Auteur Topic: Het Laatste Nieuws  (gelezen 78927 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #140 Gepost op: december 18, 2009, 09:50:02 am »
Een gesprek met Naessens. Beker is niet belangrijk en ze hopen op een gelijkspel tegen genk en winst tegen westerlo. De beker primeert dus niet maar wel die plaats in de top 6.

Pfff dat ze die beker er maar bijpakken, mochten we buiten de top 6 vallen.

gelijk tegen Genk en Westerlo zou inderdaad een uitstekend resultaat zijn. Winst tegen beide mag natuurlijk ook :)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #141 Gepost op: december 18, 2009, 01:23:59 pm »
Een gesprek met Naessens. Beker is niet belangrijk en ze hopen op een gelijkspel tegen genk en winst tegen westerlo. De beker primeert dus niet maar wel die plaats in de top 6.

Pfff dat ze die beker er maar bijpakken, mochten we buiten de top 6 vallen.

Beker is niet belangrijk omdat we hoogstwaarschijnlijk, als we winnen tegen Cercle, tegen Anderlecht moeten spelen, een niet zo interessante tegenstrever natuurlijk!  Beker is voor mij toch altijd speciaal en nog altijd de kortste weg voor Europees voetbal.  En alles op de competitie zetten, ik weet het niet, de kloof tussen de andere ploegen is te klein, iedereen kan winnen van iedereen, het zou in mijn ogen beetje dom zijn om de beker zo maar te laten liggen.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #142 Gepost op: december 18, 2009, 02:07:45 pm »
Eerlijkgezegd misschien geen slechte zaak dat RSCA ?n in de competitie goed bezig is en alle ogen zal richten op de UEFA-match tgn Bilbao ... De beker zal maar 3e in de rij worden, hoop ik :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #143 Gepost op: december 18, 2009, 03:23:47 pm »
ik had ook gehoopt dat ze dit jaar voluit voor de beker zouden gaan. Stel dat ze in de top 6 eindigen, wil dat nog niet zeggen dat ze Europees spelen. Vind de hervormde competitie maar niets.. :-\

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #144 Gepost op: december 18, 2009, 07:42:29 pm »
ik had ook gehoopt dat ze dit jaar voluit voor de beker zouden gaan. Stel dat ze in de top 6 eindigen, wil dat nog niet zeggen dat ze Europees spelen. Vind de hervormde competitie maar niets.. :-\

bwa, wacht maar af. Als we plots in de top 6 zitten voor play offs 1, dan gaan we plots de ene topmatch achter de andere krijgen. Ook zal de ene topploeg achter de andere punten pakken en verliezen en strijdt iederen voor Europees. Ik denk dat dat echt een zalige periode zal zijn, maar we moeten er nog geraken.

fox

  • Gast
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #145 Gepost op: december 19, 2009, 12:12:28 pm »
ik had ook gehoopt dat ze dit jaar voluit voor de beker zouden gaan. Stel dat ze in de top 6 eindigen, wil dat nog niet zeggen dat ze Europees spelen. Vind de hervormde competitie maar niets.. :-\

bwa, wacht maar af. Als we plots in de top 6 zitten voor play offs 1, dan gaan we plots de ene topmatch achter de andere krijgen. Ook zal de ene topploeg achter de andere punten pakken en verliezen en strijdt iederen voor Europees. Ik denk dat dat echt een zalige periode zal zijn, maar we moeten er nog geraken.

Strijden voor Europees? als je 6e wordt dan doe je helemaal niet mee want normaal gezien zal je dan al 5 punten achter staan op de 4e. Dan neem je eigenlijk deel aan die play offs voor spek en bonen.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #146 Gepost op: december 19, 2009, 12:38:03 pm »
Wa voor zever is da vandaag in de leiestreek(regio)
Heel de tijd slecht praten over Essevee

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #147 Gepost op: december 19, 2009, 01:14:02 pm »
ik had ook gehoopt dat ze dit jaar voluit voor de beker zouden gaan. Stel dat ze in de top 6 eindigen, wil dat nog niet zeggen dat ze Europees spelen. Vind de hervormde competitie maar niets.. :-\

bwa, wacht maar af. Als we plots in de top 6 zitten voor play offs 1, dan gaan we plots de ene topmatch achter de andere krijgen. Ook zal de ene topploeg achter de andere punten pakken en verliezen en strijdt iederen voor Europees. Ik denk dat dat echt een zalige periode zal zijn, maar we moeten er nog geraken.

