Auteur Topic: play-off 2  (gelezen 12848 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrt

  • Leden
  • Berichten: 57
play-off 2
« Gepost op: maart 04, 2012, 11:19:18 am »
Weet er iemand de datums waarop zal gespeeld worden in play-off 2 ?

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: play-off 2
« Reactie #1 Gepost op: maart 04, 2012, 07:25:22 pm »
speeldata play-off 2 voor zowel poule A en B:
31/03 ; 07/04 ; 14/04 ; 21/04 ; 28/04 en 05/05

finale play-off 2 heenwedstrijd : 10/05 en terugmatch : 13/05

winnaar play-off 2 4de of 5de play-off1 : heen 17/05 en terug 20/05

Indeling poule A : 7de ; 9de ; 12de en 14de
Indeling poule B : 8de ; 10de 11de en 13de

AUB

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: play-off 2
« Reactie #2 Gepost op: maart 04, 2012, 08:17:49 pm »
speeldata play-off 2 voor zowel poule A en B:
31/03 ; 07/04 ; 14/04 ; 21/04 ; 28/04 en 05/05

finale play-off 2 heenwedstrijd : 10/05 en terugmatch : 13/05

winnaar play-off 2 4de of 5de play-off1 : heen 17/05 en terug 20/05

Indeling poule A : 7de ; 9de ; 12de en 14de
Indeling poule B : 8de ; 10de 11de en 13de

AUB

Dus zoals het er nu naar uit ziet:

Poule B met:
- Lokeren
- Beerschot
- Bergen
- Essevee

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: play-off 2
« Reactie #3 Gepost op: maart 04, 2012, 09:12:31 pm »
heel moeilijke poule

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: play-off 2
« Reactie #4 Gepost op: maart 04, 2012, 10:32:49 pm »
heel moeilijke poule

In de positie waar wij staan, en de vorm waarin we verkeren,  is alles moeilijk.

Offline roodgroenZW

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Essevee!
Re: play-off 2
« Reactie #5 Gepost op: maart 04, 2012, 10:38:27 pm »
iK vind dit niet, als wij niets kunnen brengen in deze poule dan zijn wij gewoon eerste klasse niet waardig. Buiten Lokeren moet echt wel alles te doen zijn. Het spelniveau is misschien de laatste weken niet goed, maar misschien zijn ze zich wat aan het voorbereiden op die POII ? Niet teveel blessures en dergelijke...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: play-off 2
« Reactie #6 Gepost op: maart 04, 2012, 11:32:30 pm »
heel moeilijke poule

en saai, naar zo een wedstrijden kijk ik niet uit hoor pff ...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: play-off 2
« Reactie #7 Gepost op: maart 05, 2012, 10:27:29 am »
iK vind dit niet, als wij niets kunnen brengen in deze poule dan zijn wij gewoon eerste klasse niet waardig. Buiten Lokeren moet echt wel alles te doen zijn. Het spelniveau is misschien de laatste weken niet goed, maar misschien zijn ze zich wat aan het voorbereiden op die POII ? Niet teveel blessures en dergelijke...

Dat is dan wel al volkomen mislukt ;)

Offline roodgroenZW

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Essevee!
Re: play-off 2
« Reactie #8 Gepost op: maart 05, 2012, 07:20:59 pm »
iK vind dit niet, als wij niets kunnen brengen in deze poule dan zijn wij gewoon eerste klasse niet waardig. Buiten Lokeren moet echt wel alles te doen zijn. Het spelniveau is misschien de laatste weken niet goed, maar misschien zijn ze zich wat aan het voorbereiden op die POII ? Niet teveel blessures en dergelijke...

Dat is dan wel al volkomen mislukt ;)

Moet ik ook wel toegeven...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: play-off 2
« Reactie #9 Gepost op: maart 08, 2012, 04:14:10 pm »
Aangezien de laatste twee partijen toch niet meer van tel zijn, zou ik graag nog eens een paar jonkies en newbies aan het werk zien... en dat langer dan een kwartier.

Waar is de tijd dat Berrier tijdens zijn oefenmatch tegen Heerenveen die Hollanders op een hoopje speelde :-) Je zag meteen: "Die heeft het!"
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: play-off 2
« Reactie #10 Gepost op: maart 10, 2012, 01:47:33 pm »
geef berrier nog wat tijd.hij speelt meschien niet zo denderend maar tel eens zijn assist op? is weeral van goud waarde geweest voor ons.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: play-off 2
« Reactie #11 Gepost op: maart 10, 2012, 03:04:45 pm »
geef berrier nog wat tijd.hij speelt meschien niet zo denderend maar tel eens zijn assist op? is weeral van goud waarde geweest voor ons.

