Auteur Topic: Het Laatste Nieuws  (gelezen 78985 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #100 Gepost op: februari 25, 2009, 11:02:16 pm »
in dat interview over Dury zie je toch echt wel wat voor een voetbalmaniak dat is!
Zelf zijn eigen spelers vinden het overdreven

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #101 Gepost op: februari 26, 2009, 11:01:22 am »
Vandaag in het laatste nieuws 2 berichten ivm Zulte Waregem

1. over trainer Dury. Enkele spelers aan het woord (Roelandts en Lutte). Het komt erop neer dat Dury klaar is voor een topclub, maar daarbij stellen ze wel geen enkele vraag aan Dury over hoe hij daar tegenover staat. Raar, heel raar.

2. Een artikeltje over onze clubspelers Lutte, D'haene, Bossut, Minne en Meert.

Dury zal niet snel vertrekken, hij is niet alleen den trainer van SVZW, hij is gewoon de baas.

Idd zoals ik al zei. Dury is essevee en essevee is dury.  Alles komt via hem, het stadion, de spelers, de spelstijl, de tactiek, de samenwerkingen, de oefenvelden enz.... Essevee is zijn kind die hij opgebouwd heeft en wil blijven opvoeden, hij gaat dat niet zomaar afgeven aan een persoon die gewoon nen job nodig heeft en die persoon het geen bal kan schelen of hij nu bij gba, lokeren, gent of waregem zit, en na 2 jaar weg is en vb een maand later kortrijk gaat trainen bv.  En essevee heel zijn gezicht kwijt.  En dury naar een topclub?  Hij zei het zelf al, ik zit bij een topclub en we verslaan ze telke male.  Bij een brugge zal hij niet zijn ding kn doen, ligt hij onder druk enz..., enz.... Hier heeft hij ook nog eens veel vrienden in het bestuur en is essevee teminste een uitdaging en een vat vol mogelijkheden.  Dury zal hier niet snel weggaan.  Daarom dat we hem ook af en toe eens mogen bedanken door een groot spandoek of tifo te maken en dat af en toe eens uit te halen.  Respect nergens vin je nog zo een trainer met een clubhart, waardoor ook spelers een clubhart krijgen.  Essevee is iets speciaals, iets dat je bij niet veel ploegen kunt terugvinden. Om het jaar 20 nieuwe spelers en om de 2 jaar nieuwe trainer.  Pff, geef me maar vlug den essevee dan.
« Laatst bewerkt op: februari 26, 2009, 11:05:21 am door essevee007 »

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #102 Gepost op: juni 18, 2009, 02:44:24 pm »
Laszlo B?l?ni in het Laatste Nieuws van vandaag :

"We zullen zeker weer een rol spelen in de titelstrijd, die prioritair blijft. Ik zie de grote drie en daaronder enkele verrassingen.  ZULTE WAREGEM ZOU DAAR KUNNEN BIJ ZIJN..."

Tja, wie weet h?...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #103 Gepost op: juni 18, 2009, 03:54:06 pm »
Laszlo B?l?ni in het Laatste Nieuws van vandaag :

"We zullen zeker weer een rol spelen in de titelstrijd, die prioritair blijft. Ik zie de grote drie en daaronder enkele verrassingen.  ZULTE WAREGEM ZOU DAAR KUNNEN BIJ ZIJN..."

Tja, wie weet h?...

Persoonlijk denk ik dat het nieuw competitiesysteem wel zijn voordelen heeft voor ploegen als de onze... We zien wel!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #104 Gepost op: juni 18, 2009, 04:53:12 pm »
Laszlo B?l?ni in het Laatste Nieuws van vandaag :

"We zullen zeker weer een rol spelen in de titelstrijd, die prioritair blijft. Ik zie de grote drie en daaronder enkele verrassingen.  ZULTE WAREGEM ZOU DAAR KUNNEN BIJ ZIJN..."

Tja, wie weet h?...

