Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439981 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1600 Gepost op: juli 08, 2013, 07:09:26 pm »
Hoef ik hier niet op het forum te zetten, die spelers zwijgen zelf om de bom niet te laten barsten.

Dury is niet de almachtige god die iedereen denkt dat hij is. Terecht applaus en steun voor hem na zijn prestatie dit seizoen(al is dit het werk van een heel orgaan). Maar Dury blijft hier geen twee seizoenen meer, dat geef ik je op een blaadje...

heel geloofwaardig,
net als de kleine kindjes ik weet het maar kzeg het lekker niet ...

13 april 1951

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1601 Gepost op: juli 08, 2013, 07:14:16 pm »
Hoef ik hier niet op het forum te zetten, die spelers zwijgen zelf om de bom niet te laten barsten.

Dury is niet de almachtige god die iedereen denkt dat hij is. Terecht applaus en steun voor hem na zijn prestatie dit seizoen(al is dit het werk van een heel orgaan). Maar Dury blijft hier geen twee seizoenen meer, dat geef ik je op een blaadje...

Heel makkelijk natuurlijk, zo'n uitspraken. Binnen 2 jaar is iedereen dat vergeten. Als het uitkomt dan kraait er geen haan om, en als het wel uitkomt dan zal je zeggen  "zie je wel dat ik het gezegd heb". Zwak.

Even demonstreren:
Heel wat spelers kunnen Van den Brom niet meer zien of ruiken, en azen op een vertrek. Hij is echt niet de gezellige Hollander zoals iedereen dat denkt. Van den Brom blijft geen drie seizoenen meer in Anderlecht, dat geef ik je op een blaadje.

Dat is stoken, niks anders. Vermeld namen of bronnen, of zwijg.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.225
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1602 Gepost op: juli 08, 2013, 07:19:29 pm »
Hoef ik hier niet op het forum te zetten, die spelers zwijgen zelf om de bom niet te laten barsten.

Dury is niet de almachtige god die iedereen denkt dat hij is. Terecht applaus en steun voor hem na zijn prestatie dit seizoen(al is dit het werk van een heel orgaan). Maar Dury blijft hier geen twee seizoenen meer, dat geef ik je op een blaadje...

Geef eens voorbeelden.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1603 Gepost op: juli 08, 2013, 07:20:54 pm »
2 jaar is dan ook heel lang, het zal volgens mij dan ook veel sneller zijn. Hij wil weg hoor, maar moet ook kunnen h?. Tja, geloof wat je er wil van geloven h?, het is een forum en daar heeft ieder zijn eigen mening. Waarom zou ik het hier verkondigen als er niets van waar is? Denk je dat ik geen goede wil heb voor Essevee?

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1604 Gepost op: juli 08, 2013, 07:21:40 pm »
2 jaar is dan ook heel lang, het zal volgens mij dan ook veel sneller zijn. Hij wil weg hoor, maar moet ook kunnen h?. Tja, geloof wat je er wil van geloven h?, het is een forum en daar heeft ieder zijn eigen mening. Waarom zou ik het hier verkondigen als er niets van waar is? Denk je dat ik geen goede wil heb voor Essevee?

ik geloof dat je goede wil hebt voor essevee maar kzou toch graag uw bronnen weten hoor ;)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1605 Gepost op: juli 08, 2013, 07:23:24 pm »
kan ik niet doen tov die persoon, dat moet je begrijpen. Het is al fout genoeg dat ik het niet voor mezelf kon houden.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 938
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1606 Gepost op: juli 08, 2013, 07:52:11 pm »
kan ik niet doen tov die persoon, dat moet je begrijpen. Het is al fout genoeg dat ik het niet voor mezelf kon houden.