Vroeger speelde hij goed en gaf hij assists, nu speelt hij al 3 weken pover. En was zogezegd weer klaar voor een topclub, daar krijg ik het van.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: play-off 2
« Reactie #12 Gepost op: maart 10, 2012, 09:09:05 pm »
geef berrier nog wat tijd.hij speelt meschien niet zo denderend maar tel eens zijn assist op? is weeral van goud waarde geweest voor ons.

Vroeger speelde hij goed en gaf hij assists, nu speelt hij al 3 weken pover. En was zogezegd weer klaar voor een topclub, daar krijg ik het van.

Berrier en Leye zijn misschien goede spelers voor ons, maar komen tekort voor een topploeg.  Daarvoor brengen ze iets te weinig en zijn ze te onregelmatig. Hopelijk beseffen ze het zelf en blijven ze hier.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: play-off 2
« Reactie #13 Gepost op: maart 11, 2012, 09:17:48 am »
zonder berrier waren we nu nog aan het vechten tegen degradatie. dus ik zou niet weten waarom we niet tevreden mogen zijn over berrier?? speelt niet zo goed maar hij levert punten op!! in deze fase is dat meer dan genoeg. en een voetballer moet altijd ambitie hebben!!

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: play-off 2
« Reactie #14 Gepost op: maart 11, 2012, 11:00:25 am »
wacht eens met comentaar geven tot zowel berier als leye weer een voorbereiding meegemaakt hebben met svzw,is niet meer dan normaal dat ze nu een dipje hebben.naar volgend seizoen toe met nog een paar gerichte versterkingen komen we er wel.we zijn gered en dat was het belangrijkste dit seizoen en wees maar heel zeker dat ze het niet meer zo ver gaan willen laten komen als dit seizoen dat we tegen de degradatie moeten vechten.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: play-off 2
« Reactie #15 Gepost op: maart 11, 2012, 05:22:43 pm »
kga akkoord. als ze een voorbereiding bij svzw meemaken, dury wa invloed op trajkovski kan krijgen, serwy wa regelmatiger speelt en chevalier berrier terugvindt hebben we een voorhoede om top 6 te spelen. er mag alleszinds nog wa bijkomen, een beetje positieve concurrentie heeft nog geen voetballer kwaad gedaan.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: play-off 2
« Reactie #16 Gepost op: maart 11, 2012, 06:20:43 pm »
Awel,
krijg h?t!

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: play-off 2
« Reactie #17 Gepost op: maart 12, 2012, 02:04:23 am »
ze zijn hier nog maar( Berrier en Leye) en onderhuidse kritiek al, begint Typisch voor hier zou ik zeggen ,"geduld is een schone deugd"wacht tot volgend seizoen dan kun je pas conclusies trekken........ : 8)

WAEREGHEM

  • Gast
Re: play-off 2
« Reactie #18 Gepost op: maart 12, 2012, 09:08:37 am »
geef berrier nog wat tijd.hij speelt meschien niet zo denderend maar tel eens zijn assist op? is weeral van goud waarde geweest voor ons.

Vroeger speelde hij goed en gaf hij assists, nu speelt hij al 3 weken pover. En was zogezegd weer klaar voor een topclub, daar krijg ik het van.

Kritiek geven op de speler die zo ongeveer op z'n eentje Essevee heeft gered in een paar weken tijd, je moet het maar doen...

En voor je weer begint, nee hij speelt niet zo goed als destijds, maar begrijp/zie je niet dat dat ergens normaal is?

Zeg jij eigenlijk ooit iets positief over deze club?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: play-off 2
« Reactie #19 Gepost op: maart 12, 2012, 09:33:50 am »
geef berrier nog wat tijd.hij speelt meschien niet zo denderend maar tel eens zijn assist op? is weeral van goud waarde geweest voor ons.

Vroeger speelde hij goed en gaf hij assists, nu speelt hij al 3 weken pover. En was zogezegd weer klaar voor een topclub, daar krijg ik het van.

Kritiek geven op de speler die zo ongeveer op z'n eentje Essevee heeft gered in een paar weken tijd, je moet het maar doen...

En voor je weer begint, nee hij speelt niet zo goed als destijds, maar begrijp/zie je niet dat dat ergens normaal is?

Zeg jij eigenlijk ooit iets positief over deze club?

Ja, maar hier wordt veel naast gekeken.
Trouwens, dit is een seizoen waar er niet veel positiefs te vertellen valt.

Ik kan moeilijk zeggen dat we goed spelen, als we de laatste weken zo aan het slabakken zijn he.