Auteur Topic: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"  (gelezen 8065 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Farnese

  • Leden
  • Berichten: 18
  • Essevee!
De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Gepost op: oktober 05, 2011, 10:47:21 am »
Davy De Fauw is teleurgesteld dat Georges Leekens niet aan hem heeft gedacht voor de Rode Duivels:

http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuws/182055/De_Fauw_Denkt_Leekens_dat_ik_Nederlander_ben.html
« Laatst bewerkt op: oktober 08, 2011, 12:50:46 pm door SV5381.be »

Offline Daaihart

  • Leden
  • Berichten: 11
  • Essevee!
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #1 Gepost op: oktober 05, 2011, 10:45:37 pm »
En gelijk heeft ie! Momenteel echt wel de beste Belgische RB!
Zjors is nen ezel dattie da nie WILT zien!

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #2 Gepost op: oktober 06, 2011, 08:48:05 am »
En zich blijft vastklampen aan Ciman die zich nu eindelijk bewust is van het feit dat hij teveel voorzetten in de tribune trapt !  (nu nog bewust worden van het feit dat hij niet kan verdedigen...)  ;D

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #3 Gepost op: oktober 06, 2011, 08:50:24 am »
En zich blijft vastklampen aan Ciman die zich nu eindelijk bewust is van het feit dat hij teveel voorzetten in de tribune trapt !  (nu nog bewust worden van het feit dat hij niet kan verdedigen...)  ;D
En bovendien gaat Hoefkens de meubelen redden voor de duivels! Hoefkens begot...

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #4 Gepost op: oktober 06, 2011, 10:55:40 am »
In zijn sterke periode bij Roda nooit opgeroepen en nu plots een selectie verwachten? Ik zeg niet dat Ciman of Hoefkens beter zijn maar om nu zo ontgoocheld te beginnen Twitteren... Kijk naar Oli Deschacht, die is er ook weer eens niet bij maar die is dat al gewend ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #5 Gepost op: oktober 06, 2011, 11:04:03 am »
In zijn sterke periode bij Roda nooit opgeroepen en nu plots een selectie verwachten? Ik zeg niet dat Ciman of Hoefkens beter zijn maar om nu zo ontgoocheld te beginnen Twitteren... Kijk naar Oli Deschacht, die is er ook weer eens niet bij maar die is dat al gewend ;)

En op basis van wat zou Deschacht er nu moeten bij zitten?

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #6 Gepost op: oktober 06, 2011, 11:36:07 am »
In zijn sterke periode bij Roda nooit opgeroepen en nu plots een selectie verwachten? Ik zeg niet dat Ciman of Hoefkens beter zijn maar om nu zo ontgoocheld te beginnen Twitteren... Kijk naar Oli Deschacht, die is er ook weer eens niet bij maar die is dat al gewend ;)
Volgens mij wilde hij Leekens gewoon eens laten inzien dat niet alle goeie spelers in het buitenland of bij de 'grote 5' spelen. En als voorbeeld neemt hij zichzelf...

Boer Boerie

  • Gast
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #7 Gepost op: oktober 06, 2011, 01:03:47 pm »
Mja, kweetni.
Jis toch ni van de jongste meer en qua ervaring schiet hij toch tekort
met alle respect voor zijn carriere.
Ciman speelde al meer grote matchen dan De Fauw
en denk dat ook dat meespeelt.
Colpaert mocht zo ook eens uit de nood helpen en er was toen heel veel kritiek op.
Kleine ploegen zijn geen leveranciers van internationals

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #8 Gepost op: oktober 06, 2011, 01:19:52 pm »
In zijn sterke periode bij Roda nooit opgeroepen en nu plots een selectie verwachten? Ik zeg niet dat Ciman of Hoefkens beter zijn maar om nu zo ontgoocheld te beginnen Twitteren... Kijk naar Oli Deschacht, die is er ook weer eens niet bij maar die is dat al gewend ;)

En op basis van wat zou Deschacht er nu moeten bij zitten?

Ik bedoel dit wel cynisch ? ;)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #9 Gepost op: oktober 06, 2011, 02:49:25 pm »
Mja, kweetni.
Jis toch ni van de jongste meer en qua ervaring schiet hij toch tekort
met alle respect voor zijn carriere.
Ciman speelde al meer grote matchen dan De Fauw
en denk dat ook dat meespeelt.
Colpaert mocht zo ook eens uit de nood helpen en er was toen heel veel kritiek op.
Kleine ploegen zijn geen leveranciers van internationals

moet ik eens herinneren hoeveel internationals Waregem aanleverde in D? succesperiode van de RD's????
hij heeft gelijk dat em van zijn tak maakt; geheel naar de new style van den esjevee....

Boer Boerie

  • Gast
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #10 Gepost op: oktober 06, 2011, 02:52:21 pm »
Ik heb het over nu, niet over Lukie Millecamps, Dany Veyt, Flupe Desmet enzo.