Laat me raden: berrier.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.711
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1607 Gepost op: juli 08, 2013, 08:47:55 pm »
De enigste die in heel dienen soap recht in zijn schoenen mag staan is Dury, zegt de dingen hoe dat ze zijn.  Ik zou niet graag werken in een klimaat dat PDC heeft gemaakt, maar bon, Dury ziet en voelt ook dat hij de situatie niet meer kan controleren en vooral de versterkingen blijven uit doordat ze momenteel het geld niet hebben(geen geld voor Malanda vooral), hij probeert nu druk te steken en terecht!  Er waren verleden jaar al spelers die niet tevreden waren met hun invallersstatuut, dat is overal zo, maar nu is dit plots een item omwille van de negatieve sfeer.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1608 Gepost op: juli 08, 2013, 11:14:49 pm »
De enigste die in heel dienen soap recht in zijn schoenen mag staan is Dury, zegt de dingen hoe dat ze zijn.  Ik zou niet graag werken in een klimaat dat PDC heeft gemaakt, maar bon, Dury ziet en voelt ook dat hij de situatie niet meer kan controleren en vooral de versterkingen blijven uit doordat ze momenteel het geld niet hebben(geen geld voor Malanda vooral), hij probeert nu druk te steken en terecht!  Er waren verleden jaar al spelers die niet tevreden waren met hun invallersstatuut, dat is overal zo, maar nu is dit plots een item omwille van de negatieve sfeer.


Alles wordt opgeklopt door de pers, en iedereen trapt erin.  Als ze ook maar ??n negatief woord over ons kunnen schrijven, gaan ze het niet laten.  Op vandaag is enkel Delaplace weg met zekerheid.  Waarom schrijven ze dan niet over een leegloop bij Anderlecht na Mbokani, Biglia, en een reeks andere??
Verrassing - Hazard zou bij Waregem blijven... Wat zou daar verrassend moeten aan zijn?  Nu schrijven ze dat we quasi geen geld gaan vangen, wie zegt dat een engelse ploeg geen 3 miljoen wil betalen voor Malanda, zodat alles correct verloopt?

Wees kritisch met elk woord je leest.  Maar Dury kan zich toch moeilijk verzetten tegen een vertrek van Berrier, wanneer hijzelf openlijk aan het flirten was met Rijsel.  Zegt wel veel over de instelling van de spelers in kwestie, die met het Europese voetbal zich aan Europa konden tonen - en eeuwige roem konden bekomen door het quasi sportieve onmogelijke te realiseren.  Geen enkele Belgische ploeg zou tot in de groepsfase CL geraken als niet -beschermde status.


Freve

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1609 Gepost op: juli 09, 2013, 12:49:42 am »
De enigste die in heel dienen soap recht in zijn schoenen mag staan is Dury, zegt de dingen hoe dat ze zijn.  Ik zou niet graag werken in een klimaat dat PDC heeft gemaakt, maar bon, Dury ziet en voelt ook dat hij de situatie niet meer kan controleren en vooral de versterkingen blijven uit doordat ze momenteel het geld niet hebben(geen geld voor Malanda vooral), hij probeert nu druk te steken en terecht!  Er waren verleden jaar al spelers die niet tevreden waren met hun invallersstatuut, dat is overal zo, maar nu is dit plots een item omwille van de negatieve sfeer.
2

Alles wordt opgeklopt door de pers, en iedereen trapt erin.  Als ze ook maar ??n negatief woord over ons kunnen schrijven, gaan ze het niet laten.  Op vandaag is enkel Delaplace weg met zekerheid.  Waarom schrijven ze dan niet over een leegloop bij Anderlecht na Mbokani, Biglia, en een reeks andere??
Verrassing - Hazard zou bij Waregem blijven... Wat zou daar verrassend moeten aan zijn?  Nu schrijven ze dat we quasi geen geld gaan vangen, wie zegt dat een engelse ploeg geen 3 miljoen wil betalen voor Malanda, zodat alles correct verloopt?

