Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 611085 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1200 Gepost op: maart 16, 2016, 05:46:48 pm »
kan iemand hier betrouwbare info over geven? Iemand van supportersraad , slc? Die tribune gaat toch gigantisch zijn voor het volk dat er maar op mag? als je dan kijkt hoe ze gisteren bij athletico madrid gezellig samengekoekt zitten... zou echt jammer zijn als de tribune luchtig gevuld is....

Ja, reeds gezegd ...

De beperking op het aantal heeft te maken met de in/uitgangen/deuren.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1201 Gepost op: maart 16, 2016, 05:56:20 pm »
Dus effectief de ongezelligste staantribune ter wereld. ;D :(

Gemiste kans.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.046
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1202 Gepost op: maart 16, 2016, 06:00:10 pm »
Dus effectief de ongezelligste staantribune ter wereld. ;D :(

Gemiste kans.
neem een abonnement in dortmund!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1203 Gepost op: maart 16, 2016, 06:06:10 pm »
Ja, reeds gezegd ...

De beperking op het aantal heeft te maken met de in/uitgangen/deuren.
kon er dan echt geen deurke bij? Ik zie nergens in europa zo'n zaken... Overal zittribunes of omgevormde zittribunes die stampvol zitten, clubs die europa of Cl spelen. Hoe geraken zij dan door de "normen en regels". Eigenlijk liever een volwaardige zittribune gezien. Ik ben mss aan het zeuren, maar het is een gemiste kans, je bouwt niet elk decennia!!

Gevolg de sfeer zal gelijklopend zijn zoals nu, enkel dat het nu minder zal vervliegen in de ether.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1204 Gepost op: maart 16, 2016, 06:11:07 pm »
Laten we eerst het resultaat afwachten voor we commentaar geven :)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1205 Gepost op: maart 16, 2016, 06:36:17 pm »
neem een abonnement in dortmund!

Ik sta op de wachtlijst.

Maar serieus, ik wil niet zagen en vind het ontzettend knap wat het bestuur allemaal neerpoot (letterlijk en figuurlijk). We zijn rotverwend, dat weet ik!

Maar je bouwt een nieuw stadion, eindelijk, na decennia en decennia wachten. En dan doe je dit? We zullen zien wat het wordt, ok?, maar dit k?n toch geen gezellige staantribune worden? Met treden van een meter hoog. In Vak X kon 1500 man en die tribune was vijf keer lager.

Dan hadden ze er beter een zittribune van gemaakt waarbij het middelste vak toestemming krijgt om recht te staan. Dan heb je een mooi, afgewerkt stadion met overal zitjes ?n met evenveel sfeer als nu het geval zal zijn.
« Laatst bewerkt op: maart 16, 2016, 06:39:15 pm door essevee1972 »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1206 Gepost op: maart 16, 2016, 07:24:22 pm »
Ik had hier al voor gevreesd. Jammer, jammer, jammer... Veiligheid of whatever kan geen reden zijn, clubs genoeg in Europa, met inderdaad Dortmund als allerbeste voorbeeld. Geen rood-groene muur dus  :(

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1207 Gepost op: maart 16, 2016, 07:26:00 pm »
Ik sta op de wachtlijst.

Maar serieus, ik wil niet zagen en vind het ontzettend knap wat het bestuur allemaal neerpoot (letterlijk en figuurlijk). We zijn rotverwend, dat weet ik!

Maar je bouwt een nieuw stadion, eindelijk, na decennia en decennia wachten. En dan doe je dit? We zullen zien wat het wordt, ok?, maar dit k?n toch geen gezellige staantribune worden? Met treden van een meter hoog. In Vak X kon 1500 man en die tribune was vijf keer lager.

Dan hadden ze er beter een zittribune van gemaakt waarbij het middelste vak toestemming krijgt om recht te staan. Dan heb je een mooi, afgewerkt stadion met overal zitjes ?n met evenveel sfeer als nu het geval zal zijn.

Wel efkes opmerken dat de hoogte van de treden niets veranderen aan de hoeveelheid personen die er staan he. Al is die trede maar 30cm hoog er zullen evenveel personen kunnen staan als een trede v 80 cm ee. Trouwens als je rechtstaat in die nieuwe tribune, vind ik niet dat het stoort of amberant is dat de persoon voor jou 'zoveel' lager staat

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1208 Gepost op: maart 16, 2016, 07:43:57 pm »
Vreemd dat je hier geen commentaar op hoort vanuit de supportersfederatie. Een supportershome was blijkbaar een must, maar het uitzicht van de tribune zelf is blijkbaar niet zo belangrijk.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1209 Gepost op: maart 16, 2016, 08:01:57 pm »
Toen er geen tribunes achter de goals waren hoorde je niemand of toch weinig. Nu er nieuwe tribunes worden gebouwd is het weer niet goed. Men kan moeilijk aan ieders wens voldoen. Ik ga er toch maar van uit dat de mensen die de plannen maakten en die bouwen er iets van kennen. Het aantal mensen dat op nieuwe tribunes mag hangt niet af van de club alleen.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1210 Gepost op: maart 16, 2016, 08:04:40 pm »
Toen er geen tribunes achter de goals waren hoorde je niemand of toch weinig. Nu er nieuwe tribunes worden gebouwd is het weer niet goed. Men kan moeilijk aan ieders wens voldoen. Ik ga er toch maar van uit dat de mensen die de plannen maakten en die bouwen er iets van kennen. Het aantal mensen dat op nieuwe tribunes mag hangt niet af van de club alleen.
Het probleem is niet het aantal mensen dat op de tribune mag, het probleem is vooral de hoogte van de treden. Waren het gewoon lagere treden geweest, dan was de tribune niet zo hoog en indrukwekkend, maar wel mooi en gezellig.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1211 Gepost op: maart 16, 2016, 08:07:04 pm »
Ja, reeds gezegd ...

