwe poll kan er dan gekozen worden voor winst , verlies, gelijkspel

Waarom een poll als toch iedere echte supporter op winst klikt???

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: november 11, 2009, 04:21:04 pm »
Ik krijg da ier iedere keer op mijn heupen van die zeeeeeeeeeeer vroege voorbeschouwingen zouden we niet beter eens match per match bekijken !!!!!!
Ikzelf heb deze topic geopend naar aanleiding van een eventueel andere datum dat de match gespeeld zou worden en wou eens polsen.
Kijk eerst waarom een topic zo vroeg geopend wordt en begin dan al of niet terecht commentaar te geven!

voor de zoveelste keer (maar dan niet tegen jou  ;)) open voor voorbeschouwingen een "nieuwe poll" in plaats van een "nieuwe topic" . bij een nieuwe poll kan er dan gekozen worden voor winst , verlies, gelijkspel

Waarom een poll als toch iedere echte supporter op winst klikt???

bijlange niet iedereen doet dit hoor , zie maar alle andere polls van alle andere wedstrijden.