Wees kritisch met elk woord je leest.  Maar Dury kan zich toch moeilijk verzetten tegen een vertrek van Berrier, wanneer hijzelf openlijk aan het flirten was met Rijsel.  Zegt wel veel over de instelling van de spelers in kwestie, die met het Europese voetbal zich aan Europa konden tonen - en eeuwige roem konden bekomen door het quasi sportieve onmogelijke te realiseren.  Geen enkele Belgische ploeg zou tot in de groepsfase CL geraken als niet -beschermde status.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 938
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1610 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:13:37 pm »
Dury = koning van Essevee
PDC = Dorpszot van Essevee

Freve

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1611 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:34:25 pm »
een bestuurslid als klant werd weggeroepen ivm Dury
zou ontslag willen indienen
bestuurslid net terug als klant Dury blijft
op vraag van de spelers

13 april 1951

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1612 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:35:14 pm »
een bestuurslid als klant werd weggeroepen ivm Dury
zou ontslag willen indienen
bestuurslid net terug als klant Dury blijft
op vraag van de spelers


 8)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1613 Gepost op: augustus 03, 2013, 01:19:13 pm »
Heb dit gevonden :

Francky Dury is een Belgische voetbaltrainer. Hij werkte tot 1 maart 2007 voor de federale politie. Francky Dury werd op 2 augustus 2013 ontslagen als trainer van Zulte-Waregem na strubbelingen met het bestuur. Wikipedia

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1614 Gepost op: augustus 03, 2013, 01:22:03 pm »
iedereen kan op wikipedia schrijven

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1615 Gepost op: augustus 03, 2013, 02:59:38 pm »
Heb dit gevonden :

Francky Dury is een Belgische voetbaltrainer. Hij werkte tot 1 maart 2007 voor de federale politie. Francky Dury werd op 2 augustus 2013 ontslagen als trainer van Zulte-Waregem na strubbelingen met het bestuur. Wikipedia

Grapjassen toch die Kortrijk fans

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1616 Gepost op: augustus 03, 2013, 07:06:31 pm »
Dury = koning van Essevee
PDC = Dorpszot van Essevee

Da zou een ideaal spandoekske zijn!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.225
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1617 Gepost op: augustus 06, 2013, 01:52:48 pm »
Zal het maar hier zetten.

Hoe zit dat eigenlijk met David Gevaert, je ziet en hoort hem nergens.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1618 Gepost op: augustus 06, 2013, 02:00:41 pm »
Hoe minder er in de picture lopen hoe beter zouden we nu ondertussen al moeten beginnen weten....

Dergelijke vraag volstaat momenteel ruimschoots om de gazetten en hun riooljournalisten aan het werk te zetten en een nieuwe rel te ensceneren
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1619 Gepost op: augustus 11, 2013, 12:18:01 pm »
Quote van "Sportmagazine"


En de winnaar is? Francky Dury

Jonas Creteur
Jonas Creteur

zaterdag 10 augustus 2013 om 10u22




? Belga



Zelden was Francky Dury zo opgewekt op een persbabbel als gisterenmiddag. Hij bleef maar babbelen en vertellen, als een kind dat net Sinterklaas en de paashaas tegelijkertijd gezien had. De journalisten keken elkaar aan, de wenkbrauwen gefronst: wat heeft d?? gegeten?

Bijna te opvallend om toeval te zijn: zeven uur later stuurde Zulte Waregem het communiqu? over het ontslag van Decuyper de wereld in. En was Dury eindelijk verlost van de CEO met wie hij van bij zijn terugkeer naar de Gaverbeek, achttien maanden lang, in de clinch had gelegen. Zowel op menselijk, karakterieel als professioneel vlak pasten hij en Decuyper samen als een vierkant deksel op een ronde pot. Een relatie die de laatste dagen en weken steeds meer op scherp kwam te staan.

