Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235961 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: De Rode Duivels
« Reactie #640 Gepost op: oktober 13, 2010, 08:06:55 am »
Een zoveelste les in effici?ntie. Ik ga akkoord met degenen die essevee vergelijken met de duivels: hoeveel kansen hebben wij nodig om te scoren, en hoe weinig kansen zijn er nodig om een goal te slikken...

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: De Rode Duivels
« Reactie #641 Gepost op: oktober 13, 2010, 10:54:32 am »
we hebben een schitterende match van de rode Duivels gezien, maar we moeten godverdomme die Bailly niet meer opstellen. Heb mij er echt aan geergerd. Elk doelpunt kan je op zijn naam schrijven al heeft Eagle gelijk dat de fout bij Hazard begint. Op dat moment moet je de bal in eigen rangen houden( met 11 tegen tien moet dit lukken) maar dan dribbel je dom, komt lombaerts ongelukkig uit en kon die Oostenrijker binnendoorknijpen doordat Boyata hem volledig vrij liet. Bailly maakt daar weer de fout en ik versta echt niet dat hij nog start. Als je dan toch aan de toekomst wil werken Leekens, zet dan Mignolet in de goal. Dat je Gillet om die reden niet in de goal zet kan ik nog verstaan, maar laat Bailly gewoon in Duitsland of bij zijn Temptation Girl Sandy...

Als je deze wedstrijd overigens tien keer speelt win je negen van de tien keren. Nu lukte het echter niet. Wel jammer dat ze een kwartier het spel aan de Oostenrijkers moesten laten terwijl zij toen met tien stonden. Je zou denken dat het omgekeerd was.

Verder een proficiat aan Legear ,Vossen, Kompany voor een heel sterke wedstrijd. Wat ik wel niet versta is dat Fellaini er uit gaat voor Hazard en niet Witsel die er compleet door zat toen. Met Fellaini erin dacht ik wel dat we meer de bal in eigen ploeg konden houden

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #642 Gepost op: oktober 13, 2010, 10:57:49 am »
we hebben een schitterende match van de rode Duivels gezien, maar we moeten godverdomme die Bailly niet meer opstellen. Heb mij er echt aan geergerd. Elk doelpunt kan je op zijn naam schrijven al heeft Eagle gelijk dat de fout bij Hazard begint. Op dat moment moet je de bal in eigen rangen houden( met 11 tegen tien moet dit lukken) maar dan dribbel je dom, komt lombaerts ongelukkig uit en kon die Oostenrijker binnendoorknijpen doordat Boyata hem volledig vrij liet.

Ook dat is niet 100% waar. De actie van Hazard begint bij Bailly. Die neemt de bal in zijn handen en in plaats van rust te brengen, gooit hij de bal zo snel als hij kan richting Hazard die dan bijna niet anders kan dan de actie maken langs de lijn. Ongelooflijk dat je die bal geen 6 seconden in je handen houdt zodat iedereen positie kan kiezen. Triestig.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: De Rode Duivels
« Reactie #643 Gepost op: oktober 13, 2010, 11:08:01 am »
we hebben een schitterende match van de rode Duivels gezien, maar we moeten godverdomme die Bailly niet meer opstellen. Heb mij er echt aan geergerd. Elk doelpunt kan je op zijn naam schrijven al heeft Eagle gelijk dat de fout bij Hazard begint. Op dat moment moet je de bal in eigen rangen houden( met 11 tegen tien moet dit lukken) maar dan dribbel je dom, komt lombaerts ongelukkig uit en kon die Oostenrijker binnendoorknijpen doordat Boyata hem volledig vrij liet.

Ook dat is niet 100% waar. De actie van Hazard begint bij Bailly. Die neemt de bal in zijn handen en in plaats van rust te brengen, gooit hij de bal zo snel als hij kan richting Hazard die dan bijna niet anders kan dan de actie maken langs de lijn. Ongelooflijk dat je die bal geen 6 seconden in je handen houdt zodat iedereen positie kan kiezen. Triestig.

Voila, toen ook serieus gevloekt, we staan na een memorabele terugkeer voor en pakken de 3 punten en het is nog 2 minuten.  Bailly pakt de bal en gooit hem in 1,2,3 meteen weer naar een rode duivel.  Waarom???  Onze sammy weet dat al langer dan vandaag, zou nog eens een paar x botsen met de bal, eens de bal aan de voet leggen en dan op het gemak een speler passen.  Ongeloofelijk!  Op papier hebben we zeker een beter team dan oostenrijk en turkije en nog veel andere europese landen.  Als je kijkt wat een weelde we nog in reserve hebben.  Defour, vermaelen,dembele,mertens,enz... . Maar we kunnen moeilijk blijven zeggen, ja de toekomst, de toekomst.  Straks is het terug 4 jaar wachten, zou graag meer dan 1 eindtournooi genieten van sommige duivels.  Leekens of een soort trainer als hem mocht al lang aan het roer gestaan hebben.  5 jaar geknoeit met die vandereycken, 5 jaar verloren.
« Laatst bewerkt op: oktober 13, 2010, 11:11:36 am door essevee007 »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #644 Gepost op: oktober 13, 2010, 04:19:08 pm »
Een zoveelste les in effici?ntie. Ik ga akkoord met degenen die essevee vergelijken met de duivels: hoeveel kansen hebben wij nodig om te scoren, en hoe weinig kansen zijn er nodig om een goal te slikken...
Essevee heeft de laatste matchen toch niet zoveel kansen bij elkaar gevoetbald...
SV TILL I DIE

