Auteur Topic: Evaluatie van 1ste ronde  (gelezen 10837 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #20 Gepost op: december 22, 2008, 08:48:13 pm »
kampioen met kerst!

Toch heenronde met ups en downs vond ik (zwakke periode vanaf wedstrijd tegen club denk ik? maar ons daarna goed herpakt). Wedstrijden tegen Rsca en standard als uitschieters, wedstrijd tegen kortrijk als dieptepunt.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #21 Gepost op: december 22, 2008, 11:43:27 pm »
laat ons hopen dat frank raes het bij het rechte eind zal hebben :

 VOETBAL       terugblik heenronde (3)
             ???????????????????????????
Citaat
Welke ploeg heeft het meest verrast?   
 "Westerlo. Met een klein budget bracht
 het fijn, aanvallend voetbal. Al was   
 het in de laatste matchen wel minder."
                                       
 Welke ploeg heeft ontgoocheld?         
 "Germinal Beerschot. Dat bewijst dat je
 niet ongestraft driekwart van je       
 creatieve middenveld kunt verliezen." 
                                       
 Wie wordt kampioen?                   
 "Toch maar Anderlecht, omdat het de   
 ruimste kern heeft van alle topteams."
                                       
Wie zal degraderen?                   
 "Roeselare en Tubeke worden 17e en 18e.
 Voor de twee plaatsen daarboven: Dender
  en ik vrees ook Kortrijk. Veel hangt   
 ook af van de komende transferperiode."

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #22 Gepost op: december 23, 2008, 09:32:20 am »
De prestaties van SVZW zijn ronduit prachtig te noemen de eerste ronde!
Natuurlijk met ups en een paar downs.  De zeges tegen Anderlecht en Standard doet niemand ons na en nemen ze ons al niet meer af!

Wat me het meeste bijblijft zijn de ronduit abominable prestaties van onze scheidsrechters!
Als het thuisgefluit wat minder zou opgevallen zijn (steeds maar in ons nadeel) dan hadden we zeker een handvol punten meer.  De prestatie van Burie zaterdag was daar nog een mooi voorbeeld van!

Al bij al : puik werk essevee !
Ik dacht Gaetan simon. Burie leidde de derby tegen Kortrijk...
Maar inderdaad veel thuisgefluit alhoewel ik in het regenboogstadion daar weinig van merk. Ik ben ervan overtuigd dat het regenboogstadion ons jaarlijks punten kost. Neem die piste weg, de sfeermakers bij??n en de scheids zal het sowieso een stuk benauwder krijgen.
Toch hebben we de scheids dit seizoen ??nmaal kunnen be?nvloeden, namelijk voor de match tegen Charleroi maar toen voelden we ons allemaal zo'n onrecht aangedaan dat voor het eerste een gans regenboogstadion de scheids ging viseren.   

fox

  • Gast
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #23 Gepost op: december 23, 2008, 10:17:19 am »
De prestaties van SVZW zijn ronduit prachtig te noemen de eerste ronde!
Natuurlijk met ups en een paar downs.  De zeges tegen Anderlecht en Standard doet niemand ons na en nemen ze ons al niet meer af!

Wat me het meeste bijblijft zijn de ronduit abominable prestaties van onze scheidsrechters!
Als het thuisgefluit wat minder zou opgevallen zijn (steeds maar in ons nadeel) dan hadden we zeker een handvol punten meer.  De prestatie van Burie zaterdag was daar nog een mooi voorbeeld van!

Al bij al : puik werk essevee !
Ik dacht Gaetan simon. Burie leidde de derby tegen Kortrijk...
Maar inderdaad veel thuisgefluit alhoewel ik in het regenboogstadion daar weinig van merk. Ik ben ervan overtuigd dat het regenboogstadion ons jaarlijks punten kost. Neem die piste weg, de sfeermakers bij??n en de scheids zal het sowieso een stuk benauwder krijgen.
Toch hebben we de scheids dit seizoen ??nmaal kunnen be?nvloeden, namelijk voor de match tegen Charleroi maar toen voelden we ons allemaal zo'n onrecht aangedaan dat voor het eerste een gans regenboogstadion de scheids ging viseren.   

1 maal slechts heeft het publiek zijn werk gedaan. Nadat we tegen Charleroi een onterechte penalty tegenkregen hebben we de scheidsrechter zodanig geviseerd dat we er ook eentje kregen

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #24 Gepost op: december 23, 2008, 10:20:09 am »
De prestaties van SVZW zijn ronduit prachtig te noemen de eerste ronde!
Natuurlijk met ups en een paar downs.  De zeges tegen Anderlecht en Standard doet niemand ons na en nemen ze ons al niet meer af!