Persoonlijk denk ik dat het nieuw competitiesysteem wel zijn voordelen heeft voor ploegen als de onze... We zien wel!

Geen wonder, die wil de helft van ons ploeg kopen :D Ik heb de indruk dat onze match tegen Standard veel indruk gemaakt heeft bij die man.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #105 Gepost op: juni 18, 2009, 04:59:14 pm »
Laszlo B?l?ni in het Laatste Nieuws van vandaag :

"We zullen zeker weer een rol spelen in de titelstrijd, die prioritair blijft. Ik zie de grote drie en daaronder enkele verrassingen.  ZULTE WAREGEM ZOU DAAR KUNNEN BIJ ZIJN..."

Tja, wie weet h?...

Persoonlijk denk ik dat het nieuw competitiesysteem wel zijn voordelen heeft voor ploegen als de onze... We zien wel!

Geen wonder, die wil de helft van ons ploeg kopen :D Ik heb de indruk dat onze match tegen Standard veel indruk gemaakt heeft bij die man.

Sjah, die man is ook niet veel gewend h?... Coachte oa Cristiano Ronaldo en andere vedetten, maar den essevee, das wa anders!!  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #106 Gepost op: juni 18, 2009, 07:26:45 pm »
Laszlo B?l?ni in het Laatste Nieuws van vandaag :

"We zullen zeker weer een rol spelen in de titelstrijd, die prioritair blijft. Ik zie de grote drie en daaronder enkele verrassingen.  ZULTE WAREGEM ZOU DAAR KUNNEN BIJ ZIJN..."

Tja, wie weet h?...

Persoonlijk denk ik dat het nieuw competitiesysteem wel zijn voordelen heeft voor ploegen als de onze... We zien wel!

Geen wonder, die wil de helft van ons ploeg kopen :D Ik heb de indruk dat onze match tegen Standard veel indruk gemaakt heeft bij die man.

Ik denk vooral dat hij de nederlaag in Luik niet vergeten is, en de manier waarop...
Subotic met zijn goal voor onze neus n?t voor het einde... 

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #107 Gepost op: juni 18, 2009, 07:39:34 pm »
Laszlo B?l?ni in het Laatste Nieuws van vandaag :

"We zullen zeker weer een rol spelen in de titelstrijd, die prioritair blijft. Ik zie de grote drie en daaronder enkele verrassingen.  ZULTE WAREGEM ZOU DAAR KUNNEN BIJ ZIJN..."

Tja, wie weet h?...

Waar kunnen we de volledige test vinden? Ik lees graag de context van deze eervolle vermelding.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #108 Gepost op: juni 18, 2009, 11:08:14 pm »
voordeel? da wil zeggen dat je eigenlijk als je wil mee doen voor de deftige plaatsen 4 x moet winnen van de mestrijdende kandidaten 2 x in gewone compitie en 2 x in play offs. kweetnie of dat een voordeel is hopelijk van wel!!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #109 Gepost op: juni 19, 2009, 01:08:22 pm »
voordeel? da wil zeggen dat je eigenlijk als je wil mee doen voor de deftige plaatsen 4 x moet winnen van de mestrijdende kandidaten 2 x in gewone compitie en 2 x in play offs. kweetnie of dat een voordeel is hopelijk van wel!!

Zie de resultaten vorige seizoenen...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #110 Gepost op: juni 19, 2009, 03:22:29 pm »
voordeel? da wil zeggen dat je eigenlijk als je wil mee doen voor de deftige plaatsen 4 x moet winnen van de mestrijdende kandidaten 2 x in gewone compitie en 2 x in play offs. kweetnie of dat een voordeel is hopelijk van wel!!

Zie de resultaten vorige seizoenen...

