Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 611097 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #120 Gepost op: mei 13, 2015, 06:05:05 pm »
Geert, ik vind niet dat dat u taak is om die info te geven, wordt jij betaald als woordvoerder van Essevee?  ;)  Maar all?, nu weten we tenminste hoe het komt dat er vertraging op zit.  En die vertraging heeft dan ook niks te maken met eventueel een schadeclaim van Rainbow?
Zoals ik dus vermoede, Oxydingske heeft nog niet betaald,probleem met de verhuur van nieuwe tribune.  Geert en/of supportersraad, kunnen jullie de club niet aanzetten tot meer en eerlijker en duidelijker communicatie, is toch niet zo moeilijk om die gegevens die jij nu gaf eens op de site te zetten of de pers daarover in te lichten?  Zou veel ergernis bij de supporter besparen. 
inderdaad wat met die rainbow schadeclaim? Waarom duurt dat zolang met de verhuur, ik erger mij aan jaar en dag aan de verzwijgende of zelfs geen communicatie!!! Een beetje respect aan de fans....

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #121 Gepost op: mei 13, 2015, 11:24:40 pm »
Het is toch eigenlijk erg dat een supporter die uitleg moet geven. Is dat nu zo moeilijk om af en toe even duiding te geven vanuit de club?
2
wss woordvoerder in verlof en de rest vh gevolg ook.
dit is zo amateuristisch, sorry

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #122 Gepost op: mei 16, 2015, 09:20:09 pm »
en de mensen die een abonnement hebben van dit jaar die zitten in de midden moeten zy dan ook rechtstaan hebben wel betaalt om te zitten zyn al eens weg gevlogen in oude tribune voor de pers waar er byna nooit iemand zat van de pers
408 en 409 zijn niet de midden, maar er net naast.
volgens mij zullen de supporters die al een abbo hebben op 1 van die vakken gevraagd worden een andere plaats te zoeken voor die matchen. Het is nu eenmaal zo dat tijdens verbouwingswerken er ongemakjes mee gepaard gaan. zij die er toevallig al 2 keer het ongemak van ondervonden hebben zullen wss op 1 hand te tellen zijn en dus te verwaarlozen! eens de X daar terug staat als vaste tribune,n komt uw huidige plaats terug vrij en zal je deze ongetwijfeld zonder probleem terug kunnen opvragen indien dat gewenst is!

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #123 Gepost op: mei 24, 2015, 02:53:25 pm »
vergadering supporters federatie met bestuur is nu zondag namiddag dat men moet werken begrypelyk is 4 dagen geleden nog geen uitleg bouw tribune X of mag men niks zeggen  ,,,,

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.046
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #124 Gepost op: mei 24, 2015, 07:38:21 pm »
vergadering supporters federatie met bestuur is nu zondag namiddag dat men moet werken begrypelyk is 4 dagen geleden nog geen uitleg bouw tribune X of mag men niks zeggen  ,,,,
wat een zin is dit eigenlijk. Te lang in de zon gelegen ?

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #125 Gepost op: mei 24, 2015, 10:10:49 pm »
wat een zin is dit eigenlijk. Te lang in de zon gelegen ?

Esseveer zijn nickname alleen al bewees hoe machtig hij het nederlands is  ;D

Offline casper

  • Leden
  • Berichten: 186
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #126 Gepost op: mei 24, 2015, 10:14:57 pm »
Naar ik vernomen heb zullen de  werken pas in oktober starten.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #127 Gepost op: mei 24, 2015, 10:18:30 pm »
Naar ik vernomen heb zullen de  werken pas in oktober starten.
daarmee dat er ws niks van feedback komt van de vergadering.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #128 Gepost op: mei 24, 2015, 10:29:02 pm »
Naar ik vernomen heb zullen de  werken pas in oktober starten.


Hebben ze het jaartal erbij gezegd? Triestigen boel.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #129 Gepost op: mei 24, 2015, 10:36:31 pm »

Hebben ze het jaartal erbij gezegd? Triestigen boel.

Inderdaad triestig om het via via te horen. Het is trouwens ook heel verstandig om te beginnen bouwen als de winter voor de deur staat op dat moment. Moest ik zo mijn studies bezorgen of anderen zo hun werk, amai men zou ofwel buisen of buiten liggen.

Het klinkt misschien extreem maar het is telkens afstel, ze hebben geen plan klaarliggen. Tis met de natte vinger gissen tijdens het seizoen zonder het werk af te maken.

