Auteur Topic: Parking Expo toegankelijk voor abonnees?  (gelezen 3361 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Parking Expo toegankelijk voor abonnees?
« Gepost op: augustus 17, 2012, 10:29:58 pm »
Nu je een abonnement hebt, is de parking recht tegenover het stadion beschikbaar voor abonnees?




Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Parking Expo toegankelijk voor abonnees?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 17, 2012, 11:10:45 pm »
Ik heb een abo in de Red VIP en daarbij hoort een parkeerticket voor parking B (expo). Hoe het precies zit, weet ik niet (heb het via via).

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Parking Expo toegankelijk voor abonnees?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 17, 2012, 11:22:56 pm »
Nu je een abonnement hebt, is de parking recht tegenover het stadion beschikbaar voor abonnees?
De parking zelf normaal gezien niet , daar is idd zo een parkeerkaart nodig . Maar naast de expo kun je wel bij niet betalend staan , op de steentjes dan wel . Bij de parking staan er altijd stewards , gewoon oprijden en zeggen dat het voor niet betalend is . Wij staan daar ook altijd en hebben abo in de X :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Parking Expo toegankelijk voor abonnees?
« Reactie #3 Gepost op: augustus 18, 2012, 12:49:55 pm »
Nu je een abonnement hebt, is de parking recht tegenover het stadion beschikbaar voor abonnees?
De parking zelf normaal gezien niet , daar is idd zo een parkeerkaart nodig . Maar naast de expo kun je wel bij niet betalend staan , op de steentjes dan wel . Bij de parking staan er altijd stewards , gewoon oprijden en zeggen dat het voor niet betalend is . Wij staan daar ook altijd en hebben abo in de X :)

Maar is er vandaag niet iets te doen in den Expo?

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Parking Expo toegankelijk voor abonnees?
« Reactie #4 Gepost op: augustus 18, 2012, 12:52:28 pm »
Nu je een abonnement hebt, is de parking recht tegenover het stadion beschikbaar voor abonnees?
De parking zelf normaal gezien niet , daar is idd zo een parkeerkaart nodig . Maar naast de expo kun je wel bij niet betalend staan , op de steentjes dan wel . Bij de parking staan er altijd stewards , gewoon oprijden en zeggen dat het voor niet betalend is . Wij staan daar ook altijd en hebben abo in de X :)

Maar is er vandaag niet iets te doen in den Expo?

Zou ik niet kunnen zeggen , maar als er iets te doen is in de expo , dan mag je toch normaal nog oo de steentjes staan of heb ik het mis ?

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Parking Expo toegankelijk voor abonnees?
« Reactie #5 Gepost op: augustus 18, 2012, 01:48:48 pm »
Er is blijkbaar wat te doen in de Expo, Saint-Tropez feest.