Auteur Topic: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht  (gelezen 8611 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #60 Gepost op: oktober 21, 2022, 05:28:54 am »
Mijn pronostiek is 1-4. Anderlecht is gewoonweg 10 keer beter dan de Veekaa.

Oei ....

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.936
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #61 Gepost op: oktober 21, 2022, 07:00:02 am »
Man van de match persoonlijk ciranni!! Mooie voorzetten en blijven gaan, zie hem nie graag spelen  maar was wel een van zijn betere matchen…
Out Deryck, Tambedou en Fadera toch redelijk belangrijke spelers …

Was tambedou geblesseerd?

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 794
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #62 Gepost op: oktober 21, 2022, 08:16:31 am »
Hopelijk niet te veel nevenschade na deze mooie overwinning.

Fadera is een goudhaantje, bal aan de voet vaak enkel foutief af te stoppen. Speelt met heel veel vertrouwen

Tambedou : duelkracht in het middenveld

Derijck met het mes tussen de tanden eerste helft, als die eruit gaat , weet ik niet direct wie daar te zetten. Tambedou liever in de midden.


Ndour speelt momenteel met weinig vertrouwen die jongen gaat er pas doorkomen na het WK vrees ik.

Waar is onze 2de senegalees die we de laatste dag gekocht hebben ?

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #63 Gepost op: oktober 21, 2022, 08:32:05 am »
Wat een ontlading! 

Dit was een échte 'flandrienmatch'.  Een match in weer en wind waarbij 'stoempen' belangrijker is dan techniek of voetbalverstand...  En laat nu juist dát toch een beetje in het DNA van Essevee zitten, niewaar?
Met beperkte middelen maar met tonnen inzet tóch een match naar zich toe trekken...

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #64 Gepost op: oktober 21, 2022, 08:39:01 am »
Hopelijk niet te veel nevenschade na deze mooie overwinning.

Fadera is een goudhaantje, bal aan de voet vaak enkel foutief af te stoppen. Speelt met heel veel vertrouwen

Tambedou : duelkracht in het middenveld

Derijck met het mes tussen de tanden eerste helft, als die eruit gaat , weet ik niet direct wie daar te zetten. Tambedou liever in de midden.


Ndour speelt momenteel met weinig vertrouwen die jongen gaat er pas doorkomen na het WK vrees ik.

Waar is onze 2de senegalees die we de laatste dag gekocht hebben ?
Pape Diop. Nog niet zelfs eens op de bank gezeten. Zou hem graag zien spelen misschien in den Beker

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #65 Gepost op: oktober 21, 2022, 08:42:33 am »
Denk dat hij nog altijd in Senegal zit . Problemen met visum .

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #66 Gepost op: oktober 21, 2022, 10:33:41 am »
Dat zijn wedstrijden die zullen bijblijven.  Met een beetje geluk was het al 3-1 voor de penalty.  Derijck moest normaal gezien rood hebben maar kreeg maar geel, dat was een enorm geluk.   Offor is een beest, net als Kortrijk was Anderlecht bang van hem.  Daar profiteren Fadeera en Vossen van.  Wat opvalt is de opvang van de tegenaanvallen van de tegenstrever.  Ze zijn een man kwijt, maar er staat een andere klaar en kunnen dan in de tegenaanval.  Vigen speelt niet uitzonderlijk goed, maar coacht enorm veel,is fysisch goed voor 60 minuten, indien hij het 90 minuten kan volhouden dan gaan we veel matchen winnen, door zijn coaching.   De paal zorgde dat hij niet scoorde, jammer.
Sissako viel weer niet zo goed in, desondanks zijn goal, die kan en moet normaal veel beter speen. Ndour speelt met weinig vertrouwen, passen komen niet aan, dribbels niet goed, was een groot verschil met Fadera.  Tambedou was goed zolang dat Vigen in de ploeg stond, daarna was het moeilijk.
Willen speelde ijzersterk, Miroschi is beter als linksachter dan als 6, Cirianni was imo enorm goed, gaf ook die laatste voorzet op Gano,Sormo viel goed in,Vossen werkkracht en nooit opgeven,Drambaiev was dramatisch, ik wacht op De Buyser.  We scoren terug op hoekschop.
Ik hoop dat Fadera en Tambedou fit genoeg zijn tegen KVO.  Met deze ingesteldheid en drang om te winnen kan het lukken in KVO.

