Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235931 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De Rode Duivels
« Reactie #40 Gepost op: maart 25, 2007, 03:36:44 pm »
inderdaad.
En altijd maar proberen om toch die enkele positieve dingen te zoeken.
Ze verliezen gvd met 4-0 en toch is VDE tevreden . Hoe laag kunnen we gaan ...

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De Rode Duivels
« Reactie #41 Gepost op: maart 25, 2007, 05:08:34 pm »
DEWINTER START PETITIE VOOR VLAAMS TEAM
 ???????????????????????????????????????
 Filip Dewinter wil een actie op gang   
 brengen waarbij voetbalfans aan de sta-
 dions en via het internet de oprichting
 van een Vlaams nationaal team steunen.
                                       
 "De zware 4-0 komt niet alleen door een
 gebrek aan talent", zegt de Vlaams Be-
 langer, "maar ook door het feit dat de
 spelers zich amper verbonden voelen met
 de nationale ploeg. Enkel de splitsing
 in een Vlaamse en Waalse ploeg kan het
 voetbal weer uit het moeras halen."   
                                       
 "Italianen, Portugezen, Engelsen, Duit-
 sers en Schotten vechten voor hun ploeg
 en vooral hun volk. Voor Belgi? voet- 
 ballen wordt als een "corvee" gezien."

Offline roodwit

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: De Rode Duivels
« Reactie #42 Gepost op: maart 25, 2007, 09:03:16 pm »
Vlaanderen Boven!!! ;)

Crudo

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #43 Gepost op: maart 25, 2007, 09:23:33 pm »
Een Vlaamse nationale ploeg ;D Dat worden nog pittige duels tegen San Marino en Liechtenstein

Meestal worden krachten gebundeld om sterker te worden... laten we nu idd maar splitsen, zo gaan we echt wel beter voetbal te zien krijgen  ;D
« Laatst bewerkt op: maart 25, 2007, 09:40:43 pm door Crudo »

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #44 Gepost op: maart 26, 2007, 11:06:47 am »
Vlaams ploegje kan toch wel leuke namen opleveren, denk ik:
Vandenbussche op doel
Dupr?, Lombaerts, Cornelis en Simons achterin
Martens, Defour, Vrancken en Geraerts in het midden
Dembele en Vandenbergh voorin

Al vraag ik me wel af wat we in dat geval zouden doen met jongens als Kompany, Haroun, Vdborre, Mudingayi en dergelijke die Brusselaars zijn... :)

Crudo

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #45 Gepost op: maart 26, 2007, 12:14:01 pm »
ja dat is het ook juist, hoe bepaal je dan wie waal is en wie vlaming is ? Dat zou echt 1 grote soep worden hoor. Absurd idee

Trouwens die ploeg ide je daar zet is idd wel niet mis, maar als zoals wel vaker de helft geblesseerd is dan moet je ook een goeie bank hebben, en met alleen vlamingen wordt dat alleen maar nog moeilijker

Voetbal kan Dewinter trouwens geen bal schelen hoor, zolang hij maar iets vind om Vlaanderen en Walloni? uit elkaar te trekken...

Offline jompie

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: De Rode Duivels
« Reactie #46 Gepost op: maart 26, 2007, 07:24:51 pm »
??n van de slechtste ideeen dat ik al heb gehoord
Door te splitsen gaan we zeker geen stap voorruit
Het zou al eeen groot verschil zijn als we eens een echte goeie Coach aantrekken die zeker kan zorgen voor succes



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #47 Gepost op: maart 26, 2007, 07:34:53 pm »
??n van de slechtste ideeen dat ik al heb gehoord
Door te splitsen gaan we zeker geen stap voorruit
Het zou al eeen groot verschil zijn als we eens een echte goeie Coach aantrekken die zeker kan zorgen voor succes

inderdaad opsplitsen van belgie is albelachelijk, en opsplitsen van de rode duivels nog belachelijker.

remember 1985 : doelpunt van georges grun tegen holland bijvoorbeeld  ;D .

efkes serieus nu: met 10 miljoen inwoners heb je een veel groter spelerspotentieel dan 6 miljoen uiteraard  ;)

Vandereycken moet wel (eindelijk) buiten. probleem is waarschijnlijk zijn belachelijk zwaar contract, hij zou beter betaald geweest zijn op bais van de resultaten in plaats van direct een contract te geven van jaarlijks honderdduizenden euro's.