Strijden voor Europees? als je 6e wordt dan doe je helemaal niet mee want normaal gezien zal je dan al 5 punten achter staan op de 4e. Dan neem je eigenlijk deel aan die play offs voor spek en bonen.

Das niet waar. Kijk maar naar de huidige stand. Het kan gerust dat ge met een aantal ploegen binnen de 3 punten van elkaar zijt en dan nog kan zelfs de 5de eventueel meedoen voor europees afhankelijk van de bekerwinnaar.
En zelfs al eindigt ge zonder europees hebt ge toch een heel aantal extra topmatchen en extra reclame voor de ploeg.
Dat gaat plezant worden hoor!

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #148 Gepost op: maart 20, 2010, 08:08:00 pm »
20.03.2010 : "Nu gaan we geluk hebben"

SV Zulte Waregem staat op negentig minuten van euforie, maar ook even dicht bij een dagenlange kater. Dat is het verschil tussen play-off 1 en play-off 2. Winnen bij KV Mechelen is de opdracht. Dan hoeft het resultaat van Standard-Gent niet te worden afgewacht. Voorzitter Willy Naessens en beheerder Joris Verschuere blikken vooruit.

"Ik denk dat de pech met het uitvallen van Franck Berrier zal stoppen, zondagavond in Mechelen zullen we geluk hebben", klonk Willy Naessens optimistisch. "KV Mechelen zal met de halve finale van de Beker van Belgi? van midden volgende week bezig zijn. In de competitie hebben zij niets meer te winnen. Want in play-off 2 begint iedereen met nul punten. Bij Gent, tegenstander van Mechelen in de terugwedstrijd van de halve finale van de Beker, ligt dat anders. Gent moet meer dan Mechelen. Als Gent Standard uit play-off 1 houdt, valt een zware concurrent voor de derde plaats weg. Voor Michel Preud'homme zal dat een erezaak zijn. Hij zal op Sclessin graag iets oogsten. Maar Standard zal door de kwalificatie voor de kwartfinales van de Europa League natuurlijk nog wat vertrouwen getankt hebben. Dat was ook vorige zondag bij ons al te zien."

We legden ook even ons oor te luisteren bij beheerder Joris Verschuere, ??n van de pioniers van Zulte Waregem.

"Het zal niet vanzelfsprekend zijn dat anderen het voor ons doen", aldus Verschuere bijzonder realistisch. "AA Gent zit met Europa in het hoofd en Standard heeft een midweekwedstrijd in de benen. De ploeg die de grootste wil om te winnen toont zal die match winnen. Ik heb vertrouwen in de zaak. Maar we zullen het zondagavond op Mechelen wel zelf moeten klaren. Gelukkig voor ons als bestuur moet die play-off 1 niet. Het was onze sportieve ambitie om bij de eerste zes te eindigen. We hebben bij de opmaak van het budget geen rekening gehouden met de opbrengst van play-off 1. Die sportieve ambitie is in de eerste plaats uit de spelersgroep zelf gekomen. Zij hebben de druk op zichzelf gelegd. Voor trainer Francky Dury is play-off 1 een schakel in het groeiproces. En reeds tijdens de voorbereiding op deze competitie hebben wij als bestuur gezien dat we over een goeie ploeg beschikten. De sterkste kern van de vijf jaren in eerste klasse. Dus beseften wij snel dat play-off 1 een ambitie mocht zijn. Voor de club is het geen drama indien het niet zou lukken. Voor ik naar Mechelen trek zal ik met beide scenario's rekening houden."

Na vijf draws op rij moet Essevee Achter de Kazerne drie punten meegraaien. "Het uitvallen van Franck Berrier is een verlies, laat dat duidelijk zijn", besloot Naessens. "We gaan anders moeten voetballen want ons spel was tot nog toe op hem geconcentreerd. We beschikken over voldoende technisch onderlegde spelers om dat op te vangen."

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #149 Gepost op: mei 11, 2010, 06:36:10 pm »
Als mascotte vermomde journalisten infiltreren play-offs
 


Stadionverbod? Identiteitscontrole? Als we de Belgische voetbalbond en de Profliga mogen geloven, worden toeschouwers voor aanvang van Belgische voetbalwedstrijden grondig gescreend. Tenzij ze handig genoeg zijn om zich als mascotte uit te dossen, zo blijkt.