Leye lijkt eindelijk de juiste balans te hebben gevonden in de ploeg.
Bostyn - Vigen - Offor in de ploeg is een wereld van verschil, Vossen komt idd ook wat meer tot zijn recht als hij geen diepe spits staat. Offor, een beer, daar sta je als CV niet te graag tegen denk ik, Hoedt heeft het mogen ondervinden.

+ Gano als supersub, mag ook zo blijven, vind makkelijker de netten op de counter en als er wat meer ruimte is. Alleen die LB lijkt me wat problematisch, ik vond Miroshi niet echt schitterend ondanks zijn inzet, alle gevaar kwam van die kant en hij heeft toch wat boter op het hoofd bij de 2 tegendoelpunten. Hopelijk valt de blessure van Derijck mee, of het wordt weer puzzelen.
« Laatst bewerkt op: oktober 21, 2022, 10:37:15 am door Svarrogh »

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.670
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #67 Gepost op: oktober 21, 2022, 10:34:37 am »
Wat een ontlading.
Rollercoaster match, sterk begin. Daarna wat teveel achteruit gekropen.
Scheids was een drama. Komen goed weg met maar geel voor Derijck.
Anderzijds was De Bast gewoon 2e geel.

2e helft was door de regen niet om aan te zien, wel spannend. Rode kaart van Arnstadt doet de wedstrijd kantelen, want we konden tot dan geen vuist maken.

De enige echt goeie aanval, is meteen prijs: 3-2. Lekker binnengekopt zeg.

Wat een ontlading, wat een resultaat. We staan er terug bij! Op naar zondag!

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #68 Gepost op: oktober 21, 2022, 10:36:09 am »
Onverwacht mooie overwinning.
Nu zouden we een paar dagen later dezelfde drive moeten hebben tegen Oostende en ook zonder waarschijnlijk Tambedu, De Rijck en Fadera. Zouden we dat fysiek nog aankunnen, zonder gebrek aan scherpte voor doel ? Ik hoop het maar vrees ervoor. Het zou alleszins jammer zijn omdat deze overwinning dan geen surplus meer zou zijn. Maar goed, zoals we gezien hebben, kan alles in voetbal.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #69 Gepost op: oktober 21, 2022, 11:00:26 am »
Dat zijn wedstrijden die zullen bijblijven.  Met een beetje geluk was het al 3-1 voor de penalty.  Derijck moest normaal gezien rood hebben maar kreeg maar geel, dat was een enorm geluk.   Offor is een beest, net als Kortrijk was Anderlecht bang van hem.  Daar profiteren Fadeera en Vossen van.  Wat opvalt is de opvang van de tegenaanvallen van de tegenstrever.  Ze zijn een man kwijt, maar er staat een andere klaar en kunnen dan in de tegenaanval.  Vigen speelt niet uitzonderlijk goed, maar coacht enorm veel,is fysisch goed voor 60 minuten, indien hij het 90 minuten kan volhouden dan gaan we veel matchen winnen, door zijn coaching.   De paal zorgde dat hij niet scoorde, jammer.
Sissako viel weer niet zo goed in, desondanks zijn goal, die kan en moet normaal veel beter speen. Ndour speelt met weinig vertrouwen, passen komen niet aan, dribbels niet goed, was een groot verschil met Fadera.  Tambedou was goed zolang dat Vigen in de ploeg stond, daarna was het moeilijk.
Willen speelde ijzersterk, Miroschi is beter als linksachter dan als 6, Cirianni was imo enorm goed, gaf ook die laatste voorzet op Gano,Sormo viel goed in,Vossen werkkracht en nooit opgeven,Drambaiev was dramatisch, ik wacht op De Buyser.  We scoren terug op hoekschop.
Ik hoop dat Fadera en Tambedou fit genoeg zijn tegen KVO.  Met deze ingesteldheid en drang om te winnen kan het lukken in KVO.