Crudo

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #48 Gepost op: maart 26, 2007, 07:45:51 pm »
Ja Vandereycken buiten smijten is een dure oplossing voor de bond, maarja, het gaat er gewoon elke week op achteruit, dus dan moeten ze wel ingrijpen.
Trouwens, de laatste winstpremie die de bond heeft uitgedeeld aan de spelers moet toch ook al een eeuwigheid geleden zijn (nog in belgische frank wss ;D) dus ze moeten daar toch zwemmen in het geld momenteel

Essevee !

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #49 Gepost op: maart 26, 2007, 08:14:26 pm »
Oke, Vandereycken buiten, en wie in de plaats? Makkelijk om ze allemaal een voor een buiten te zwieren, maar vergeet niet dat de goals tegen Portugal bijna allemaal individuele flaters waren. Het is een mentaliteitsprobleem voor mij, niets anders, want de kwaliteit is er weldegelijk. Waarom kan Van Buyten het bij Bayern Munchen, maar niet bij de Rode Duivels? Want het zijn de Rode Duivels, het is de Belgische ploeg, who cares...

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De Rode Duivels
« Reactie #50 Gepost op: maart 26, 2007, 08:39:45 pm »
VDE buiten.
Het is eens tijd voor een buitenlands coach in Belgi? na leekens , waseige , antheunis , vandereycken en wie vergeet ik nog allemaal.
Een nieuwe wind door ons voetbal :P

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: De Rode Duivels
« Reactie #51 Gepost op: maart 26, 2007, 09:07:00 pm »
Oke, Vandereycken buiten, en wie in de plaats? Makkelijk om ze allemaal een voor een buiten te zwieren, maar vergeet niet dat de goals tegen Portugal bijna allemaal individuele flaters waren. Het is een mentaliteitsprobleem voor mij, niets anders, want de kwaliteit is er weldegelijk. Waarom kan Van Buyten het bij Bayern Munchen, maar niet bij de Rode Duivels? Want het zijn de Rode Duivels, het is de Belgische ploeg, who cares...
Van Buyten heeft gelijkenissen met Nilis qua Rode Duivels: bij eigen (top)ploeg (RSCA en PSV bij Nilis, Hamburg en Bayern voor Van Buyten ) goed tot heel goed maar bij de Rode Duivels stukken minder. Bijvoorbeeld: Nilis scoorde (gemiddeld) veeel minder voor de Duivels dan voor PSV en RSCA.

Raar maar waar.

Crudo

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #52 Gepost op: maart 26, 2007, 09:57:01 pm »
Ik heb mij altijd al afgevraagd waarom die iedere keer in de basis staat bij Bayern, want ik vind dat nu echt niet zo sterk. niet dat ik hem daar al veel zien spelen heb ofzo, maar k vind dat gewoon ??n van de meest overschatte spelers

Zoveel kwaliteit zit er niet hoor in dat belgisch elftal, als je alle posities vergelijkt met die van Portugal bvb dan is er geen enkele van ons beter. Maarja je hebt wel gelijk, de mentaliteit is er ook nie bij ons.

Essevee !

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #53 Gepost op: maart 26, 2007, 10:04:09 pm »
Ik heb mij altijd al afgevraagd waarom die iedere keer in de basis staat bij Bayern, want ik vind dat nu echt niet zo sterk. niet dat ik hem daar al veel zien spelen heb ofzo, maar k vind dat gewoon ??n van de meest overschatte spelers

Zoveel kwaliteit zit er niet hoor in dat belgisch elftal, als je alle posities vergelijkt met die van Portugal bvb dan is er geen enkele van ons beter. Maarja je hebt wel gelijk, de mentaliteit is er ook nie bij ons.