Dury begon steeds meer te twijfelen aan de oprechte bedoelingen van Decuyper. Had hij het wel zo goed voor met de club? De CEO ergerde zich dan weer mateloos aan het feit dat hij in de aanvoerderssoap voor de buitenwereld en de supporters als de grote boeman aangezien werd. Hoewel Dury evenveel schuld had in het hele verhaal van de kapiteinswissel, probeerde de CEO in de media de zwarte piet naar zijn coach toe te spelen. Tevergeefs.

Na het gemarchandeer met de stamnummers had Decuyper immers definitief zijn krediet bij de supporters verloren, terwijl Dury na het voorbije prachtseizoen nooit geliefder was. Want ook die perceptie leeft in Waregem: niet de CEO, maar de coach was d? man achter het succes. Het verschil in populariteit bleek nog maar eens na de match tegen KV Kortrijk: de trainer werd luidop bejubeld, de CEO vooral beschimpt en uitgejouwd. Zelfs de spelers, opvallend lief voor Decuyper, konden hem niet uit de wind zetten.

De daaropvolgende heisa, en vooral de aangetekende brief die de gedelegeerd bestuurder naar Dury liet sturen, om die zich te laten verantwoorden voor de raad van bestuur, deed de seismograaf in het Regenboogstadion helemaal tilt slaan. Al op die vergadering stuurden beide partijen aan op een dilemma: hij of ik.

De vraag was alleen wie van de twee op korte/middellange termijn het eerst zou opstappen. Vroeger dan verwacht werd dat Patrick Decuyper, naar verluidt zwaar onder druk gezet door Naessens en het bestuur. M?t Dury als gangmaker en met het achtergrondverhaal in Sport/Voetbalmagazine over zijn (ongezonde) relatie met omstreden makelaars als John Bico en Mogi Bayat als laatste druppel. Insiders melden dat de CEO anders nooit zelf ontslag had genomen, daarvoor had hij ? zelfs afgelopen week ? te veel toekomstplannen voor de club gemaakt.

Of de persoonlijke financi?le situatie van de voormalige eigenaar van Enfinity meespeelde, blijft nog altijd twijfelachtig. De algemene veronderstelling luidt dat Decuyper na de overname van zijn zonnepanelenbedrijf voor amper ??n euro op droog zaad zit, en dat Naessens de hoop om zijn aandelen aan hem te verkopen zag verdampen en daarom overstag ging. Andere bronnen melden echter dat de voormalige ?zonnekoning? wel degelijk nog z??r kapitaalkrachtig is.

Hoe dan ook is Decuypers ballade op de Waregemse b?hne definitief uitgezongen. Te wijten aan zijn onverzoenbare relatie met Dury, aangewakkerd door zijn eigen fundamentele fouten. Door zich ? uit na?viteit, maar ook uit opportunisme ? te veel te laten be?nvloeden door makelaars als Vlado Lemic, Bayat en Bico, en door in het stamnummerdossier de emoties van de Esseveefans totaal verkeerd in te schatten.

Maar vooral door telkens door de mand te vallen met krakkemikkige, bij wijlen zelfs leugenachtige communicatie ? een fout die Dury hem ook zwaar aanwreef. Zonder ooit mea culpa te slaan legde Decuyper altijd de schuld bij de media. Zelfs zijn ontslag was een gevolg van ?eenzijdige berichtgeving?.

Natuurlijk had Patrick Decuyper zijn verdiensten: met name om voluit de kaart van de jeugd te trekken en zo de fundamenten van het successeizoen te leggen, ook al werden die talenten vooral gekneed door Dury. Dat in het persbericht ?de nieuwe sfeertribune? als eerste punt bij de ?positieve realisaties? genoemd werd, is echter lachwekkend. En dat de heisa van de laatste maanden die verwezenlijkingen volledig overschaduwden, heeft hij alleen aan zichzelf te wijten. Te veel ?out of the box? denken ? zoals Decuyper het vaak noemt ? is ook niet goed. Alle oprechte voornemens ten spijt.

(Jonas Creteur)