Twee journalisten van de website Clint.be namen de proef op de som: kan je als ongenode gast de Belgische voetbalstadions binnendringen door stomweg een ietwat onnozel mascottekostuum aan te trekken?

Binnen zonder accreditatie
Het antwoord is een kort maar krachtig: ja. Journalisten van de site hulden zich in een warm berenpak en raakten probleemloos binnen bij twee wedstrijden uit play-offs 1. Het ging daarbij niet om 'kleine wedstrijden': KV Kortrijk en Zulte-Waregem kregen respectievelijk Club Brugge en Anderlecht over de vloer. Dan zou je verwachten dat ordediensten en stewards in opperste staat van paraatheid zijn, maar dat bleek nogal tegen te vallen.

Niet alleen raakten de journalisten zonder ticket of accreditatie vlotjes het Kortrijkse stadion binnen, ze konden ook vlotjes een balletje trappen met de spelers en een beetje leuk doen op het veld. In Waregem reageerden de stewards iets alerter, al slaagden de reporters er ook daar in om onherkenbaar binnen te raken ('Je hebt toch geen bom bij h??', polste ??n steward nog lachend).

Bij Clint.be wijst men op de gevaren die zo'n manke beveiliging met zich meebrengen rond bijvoorbeeld aanslagen, wij zien het vooral als een teken dat ons profvoetbal misschien niet zo professioneel is als het zelf zou willen. (tw)
11/05/10 17u40

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #150 Gepost op: mei 11, 2010, 09:11:12 pm »

Bij Clint.be wijst men op de gevaren die zo'n manke beveiliging met zich meebrengen rond bijvoorbeeld aanslagen, wij zien het vooral als een teken dat ons profvoetbal misschien niet zo professioneel is als het zelf zou willen. (tw)
11/05/10 17u40

wa ne dikke zever, alsof een moslimterrorist zich in het regenboogstadion gaat opblazen  :D

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #151 Gepost op: mei 12, 2010, 07:34:22 am »
Als mascotte vermomde journalisten infiltreren play-offs
...

Misschien ook eens vergelijken tussen de situatie bij ons (binnen, maar meteen weer buiten nadat de cel veiligheid het merkt) en de situatie bij de Veekaa (letterlijk 12e man: opwarming, kleedkamer, groepskreet,...) ! :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #152 Gepost op: mei 12, 2010, 02:37:00 pm »

Bij Clint.be wijst men op de gevaren die zo'n manke beveiliging met zich meebrengen rond bijvoorbeeld aanslagen, wij zien het vooral als een teken dat ons profvoetbal misschien niet zo professioneel is als het zelf zou willen. (tw)
11/05/10 17u40

wa ne dikke zever, alsof een moslimterrorist zich in het regenboogstadion gaat opblazen  :D
Kunnen ze ineens opkuisen en aan da nieuw stadion beginnen...

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #153 Gepost op: mei 12, 2010, 11:42:38 pm »
Vond het al zo raar dat die beer daar liep !:d
Deed me veel te veel denken aan die mascotte van brugge..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #154 Gepost op: juli 22, 2010, 07:55:11 pm »
als er nogeenszo een binnen komt,schiet hem in de vijvers

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #155 Gepost op: augustus 04, 2010, 08:36:31 pm »
vandaag ivm de wedstrijd AA Gent - Dynamo Kiev, bij de ploegopstellingen werd het logo van Essevee gedrukt ipv dat van Kiev....

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #156 Gepost op: augustus 05, 2010, 09:42:47 am »
vandaag ivm de wedstrijd AA Gent - Dynamo Kiev, bij de ploegopstellingen werd het logo van Essevee gedrukt ipv dat van Kiev....

schoon, hebben we Gent maar netjes verslagen met 1-3. Een voorteken voor de competitie? (*fingers crossed*)

fox

  • Gast
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #157 Gepost op: augustus 05, 2010, 10:02:07 am »
vandaag ivm de wedstrijd AA Gent - Dynamo Kiev, bij de ploegopstellingen werd het logo van Essevee gedrukt ipv dat van Kiev....

Mja, het was een Europese wedstrijd in het Ottenstadion. Aangezien Zulte Waregem, in tegenstelling tot Gent, daar wel op het Europees niveau kan winnen, is deze lapsus te begrijpen.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #158 Gepost op: augustus 05, 2010, 10:38:25 am »
feit.....hehe

Offline peterpike

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #159 Gepost op: augustus 05, 2010, 11:03:29 am »
misshien kunnen we gent promoveren tot een satelietploeg van essevee...