Toen het eerste deel er was, stonden balli?re en willy te pronken en te vertellen dat de volgende fase in April zou starten bij het niet halen van Po 1... Hoe belachelijk kun je uzelf telkens maken

Offline casper

  • Leden
  • Berichten: 186
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #130 Gepost op: mei 24, 2015, 10:41:10 pm »

Hebben ze het jaartal erbij gezegd? Triestigen boel.
Ja dat kan je wel zeggen.no money no building

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #131 Gepost op: mei 24, 2015, 10:43:06 pm »
Naar ik vernomen heb zullen de  werken pas in oktober starten.
en dan zullen ze in oktober wel weer zeggen dat het na de play offs moet...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #132 Gepost op: mei 25, 2015, 01:19:02 am »
Naar ik vernomen heb zullen de  werken pas in oktober starten.

Mooi is dat, een week geleden was het nog augustus, nu al oktober.
Volgende prognose dan maar: Vak X blijft om te beginnen voor minstens 2 seizoenen in de zittribune dan?

En blijkbaar zouden alle bouwvergunningen wel reeds goedgekeurd zijn van de gemeente, in tegenstelling wat er een week geleden gezegd geweest is, en kan men dus in principe beginnen bouwen.

Enkel spelers aantrekken die eind contract zijn, en gene rotte frank over voor de volgende fase van de verbouwingen. Ik heb zo de indruk dat men stilaan met een probleem zit dat serieus begint te stinken.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #133 Gepost op: mei 25, 2015, 06:42:51 am »
Mooi is dat, een week geleden was het nog augustus, nu al oktober.
Volgende prognose dan maar: Vak X blijft om te beginnen voor minstens 2 seizoenen in de zittribune dan?

En blijkbaar zouden alle bouwvergunningen wel reeds goedgekeurd zijn van de gemeente, in tegenstelling wat er een week geleden gezegd geweest is, en kan men dus in principe beginnen bouwen.

Enkel spelers aantrekken die eind contract zijn, en gene rotte frank over voor de volgende fase van de verbouwingen. Ik heb zo de indruk dat men stilaan met een probleem zit dat serieus begint te stinken.

Ai ai ai... Die supporters toch h?... Essevee heeft helemaal geen slechte communicatie, alleen wij met voorbarige speculaties en interpretaties... Misschien een gedicht ipv een verslag van de vergadering pennen?

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #134 Gepost op: mei 25, 2015, 07:44:56 am »
Ai ai ai... Die supporters toch h?... Essevee heeft helemaal geen slechte communicatie, alleen wij met voorbarige speculaties en interpretaties... Misschien een gedicht ipv een verslag van de vergadering pennen?

Inderdaad !!
Hopelijk lezen de mensen die het voor het zeggen hebben al die waanzinnige zever hier niet op dit forumke.
Alsof het allemaal zo makkelijk is dergelijk project met een benepen budget in een regeltjesland waar je met zoveel zaken rekening mee moet houden. Ooit al eens zelf een bouwproject aangevat ??
Ik heb veel respect voor hetgeen ze daar uit de grond stampen als klein kluppie ook al neemt het zijn tijd.




Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #135 Gepost op: mei 25, 2015, 09:37:22 am »
Inderdaad !!
Hopelijk lezen de mensen die het voor het zeggen hebben al die waanzinnige zever hier niet op dit forumke.
Alsof het allemaal zo makkelijk is dergelijk project met een benepen budget in een regeltjesland waar je met zoveel zaken rekening mee moet houden. Ooit al eens zelf een bouwproject aangevat ??
Ik heb veel respect voor hetgeen ze daar uit de grond stampen als klein kluppie ook al neemt het zijn tijd.

Maar wat zeggen jullie eigenlijk? Wij hebben niet gezegd dat ze zouden beginnen met de nieuwe tribune (ter vervanging van vak x) in april als er geen PO1 zou gehaald worden. Wij hebben niet gezegd dat de werken uitgesteld zijn en pas na PO2 zouden beginnen. Dat was het bestuur en het is geen waar.

Recht is recht en krom is krom. Je moet hier geen dingen verdraaien of verbloemen. Het feit is gewoon dat ze er helemaal niet meer over communiceren. Nee ze geven een drogreden met het jeugdcomplex. Maar de feiten zijn: het jeugdcomplex wordt gebouwd door stadsbader en de tribune door Willy (den echten rijken, waar een woord een woord is) Naessens. En nog een feit: het geld is er niet om te starten voor de tribune.