Leye lijkt eindelijk de juiste balans te hebben gevonden in de ploeg.
Bostyn - Vigen - Offor in de ploeg is een wereld van verschil, Vossen komt idd ook wat meer tot zijn recht als hij geen diepe spits staat. Offor, een beer, daar sta je als CV niet te graag tegen denk ik, Hoedt heeft het mogen ondervinden.

+ Gano als supersub, mag ook zo blijven, vind makkelijker de netten op de counter en als er wat meer ruimte is. Alleen die LB lijkt me wat problematisch, ik vond Miroshi niet echt schitterend ondanks zijn inzet, alle gevaar kwam van die kant en hij heeft toch wat boter op het hoofd bij de 2 tegendoelpunten. Hopelijk valt de blessure van Derijck mee, of het wordt weer puzzelen.
We hebben met Sormo toch een goede verdediger erbij

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #70 Gepost op: oktober 21, 2022, 11:29:44 am »
We hebben met Sormo toch een goede verdediger erbij

Kan die al een volledige match spelen?
Speelde ook zelden als CV

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #71 Gepost op: oktober 21, 2022, 11:43:23 am »
Wat een match!

Na de match tegen Leuven had ik heel weinig hoop, maar ze hebben toch maar mooi allemaal de rug gerecht! Proficiat aan spelers en staff!

Ondanks de team spirit, toch nog steeds de vaststelling dat er over het algemeen weinig kwaliteit zit in het team. Fadera dat is wel klassen, en ook Vossen vond ik goed spelen (beetje te veel laten vallen wel).
Sommigen hebben hier lof voor Novatus, maar die vond ik gisteren dan weer niet zo goed.


Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.936
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #72 Gepost op: oktober 21, 2022, 11:45:25 am »
Rommens vond ik ook wel goed. Toch wel vista, laatste pass naar ciranni voor voorzet naar gano

Chapeau voor Vossen hoor!
107minuten crossen!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #73 Gepost op: oktober 21, 2022, 12:07:06 pm »
twas goe en super en tof allemaal
mo staan eigenlijk nog even ver als vorige week donderdag: nergens…

waarmee ik ni bedoel dat we niet mogen genieten, integendeel!

ma tis nu pas dat begint… voeling houden met die voor ons
te beginnen met KVO
winnen daar is een must…
Ma anatol… ligt ons meestal ni goe e…


ik erger me vooral aan sissako de laatste wedstrijden
(op zijn goal na natuurlijk)

hem erbij is lijk voor de tegenstander meer kans op aanvallen
hoewel hij de longen uit zijn lijf loopt

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #74 Gepost op: oktober 21, 2022, 12:21:19 pm »
twas goe en super en tof allemaal
mo staan eigenlijk nog even ver als vorige week donderdag: nergens…

waarmee ik ni bedoel dat we niet mogen genieten, integendeel!

ma tis nu pas dat begint… voeling houden met die voor ons
te beginnen met KVO
winnen daar is een must…
Ma anatol… ligt ons meestal ni goe e…


ik erger me vooral aan sissako de laatste wedstrijden
(op zijn goal na natuurlijk)

hem erbij is lijk voor de tegenstander meer kans op aanvallen
hoewel hij de longen uit zijn lijf loopt
uw eerste alinea volledig fout. Voor Kortrijk sta je 5 punten achter op plaats 17! Nu sta je 5 punten achter op plaats 9 groot verschil!