De beperking op het aantal heeft te maken met de in/uitgangen/deuren.

Heb je daar ook een offici?le bron van? (Dat dit de reden is)

Offline bilioo86

  • Leden
  • Berichten: 2
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1212 Gepost op: maart 16, 2016, 08:07:46 pm »
Ze kunnen dan weer de tribune vol zetten met reclamepanelen zoals op stvv of zoals de kant van de vijvers  ;D Neen nee ik ben trots op essevee dat men zo'n mooi stadion gaan zetten, kijk echt uit naar de dag dat het af gaat zijn!

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1213 Gepost op: maart 16, 2016, 08:10:39 pm »
Ik sta op de wachtlijst.

Maar serieus, ik wil niet zagen en vind het ontzettend knap wat het bestuur allemaal neerpoot (letterlijk en figuurlijk). We zijn rotverwend, dat weet ik!

Maar je bouwt een nieuw stadion, eindelijk, na decennia en decennia wachten. En dan doe je dit? We zullen zien wat het wordt, ok?, maar dit k?n toch geen gezellige staantribune worden? Met treden van een meter hoog. In Vak X kon 1500 man en die tribune was vijf keer lager.

Dan hadden ze er beter een zittribune van gemaakt waarbij het middelste vak toestemming krijgt om recht te staan. Dan heb je een mooi, afgewerkt stadion met overal zitjes ?n met evenveel sfeer als nu het geval zal zijn.

Ik weet niet hoe hoog de treden zijn. Wat ik wel weet is dat ik vroeger in de houten staantribune met mijn 1m75 veel matchen maar voor de helft zag omdat er toevallig weer een grote of twee voor mij kwamen staan en dan stonden we meestal al van halftwee te wachten voor een match drie uur begon.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1214 Gepost op: maart 16, 2016, 08:14:35 pm »
Het probleem is niet het aantal mensen dat op de tribune mag, het probleem is vooral de hoogte van de treden. Waren het gewoon lagere treden geweest, dan was de tribune niet zo hoog en indrukwekkend, maar wel mooi en gezellig.

Daar heb je een punt. Ik zou persoonlijk geopteerd hebben voor een kantine bovenaan zodat de tribune toch even hoog was (nodig als men er een kuip wil van maken).

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1215 Gepost op: maart 16, 2016, 08:18:11 pm »
Ik weet niet hoe hoog de treden zijn. Wat ik wel weet is dat ik vroeger in de houten staantribune met mijn 1m75 veel matchen maar voor de helft zag omdat er toevallig weer een grote of twee voor mij kwamen staan en dan stonden we meestal al van halftwee te wachten voor een match drie uur begon.
Dat is waar, voor kleinere mensen (niet dat 1m75 klein is, natuurlijk) was het ook in het vorige metalen vak X soms niet ideaal. Met de hoge treden is dat probleem alleszins van de baan. :P Maar ik hield wel van de sfeer en gezelligheid in het vorige vak X. En zeker in een sfeertribune is 100% zicht nu ook niet echt het belangrijkste, vind ik.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.046
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1216 Gepost op: maart 16, 2016, 08:27:46 pm »
Dat is waar, voor kleinere mensen (niet dat 1m75 klein is, natuurlijk) was het ook in het vorige metalen vak X soms niet ideaal. Met de hoge treden is dat probleem alleszins van de baan. :P Maar ik hield wel van de sfeer en gezelligheid in het vorige vak X. En zeker in een sfeertribune is 100% zicht nu ook niet echt het belangrijkste, vind ik.
ja, ik vond het op het uit vak in deinze ook gezellig en in estaimpuis langs de buizen, tof ....

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.255
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1217 Gepost op: maart 16, 2016, 08:31:03 pm »
Hoe hoog of hoe laag de trappen ook zijn, een sfeertribune is maar zo gezellig als dat je ze zelf maakt!
Als je nu naar vak 408 kijkt vanop afstand geeft dat ook een mooi vol geheel
en ik moet zeggen dat ik het een gezellige tribune vind al sta je wat verder van elkaar...
Laten we, zoals al eerder geopperd door iemand anders, afwachten tot we er de eerste keer staan!
Dan pas zal men vanop afstand kunnen bepalen of het mooi oogt en kunnen wij bepalen of we het gezellig vinden.  ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1218 Gepost op: maart 16, 2016, 08:33:36 pm »
ja, ik vond het op het uit vak in deinze ook gezellig en in estaimpuis langs de buizen, tof ....
Probeer ook af en toe eens normaal te reageren, ok?? :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1219 Gepost op: maart 16, 2016, 08:36:20 pm »
Heb je daar ook een offici?le bron van? (Dat dit de reden is)

Geert Titeca