Als zelfs RSCA bijna geen opgeroepen spelers heeft wat wilt ge dan dat ze bij ons komen zoeken?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #11 Gepost op: oktober 06, 2011, 03:35:32 pm »
Ik heb het over nu, niet over Lukie Millecamps, Dany Veyt, Flupe Desmet enzo.

Als zelfs RSCA bijna geen opgeroepen spelers heeft wat wilt ge dan dat ze bij ons komen zoeken?
Veel Belgen lopen er daar dan ook niet rond he ;)

fox

  • Gast
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #12 Gepost op: oktober 06, 2011, 03:55:55 pm »
Ik heb het over nu, niet over Lukie Millecamps, Dany Veyt, Flupe Desmet enzo.

Als zelfs RSCA bijna geen opgeroepen spelers heeft wat wilt ge dan dat ze bij ons komen zoeken?

Waarom denk je dat Odoi nu plots opgeroepen is en vorig jaar niet? Is hij dan plots zoveel beter geworden of is het gewoon omdat hij nu een anders shirt draagt?

Neen, Odoi is op dit moment zeker niet beter dan Defauw en stellen dat je het doet omdat hij nog jong is en je een ploeg moet bouwen is onzin. Bouwen aan een ploeg in de voorlaatste wedstrijd van de EK kwalificatie doe je niet. Dan speel je met het best mogelijke team om te proberen winnen. Door de vele blessures achterin heeft De fauw daar minstens evenveel te zoeken als Hoefkens en Odoi.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #13 Gepost op: oktober 06, 2011, 04:25:03 pm »
en Odoi heeft dan ook nog geen enkele deftige match gespeeld dit jaar....zegt idd genoeg...

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #14 Gepost op: oktober 06, 2011, 06:00:49 pm »
Moest ie nu ne keer Vlaams klappen in plaats van Ollands, 't zou misschien schelen. Dat ie daar maar ne keer zijn "stinkende best" voor doet  ;)

fox

  • Gast
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #15 Gepost op: oktober 06, 2011, 08:10:19 pm »
Moest ie nu ne keer Vlaams klappen in plaats van Ollands, 't zou misschien schelen. Dat ie daar maar ne keer zijn "stinkende best" voor doet  ;)

Tja, dat is blijkbaar zo als je in Holland gaat voetballen. Ge moet maar ne keer naar interviews met Buysse kijken. En dienen speelt er nog maar een jaar.

Boer Boerie

  • Gast
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #16 Gepost op: oktober 06, 2011, 08:57:37 pm »
Ik heb het over nu, niet over Lukie Millecamps, Dany Veyt, Flupe Desmet enzo.

Als zelfs RSCA bijna geen opgeroepen spelers heeft wat wilt ge dan dat ze bij ons komen zoeken?

Waarom denk je dat Odoi nu plots opgeroepen is en vorig jaar niet? Is hij dan plots zoveel beter geworden of is het gewoon omdat hij nu een anders shirt draagt?

Neen, Odoi is op dit moment zeker niet beter dan Defauw en stellen dat je het doet omdat hij nog jong is en je een ploeg moet bouwen is onzin. Bouwen aan een ploeg in de voorlaatste wedstrijd van de EK kwalificatie doe je niet. Dan speel je met het best mogelijke team om te proberen winnen. Door de vele blessures achterin heeft De fauw daar minstens evenveel te zoeken als Hoefkens en Odoi.

ik zeg toch dat kleine ploegen geen internationals gaan afvaardigen?

Offline Daaihart

  • Leden
  • Berichten: 11
  • Essevee!
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #17 Gepost op: oktober 06, 2011, 08:58:50 pm »
Moest ie nu ne keer Vlaams klappen in plaats van Ollands, 't zou misschien schelen. Dat ie daar maar ne keer zijn "stinkende best" voor doet  ;)
En hoeveel Vlaams spreken Van Buyten, Ciman, Witsel, Felaini,... om er maar een paar te noemen?!
Moeten die niet hun "stinkende best" doen dan?

Boer Boerie

  • Gast
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #18 Gepost op: oktober 06, 2011, 09:04:26 pm »
Moest ie nu ne keer Vlaams klappen in plaats van Ollands, 't zou misschien schelen. Dat ie daar maar ne keer zijn "stinkende best" voor doet  ;)
En hoeveel Vlaams spreken Van Buyten, Ciman, Witsel, Felaini,... om er maar een paar te noemen?!
Moeten die niet hun "stinkende best" doen dan?

ik denk dat Bernie dat als grapke bedoelde (zie zijn ;) )
:P

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Fauw: "Denkt Leekens dat ik een Nederlander ben?"
« Reactie #19 Gepost op: oktober 07, 2011, 07:53:07 pm »
Moest ie nu ne keer Vlaams klappen in plaats van Ollands, 't zou misschien schelen. Dat ie daar maar ne keer zijn "stinkende best" voor doet  ;)

Ik doe mijn best maar mijn methode "al doende en horende leert men" werkt voorlopig niet.

@ Daaihart: ge moet weten dat Nonkel Bernie een complete orangist is die gewoon het Nederlandse Nederlands hoog wil aanschrijven. Niet, B. ? :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje