Auteur Topic: [21] GODEAU Bruno - ex speler  (gelezen 43429 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #60 Gepost op: mei 16, 2016, 12:05:17 am »
Juist ja, diezelfde Godeau die vorig jaar bij een degradatie kandidaat meer op de bank zat dan speelde. En zowat iedere match de fout in ging. Stop toch eens met Godeau te verheerlijken
Ge moet gij niet zeggen wie of wat ik mag verheerlijken, daarbij, dat doe ik niet,maar als ik hier lees dat hij zelfs geen eerste klasse materiaal is, jawadda, is het uw taak als moderator om forum-leden te bekritiseren bij een normale reactie?

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #61 Gepost op: mei 16, 2016, 02:19:01 am »
Ge moet gij niet zeggen wie of wat ik mag verheerlijken, daarbij, dat doe ik niet,maar als ik hier lees dat hij zelfs geen eerste klasse materiaal is, jawadda, is het uw taak als moderator om forum-leden te bekritiseren bij een normale reactie?

Het is niet specifiek naar jou bedoeld hoor. Ik wil maar aantonen dat er ook een andere kant is aan het verhaal Godeau. Godeau wordt hier neergezet zlsof we deze winter de domste transfer ooit gedaan hebben. En dat vind ik, los van het moderator zijn, niet waar. Godeau is geen slechte speler, laat me dat duidelijk zijn. Maar volgend jaar haalt oostende weer enkele nieuwe verdedigers en verdwijnt Godeau gewoon weer naar de bank hoor.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #62 Gepost op: mei 19, 2016, 04:54:49 pm »
voetbalnieuws : Marc Wilmots zit met de handen in het haar. Vincent Kompany en Bjorn Engels missen het EK en de spoeling centraal achterin was al dun. Hij denkt aan een verrassende naam als vervanger.

Wilmots wil Jan Vertonghen en Toby Alderweireld op de flanken laten. Thomas Meunier en Jordan Lukaku zijn de vervangers. Centraal achterin zal Jason Denayer de positie van Kompany waarschijnlijk invullen.

Maar Nicolas Lombaerts is momenteel gekwetst en Thomas Vermaelen is een risicospeler vanwege zijn vele blessures. Centraal achterin moet er dus iemand bij die tijdens de oefeninterlands mogelijk als vervanger kan inspringen. Dedryck Boyata is al opgeroepen, maar ook hij is niet topfit... Olivier Deschacht, Europese ervaring en ex-international, is ook geen optie want ook hij is out.

Vervanger
Christian Kabasele en Laurent Ciman zijn de meest voorkomende namen, maar ook Bruno Godeau is een kandidaat. Dat melden bronnen dicht bij de nationale ploeg. De centrale verdediger is aan sterke Play-Offs bezig en werd al gevolgd. Hij speelde bij de beloften met heel wat spelers van de Rode Duivels samen. Wilmots kijkt dus overal rond naar een goede vervanger, maar het is duidelijk dat er in de verdediging niemand meer mag uitvallen. Ciman is als stand-by de grootste kanshebber om opgeroepen te worden. Anderen houden zich alvast klaar met de vele problemen.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/213701/VN_EXCLUSIEF:_Tovert_Wilmots_alsnog_een_wit_konijn_uit_zijn_hoed?#ixzz4976ycnoU

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #63 Gepost op: mei 19, 2016, 05:23:58 pm »
voetbalnieuws : Marc Wilmots zit met de handen in het haar. Vincent Kompany en Bjorn Engels missen het EK en de spoeling centraal achterin was al dun. Hij denkt aan een verrassende naam als vervanger.

Wilmots wil Jan Vertonghen en Toby Alderweireld op de flanken laten. Thomas Meunier en Jordan Lukaku zijn de vervangers. Centraal achterin zal Jason Denayer de positie van Kompany waarschijnlijk invullen.

Maar Nicolas Lombaerts is momenteel gekwetst en Thomas Vermaelen is een risicospeler vanwege zijn vele blessures. Centraal achterin moet er dus iemand bij die tijdens de oefeninterlands mogelijk als vervanger kan inspringen. Dedryck Boyata is al opgeroepen, maar ook hij is niet topfit... Olivier Deschacht, Europese ervaring en ex-international, is ook geen optie want ook hij is out.

Vervanger
Christian Kabasele en Laurent Ciman zijn de meest voorkomende namen, maar ook Bruno Godeau is een kandidaat. Dat melden bronnen dicht bij de nationale ploeg. De centrale verdediger is aan sterke Play-Offs bezig en werd al gevolgd. Hij speelde bij de beloften met heel wat spelers van de Rode Duivels samen. Wilmots kijkt dus overal rond naar een goede vervanger, maar het is duidelijk dat er in de verdediging niemand meer mag uitvallen. Ciman is als stand-by de grootste kanshebber om opgeroepen te worden. Anderen houden zich alvast klaar met de vele problemen.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/213701/VN_EXCLUSIEF:_Tovert_Wilmots_alsnog_een_wit_konijn_uit_zijn_hoed?#ixzz4976ycnoU

Scouts van west ham, met nationale ploeg.
Het moet toch allemaal niet veel gekker worden hoor. Ik versta er niets van

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #64 Gepost op: mei 19, 2016, 07:21:59 pm »
Scouts van west ham, met nationale ploeg.
Het moet toch allemaal niet veel gekker worden hoor. Ik versta er niets van

Idem!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #65 Gepost op: mei 20, 2016, 08:12:04 pm »
Scouts van west ham, met nationale ploeg.
Het moet toch allemaal niet veel gekker worden hoor. Ik versta er niets van

Dury zou ferm in zijn hemd staan

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #66 Gepost op: mei 22, 2016, 11:49:35 am »
Dury zou ferm in zijn hemd staan
Niet alleen Dury maar ik denk alle supporters van Waregem.
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #67 Gepost op: mei 22, 2016, 12:47:13 pm »
Niet alleen Dury maar ik denk alle supporters van Waregem.
?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #68 Gepost op: mei 22, 2016, 01:44:36 pm »
?
Ik denk dat niemand had verwacht van de supporters dat hij 1. basis zou zijn bij Oostende 2. eventueel oproep voor de nationale ploeg.
SV TILL I DIE

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #69 Gepost op: mei 22, 2016, 01:51:09 pm »
Ik denk dat niemand had verwacht van de supporters dat hij 1. basis zou zijn bij Oostende 2. eventueel oproep voor de nationale ploeg.
1 wel,2 niet.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #70 Gepost op: mei 22, 2016, 01:59:41 pm »
Niet alleen Dury maar ik denk alle supporters van Waregem.
er waren/zijn heel wat godeau-believers onder de essevee-supporters - was dit seizoen gewoon weg onze beste verdediger...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #71 Gepost op: mei 22, 2016, 04:35:45 pm »
er waren/zijn heel wat godeau-believers onder de essevee-supporters - was dit seizoen gewoon weg onze beste verdediger...
Pas op, ge gaat de banbliksem krijgen van veel mede-forumleden ;), niet van mij natuurlijk!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #72 Gepost op: mei 22, 2016, 07:02:27 pm »
is grappig. zelfs veel oostendesupporters vinden het maar een middelmatige speler.
is ook zo.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #73 Gepost op: mei 22, 2016, 07:16:31 pm »
In Oostende hebde wel betere verdedigers en meer centen dan bij ons.
Godeau was in onze huidige situatie nen topper.
Toen colpaert/dhaene/... hier nog speenden was hij idd middoelmatig.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #74 Gepost op: mei 22, 2016, 07:30:37 pm »
In Oostende hebde wel betere verdedigers en meer centen dan bij ons.
Godeau was in onze huidige situatie nen topper.
Toen colpaert/dhaene/... hier nog speenden was hij idd middoelmatig.
Wat het niet minder geloofwaardig maakt dat Wilmots aan hem zou denken voor het EK. Zo wel, armoe troef.
En dat zeg ik met alle respect voor Bruno Godeau.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #75 Gepost op: mei 22, 2016, 10:32:42 pm »
Niet alleen Dury maar ik denk alle supporters van Waregem.

Natuurlijk niet. In de gegeven omstandigheden was het een blunder om Godeau weg te doen. Dat zeg ik al sinds januari. Je mag hoger mikken dan Godeau, dat is waar, maar als je niks binnenhaalt, hou hem dan gewoon

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [21] GODEAU Bruno - ex speler
« Reactie #76 Gepost op: juli 08, 2017, 10:10:53 am »
Moeskroen blijft actief en neemt Bruno Godeau over van Oostende
07/07/2017 1- 5:39 | Bron: BELGA via nieuwsblad.be

Bruno Godeau zet zijn voetbalcarri?re verder bij Moeskroen. De 25-jarige verdediger verlaat KV Oostende en ondertekende bij Les Hurlus een contract voor drie seizoenen, zo is vrijdag bekendgemaakt.

Godeau speelde sinds begin 2016 voor Oostende. Daarvoor droeg de voormalige belofteninternational het shirt van Zulte Waregem en Westerlo.

Bij Oostende had Godeau nog een contract voor een seizoen.

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170707_02961607

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [21] GODEAU Bruno - ex speler
« Reactie #77 Gepost op: januari 10, 2020, 09:38:56 am »
AA Gent praat met Godeau, wie had dat enkele jaren geleden verwacht?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [21] GODEAU Bruno - ex speler
« Reactie #78 Gepost op: januari 10, 2020, 10:29:03 am »
ik alvast niet en nog steeds niet.
goede mentaliteit maar meer voor een ploeg voor de rechterkolom.
natuurlijk kan je als verdediger wel verbeteren (positiespel, inzicht, communicatie) - daardoor dat het goed is dat Pletinckx zijn contract werd verlengd.
als Gent daar interesse in heeft is het gewoon omdat men betaalbare Belgen nodig heeft.
Derijck zal daar niet veel meer spelen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [21] GODEAU Bruno - ex speler
« Reactie #79 Gepost op: januari 10, 2020, 11:16:19 am »
ik alvast niet en nog steeds niet.
goede mentaliteit maar meer voor een ploeg voor de rechterkolom.
natuurlijk kan je als verdediger wel verbeteren (positiespel, inzicht, communicatie) - daardoor dat het goed is dat Pletinckx zijn contract werd verlengd.
als Gent daar interesse in heeft is het gewoon omdat men betaalbare Belgen nodig heeft.
Derijck zal daar niet veel meer spelen.
Is natuurlijk een 'back-up' voor Gent, maar is ook omdat hij linksvoetig is en zowel als CV en als lb kan spelen en Belg.  Geef Godeau vertrouwen en dan is hij meer dan degelijk,speelde hier nog enkele goeie wedstrijden (hij moest vertrekken, maar dankzij Leye en omdat er geen andere keuze was)speelde hij plots terug, onder een trainer die niks meer van hem moest weten deed hij het goed.  Godeau is niet slechter of beter dan een Baudry,beiden kunnen heel goeie wedstrijden spelen en dan plots enorme flaters  begaan.