Wat me het meeste bijblijft zijn de ronduit abominable prestaties van onze scheidsrechters!
Als het thuisgefluit wat minder zou opgevallen zijn (steeds maar in ons nadeel) dan hadden we zeker een handvol punten meer.  De prestatie van Burie zaterdag was daar nog een mooi voorbeeld van!

Al bij al : puik werk essevee !
Ik dacht Gaetan simon. Burie leidde de derby tegen Kortrijk...
Maar inderdaad veel thuisgefluit alhoewel ik in het regenboogstadion daar weinig van merk. Ik ben ervan overtuigd dat het regenboogstadion ons jaarlijks punten kost. Neem die piste weg, de sfeermakers bij??n en de scheids zal het sowieso een stuk benauwder krijgen.
Toch hebben we de scheids dit seizoen ??nmaal kunnen be?nvloeden, namelijk voor de match tegen Charleroi maar toen voelden we ons allemaal zo'n onrecht aangedaan dat voor het eerste een gans regenboogstadion de scheids ging viseren.   

1 maal slechts heeft het publiek zijn werk gedaan. Nadat we tegen Charleroi een onterechte penalty tegenkregen hebben we de scheidsrechter zodanig geviseerd dat we er ook eentje kregen

En daarbij waren we dan gewoonweg zo goed dat de beslissing van de scheids in ons voordeel niet veel verschil maakte in de uitslag, dus ja...

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #25 Gepost op: december 23, 2008, 10:46:17 am »
Misschien nu al beginnen bouwen :D Kan niet wachten tot het nieuwe stadion er staat.



Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #26 Gepost op: december 24, 2008, 02:33:06 pm »
Die nieuwe tribune achter het doel zal ons veel goed doen.Op uitwedstrijden is onze sfeer zo goed, alleen thuis kan het beter.wrm komen de colono boys niet gwn weer naar boven , want dan hebben we een topsfeertje.laat die mannen ergens midden van die tribune vestigen en heel die tribune zal meedoen.En wees gerust,tegen charleroi zat ik in de hoofdtribune.bij het zingen van 'amateur!' en 'dief!' deed heel de hoofdtribune mee met de overkant.Dus wrm zouden ze niet mee doen alswe allemaal daar boven met colono boys een feestje van maken,dan doet die hoofdtribune zeker mee.
denk er zeker eens over na , ,want de colono boys in vak T ..Ze zingen veel , maar luid ....
denk er aub eens over na , dit kan al veel goed doen ondanks de piste erond.en wnr die nieuwe tribune er komt,kan rood wit blijven zitten waar het nu zit , en kunnen de colono boys en andere sfeermakers de nieuwe tribune nemen,,en zo hebben we 2 groepen met sfeermakers , en dan kunnen we mooie dingen doen ,, ik geef maar een voorbeeld : FORZA SV tegen mekaar roepen, de colono boys tegen de roodwitten.Als ik er nu al aan denk..Kippenvel  ;)


Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #27 Gepost op: december 24, 2008, 02:46:50 pm »
Yeah right...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #28 Gepost op: december 25, 2008, 02:00:25 pm »
Ik vind dat geen slecht idee maar ja zullen de vips ermee gediend zijn. Ik zit beneden in hoofdtribune en er mag gerust wat meer sfeer in de hoofdtribune zijn. Tegen Chalala viseerde we allemaal de ref en dat vind ik ok qua sfeer.



Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #29 Gepost op: december 25, 2008, 05:40:07 pm »
Die nieuwe tribune achter het doel zal ons veel goed doen.Op uitwedstrijden is onze sfeer zo goed, alleen thuis kan het beter.wrm komen de colono boys niet gwn weer naar boven , want dan hebben we een topsfeertje.laat die mannen ergens midden van die tribune vestigen en heel die tribune zal meedoen.En wees gerust,tegen charleroi zat ik in de hoofdtribune.bij het zingen van 'amateur!' en 'dief!' deed heel de hoofdtribune mee met de overkant.Dus wrm zouden ze niet mee doen alswe allemaal daar boven met colono boys een feestje van maken,dan doet die hoofdtribune zeker mee.
denk er zeker eens over na , ,want de colono boys in vak T ..Ze zingen veel , maar luid ....
denk er aub eens over na , dit kan al veel goed doen ondanks de piste erond.en wnr die nieuwe tribune er komt,kan rood wit blijven zitten waar het nu zit , en kunnen de colono boys en andere sfeermakers de nieuwe tribune nemen,,en zo hebben we 2 groepen met sfeermakers , en dan kunnen we mooie dingen doen ,, ik geef maar een voorbeeld : FORZA SV tegen mekaar roepen, de colono boys tegen de roodwitten.Als ik er nu al aan denk..Kippenvel  ;)



 ::)

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #30 Gepost op: december 25, 2008, 05:43:20 pm »
laat ons hopen dat frank raes het bij het rechte eind zal hebben :