Portugal is wel van een ander kaliber vrees ik, een ander niveau. Ik vind onze nationale ploeg helemaal niet slecht, het zijn zo ongeveer de beste Belgische spelers - op enkele opgeroepen spelers na - maar de mentaliteit ontbreekt.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: De Rode Duivels
« Reactie #54 Gepost op: maart 27, 2007, 09:23:26 am »
Ren? buiten, sterke Jan binnen  ;) zo hebben we ze ongeveer allemaal gehad van de gouden generatie...

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: De Rode Duivels
« Reactie #55 Gepost op: maart 27, 2007, 09:35:47 am »
De MOL ook BUITEN, dien me zen klaksken an, die zegt datter veel wind es.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #56 Gepost op: maart 27, 2007, 05:32:29 pm »
Ik heb mij altijd al afgevraagd waarom die iedere keer in de basis staat bij Bayern, want ik vind dat nu echt niet zo sterk. niet dat ik hem daar al veel zien spelen heb ofzo, maar k vind dat gewoon ??n van de meest overschatte spelers

Zoveel kwaliteit zit er niet hoor in dat belgisch elftal, als je alle posities vergelijkt met die van Portugal bvb dan is er geen enkele van ons beter. Maarja je hebt wel gelijk, de mentaliteit is er ook nie bij ons.


Portugal is wel van een ander kaliber vrees ik, een ander niveau. Ik vind onze nationale ploeg helemaal niet slecht, het zijn zo ongeveer de beste Belgische spelers - op enkele opgeroepen spelers na - maar de mentaliteit ontbreekt.

Portugal heeft 10 miljoen inwoners, Belgi? 11... De kweekvijvers zijn dus even groot, maar de mentaliteit ligt gewoon anders. Ik vermoed dat een Portugese preminiem niet keihard op zijn oren krijgt als hij drie keer een mooie beweging probeert en ze maar ??n keer lukt. Bij ons moeten ze van bij de Duiveltjes al 'winnen' en moeten ze 'collectief denken'. Grote zever natuurlijk, tot aan de miniemen moeten ze verdorie laten zien wat ze kunnen en hun techniek bijschaven. Later kan genoeg op positiespel geoefend worden.

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: De Rode Duivels
« Reactie #57 Gepost op: maart 27, 2007, 06:09:55 pm »
Dat zegt Urbain Hasaert al jaren!
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #58 Gepost op: maart 27, 2007, 07:04:16 pm »
Dat zegt Urbain Hasaert al jaren!

Weet ik, hij heeft met ons clubje de grootste successen ooit behaald ook; dus wie zijn wij om hem geen gelijk te geven? ;)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #59 Gepost op: maart 27, 2007, 07:35:37 pm »
Ik heb mij altijd al afgevraagd waarom die iedere keer in de basis staat bij Bayern, want ik vind dat nu echt niet zo sterk. niet dat ik hem daar al veel zien spelen heb ofzo, maar k vind dat gewoon ??n van de meest overschatte spelers

Zoveel kwaliteit zit er niet hoor in dat belgisch elftal, als je alle posities vergelijkt met die van Portugal bvb dan is er geen enkele van ons beter. Maarja je hebt wel gelijk, de mentaliteit is er ook nie bij ons.


Portugal is wel van een ander kaliber vrees ik, een ander niveau. Ik vind onze nationale ploeg helemaal niet slecht, het zijn zo ongeveer de beste Belgische spelers - op enkele opgeroepen spelers na - maar de mentaliteit ontbreekt.

Portugal heeft 10 miljoen inwoners, Belgi? 11... De kweekvijvers zijn dus even groot, maar de mentaliteit ligt gewoon anders. Ik vermoed dat een Portugese preminiem niet keihard op zijn oren krijgt als hij drie keer een mooie beweging probeert en ze maar ??n keer lukt. Bij ons moeten ze van bij de Duiveltjes al 'winnen' en moeten ze 'collectief denken'. Grote zever natuurlijk, tot aan de miniemen moeten ze verdorie laten zien wat ze kunnen en hun techniek bijschaven. Later kan genoeg op positiespel geoefend worden.
mja toch niet zo helemaal mee eens, ze hebben gewoon VEEL meer talent hoor! Portugal = Brazilli? B... dat zit in hun bloed..