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.753
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #75 Gepost op: oktober 21, 2022, 12:29:28 pm »
twas goe en super en tof allemaal
mo staan eigenlijk nog even ver als vorige week donderdag: nergens…

waarmee ik ni bedoel dat we niet mogen genieten, integendeel!

ma tis nu pas dat begint… voeling houden met die voor ons
te beginnen met KVO
winnen daar is een must…
Ma anatol… ligt ons meestal ni goe e…


ik erger me vooral aan sissako de laatste wedstrijden
(op zijn goal na natuurlijk)

hem erbij is lijk voor de tegenstander meer kans op aanvallen
hoewel hij de longen uit zijn lijf loopt

 :o

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #76 Gepost op: oktober 21, 2022, 01:08:51 pm »
twas goe en super en tof allemaal
mo staan eigenlijk nog even ver als vorige week donderdag: nergens…

waarmee ik ni bedoel dat we niet mogen genieten, integendeel!

ma tis nu pas dat begint… voeling houden met die voor ons
te beginnen met KVO
winnen daar is een must…
Ma anatol… ligt ons meestal ni goe e…


ik erger me vooral aan sissako de laatste wedstrijden
(op zijn goal na natuurlijk)

hem erbij is lijk voor de tegenstander meer kans op aanvallen
hoewel hij de longen uit zijn lijf loopt
uw eerste alinea volledig fout. Voor Kortrijk sta je 5 punten achter op plaats 17! Nu sta je 5 punten achter op plaats 9 groot verschil!
groot verschil is het zeker!
zeker qua spel en mentaliteit
maar
we staan nog nergens
er moeten er 3 achter ons

daarom moet KVO gewonnen worden

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 401
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #77 Gepost op: oktober 21, 2022, 01:57:49 pm »
We hebben met Sormo toch een goede verdediger erbij

Kan die al een volledige match spelen?
Speelde ook zelden als CV
Waar zit Lopez eigenlijk? Die kan je toch anders ook zetten?

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #78 Gepost op: oktober 21, 2022, 02:32:06 pm »
inschrijvingen voor zondag verlopen vlot blijkbaar.
aanvraag tickets werd verlengd tot morgenochtend 10u 
12de man kan weer goed van pas komen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: Speeldag 13 : donderdag 20/10/2022 - 20.45u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #79 Gepost op: oktober 21, 2022, 03:00:52 pm »
Terug een heel belangrijke overwinning! We staan terug onder de mensen, en na Leuven had ik het al wat opgegeven en er mij bij neergelegd met de degradatie. Gelukkig hadden de spelers en staff een andere mentaliteit dan ik.

Maar wat een rare match, er zat nauwelijks vaart in. Begonnen heel goed met goeie goal van Vossen, konden met Vigen een tweede keer scoren, jammer voor hem ging de bal weer net niet binnen. Blij voor Vigen dat hij twee keer in de basis begon en dat we twee keer wonnen, hopelijk is hij nu ook vertrokken.

Maar de ref eiste toch een hoofdrol op in deze match. Naast de flagrante fouten die hij maakt (moest 4x gecorrigeerd worden door de VAR) werkte hij ook enorm op mijn zenuwen door alles in het voordeel van Anderlecht te fluiten, een bal die corner is voor ons geeft hij doeltrap aan Anderlecht, een bal die uit was in ons voordeel geeft hij ook aan Anderlecht, kleine foutjes die wij maken werden nooit door de vingers gezien, terwijl omgekeerd dit wel het geval was. We hebben wel het geluk dat Derijck geen rood kreeg, want dit was imo altijd rood, al moest Debast dan ook een tweede geel ontvangen hebben.

Bij de 1-2 dacht ik dat het over was, we kregen geen voet meer aan de grond op het middenveld, ook door de weersomstandigheden, kwamen nog goed weg met die kans voor Silva/Verschaere na heel dom balverlies van Tambedou. Maar de foute passen in de tweede helft waren niet normaal. Gelukkig prutsen die van Anderlecht er dan ook op los en konden we vrij makkelijk scoren op corner en pakken ze nog een heel domme rode kaart. Op het einde doet Gano het nog fantastisch, wat een kopbal, wat een afwerking, iedereen in extase.

Eindelijk weer het gevoel dat je moet hebben bij ons Waregem. Er werd gevochten voor iedere bal, er werd grinta en inzet getoond. Dit is wat we iedere match willen zien, als we dan verliezen dan is het maar zo maar dan hebben ze tenminste alles gegeven.
SV TILL I DIE