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #645 Gepost op: oktober 13, 2010, 04:54:15 pm »
Een zoveelste les in effici?ntie. Ik ga akkoord met degenen die essevee vergelijken met de duivels: hoeveel kansen hebben wij nodig om te scoren, en hoe weinig kansen zijn er nodig om een goal te slikken...

Essevee vergelijken met de Rode Duivels omdat beide ploegen kansen missen, niet bepaald d? vergelijking van de eeuw zeker? Ik vergelijk KFCA altijd met Barcelona. Clubkleuren komen overeen.

En over de Rode Duiven: liever 4-4 dan 1-0 op een diefje, spektakel wil ik zien verdomme! ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #646 Gepost op: oktober 13, 2010, 05:50:05 pm »
Een zoveelste les in effici?ntie. Ik ga akkoord met degenen die essevee vergelijken met de duivels: hoeveel kansen hebben wij nodig om te scoren, en hoe weinig kansen zijn er nodig om een goal te slikken...
Essevee heeft de laatste matchen toch niet zoveel kansen bij elkaar gevoetbald...

Op linksback en rechtsback een centrale verdediger zetten, dat kunnen wij nochtans ook. 4-4-2 spelen daarentegen lukt ons echter nog niet....

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: De Rode Duivels
« Reactie #647 Gepost op: oktober 15, 2010, 03:00:49 am »
ook liever spektakel met 4-4 dan zitten geeuwen met 1-0 grote minpunt was een keeper zonder vertrouwen. :-\

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: De Rode Duivels
« Reactie #648 Gepost op: november 18, 2010, 11:57:52 pm »


 :D

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: De Rode Duivels
« Reactie #649 Gepost op: november 19, 2010, 01:28:13 pm »
uwen emoticon is gewoonweg een kopie van de blik van den Fran?ois :)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #650 Gepost op: november 22, 2010, 10:04:35 pm »

Offline esseveeboy

  • Leden
  • Berichten: 131
Re: De Rode Duivels
« Reactie #651 Gepost op: december 04, 2010, 03:32:38 pm »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: De Rode Duivels
« Reactie #652 Gepost op: december 04, 2010, 03:52:54 pm »
 :D

Leatherfaceje

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #653 Gepost op: maart 25, 2011, 10:25:52 pm »
Oostenrijk 0-2 Belgi?!

2x Axel Witsel!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: De Rode Duivels
« Reactie #654 Gepost op: maart 25, 2011, 10:38:32 pm »
Mooi mooi, er komt eindelijk een ploeg te staan en er komt resultaatvoetbal. Hopelijk verkloten ze het dinsdag nu niet en wordt de lijn doorgetrokken! :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #655 Gepost op: maart 25, 2011, 11:13:29 pm »
Dinsdag winnen en we gaan de goeie kant op!
SV TILL I DIE

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: De Rode Duivels
« Reactie #656 Gepost op: maart 26, 2011, 12:40:02 am »
Mooi mooi, er komt eindelijk een ploeg te staan en er komt resultaatvoetbal. Hopelijk verkloten ze het dinsdag nu niet en wordt de lijn doorgetrokken! :)

Ik denk toch niet dat we te optimistisch moeten zijn. Ons verdediging liep vandaag al niet over van vertrouwen en dinsdag is Kompany (geelgeschorst) er dan nog eens niet bij.
De nieuwkomers lieten een goede indruk. Chadli had het het eerste half uur een beetje moeilijk, maar groeide nadien in de wedstrijd. Mignolet liet zien waarom hij in de Premier League zijn kans krijgt bij Sunderland, hij straalt rust en vertrouwen uit.  Zijne stijl van keepen staat me wel aan.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: De Rode Duivels
« Reactie #657 Gepost op: maart 29, 2011, 04:17:27 pm »
Wie gaat er nog naar de Heizel vnv?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #658 Gepost op: maart 29, 2011, 05:30:39 pm »
Wie gaat er nog naar de Heizel vnv?
Gij en 33999 Walen en Brusseleirs...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #659 Gepost op: maart 29, 2011, 05:32:17 pm »
Ik
SV TILL I DIE