 VOETBAL       terugblik heenronde (3)
             ???????????????????????????
Citaat
Welke ploeg heeft het meest verrast?   
 "Westerlo. Met een klein budget bracht
 het fijn, aanvallend voetbal. Al was   
 het in de laatste matchen wel minder."
                                       
 Welke ploeg heeft ontgoocheld?         
 "Germinal Beerschot. Dat bewijst dat je
 niet ongestraft driekwart van je       
 creatieve middenveld kunt verliezen." 
                                       
 Wie wordt kampioen?                   
 "Toch maar Anderlecht, omdat het de   
 ruimste kern heeft van alle topteams."
                                       
Wie zal degraderen?                   
 "Roeselare en Tubeke worden 17e en 18e.
 Voor de twee plaatsen daarboven: Dender
  en ik vrees ook Kortrijk. Veel hangt   
 ook af van de komende transferperiode."


Tom Boudeweel plaatst ze ook bij de degradatiekandidaten:

Wie zal degraderen?
"Roeselare en Dender? Met een vraagteken. Buiten Vlaanderen spelen er nog andere krachten. Bergen zal zo nipt de degradatie kunnen vermijden. En GB kan toch niet blijven sukkelen? KV Kortrijk moet de eerste maanden nog sprokkelen."

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #31 Gepost op: december 25, 2008, 07:00:59 pm »
Die nieuwe tribune achter het doel zal ons veel goed doen.Op uitwedstrijden is onze sfeer zo goed, alleen thuis kan het beter.wrm komen de colono boys niet gwn weer naar boven , want dan hebben we een topsfeertje.laat die mannen ergens midden van die tribune vestigen en heel die tribune zal meedoen.En wees gerust,tegen charleroi zat ik in de hoofdtribune.bij het zingen van 'amateur!' en 'dief!' deed heel de hoofdtribune mee met de overkant.Dus wrm zouden ze niet mee doen alswe allemaal daar boven met colono boys een feestje van maken,dan doet die hoofdtribune zeker mee.
denk er zeker eens over na , ,want de colono boys in vak T ..Ze zingen veel , maar luid ....
denk er aub eens over na , dit kan al veel goed doen ondanks de piste erond.en wnr die nieuwe tribune er komt,kan rood wit blijven zitten waar het nu zit , en kunnen de colono boys en andere sfeermakers de nieuwe tribune nemen,,en zo hebben we 2 groepen met sfeermakers , en dan kunnen we mooie dingen doen ,, ik geef maar een voorbeeld : FORZA SV tegen mekaar roepen, de colono boys tegen de roodwitten.Als ik er nu al aan denk..Kippenvel  ;)



...tegen de roodwitten, de bekrompen mensen ja!

Offline rikkie

  • Leden
  • Berichten: 79
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #32 Gepost op: december 27, 2008, 06:50:29 pm »
Die nieuwe tribune achter het doel zal ons veel goed doen.Op uitwedstrijden is onze sfeer zo goed, alleen thuis kan het beter.wrm komen de colono boys niet gwn weer naar boven , want dan hebben we een topsfeertje.laat die mannen ergens midden van die tribune vestigen en heel die tribune zal meedoen.En wees gerust,tegen charleroi zat ik in de hoofdtribune.bij het zingen van 'amateur!' en 'dief!' deed heel de hoofdtribune mee met de overkant.Dus wrm zouden ze niet mee doen alswe allemaal daar boven met colono boys een feestje van maken,dan doet die hoofdtribune zeker mee.
denk er zeker eens over na , ,want de colono boys in vak T ..Ze zingen veel , maar luid ....
denk er aub eens over na , dit kan al veel goed doen ondanks de piste erond.en wnr die nieuwe tribune er komt,kan rood wit blijven zitten waar het nu zit , en kunnen de colono boys en andere sfeermakers de nieuwe tribune nemen,,en zo hebben we 2 groepen met sfeermakers , en dan kunnen we mooie dingen doen ,, ik geef maar een voorbeeld : FORZA SV tegen mekaar roepen, de colono boys tegen de roodwitten.Als ik er nu al aan denk..Kippenvel  ;)


DAT GAAT KNALLEN

...tegen de roodwitten, de bekrompen mensen ja!