Als we de wedstrijden van dit seizoen tussen de top 6 bekijken dan hebben we volgende rangschikking

1.Standard 22
2.Anderlecht 20
3.Gent 16
4.Zulte Waregem 11
5.Club Brugge 8
6.Westerlo 8

Volgens mij geeft dit perfect weer wat de krachtsverhoudingen waren dit seizoen en ons zou het dus een Europees ticket opgeleverd hebben.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #111 Gepost op: juni 19, 2009, 03:56:42 pm »
Laszlo B?l?ni in het Laatste Nieuws van vandaag :

"We zullen zeker weer een rol spelen in de titelstrijd, die prioritair blijft. Ik zie de grote drie en daaronder enkele verrassingen.  ZULTE WAREGEM ZOU DAAR KUNNEN BIJ ZIJN..."

Tja, wie weet h?...

Waar kunnen we de volledige test vinden? Ik lees graag de context van deze eervolle vermelding.

Komt uit krant van gisteren.  Pagina-groot interview met B?l?ni

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #112 Gepost op: juli 25, 2009, 10:19:40 am »
Volgens de prognose van het laatste nieuws zullen we 6de eindigen, maar hun opstellling die ze erop zetten, trekt op geen kl*ten

-------------Bossut------------
---Minne---D'haene---Taravel--
Buysse-Roelandts-Berrier-Hyland
-----Lutte----------Meert-----
-------------Nfor--------------

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #113 Gepost op: juli 25, 2009, 11:15:10 am »
Volgens de prognose van het laatste nieuws zullen we 6de eindigen, maar hun opstellling die ze erop zetten, trekt op geen kl*ten

-------------Bossut------------
---Minne---D'haene---Taravel--
Buysse-Roelandts-Berrier-Hyland
-----Lutte----------Meert-----
-------------Nfor--------------
ge moet toch iets schrijven he om u krant vol te krijgen. als dat nu zever of leugens zijn, daar trekken die mannen zich niets van aan. :(

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #114 Gepost op: juli 25, 2009, 01:39:07 pm »
Volgens de prognose van het laatste nieuws zullen we 6de eindigen, maar hun opstellling die ze erop zetten, trekt op geen kl*ten

-------------Bossut------------
---Minne---D'haene---Taravel--
Buysse-Roelandts-Berrier-Hyland
-----Lutte----------Meert-----
-------------Nfor--------------
ook gelezen, hilarische opstelling.. Lutte op de flanken :D, Buysse op rechts...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #115 Gepost op: juli 28, 2009, 12:54:37 pm »
Volgens de prognose van het laatste nieuws zullen we 6de eindigen, maar hun opstellling die ze erop zetten, trekt op geen kl*ten

-------------Bossut------------
---Minne---D'haene---Taravel--
Buysse-Roelandts-Berrier-Hyland
-----Lutte----------Meert-----
-------------Nfor--------------
ook gelezen, hilarische opstelling.. Lutte op de flanken :D, Buysse op rechts...
All?, ze hebben Bossut toch al in de goal gezet en Nfor in de spits. Daar zal de journalist van dienst nu wel schele hoofdpijn van hebben, van al dat nadenken...  ;D

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #116 Gepost op: augustus 03, 2009, 01:03:10 pm »
Volgens het laatste nieuws was Essevee de beste ploeg van speeldag 1 (aleeja ge kunt het zo stellen) en Berrier beste middenvelder

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #117 Gepost op: augustus 03, 2009, 05:01:17 pm »
Volgens het laatste nieuws was Essevee de beste ploeg van speeldag 1 (aleeja ge kunt het zo stellen) en Berrier beste middenvelder

Hoezo?

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #118 Gepost op: augustus 03, 2009, 09:38:19 pm »
Volgens het laatste nieuws was Essevee de beste ploeg van speeldag 1 (aleeja ge kunt het zo stellen) en Berrier beste middenvelder

Hoezo?
Kon dit ook niet direct vinden. Link?

Offline bram

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #119 Gepost op: augustus 03, 2009, 10:16:45 pm »
Op het eerste blad van de sportrubriek in de krant.
Essevee for live !!!