Dat ze dat gewoon toegeven dan, vroeg of laat komen we het toch te weten. Bij sommige hierboven duurt het duidelijk wat langer  ::)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #136 Gepost op: mei 25, 2015, 10:11:44 am »
Inderdaad !!
Hopelijk lezen de mensen die het voor het zeggen hebben al die waanzinnige zever hier niet op dit forumke.
Alsof het allemaal zo makkelijk is dergelijk project met een benepen budget in een regeltjesland waar je met zoveel zaken rekening mee moet houden. Ooit al eens zelf een bouwproject aangevat ??
Ik heb veel respect voor hetgeen ze daar uit de grond stampen als klein kluppie ook al neemt het zijn tijd.

De sarcastische ondertoon was je duidelijk ontgaan.....  Als essevee communiceert dat het budget rond is, dat er mega interesse is voor de commerci?le ruimtes, dat de start van fase 2 afhangt ifv PO1 of 2 etc... heeft dit NIETS te maken met regelgeving of wat dan ook.  Want net dit is het spijtige van de zaak: het bouwdossier ging administratief vlot vooruit waarbij alle vergunningen reeds in 2010 werden afgeleverd door de Vlaamse regering.  Door de huidige manier van handelen stuit je zowel supporters als investeerders voor de borst.  Wij hebben er toch niet om gevraagd dat zelfs een foto van de kuip op de spelersbus moest komen waardoor het verwachtingspatroon bij de achterban hoog ligt?

Trouwens, ik kan het nog steeds niet vatten dat het gemeentebestuur een uitbreiding van een retailpark goedkeurt bij de Carrefour waardoor er nog eens een overaanbod aan accommodatie ontstaat. En zeggen dat het Pand halfleeg/vol staat.  Een blinde ziet dat de verkoop van de commerci?le ruimtes in Tribune D allesbehalve vlot verloopt.


Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #137 Gepost op: mei 25, 2015, 11:08:05 am »
Moet hier toch ook even op reageren . Voor zover ik weet zijn alle ruimtes in de nieuwe tribune verkocht mijn beste ! Ook al eens
aan gedacht dat wij hier niet spreken over 100.000? maar een veelvoud ervan ? De koper moet ook nog een financieel plan voorleggen en de banken staan niet te springen om dergelijke leningen af te sluiten in deze periode . Essevee heeft gezegd dat ze niet beginnen indien ze niet zeker zijn van voldoende financi?le middelen . Zolang de deal niet rond is met de koper van de nieuwe tribune zullen ze dus niet beginnen (wat ik kan begrijpen) , maar nu de fout bij essevee leggen vind ik een brug te ver sorry !!!
Ik heb wel ook nog goed nieuws binnen 2 weken is de deal rond !

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #138 Gepost op: mei 25, 2015, 11:16:09 am »
Moet hier toch ook even op reageren . Voor zover ik weet zijn alle ruimtes in de nieuwe tribune verkocht mijn beste ! Ook al eens
aan gedacht dat wij hier niet spreken over 100.000? maar een veelvoud ervan ? De koper moet ook nog een financieel plan voorleggen en de banken staan niet te springen om dergelijke leningen af te sluiten in deze periode . Essevee heeft gezegd dat ze niet beginnen indien ze niet zeker zijn van voldoende financi?le middelen . Zolang de deal niet rond is met de koper van de nieuwe tribune zullen ze dus niet beginnen (wat ik kan begrijpen) , maar nu de fout bij essevee leggen vind ik een brug te ver sorry !!!
Ik heb wel ook nog goed nieuws binnen 2 weken is de deal rond !

Dan kunnen wij uw informatie en dito bron alleen maar toejuichen!
Waar lees je trouwens dat we over fouten spreken? Door niet-consistent te communiceren worden problemen veroorzaakt die te vermijden zijn, ook al heeft alles wel zijn reden.


Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #139 Gepost op: mei 25, 2015, 11:17:20 am »
Moet hier toch ook even op reageren . Voor zover ik weet zijn alle ruimtes in de nieuwe tribune verkocht mijn beste ! Ook al eens
aan gedacht dat wij hier niet spreken over 100.000? maar een veelvoud ervan ? De koper moet ook nog een financieel plan voorleggen en de banken staan niet te springen om dergelijke leningen af te sluiten in deze periode . Essevee heeft gezegd dat ze niet beginnen indien ze niet zeker zijn van voldoende financi?le middelen . Zolang de deal niet rond is met de koper van de nieuwe tribune zullen ze dus niet beginnen (wat ik kan begrijpen) , maar nu de fout bij essevee leggen vind ik een brug te ver sorry !!!
Ik heb wel ook nog goed nieuws binnen 2 weken is de deal rond !

Als binnen 2 weken de deal rond is, dan kunnen ze ook beginnen bouwen?