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #33 Gepost op: december 28, 2008, 02:41:41 pm »
ie heeft groot gelijk werk met elkaar niet tegen elkaar
maar daar zijn de cb te bekrompen voor !! hun mening is alles tegen de rood-witte (buiten een paar dan)
wat eerder zieliger is van de cb of hetgeen de rood-witte soms doen en niet alle rood-witte zijn zoals jullie zeggen slechte en idote supporters  ;D

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #34 Gepost op: december 28, 2008, 02:52:24 pm »
ie heeft groot gelijk werk met elkaar niet tegen elkaar
maar daar zijn de cb te bekrompen voor !! hun mening is alles tegen de rood-witte (buiten een paar dan)
wat eerder zieliger is van de cb of hetgeen de rood-witte soms doen en niet alle rood-witte zijn zoals jullie zeggen slechte en idote supporters  ;D

dat is waar, niet alle rood-witten zijn zoals jij momenteel  ::) Tsteekt echt serieus tegen ze lg.. Kheb niets tegen rood-witten, maar je onleesbare teksten, die bovendien constant hetzelfde inhouden, moeten nu toch echt eens ophouden.. Ik wil hier gewoon nieuwtjes over Zulte Waregem lezen, maar als ik niets wil missen moet ik ook steeds jouw gezever lezen en dit steekt serieus tegen!

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #35 Gepost op: december 28, 2008, 03:44:42 pm »
Ik heb misschien een idee ivm het stadion. Waarom langs beide kanten van het stadion achter de goal geen tijdelijke tribune installeren. Die helft van de piste wordt toch niet gebruikt zeker? En voor topmatchen betekend het meer recette voor de vereniging ;). Sommigen zullen het belachelijk vinden maar kom zo zou misschien er nog wat meer sfeer zijn.



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #36 Gepost op: december 28, 2008, 03:49:56 pm »
ie heeft groot gelijk werk met elkaar niet tegen elkaar
maar daar zijn de cb te bekrompen voor !! hun mening is alles tegen de rood-witte (buiten een paar dan)
wat eerder zieliger is van de cb of hetgeen de rood-witte soms doen en niet alle rood-witte zijn zoals jullie zeggen slechte en idote supporters  ;D

dat is waar, niet alle rood-witten zijn zoals jij momenteel  ::) Tsteekt echt serieus tegen ze lg.. Kheb niets tegen rood-witten, maar je onleesbare teksten, die bovendien constant hetzelfde inhouden, moeten nu toch echt eens ophouden.. Ik wil hier gewoon nieuwtjes over Zulte Waregem lezen, maar als ik niets wil missen moet ik ook steeds jouw gezever lezen en dit steekt serieus tegen!


hoe meer bepaalde rood-witten idioot doen tegen cb en hen belachelijk proberen te maken zoals lg, hoe meer cb rood-groen worden volgens mij. het is trouwens al sowieso doodnormaal dat het overgrote deel van hen rood-groen is en blijft, aangezien ze gewoon te jong zijn om nog iets van sv waregem te hebben gekent. en die situatie gaat zich in de toekomst gewoon verderzetten. hoe zou iemand die in de jaren '90 geboren is , of zelfs deze eeuw , zich nog veel kunnen voorstellen bij dingen die ze zich zelf niet of niet bewust hebben meegemaakt ?

trouwens vreemd hoe 1 of 2 mensen hier weer een kleurendiscussie op gang brengen, die nauwelijks 1 % van de mensen in het stadion nog bezighoudt . ( 1 % van 6000 = 60 )

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #37 Gepost op: december 28, 2008, 04:43:31 pm »

[/quote]

trouwens vreemd hoe 1 of 2 mensen hier weer een kleurendiscussie op gang brengen, die nauwelijks 1 % van de mensen in het stadion nog bezighoudt . ( 1 % van 6000 = 60 )
[/quote]

Slechts 60? Ik denk toch dat het er een pak meer zijn hoor, als je kijkt naar de sjalenwedstrijd dan valt het toch op dat de sjaals met het minst of subtielst groen in verwerkt het heel goed deden. Dit gaat dan enkel over de forumgebruikers die hun stem hebben uitgebracht, een 250 man.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #38 Gepost op: december 28, 2008, 06:14:36 pm »
Jongens is dat hier nu in elk topic dat ik die zever moe lezen. Misschien moet er een topic gemaakt worden bij diverse gelijk die van Dury zodat de andere topics gespaard blijven van spam ... :)

fox

  • Gast
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #39 Gepost op: december 29, 2008, 09:31:23 am »
Beste mensen,

Ik haat censuur in al zijn vormen en dus ook op dit forum. Ik begrijp echter ook dat velen het beu aan het worden zijn dat hier inderdaad een aantal sujetten vertoeven die er enkel en alleen op uit zijn om niet enkel ruzie te stoken op de tribunes maar nu ook op ons forum.  Toch vind ik het geen goeie oplossing om hen het genoegen te gunnen zich goed te voelen door hen te bannen.

Daarom stel ik voor dat we hier met zen allen trachten te doen, wat we zo waardig doen in de tribunes. Hen negeren! Op die manier raken ze opnieuw gefrustreerd en sterven ze ook hier vanzelf wel uit. Ik ben in elk geval van plan om niet meer mee te gaan in hun eindeloos gestook en ik hoop dat velen dat met mij ook doen.

En nu terug on topic als het kan!